هدایت شده از دانشگاه امامت
✍ تحلیل طاغوت بودن مخالفان ولایت فقیه و ارتباط آن با وحدت
https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
﷽
✍🏻 آیا تبیین مظلومیت های صدیقه طاهره (سلام الله علیها) به معنای «تحمیل عقیده» است؟
1️⃣ مقدمه اول: تبیین معنای «تحمیل عقیده»:
تحمیل عقیده شیوه ای نادرست و شیطانی برای تسخیر قلوب انسان ها است. ویژگی بارز تحمیل عقیده، نبود پشتوانه علمی و استدلالی کافی در بیان عقاید و توسل به شیوه ها و مغالطه های ژورنالیستی است.
2️⃣ مقدمه دوم: قطعیت «اصل غضب حضرت» و «تهدید به احراق»:
ماجرای غضب حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تهدید به آتش کشیدن بیت آن حضرت، در منابع معتبر روایی و تاریخی اهل سنت، از مسلمات تاریخی و حدیثی است. محدثین و مورخین مشهوری همانند: بخاری، مسلم، ترمذی، ابن ابی شیبة، طبری، بلاذری، ابن ابی الحدید، ابن عبدربه اندلسی و ... به این امر تصریح نموده اند.
3️⃣ مقدمه سوم: قطعیت وقوع شهادت:
🔺در روش اجتهادی علمایی همانند احمد بن حنبل و ابن تیمیه _ از بزرگ ترین محدثین و علما نزد اهل سنت - برای اثبات حقایق تاریخی، هیچ نیازی به سند متصل صحیح _ همانطوری که در حکم شرعی لازم است_ نیست.
🔺 اگر دو نفر همانند شعبی و واقدی، حتی با سندی ضعیف و مرسل و قول افراد متهم به کذب همانند واقدی، تصریح به وقوع امری کنند، آن قضیه از مسلمات تاریخی و جزمی است. علت احتیاج به تعدد (حداقل دو نفر) برای آن است که احتمال تبانی بر کذب و وقوع نسیان و خطا در نقل، منتفی شود.
🔺به همین دلیل اگر تنها یک راوی (دقت کنید) همانند زهری و یا مجاهد، در امور تاریخی و تفسیری، مطلبی را بیان کنند، علم به وقوع آن حاصل می شود چرا که درباره چنین رواتی، احتمال تبانی بر کذب و وقوع نسیان و خطا در بیان حقایق تاریخی از حیث عقلایی و استدلالی، منتفی است. به همین دلیل است در نزد اهل نظر و دقت مرسلات مالک در فقه، مجاهد در تفسیر، زهری در تاریخ و ... معتبر است.
🔺مستند به منابع موجود اهل سنت، در قضیه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) بزرگان و ائمه حدیثی همانند: ابن ابی دارم، جوینی شافعی، نظام معتزلی، قائل به وقوع حادثه هستند. بسیار روشن است که با بررسی احوالات این افراد، احتمال تبانی بر کذب و خطا و نسیان راوی، منتفی است لذا در دید پژوهشگر بدون تعصب، اثبات اصل شهادت از مسلمات است.
🔺علاوه بر موارد فوق، مرحوم طبرسی در الاحتجاج مستند به مرسلات شعبی، ابومخنف و یزید بن ابی حبیب مصری روایتی نقل می کند که شهادت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) مفروغ عنه سوال است. شایان ذکر است که این افراد از ائمه و بزرگان اهل سنت در تاریخ و حدیث هستند. متاسفانه این حقایق تاریخی به دلیل قاعده «امساک عما شجر بین الاصحاب» در کتب اهل سنت سانسور و حذف شده است.
🔺به موارد فوق، ده ها روایت از طرق شیعه را نیز باید افزود. کثرت و اعتبار این روایات، تا جایی است که مجلسی اول و دوم آن را متواتر دانسته اند.
