🌷 بیشترین تکرار در جملات مقام معظم رهبری از ویژگی های فرد_اصلح در طول ۲۸ سال گذشته
🔹۳۳ مرتبه : مدیریت اجرایی قوی
🔹۳۰ مرتبه : شیوه تبلیغات صحیح
🔹۲۸ مرتبه : پایبند به مبانی
🔹۲۱ مرتبه : خستگی ناپذیر و جهادی
🔹۲۰ مرتبه : صمیمی و خدمتگزار مردم
🔹۱۹ مرتبه : استکبار ستیز و شجاع
🔹۱۸ مرتبه : دارای ایمان و تقوا و توکل
🔹۱۶ مرتبه : پرهیز از بداخلاقی انتخاباتی
🔹۱۵ مرتبه : شناخت نیاز و درد جامعه
🔹۱۱ مرتبه : دارای تدبیر بصیرت و برنامه
🔹۱۱ مرتبه : مبارزه با بی عدالتی
🔹۱۱ مرتبه : آرمان ها و پیشرفت کشور
🔹۱۰ مرتبه : ساده زیست و غیر اشرافی
🔹۷ مرتبه : التزام به قانون
🔹۶ مرتبه : نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی
🔹۵ مرتبه : دوری از فساد ، امانت دار
🔹۵ مرتبه : توجه به نظرات و توانایی مردم
🔹۲ مرتبه : صادق و روراست
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
مطالبه ما بازگشت آذربایجان به سرزمین مادری اش و پایان قرارداد ننگین ترکمن چای و گلستان است.
#آقای_پان_ترک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خطاب حضرت امام به سکولارها
1_11949800571.pdf
29.41M
رییس جمهور تراز انقلاب
کتاب پژوهشی استاد راجی در مورد دستاوردهای شهید رئیسی که بعد از شهادت ایشان تولید شد.
از اندیشکده سعدا👆
هدایت شده از صابرین نیــوز
⚠️یگان سایبری ۸۲۰۰ اسرائیل در حال ساخت اکانتهای فیک انقلابی جهت تفرقه افکنی است مراقب باشید
ـــــــــــــــــــــــ
پایگاه خبری صابرین نیوز↙️
🆘@sabreenS1_official
اگر بخواهیم به تکنیکهای مستند و مجرب در حوزه تبلیغات سیاسی از منابع معتبر اشاره کنیم، میتوانیم به موارد زیر بپردازیم. این تکنیکها بر اساس تحقیقات و تجربیات موفق در این حوزه استخراج شدهاند:
### 1. تحلیل دقیق مخاطبان
- تقسیمبندی جمعیتی (Demographic Segmentation): شناسایی گروههای مختلف جمعیتی (سن، جنسیت، تحصیلات، درآمد) برای ارسال پیامهای هدفمند.
- تقسیمبندی روانشناختی (Psychographic Segmentation): تحلیل نگرشها، ارزشها و سبک زندگی مخاطبان برای درک بهتر نیازها و انگیزههای آنها.
### 2. تدوین پیامهای کلیدی
- پیام محوری (Core Message): تعیین یک پیام محوری که به طور مداوم در تمامی کمپینهای تبلیغاتی تکرار شود.
- پیامهای سفارشی (Customized Messages): تدوین پیامهای متفاوت برای گروههای مختلف مخاطبان بر اساس نیازها و انتظارات آنها.
### 3. استفاده از رسانههای چندگانه
- رسانههای سنتی (Traditional Media): استفاده از تلویزیون، رادیو، روزنامهها و مجلات برای رسیدن به مخاطبان گسترده.
- رسانههای دیجیتال (Digital Media): بهرهگیری از شبکههای اجتماعی، وبسایتها و پلتفرمهای آنلاین برای دسترسی به مخاطبان جوان و آنلاین.
### 4. تکنیکهای بازاریابی محتوایی
- داستانگویی (Storytelling): استفاده از داستانها و روایتهای جذاب برای ارتباط بهتر با مخاطبان و ایجاد ارتباط عاطفی.
- محتوای ارزشمند (Valuable Content): تولید محتوای آموزشی و اطلاعاتی که به سوالات و دغدغههای مخاطبان پاسخ دهد.
### 5. استفاده از شواهد و مدارک معتبر
- مطالعات موردی (Case Studies): ارائه مثالهای موفق از فعالیتها و دستاوردهای گذشته برای نشان دادن قابلیتها و موفقیتهای آینده.
- نظرات کارشناسان (Expert Endorsements): جلب حمایت و تایید کارشناسان و متخصصان در زمینههای مختلف برای افزایش اعتبار.
### 6. تکنیکهای تبلیغات احساسی
- تصاویر و ویدئوهای احساسی: استفاده از تصاویر و ویدئوهایی که احساسات مخاطبان را جلب کند و ارتباط عاطفی ایجاد کند.
- داستانهای انسانی: ارائه داستانهای انسانی و تجربههای واقعی که به دغدغهها و مشکلات مخاطبان پاسخ دهد.
### 7. برنامهریزی و مدیریت کمپینها
- برنامهریزی استراتژیک (Strategic Planning): تدوین برنامههای جامع و دقیق برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی.
- اندازهگیری و ارزیابی (Measurement and Evaluation): ارزیابی مداوم عملکرد کمپینها و اصلاح آنها بر اساس نتایج به دست آمده.
### 8. تعامل و ارتباط مستقیم با مخاطبان
- نشستهای مردمی: برگزاری نشستهای مستقیم با مردم و شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها.
- پلتفرمهای آنلاین: استفاده از پلتفرمهای آنلاین برای ارتباط مستقیم با مخاطبان و پاسخ به سوالات آنها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴از امام پرسیدن از کجا فهمیدید اینها مشکل دارن؟
➖➖➖➖➖➖
🟠کانال تخصصی شیخ قمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خواص جلال «لقمه حرامخور» عامل اغوای توده های مردم
➖➖
عضو کانال «جهاد تبیین» بشید:
https://eitaa.com/joinchat/991101158Cbae4e3411b