امسال تولد همه رو به معنای واقعی یادم رفت فکر کنم واقعا دارم آلزایمر میگیرم هر سری میگم اشکال نداره اینو خیلی وقت بود ندیدی که یادت نبود ولی مثل اینکه نه حتی آدمای نزدیک هم همینه🚶
با ورود ما به دوره دوم دبیرستان برای دهم نهایی گذاشتن، کنکوری نخوندیم چسبیدیم به نهایی که سال اوله کسی نمی دونه چجوری ممکنه باشه، سال بعدش گفتن نه اشتباه شد کلا اون هیچی از یازدهم باشه، بعدِ ترم دوم یازدهم گفتن نهایی اش باشه ۶ درس نه کلش، الان دو ماه مونده به کنکور میگن تاثیر ۶ درس یازدهم تون مثبت؟..آینده و تلاش و زحمت ما براتون جوکه؟ کی رو درنظر میگید تو این تصمیماتون، میشه بدونم؟