4️⃣ مقدمه چهارم: عواقب غضب، تهدید و شهادت
مبتنی بر روایات قطعی اهل سنت، غضب حضرت زهرا (سلام الله علیها) ملازمه قطعیه با غضب رسول خدا (صلی الله علیه و آله) دارد. هر کسی با اهل بیت (علیهم السلام) اختلاف و دشمنی کند داخل در حزب ابلیس است. تهدید خانه و اهل آن، بهترین علامت بر نفاق مهاجم و تهدیدکننده است. شهادت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) ، سند قطعی غصب خلافت و حقانیت امیرالمومنین (علیه السلام)، تا روز قیامت است.
✅ جمع بندی:
آیا بیان حقایق قطعی تاریخی و حدیثی و تبیین لوازم قطعی آن، به معنی تحمیل عقیده بر اهل سنت است؟ آیا کتمان حقایق قطعی از سوی علما، لعن خداوند و رسولش را در پی ندارد؟
آیا ممنوعیت بیان حقایق و مظلومیت های صدیقه طاهره (سلام الله علیها)، به بهانه های وحدت _ بخوانید وحدت شیطانی و نامنضبط نه وحدت صحیح مورد نظر امامین انقلاب _ مقابله با اساس و هدف کلیدی قیام فاطمی نیست؟
عجیب است! سخن شبکه های وهابی و نواصب را از حلقوم عمامه به سرهای بی سواد می شنوم! چرا که هر دو، پرداختن به حکمت قیامت فاطمی را ممنوع دانسته و تبیین حقایق و حقانیت قیام فاطمی را مخالف وحدت تلقی می کنند.
#حضرت_زهرا
#وحدت
#فاطمیه
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
هدایت شده از دانشگاه امامت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
✍ پاسخ به کسانی که می گویند: موقع حمله ابوبکر و عمر به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها، صحابه دیگه کجا بودن و چرا دفاع نکردن!
#پایگاه_فکری_تهاجمی
#تبلیغ_تهاجمی
#لبیک_یا_خامنه_ای
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دانشگاه امامت
﷽
✍ به لطف خدا صفحه دانشگاه امامت در یوتویوب اخیراً فعالیت خود را آغاز کرده است.
از دوستان و اعضای گرامی تقاضا دارم از ما حمایت کنید:
https://youtu.be/yvEDvFQYGgU?feature=shared
#پایگاه_فکری_تهاجمی
#تبلیغ_تهاجمی
#لبیک_یا_خامنه_ای
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
https://youtube.com/watch?v=Wc0ji79Upkk&feature=shared
حکمت صبر علوی در مصیب فاطمی
هدایت شده از دانشگاه امامت
https://youtube.com/watch?v=XCCMfsdg8RU&feature=shared
✍ دانشگاه امامت را در یوتیوب دنبال کنید. فضای یوتیوب شیعه غریب است😔
🌷
هدایت شده از دانشگاه امامت
﷽
✍ هزاران صحابی در زمان حمله به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها کجا بودند؟
👇👇
https://youtube.com/shorts/K4Yq5TgN3OY?feature=shared
هدایت شده از دانشگاه امامت
﷽
✍ اثبات قطعیت وقوع شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها بر اساس مبانی علمای بزرگ اهلسنت:
👇👇
📡 دست انداز_ پاسخ به شبهات شبکه های وهابی
https://www.valiasr-aj.tv/film/7086
⚠️این نکته دقیق در ۲۰ دقیقه آخر برنامه مطرح شده است.
