انقلابی
تاج اومده تو تلویزیون به صراحت میگه من بهترین قرارداد رو با ویلموتس بستم. مسئولیتش هم با منه! حالا
آقای فتاح آمدند در صداوسیما پیرامون املاک بنیاد درست و غلط را آمیخته کردند و با مردم در میان گذاشتند. حالا هم عذرخواهی میکنند.
باشد که در درگاه خداوند و کسانی بر علیه آنان گفتهی اشتباهی داشتید پذیرفته شود ولی سوال اصلی پابرجاست!
گردش مالی بنیاد مستضعفان کی و چگونه قرار است شفاف شود؟ دخل و خرج بنیاد چگونه است؟ و.... این سوال ها نه با عملیات رسانهای و نه با عذرخواهی جواب داده نمیشوند...
✍️ #جواد_میرزایی
🚩جوان مومن انقلابی
🆔 : http://eitaa.com/joinchat/3596025858C9e8c93742d
⚠️نماز جمعه و درد بیدرمان محافظهکاری
جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری
بعد از ساکت کردن و حذف صداهای انقلابی امثال استاد رحیمپور ازغدی از تریبون نماز جمعه، تصور بسیاری این بود که نهاد نماز جمعه گرفتار یک محافظهکاری، بیتحرکی و پیرپاتالیسم است و با تداوم این سبک مدیریت، هیچگاه آبی از تریبونهای نماز جمعه گرم نخواهد شد و نهاد نماز جمعه قدرت اصلاحگری و برش خود را کمکم از دست خواهد داد.
تا مدتی بعد از تحولات مدیریتی شورای سیاستگذاری ائمهی جمعه بسیاری امیدوار بودند که نوعی تغییر در این رویکرد را شاهد باشند، اما با گذر زمان، نه تنها این امید به یأس تبدیل شد، بلکه همه شاهد بودند که رئیس جوان و انقلابی این شورا نه تنها هیچ برنامهی مشخصی برای تغییر رکود و محافظهکاری این نهاد ندارند، بلکه در کمال ناباوری و حیرت انقلابیون، در تریبون زنده چشم در چشم انقلابیون میاندازند و از تصمیمات گذشته و حذف چهرههای انقلابی دفاع هم میکنند.
و اکنون هم خبر رسید که آیت الله قوامی، امام جمعه انقلابی شهرک پردیسان قم که قبلاً هم در اعتراض به عدم حمایت مسئولین و کارشکنی آنها در امور فرهنگی پردیسان از ایراد خطبه استنکاف کرده بودند، به علت همین رویکرد ضدتحول و عدم همکاری مسئولین کشوری و استانی و عدم باور آنها به محور بودن امام جمعه در امور فرهنگی شهر، طی یادداشتی در کانال شخصی خود، از سمتشان استعفا کردهاند.
تکتک ساکنان شهرک پردیسان قم گواهند که در پنج سال گذشته، امام جمعه مسن و پیر اما پرشور، انقلابی و خستگیناپذیر تمام هم و غم خود را صرف مقابله با مشکلات و آسیبهای اجتماعی در پردیسان کرد، شهرکی که با بیتدبیری بنیانگذاران آن به یک خوابگاه بزرگ شبیه شده است و اگر سایهی این پدر دلسوز و فعال از سر آن کم شود، به علت شرایط ویژهای که دارد و همه به آن واقفاند، به یک بمب ساعتی ضدفرهنگی و فسادزا در کنار شهر مقدس قم تبدیل خواهد شد و چنان سیلی از آسیبهای اجتماعی را به سوی قم روانه خواهد کرد که نه از تاک نشانی باقی بماند و نه از تاکنشان.
صرف نظر از خطبههای انقلابی آیت الله قوامی، همکاران و شبکهی فرهنگی تحت نظر ایشان که عدد اعضای آن تا امروز به حدود 600 نفر رسیده است شاهدند که ایشان 24 ساعت خود را وقف مشکلات پردیسان کرده بود. شبکه سازی فرهنگی با استفاده از ظرفیت عظیم طلاب ساکن در پردیسان، سر زدن به مجتمعهای مسکونی و نشستن پای دردودل مردم تا نیمههای شب، دعوت بیوقفه از مدیران و مسئولان جهت خدمت به مردم، حل مشکلات بسیار از قبیل بلوار امام علی و شبکه فاضلاب و ... تنها بخش کوچکی از تلاشهای تمامنشدنی این امام جمعه بود.
