طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
شامل این چیزهایی هم که گفتین میشه
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
.
قرار شد اول شما مخاطبان گرامی نظر بدین و بنده استفاده کنم و در انتها جمع بندی کنیم
.
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
.
خیلی تلاش کردم به این پیام مخاطبمون نخندم اما نشد. یک یاد و خاطره ای برام زنده شد، تو پست بعدی میگم 👇
.
طبیبِ جان 🏴
. خیلی تلاش کردم به این پیام مخاطبمون نخندم اما نشد. یک یاد و خاطره ای برام زنده شد، تو پست بعدی میگ
.
سال ۹۴ بود یا ۹۵ تو یه روستا منبر میرفتم، رو منبر داشتم درباره خصوصیات بهشت و نعمت های بهشت و اهل بهشت و... صحبت میکردم. در خلال صحبت ها رو به مردم گفتم اون عالم که تشریف میبرید حورالعین نصیبت تون میشه و چندتا از خصوصیات حورالعین رو گفتم
یه پیرمرد اهل دل پای منبر گفت: حاج آقا دعا کن ما بهشت بریم همین زنی هم که داریم بهمون بدن راضی هستیم و حورالعین نمیخوایم
.
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
موافقم. بعضی مردها رو سخت میشه درک کرد. برخی شون موجودات عجیبی هستن
.
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
با صحبت تون اجمالا موافقم👌
اما کسی هست که بگه من پاکم و خوبم و کاملم، پس همسرم باید مثل من کامل باشه؟! 😐
اگر چنین ادعایی نسبت به خودت داری که من کاملم و همه چی تمومم، بدون که تو تله افتادی!
.