#فاطمیه
#فاطمه
#شهادت
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از پاسخگوی احکام شرعی
✍ آتش زدن خانه ها عادت همیشگی ابوبکر
https://youtube.com/shorts/0AGqdQwYXjA?feature=shared
هدایت شده از دانشگاه امامت
✍ تحلیل چرایی حمله به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها توسط منافقین
https://youtube.com/shorts/1MVoq2Hkmgs?feature=shared
409.pdf
130.7K
بسم الله الرحمن الرحیم
💠 ضروت تعظیم شعائر فاطمی
🔻 بیانیه استاد آیت الله علیدوست دامن برکاته
#فاطمیه
#استاد_علیدوست
#بیانیه
📚 @alidost_fiqh
آیت الله علیدوست.mp3
1.28M
☑️ نقد آیت الله علیدوست بر سخنان مهدی جمشیدی در مناظر با دکتر عبدالکریمی در بحث حجاب
#حجاب
#ضروری دین
#ولایت
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
هدایت شده از 《یادداشت های فقهی_اجتهادی یک طلبه》
آیت الله علیدوست.mp3
1.28M
☑️ نقد آیت الله علیدوست بر سخنان مهدی جمشیدی در مناظر با دکتر عبدالکریمی در بحث حجاب
#حجاب
#ضروری دین
#ولایت
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
Emkane Hejab.mp3
47.63M
☑️ صوت مناظره مورد نقد آیت الله علیدوست.
#حجاب
#ضروری_دین
#ولایت
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
🔻بایکوت بهجای پاسخ
🖊مهدی جمشیدی
استاد ابوالقاسم علیدوست در درس خویش دربارۀ سخن حقیر گفتهاند: «کلیپی از یک نفر اخیراً پخش شده است که البته این شخص در اینگونه حرفزدنها سابقه دارد و من واقعاً نمیدانم چرا این افراد راه پیدا میکنند حرف بزنند. خود این شخص میگوید من اصلاً حوزه ندیدم و یکسری مطالب را میگوید؛ مثل کسانیکه از طریق حل جدول، باسواد میشوند. ایشان میخواهد از عظمت حجاب بگوید که البته از عظمت حجاب هرچه مطلب بگوییم جا دارد ولی اینکه ادعا کنیم ولایت علی(ع)، ضروری دین نیست ولی حجاب، ضروری دین است، مشکلساز است. وقتی تو این حرف را میزنی، حجاب بالا نمیآید و اگر هم بالا بیاید، ولایت امیرالمومنین(ع) پایین میآید. کسانی که بخواهند سوءاستفاده کنند همین را میگیرند و میگویند ولایت علی(ع) که شیعه بر آن استوار شده است در حد حجاب نیست؛ میگویند بنیان شیعه بر پایهای است که به اندازه حجاب نیست. متأسفانه حسابوکتابی وجود ندارد و این افراد را میآورند حرف بزنند. همین کلیپ را فردا وهابیت میگیرد و چقدر از آن استفاده میکند. این ثمره حرفزدن کسانی است که درس نخواندند، ثمره ندانمکاری کسانی است که نمیدانند رسانه را در اختیار چه کسانی قرار دهند و فقط جهات خاصی برایشان اهمیت دارد که اگر آن جهات درست باشد هرچه بادا باد!»
https://iqna.ir/00HZXL
خبرگزاری بینالمللی قرآن نیز افزون بر انعکاس این برداشت، چندی بعد تلاش کرده تا قدری فضاسازی منفی کند و ماهی خود را از آب گلآلود بگیرد:
https://iqna.ir/00HZw9
به اختصار بگویم:
۱. سبک و سیاق تحقیرآمیز آقای علیدوست در آنچه که بهواقع، نقادی نیست، نشان از نوعی «اَشرافیگری علمی» دارد که زاویۀ نگاهش، از بالا به پایین است و منتقد و مخالف خویش را هیچ و پوچ میانگارد. مواجهۀ ایشان «تخریبی» است و نه «اصلاحی»، و بدین جهت، ادبیات تحقیرآمیز و ملامتکننده استخدام کردهاند. میخواهند دیندانیِ فقهبسنده و فقهِ مصلحتزدهاشان را به بهای گزاف، به مخاطبِ آزاداندیش بفروشند و اطاعت مقلّدانه و تمکین مرعوبانه بخرند. من خریدار چنین متاعی نیستم و جز در برابر استدلال و برهان، سر تعظیم و تسلیم فرونمیآورم. بهجای «تحکّم»، «تلطّف» بورزید و بهجای «اقتدار»، بر «استدلال» تکیه بزنید و بهجای «ملامت»، «مباحثه» کنید. من «سابقهدارِ» کدام سخن مبتذل بودهام و کجا از «حل جدول»، معرفت اندوختهام؟! در بیستوپنج سال گذشته، پنج هزار جلد کتاب خواندهام و در مطالعه و فکر و نوشتن و مباحثه، ممحض و متمرکز بودهام.