ما از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه میخواهیم که به جد در این رویکرد ضدتحول و مضر تجدید نظر کند. امام جمعهای مثل امام جمعه پردیسان-همانگونه که خودش هم بارها گفته است-نمیتواند فقط خطبه بخواند و اقلیت چنددرصدی مردم حاضر در نماز جمعه را به تقوا دعوت کند و پشت دیوارهای نماز جمعه سیلی از منکر، ناکارآمدی و آسیبهای اجتماعی جاری باشد و او همچنان به خواندن خطبه مشغول باشد و سرش را از برف بیرون نکند. اگر در نبود شخصیت عالم، مجتهد و فعالی همچون جناب قوامی، در آیندهی نزدیک سیلی از منکرات، فحشا، آسیبهای اجتماعی و ... از پردیسان به سمت قم جاری شد و کنترل اوضاع به کلی از دست خارج شد، یقیناً شما در آن سهیم دارید، چون از ابتدا با چهرههای ایدهپرداز، انقلابی و تحولخواه سر ستیز داشتید و حداقل کمترین تقصیرتان بیتفاوتی و عدم حمایت از آنها بود. ما به تکثیر این امام جمعهها نیاز داریم، نه حذف کردن آنها. نظریهپردازی در کنج موسسات تحقیقاتی با بودجههای آنچنانی هنر نیست، به میدان آمدن و اجرا کردن نظریات هنر است. قبل از آنکه بسیار دیر شود بیدار شوید. والله اعلم
✍ جمعی از فعالین فرهنگی پردیسان
🚩جوان مومن انقلابی
🆔 : http://eitaa.com/joinchat/3596025858C9e8c93742d
هدایت شده از سید صمصام الدین قوامی
حال که رسالت امامت جمعه را بر دوشم احساس نمیکنم باقی عمرم را به عنوان سرباز امام خامنه ای در خدمت مدیریت اسلامی و فقه الاداره هستم و لحظه ای در تداوم ، پیشرفت ،تعمیق واقامه آن ابراز خستگی نخواهم کرد انشا الله✍️
@Qavami
💥فراخوان حمایت از پویش "صیانت از حفظ حیا و حریم زن" در مراکز درمانی و بیمارستان ها
✅ برای مطالبه اجرایی شدن قانون انطباق و ایجاد شرایط مناسب برای حفظ حریم زنان در مراکز پزشکی و عدم معاینه و سونوگرافی توسط آقایان و جلوگیری از ورود کادر درمانی آقا به بخش زنان و اتاق عمل، از این پویش حمایت کنیم.
👌برای حمایت، به لینک زیر وارد شده و گزینه حمایت میکنم را انتخاب کنید.
https://www.farsnews.ir/my/c/29051
🚨مطالبه اولیات 😞😞
🚩جوان مومن انقلابی
🆔 : http://eitaa.com/joinchat/3596025858C9e8c93742d
💠از همین #گریهها میترسند
جوانهای ما خیال نکنند که مساله، مساله «ملتِ گریه» است! این را دیگران القا کردند به شماها که بگویید «ملت گریه»! آنها از همین گریهها میترسند، برای اینکه گریهای است که بر مظلوم است؛ فریاد مقابل ظالم است. اینها شعائر مذهبی ماست که باید حفظ بشود. اینها یک شعائر سیاسی است که باید حفظ بشود.
#امام_خمینی
📚صحیفه نور، جلد ١٠،صفحه ٣١
🚩جوان مومن انقلابی
🆔 Channel: @JME_ir
انقلابی
حال که رسالت امامت جمعه را بر دوشم احساس نمیکنم باقی عمرم را به عنوان سرباز امام خامنه ای در خدمت
امام جمعه پردیسان
در کانال شخصی خودشان نوشتن
علت کنارگیری از امامت جمعه ارتباطی با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نبوده و مساله بومی و داخلی است.
🔰«عدالتخواهی» برتر است یا «مواسات»؟!
🔺آن زمانها که هنوز دوران #عدالتخواهی نگذشته بود، از امیرالمؤمنین پرسيدند #عدل برتر است يا #بخشش؟ فرمود «عدل» و دو دلیل آورد:
- «عدالت» هر چيزى را در جاى خود مىنهد، درحالیكه «بخشش» آن را از جاى خود خارج مىسازد.
- «عدالت» تدبير عمومى مردم است، درحالیكه «بخشش» گروه خاصى را شامل است.
🔺دلیل دوم خیلی مهم است، چرا که زاویه نگاه را تعیین میکند. این «العدلُ سائِسٌ عَام» همان «اداره عمومی» و «حکمرانی»ایست که در مدیریت و سیاستگذاری سالها درموردش بحث شده و خطابش به حاکمیت و برای تدبیر کل جامعه است. اما بخشش و مواسات خطابش به مردم و ناظر به حرکتهای محدود و موضعیست.
🔺اگرچه بین اینها تعارضی نیست اما دعوا اینجاست که «مسئولیت اجتماعی» را چگونه و ناظر به کدام و یا با تأکید بر کدام تعریف کنیم؟ مردم خطاب به حکومت، عدل را مطالبه کنند یا خطاب به همدیگر جود و بخشش داشته باشند؟
«عدالتخواهی» اینجا وارد میشود. عدالتخواهی برتر است یا بخشش؟!
🔺آقای پناهیان میگوید دوران عدالتخواهی گذشته، چون امروز دیگر قوه قضاییه دارد مبارزه با فساد را پیش میبرد!
صرفنظر از اینکه قوه قضاییه چقدر در این راه موفق است و یا اینکه خودش به نظارت عمومی و کمک مردم نیاز دارد یا نه، آیا از نظر آقای پناهیان عدالتخواهی صرفاً مساوی با مبارزه با فساد و «گرفتن دزدها»ست؟!
