طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
.
چقدر خوب گفتین👌
جایزه داره این متن
.
طبیبِ جان 🏴
. چقدر خوب گفتین👌 جایزه داره این متن .
جایزه پیامهای خوب و فنی، مشاوره پیامی هست.
[زیرپوستی دوباره پام به عرصه مشاوره باز شد]
.
طبیبِ جان 🏴
جایزه پیامهای خوب و فنی، مشاوره پیامی هست. [زیرپوستی دوباره پام به عرصه مشاوره باز شد] .
.
ان شاء الله دوباره مشاوره دادنم،
رزق عزاداری در این شبها بوده باشه
.
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
.
اراده و انتخاب طرفین هست
.
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
.
مواردی که ایشون گفتن خطرناک و خطرساز هست. اینجوری فکر نکنید اصلا.
چرا؟! دلیلش رو توضیح میدم
.
طبیبِ جان 🏴
. مواردی که ایشون گفتن خطرناک و خطرساز هست. اینجوری فکر نکنید اصلا. چرا؟! دلیلش رو توضیح میدم .
.
طولانی هست. امشب که نمیشه
بذارید فردا و پس فردا کم کم میگیم
.
•┈┈••✾• ﷽ •✾••┈┈•
۶۶
🇮🇷شهید حامی صادقی🇮🇷
به روح مطهر این شهید، یک سوره حمد و توحید و یک صلوات هدیه کنید
و طلب صبر و عافیت برای بازماندگانش🥀
•اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم•
#شهدای_رمضان
#شهدای_میناب
.
✍🏻 کانال رسمی طبیبِ جان
@Javaher_alhayat
طبیبِ جان 🏴
. حالا چی و چه کاری میتونه ما رو از این تله نجات بده و چکار کنیم تو این کلاف سردرگم نیفتیم؟! اول شم
✉️پیام مخاطب
[آفرین، زندگی مشترک نیاز به یادگیری داره، خیلی از مشکلات نیاز به پرس و جو و تحقیق داره تا راه حل درست رو یاد بگیریم]
طبیبِ جان 🏴
. مواردی که ایشون گفتن خطرناک و خطرساز هست. اینجوری فکر نکنید اصلا. چرا؟! دلیلش رو توضیح میدم .
.
قانون دنیا این هست که همیشه راه حل وجود داره. ما بن بست نداریم. سختی های زندگی رو باید مثل شکر و یا نمک تو آب حل کرد
.
طبیبِ جان 🏴
. حالا چی و چه کاری میتونه ما رو از این تله نجات بده و چکار کنیم تو این کلاف سردرگم نیفتیم؟! اول شم
#ارسالی_کاربران
امام علی (ع)عَجِبتُ لِمَن يُنكِرُ عُيوبَ النّاسِ ، و نَفسُهُ أكثَرُ شَيءٍ مَعابا و لا يُبصِرُها!
در شگفتم از كسى كه عيبهاى مردم را بد مى داند، در حالى كه خودش از همه پُر عيب تر است و آنها را نمى بيند.
ما هنر کنیم ، عیب های خودمون رو پیدا کنیم و اصلاحشون کنیم، اینجوری دیگه بند و گیر پیدا کردن و اصلاح کردن عیب همسرمون نخواهیم بود.
هر کسی رو تو قبر خودش میذارن و از خودش حساب میکشن ما مسئول عیب های بقیه نیستیم، بهتره انگشت اتهاممون سمت خودمون باشه
ما مالک افکار ، رفتار و گفتار کسی نیستیم و نباید مالکانه با عیب های دیگران برخورد کنیم، ولی اتفاقا مالک رفتار خودمونیم پس باید خودمونو اصلاح کنیم
از طرف دیگه موظفیم خوبی هاشو بزرگ ببینیم و قدردان و شکر گذارش باشیم .
شکر نعمت، نعمتت افزون کند.
#همسرداری