۲. ما را متهم به اختناقطلبی و انسدادخواهی و خودمرکزبینی میکنند اما آشکار میگویند نباید رسانه در اختیار کسی چون من قرار بگیرد. آری، به «مناظره» و «مواجهه» فرانمیخوانند و «کرسی آزاداندیشی» برپا نمیکنند و وارد «گفتگوی عاری از اقتدارهای نامعرفتی» نمیشوند، بلکه طریق «حذف» و «سرکوب» در پیش میگیرند و پاسخِ دیگریهای معرفتیشان را با توصیه به «نفی» و «طرد» میدهند. وقتی از «قدرتِ ابطالِ علمی» بیبهره باشند، بهناچار باید «قدرتِ اختناقِ عملی» را به میدان بیاورند و در سایۀ مُهرِ خاموشی بر دهان دیگریها دوختن، اقتدارشان را حفظ کنند. در منبرهایشان، نالۀ آزادی بیان برای دگراندیشان سرمیدهند و فریاد بایکوت برای انقلابیها. هیچگاه در پی رسانه نبودهام، بلکه همواره دعوت شدهام و اغلب نیز با اصرار پذیرفتهام.
۳. عجبا که حتی در اینجا نیز ایشان، جانب «مصلحت» را گرفته و «حقیقت» را وانهاده است؛ ایشان نمیگویند این گزاره که «ولایت حضرت امیر -علیهالسلام- ضروری مذهب است و نه ضروری دین»، غلط است، بلکه میگویند بیانش «برخلاف مصلحت» است. پس نظر ایشان معطوف به مقام «صلاح» و «فساد» است و نه «صدق» و «کذب». تا اینجا روشن شد که دستکم، سخن من «غلط» نبوده است. اما ایشان ادامه میدهند که این سخن برخلاف مصلحت است به این دلیل که موجب تنزّل مرتبۀ ولایت نسبت به حجاب میشود. این سخن نیز راه به حقیقت نمیبرد چون «ضروری دین» بودن یک حکم، به معنای تحقّقِ «توافقِ بینامذهبی» دربارۀ آن حکم است و نه «مهمتر» و «بنیانی» بودن آن حکم. مگر هر آنچه که در میان مذاهب اسلامی، جزو «بیّنات» و «قطعیّات» است، در حکم «باطن شریعت» و «گوهر دین» است؟! اصطلاح ضروری دین، حاکی از «اجماع مسلمانان» است و نه (بهطور حتمی) «ارکان اسلام». غرض من از بیان این نکتۀ تناقضیاب در برابر طرف مناظره که شیعه بود، این بود که اثبات کنم ولایت حضرت امیر که تو آن را پذیرفتهای، امر اجماعی نیست، اما حجاب که تو آن را «حکم تاریخی» میدانی و نه «حکم دینی»، امر قطعی و بیّن در میان فرقهها و مذاهب اسلامی است. حاصل این بیان، «تحکیم حکم حجاب» است و نه «تقلیل حکم امامت». بهراستی، این بدیهیّات را کسی چون من باید به استاد سطوح عالی حوزه بگوید؟!