🔺«عدالتخواهی»، تولید قدرت اجتماعی برای قرار دادن هر چیز سر جای خودش در حکومت و در نتیجه تدبیر عمومی جامعه بشکلی عادلانه است. دورانی که خیلی چیزها سر جای خودش نیست و خبری از تدبیر و اداره عمومی نیست، اتفاقاً دوران عدالتخواهیست. البته که جود هم فضیلت است و اساساً دوران این دوگانهسازیهاست که گذشته!
📎 پ.ن:
حکمت ۴۳۷ نهجالبلاغه: وَ سُئِلَ أَيُّهُمَا أَفْضَلُ، الْعَدْلُ أَوِ الْجُودُ؟ فَقَالَ: الْعَدْلُ يَضَعُ الْأُمُورَ مَوَاضِعَهَا، وَ الْجُودُ يُخْرِجُهَا مِنْ جِهَتِهَا؛ وَ الْعَدْلُ سَائِسٌ عَامٌّ، وَ الْجُودُ عَارِضٌ خَاصٌّ؛ فَالْعَدْلُ أَشْرَفُهُمَا وَ أَفْضَلُهُمَا.
🇮🇷 جوان مومن انقلابی
🆔 : http://eitaa.com/joinchat/3596025858C9e8c93742d
5.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا دوران مواسات است؟
این سه دقیقه را گوش کنید.
🇮🇷 جوان مومن انقلابی
🆔 Channel: @JME_ir
6.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید حسن نصرالله در شب عاشورا:
امروز امام و رهبر و حسین خیمهگاه ما امام خامنهای(دام ظله) است.
سید حسن نصرالله و تمام ما نیز میگویم
خطاب به امام خامنه ای...
والله اگر كشته شويم، سپس سوزانده شويم، سپس خاكسترمان را بر باد دهند، باز زنده شويم و همين كار را هزار بار با ما تكرار كنند،تو را رها نميكنيم.. ما تركناك يابن الحسین....
🇮🇷 جوان مومن انقلابی
🆔 : http://eitaa.com/joinchat/3596025858C9e8c93742d
ننگ ابدی برای بانیان فتنه سبز
۱- این ننگ از پیشانی مدعیان اصلاح طلبی پاک نمی شود که بهانه فتنه سبز در سال ۸۸ را اعتراض به نتیجه انتخابات قرار دادند اما هشت ماه بعد در روز عاشورا، اقدام به کف و سوت و هلهله کردند و کتیبه ها و موکب های امام حسین (ع) را شمر وار به آتش کشیدند.
۲- این ننگ بر پیشانی شان خواهد ماند که میرحسین موسوی سردسته فتنه، حرمت شکنان را #مردمان_خداجو خواند و آنها در برابر این رذالت سکوت پیشه کردند.
موسوی خوئینیها بعدها مدعی شد ترسیدم موضع بگیرم، سوء استفاده جناحی بشود(!) یعنی جناح و باند برای شان محترم تر از حرمت امام حسین (ع) بود.
۳- آبها که از آسیاب افتاد و فتنه به برکت روح عاشورایی ملت سرنگون شد، برخی از مدعیان اصلاح طلبی گفتند حرمت شکنان، نفوذی وزارت و نظام برای بدنام کردن جنبش سبز بودند! مرحبا! پس چرا همان روز، از حرمت شکنان بیزاری و برائت نجستند، هیچ؛ که حتی پای موسوی ایستادند؛ هم او که هتاکان را مردم خداجو خوانده بود؟!
۴- حالا همین روزها، برخی شبه اصلاح طلبان، قلمفرسایی یا خطابه ایراد می کنند تا خود را در صف "ملت امام حسین" (ع) جا بزنند. از تحریف های شان که بگذریم، آنها عاشورای 88 نقاب از چهره خویش برداشتند و به اختیار، کنار یزید و عمر سعد و شمر ایستادند. و روشن است که محبت دو نقیض، در یک دل جمع نمی شود.
۵- آنها که حرمت شکنان عاشورای سال 88 را مردمان خداجو خواندند - و حال آن که اجیر شدگان بهائیت و سلطنت طلبان و منافقین بودند- بی تردید در اردوگاه یزید بودند و نقاب از صورت شان افتاد؛ ولو هشت ماه قبل تر، برای عوام فریبی، شعار "یا حسین- میر حسین" می دادند؛
۶- اما دیگرانی که سکوت کردند و رضایت به آن جنایت بی سابقه دادند، مشمول این فراز زیارت وارث هستند که "«لعن الله ُأمةً قتلتْكم، و لعن اللّهُ أمةً ظلمتكم، و لعن الله أمةً سمعتْ بذلك فرضيتْ به". لعنت خدا بر آنها که این ستم بزرگ را دیدند و شنیدند و به آن راضی شدند.
#عاشورای88
#فتنه_سبز
#فراموش_نخواهیم_کرد
✍ #محمد_ایمانی
🇮🇷 جوان مومن انقلابی
🆔 : http://eitaa.com/joinchat/3596025858C9e8c93742d