eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
204.8هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
✉️پیام مخاطب +خودشون انتخاب کردن خب .
طبیبِ جان 🏴
. چقدر خوب گفتین👌 جایزه داره این متن .
جایزه پیامهای خوب و فنی، مشاوره پیامی هست. [زیرپوستی دوباره پام به عرصه مشاوره باز شد] .
طبیبِ جان 🏴
جایزه پیامهای خوب و فنی، مشاوره پیامی هست. [زیرپوستی دوباره پام به عرصه مشاوره باز شد] .
. ان شاء الله دوباره مشاوره دادنم، رزق عزاداری در این شبها بوده باشه .
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانه‌ی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
. مواردی که ایشون گفتن خطرناک و خطرساز هست. اینجوری فکر نکنید اصلا. چرا؟! دلیلش رو توضیح میدم .
✉️پیام مخاطب خودشون ۴۰ سالشون هست و شوهرشون ۸۰ ساله .
•┈┈••✾• ﷽ •✾••┈┈• ۶۶ 🇮🇷شهید حامی صادقی🇮🇷 به روح مطهر این شهید، یک سوره حمد و توحید و یک صلوات هدیه کنید و طلب صبر و عافیت برای بازماندگانش🥀 •اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم• . ✍🏻 کانال رسمی طبیبِ جان @Javaher_alhayat
طبیبِ جان 🏴
. حالا چی و چه کاری میتونه ما رو از این تله نجات بده و چکار کنیم تو این کلاف سردرگم نیفتیم؟! اول شم
✉️پیام مخاطب [آفرین، زندگی مشترک نیاز به یادگیری داره، خیلی از مشکلات نیاز به پرس و جو و تحقیق داره تا راه حل درست رو یاد بگیریم]
طبیبِ جان 🏴
. مواردی که ایشون گفتن خطرناک و خطرساز هست. اینجوری فکر نکنید اصلا. چرا؟! دلیلش رو توضیح میدم .
. قانون دنیا این هست که همیشه راه حل وجود داره. ما بن بست نداریم. سختی های زندگی رو باید مثل شکر و یا نمک تو آب حل کرد .
طبیبِ جان 🏴
. حالا چی و چه کاری میتونه ما رو از این تله نجات بده و چکار کنیم تو این کلاف سردرگم نیفتیم؟! اول شم
امام علی (ع)عَجِبتُ لِمَن يُنكِرُ عُيوبَ النّاسِ ، و نَفسُهُ أكثَرُ شَيءٍ مَعابا و لا يُبصِرُها! در شگفتم از كسى كه عيبهاى مردم را بد مى داند، در حالى كه خودش از همه پُر عيب تر است و آنها را نمى بيند. ما هنر کنیم ، عیب های خودمون رو پیدا کنیم و اصلاحشون کنیم، اینجوری دیگه بند و گیر پیدا کردن و اصلاح کردن عیب همسرمون نخواهیم بود. هر کسی رو تو قبر خودش میذارن و از خودش حساب میکشن ما مسئول عیب های بقیه نیستیم، بهتره انگشت اتهاممون سمت خودمون باشه ما مالک افکار ، رفتار و گفتار کسی نیستیم و نباید مالکانه با عیب های دیگران برخورد کنیم، ولی اتفاقا مالک رفتار خودمونیم پس باید خودمونو اصلاح کنیم از طرف دیگه موظفیم خوبی هاشو بزرگ ببینیم و قدردان و شکر گذارش باشیم . شکر نعمت، نعمتت افزون کند.