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
﷽
✍🏻 نقد بیانیۀ جمعی از نیروهای سیاسی در رابطه با خروج از انفعال نسبت به بحران غزه
https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
﷽
⏹ تحلیل بسیار جذاب امام خامنه ای در عظمت خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از ولایت امیرالمومنین علیه السلام
«... روايت دارد: «سميت فاطمة، زهراء ...» «فاطمه را زهرا ناميدند، چون روزى سه بار در چشم على عليه السّلام مي درخشيد.» زن اگر در هر ميدانى پشتيبان مرد باشد، نيروى مرد به چندين برابر مي رسد. اين زن حكيم؛ اين زن عالم؛ اين زن محدث؛ اين زنى كه با عوالم غيب ارتباط داشت؛ اين زنى كه فرشتگان با او حرف مي زدند؛ اين زنى كه قلب او همچون قلب على و پيغمبر، روشن به عوالم ملك و ملكوت بود؛ با همه ى اين ظرفيت؛ با همه ى اين مقام شامخ، در همه ى مراحل زندگى و تا زمانى كه زنده بود، پشت سر اميرالمؤمنين عليه السّلام مثل كوه ايستاد.
دفاعش از على و از ولايت و آن خطبه ى غرا، كه علامه ى مجلسى رضوان الله عليه مي گويد: «بزرگان فصحا و بلغا، از فصاحت و علو كلمات و معانى و ظاهر و باطن آن، انگشت تعجب به دندان گزيده اند» ...! علامه ى مجلسى كه آن همه روايت از اين دست از ائمه عليهم السّلام گرفته و نقل كرده و در اختيار ما گذاشته، در مقابل اين خطبه، خودش را مي بازد.
اين خطبه، خطبه ى عجيبى است! مثل زيباترين و بلندترين خطبه هاى نهج البلاغه است. خطبه اى كه با آن حال غم و اندوه، در مسجد، خطاب به مسلمانان، ارتجالًا و بدون اينكه قبلًا آن را درست كرده باشد و درباره ى آن فكر كرده باشد، بر زبان جارى كرده است! آن بيان، آن حكمت، آن ارتباط با غيب، آن ظرفيت والا و بالا، آن نورانيت قلب، آن نورانيت بيان و زبان، همه ى اين ها را يكسره در راه خدا خرج كرده است...»
📚 بيانات امام خامنه ای در ديدار مداحان اهل بيت علیهم السلام، در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها در تاریخ 24/ 09/ 1371
#ولایت
#فدک
#فاطمه
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
هدایت شده از دانشگاه امامت
﷽
✍ تحلیل دقیق ادله شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بر اساس مبانی احمد بن حنبل و ابن تیمیه
✅ حتماً با دقت تمام مطالعه کنید!
#پایگاه_فکری_تهاجمی
#تبلیغ_تهاجمی
#جهاد_تبیین
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
✍نفوذ یهود در مدرسه صحابه از طریق فرزند عمرو بن عاص
https://youtube.com/watch?v=ZhJWHpra-KE&feature=shared
هدایت شده از حسینی کمال آبادی
بسم الله الرحمن الرحیم
آسیب شناسی دین پژوهی بدون تحصیل علوم دینی
برادر گرامی
جناب آقای مهدی جمشیدی
سلام علیکم
با احترام نکاتی چند در خصوص جهت گیری های شما به عرض می رسانم امیدوارم که سودمند باشند:
1.پژوهش، نقد، مناظره و .... همه و همه فرع بر تحصیل و اشراف بر دانش یا دانش های مورد نظر است، خوب شما در علوم دینی تحصیل نداشته اید که بر شاخسار آن بتوانید قدم بزنید تا توقع داشته باشید ویژه دانان این عرصه برای شما مکانتی در این عرصه قائل باشند، از این رو عدم پذیریش شما، صیانت از علم است که رسالت دانشیان است به تعبیر شیوای ابوالحسن جرجانی:
ولو أنَّ أَهْلَ العِلْمِ صَانُوهُ صَانَهُمْ · ولو عَظَّمُوهُ فـي النُّفُوسِ لَعُظِّمَا
2. هنگامی هم که قلم می زنید یا سخن می گویید بیشتر از این عیب پرده بر می دارید که من به این دانش ها علم ندارم، هنگامی که به خود جرأت می دهید تا با افردای که همه عمر وقف این دانش ها هستند، درگیر شوید، اوج توهم خود را برای دیگران به نمایش می گذارید، این برای اهل فن روشن است، خود را سخره دیگران نکنید، می دانید وقتی شما در کاربرد مصطلحی سر تا پا اشتباه می کنید بعد می گویید من باید این ها را یاد استاد حوزه بدهم؟ به قول عرب ها می شود از مصادیق ضحک ثکلی.
