eitaa logo
قدمی تا انتظار
10 دنبال‌کننده
590 عکس
378 ویدیو
4 فایل
قدمی در آگاهی و بصیرت
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از پل
arabi.mp3
4.28M
🔴مهدی (ع) می آید.... آهنگ زیبای عجل الله تقدیم به همه انسان های جهان.... ┈┈••✾••┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐ميلاد باسعادت قائم به حق و درفش‌افراز صدق مطلق، کلمۀ خدايی و امان الهی و حجت ربانی، برپای‌دارندۀ امر خدا و گسترندۀ آئين عدل خدا، امام آشکارا و نهان و برطرف‌سازندۀ گرفتاری‌ها و اندوه‌ها، صاحب جود و بخشش و احسان، امام برحق، صاحب عصر و زمان و روشن‌کنندۀ حق و برهان، خليفۀ خدای رحمان و عدل و انباز قرآن، آشکارساز مظاهر ايمان و مهتر آدميان و پريان، ابوالقاسم محمد بن الحسن العسکری(عج) بر همۀ آزادگان جهان مبارک باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 حضرت آیت الله خامنه‌ای: یاد امام زمان نشان‌دهنده‌ی این است که خورشید طلوع خواهد کرد، روز خواهد آمد.
. ♻️ عصر غیبت و امتحان های گوناگون ✨ آیه ۱۵۵ سوره مبارکه بقره : "وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ" 🔸ترجمه آیه: و قطعاً شما را با چیزى از ترس، گرسنگى، زیان مالى و جانى و کمبود محصولات، آزمایش مى‌کنیم و صابران (در این حوادث و بلاها را) بشارت بده. 🔸تفسیر مهم آیه: امام صادق (ع) فرموده است: «پیش از ظهور قائم نشانه هایی از جانب خدای تعالی برای مومنان خواهد بود.» راوی گوید: عرض کردم : فدای شما شوم، آن ها کدام است؟ فرمودند: «این قول خدای تعالی که (وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ) ؛ یعنی شما مومنان را پیش از خروج قائم (عج) می آزماییم به خوف از پادشاهان بنی فلان در آخر سلطنت آن ها و گرسنگی به واسطه گرانی قیمت ها و کاستی در اموال به واسطه کسادی داد و ستد و کمی سود و کاستی نفوس به واسطه مرگ و میر فراوان و کاستی در ثمرات به واسطه کمی برداشت محصولات زراعتی و در آن هنگام صابران را به تعجیل خروج قائم مژده بده. 📚 کمال الدین و تمام النعمه، ج 2 ، ص 649