🚩 تنهامسیرآرامش
#کنترل_ذهن 166 ✅ هر کدوم از اینا رو بهش عمیقا نگاه کنی ضجه میزنی... "من احساساتی نیستم" رو میذاری
#کنترل_ذهن 167
✅ فقط یه حرف دیگه بزنم امروز و کافی باشه.
همه حرم ها اینطوریه...
🌷 ولی یه حرمی هست که با همه فرق داره...
یه اقای نازنینی هست که وقتی میری دم حرمش میخوای بگی ا ادخل یا مولای...
نرسیده به حرم امام حسین فداش بشم، قبل از اینکه اذن دخول رو بگی، اشکات جاری میشه..
🌷 اصلا نمیتونی بگی....
امام حسین نمیذاره...بفرمایید داخل... بیا ببینم منتظرت بودم عزیز دلم... بیا....
ممنونم ازت آقای من....😭💖
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
کانالداستانشب|معین الدینیInShot_۲۰۲۳۱۰۱۴_۱۸۰۱۱۵۱۶۹_۱۴۱۰۲۰۲۳(3).mp3
زمان:
حجم:
13.3M
#عکس_یادگاری_خانوم_مارمولک
༺◍⃟👧🏻🧒🏻჻ᭂ࿐❁❥༅••┅┄
رویکرد👈مراقب باشید مارمولک نیاد ازتون عکس بگیره 😅
#داستان
#قصه
🌷@IslamlifeStyles
اعضای محترم این بنر رو برای دوستاتون بفرستید تا عضو بشن و از مباحث استفاده کنند
هر کسی تا حالا مطلبی از تنهامسیر استفاده کرده و میخواد کمکی بده دوستانش رو به کانال دعوت کنه.
خدا بهتون خیر بده 🌹
👇🏼👇🏼👇🏼
💥💥💥هر کسی میخواد نماز با توجه و حضور قلب بخونه وارد این کانال بشه: 👇🏼👇🏼👇🏼
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
درباره موسیقی جذاب نماز چیزی شنیدی؟!😊👆🏼
🚩 تنهامسیرآرامش
#کنترل_ذهن 1 بسم الله الرحمن الرحیم به دوره کنترل ذهن خییییلی خوش اومدید😊🌹 🔶 کارهایی که ما آدم
ابتدای مطالب کنترل ذهن و تمرکز در نماز👆🏼👆🏼👆🏼
عزیزانی که به تازگی وارد شدن لطفا با دقت بخونن و از مباحث لذت ببرند 😌
Ali Fani4_5791935884542609352.mp3
زمان:
حجم:
21.1M
💬 قرائت دعای "عهــــد"
🎧 با نوای علی فانی
هدیه میڪنیــم به امام زمــان ارواحنافداه ❤️🌹
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
🚩 تنهامسیرآرامش
آدمیزاد مدلش اینطوریه که هی میخواد خودش رو مشغول یه کاری کنه.
مثلا هی موسیقی گوش میده. بعد میره بازی با موبایل میکنه بعد میره فوتبال میبینه بعد میره خرید و ....
⭕️ حالا نکته بسیار مهم اینه که آدم اگه خودش رو با کارای مفید مشغول نکنه حتما حتما گرفتار کارای مضر خواهد شد.
اگه شما توی نماز لذت نبردی حتما گرفتار لذت گناه و کارای احمقانه میشی!
این یک قاعده هست.
پس تلاش کنیم از موسیقی جذاب و عرفانی نماز لذت ببریم
ما باید مراقب باشیم حتی یک نماز رو هم بدون لذت نخونیم.
❇️ بله نماز در ابتدا به خاطر ادب باید خونده بشه و حضور قلب در نماز در ابتدای کار مهم نیست
ولی اینطور هم نباشه که آدم 50 سال نماز بخونه ولی حتی یک بار هم لذتی از نماز نبره!
این دیگه مسخره بازیه!
ما حتما باید از نمازمون لذت ببریم.
⭕️ آدمیزاد طوری خلق شده که حتما باید لذت ببره. حالا اگه لذت خوب و حلال نبره حتما سراغ لذت حرام خواهد رفت...
در طول روز چقدر از نمازت لذت میبری؟
به همون مقدار سراغ لذت های احمقانه گناه نخواهی رفت.
موقع نماز که میشه هی حرفای قشنگ رو در مورد کلمات و جملات نماز برای خودت مرور کن....
هی گریه کن و از شدت مهربانی خدا اشک بریز و لذت ببر....💞💞💞