3. به عنوان مثال در این دانش ها میان مصطلحات ضروری دین، ضروری مذهب، ضروری شریعت، ضروری فقه و... فرقی آشکار است که شما ناشیانه «ضروری دین» را حاکی از «اجماع مسلمانان» دانسته اید، خوب این آشکارا از این که شما با این مصطلحات آشنایی ندارید پرده بر می دارد، خوب برادر من! چرا جهل و نادانی خود را در بوق و کرنا می کنی! بعد جمله را آشفته تر می کنید و می گویید: نه به طور حتمی ارکان اسلام !!!! ندانستن به خودی خود عیب نیست خوب انسان است و شاید نداند اما خود را به دانستن زدن و باور به آن پیدا کردن انسان را تا آخر عمر اسیر جهل مرکب می کند. شما به راحتی می توانید در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فرق مصصطلحات فوق را از آیت الله رشاد حفظه الله بپرسید تا بیش از این مایه شین آن نهاد را هم فراهم نیاورید.
4. شاید شما اکنون در این طلب باشید که بنده در این نوشتار فرق این مصطلحات را برای شما بیان کنم و به شما آموزش دهم، ولی شما برای آموزش باید محضر استاد بروید و تحصیل دانش کنید نه این که با چنگ به این آن، چیزی گیر شما بیاید یا نه!
5. آقای جمشیدی گرامی، آیا می دانید ما چرا از ورود شما و امثال شما را به عرصه دین پژوهی و دفاع از این دین نمی پذیریم؟ چون تجربه تاریخی ما نشان داده است که دین پژوهی غیر متخصصان آکنده از آسیب به دین است و نباید فریفته ظاهر دین گرایانه آنان شد، آنان بر اساس ندانسته هایشان همواره به دین ضربه می زنند، آسیب های دین پژوهی آقایان شریعتی، بازرگان و سروش نمونه های آن از این آسیب هستند، به کتاب آسیب شناسی دین پژوهی معاصر اثر دکتر خسروپناه نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه بفرمایید و مخرج مشترک های میان خودتان و افراد فوق را پیدا کنید. آنان که امروزه نمی توانند دکتر سروش را از قدم زدن در مرزهای ارتداد باز دارند، همان هایی هستند که دیروز فریفته ظاهر دین مآبانه او شدند، امروزه هم آنان که فریفته ظاهر انقلابی شما می شوند و چشم از جهل آشکار شما می پوشند، امروز و فردا باید پاسخگو باشند.
6. اما در خصوص قیاس نا به جا یک فرع فقهی با ولایت:
اولا به عنوان یک برادر دینی نصیحتتان می کنم که هیچگاه نام حضرت وصی بلافصل رسول الله ص امیر المومنین علیه السلام را بدون القاب و عناوین و الفاظ تحیت استفاده نکنیم که متاسفانه از شما دیده شده است، آن حضرت در زمان حیات رسول الله ص به تصریح جناب شیخ مفید با القاب خاص خود خطاب می شد.
