طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
.
خیلی تلاش کردم به این پیام مخاطبمون نخندم اما نشد. یک یاد و خاطره ای برام زنده شد، تو پست بعدی میگم 👇
.
طبیبِ جان 🏴
. خیلی تلاش کردم به این پیام مخاطبمون نخندم اما نشد. یک یاد و خاطره ای برام زنده شد، تو پست بعدی میگ
.
سال ۹۴ بود یا ۹۵ تو یه روستا منبر میرفتم، رو منبر داشتم درباره خصوصیات بهشت و نعمت های بهشت و اهل بهشت و... صحبت میکردم. در خلال صحبت ها رو به مردم گفتم اون عالم که تشریف میبرید حورالعین نصیبت تون میشه و چندتا از خصوصیات حورالعین رو گفتم
یه پیرمرد اهل دل پای منبر گفت: حاج آقا دعا کن ما بهشت بریم همین زنی هم که داریم بهمون بدن راضی هستیم و حورالعین نمیخوایم
.
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
موافقم. بعضی مردها رو سخت میشه درک کرد. برخی شون موجودات عجیبی هستن
.
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
با صحبت تون اجمالا موافقم👌
اما کسی هست که بگه من پاکم و خوبم و کاملم، پس همسرم باید مثل من کامل باشه؟! 😐
اگر چنین ادعایی نسبت به خودت داری که من کاملم و همه چی تمومم، بدون که تو تله افتادی!
.
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
✉️پیام مخاطب
سِحر میتونه باشه اما گاهی هم عادت هست، طرفین عادت کردن به گیر دادن به همدیگه و غر زدن و...
.
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
.
چقدر خوب گفتین👌
جایزه داره این متن
.
طبیبِ جان 🏴
. چقدر خوب گفتین👌 جایزه داره این متن .
جایزه پیامهای خوب و فنی، مشاوره پیامی هست.
[زیرپوستی دوباره پام به عرصه مشاوره باز شد]
.
طبیبِ جان 🏴
جایزه پیامهای خوب و فنی، مشاوره پیامی هست. [زیرپوستی دوباره پام به عرصه مشاوره باز شد] .
.
ان شاء الله دوباره مشاوره دادنم،
رزق عزاداری در این شبها بوده باشه
.