ثانیا اگر شما هم عمر خود را وقف کلام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کرده بودید، آشکارا می دانستنید که در نظام فکری أئمه اطهار ع مقام ولایت با هیچ چیز قیاس نمی شود تا چه رسد به یک فرع فقهی تا چه رسد که جانب مرجوح قیاس قرار گیرد، ببین که چه قدر دور از مرحله هستید.
ثالثا هم اصل آن قیاس غلط بود و هم بیان آن غلط است. اگر بزرگی، مفاسد بیان آن را متذکر شدند دلیل بر غلط نبودن اصل حرف شما نیست، عدم آگاهی شما نسبت به اصل مسئله و بیان آن در رسانه غلط اندر غلط است. امروزه دشمنان، دندان تیز کرده اند تا از گفته امثال شما وحتی یک مداح حداکثر استفاده رسانه ای کنند.
ادامه در پیام بعدی
نامه ای به آقای مهدی جمشیدی
https://eitaa.com/hkamal
هدایت شده از حسینی کمال آبادی
رابعا با تنزل از مکانت ویژه ولایت حتی در اصول دین، انکار هر کدام از ولایت و حجاب اگر منجر به انکار نبی و توحید بشود، موجب کفر است و اگر بدان منجر نشود، موجب خروج از دین نیست و از این جهت، فرقی میان حجاب و ولایت نیست. همه این سخنان به معنای تضعیف مسئله حجاب نیست، حجاب، واجبی شرعی است، ترک آن منکری است که پس خود منکرهایی دیگر را به دنبال دارد. برای آشنایی با اندیشه های آیت الله علیدوست درباره حجاب به دفتر سوم از مجموعه حق هستی با عنوان حجاب عفیفانه با زیر عنوان حاکمیت و نهادینه سازی حجاب و عفاف مراجعه بفرمایید تا به وضوح دریابید که نکته گیری های حضرت استاد به معنای کم رنگ کردن حجاب و خدایی ناکرده دفاع از بی حجابی نیست چنانکه فردی ادعا کرد و وعده با او میعادگاه عظیم قیامت شد، به راستی که قیامت چه نزدیک است!
خامسا فکری برای زاویه دار بودن خود با فقیهان و عدم نگاهداشت حرمت بزرگان بکنید
بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتى برد
از آن روز که حرمت بزرگ حوزه را نگاه نداشتنید که چون تویی را روا نیست در چنان محضری سخن گفتن! آشکار شد که شما حد و مرز خود را نمی دانید وقتی مقام معظم رهبری حفظه الله همان بزرگ را فقیه عالی مقام و مرجع بصیر خطاب کرد روشن شد که شما پای از حد خود فرا می نهید و هم اکنون هم آیت الله علیدوست حفظه الله مجتهدی است که تنی چند از شاگردان او مجتهد هستند و متصدی تدریس دروس خارج و هزاران طلبه در چند دهه پیش افتخار شاگردی ایشان را داشته اند. از طرفی دیگر ایشان نویسنده آثار گرانقدر ی است که خودم از مقام معظم رهبری مدظله شنیدم که به آیت الله علیدوست فرمودند:« آثار شما به گونه ای است که مرجعیت دارد و در آن موضوع همه بدان مراجعه می کنند». بعد شما حرمت چنین شخصیتی را نگاه نمی دارید، این کارها در دنیا انسان را بی آبرو و آثار اخروی دارد.
سید مرتضی حسینی کمال آبادی
حوزه علمیه قم
7/10/1042= 14 ج ث 1445
نامه ای به آقای مهدی جمشیدی
https://eitaa.com/hkamal
هدایت شده از «پیروان امامین انقلاب»
﷽
✍🏻 اخیرا گروهی از کنشگران فضای مجازی و فعالین وحدت و تقریب اسلامی اقدام به انتشار «بیانیۀ جمعی از نیروهای سیاسی در رابطه با خروج از انفعال نسبت به بحران غزه» نموده اند.
از دیدگاه ما این بیانیه در محور های زیر قابل بحث و نقد است:
«سربازان امامین انقلاب»
https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341