eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
204.9هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
•┈┈••✾• ﷽ •✾••┈┈• ۶۶ 🇮🇷شهید حامی صادقی🇮🇷 به روح مطهر این شهید، یک سوره حمد و توحید و یک صلوات هدیه کنید و طلب صبر و عافیت برای بازماندگانش🥀 •اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم• . ✍🏻 کانال رسمی طبیبِ جان @Javaher_alhayat
طبیبِ جان 🏴
. حالا چی و چه کاری میتونه ما رو از این تله نجات بده و چکار کنیم تو این کلاف سردرگم نیفتیم؟! اول شم
✉️پیام مخاطب [آفرین، زندگی مشترک نیاز به یادگیری داره، خیلی از مشکلات نیاز به پرس و جو و تحقیق داره تا راه حل درست رو یاد بگیریم]
طبیبِ جان 🏴
. مواردی که ایشون گفتن خطرناک و خطرساز هست. اینجوری فکر نکنید اصلا. چرا؟! دلیلش رو توضیح میدم .
. قانون دنیا این هست که همیشه راه حل وجود داره. ما بن بست نداریم. سختی های زندگی رو باید مثل شکر و یا نمک تو آب حل کرد .
طبیبِ جان 🏴
. حالا چی و چه کاری میتونه ما رو از این تله نجات بده و چکار کنیم تو این کلاف سردرگم نیفتیم؟! اول شم
امام علی (ع)عَجِبتُ لِمَن يُنكِرُ عُيوبَ النّاسِ ، و نَفسُهُ أكثَرُ شَيءٍ مَعابا و لا يُبصِرُها! در شگفتم از كسى كه عيبهاى مردم را بد مى داند، در حالى كه خودش از همه پُر عيب تر است و آنها را نمى بيند. ما هنر کنیم ، عیب های خودمون رو پیدا کنیم و اصلاحشون کنیم، اینجوری دیگه بند و گیر پیدا کردن و اصلاح کردن عیب همسرمون نخواهیم بود. هر کسی رو تو قبر خودش میذارن و از خودش حساب میکشن ما مسئول عیب های بقیه نیستیم، بهتره انگشت اتهاممون سمت خودمون باشه ما مالک افکار ، رفتار و گفتار کسی نیستیم و نباید مالکانه با عیب های دیگران برخورد کنیم، ولی اتفاقا مالک رفتار خودمونیم پس باید خودمونو اصلاح کنیم از طرف دیگه موظفیم خوبی هاشو بزرگ ببینیم و قدردان و شکر گذارش باشیم . شکر نعمت، نعمتت افزون کند.
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب [آفرین، زندگی مشترک نیاز به یادگیری داره، خیلی از مشکلات نیاز به پرس و جو و تحقیق داره
. منتظرم یکی بیاد بگه ما 50 سال پیش ازدواج کردیم و هیچ آموزشی هم ندیدیم و زندگی مون هم خیلی خوبه😐 .
✉️پیام مخاطب
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب [آفرین، زندگی مشترک نیاز به یادگیری داره، خیلی از مشکلات نیاز به پرس و جو و تحقیق داره
سلام منم دقیقا باایشون موافقم ،در همه جوانب حرفشون. همیشه با خودم و بقیه میگم کاش مهارت‌های زندگی (همسرداری ارتباط با خانواده خودمون و همسرمون، توجه و رسیدگی به نظرات و خواسته های خودم و همسرم در زندگی مون رو بلد بودیم و ده سال از زندگی مون نمیسوخت و اینهمه دردسر با همسر و خانواده شوهرمون نداشتیم ....😔 همیشه به بقیه میگم که اگر مهارت های زندگی کردن رو یاد نگیریم ، زمانه بصورت نامهربان، یادمون میده ،که درد ناک و سوزناک هست ....👌 خیلی‌ها به ما که دهه شصتی بودیم و درس و دانشگاه رو طی کرده بودیم میگفتن شما که تحصیل کرده هستین ،دیگه چرا مشکل دارین.؟! ولی بنظر من درک و فهم و حکمت تو زندگی چیزی نیست که تو دانشگاه به آدم یاد بدن ، اینجور مهارت ها باید تو خونه و خانواده پدری مون و تو دوره های مختلف مهارت های زندگی یاد بگیریم.(چه قبل و خیلی در بعد از ازدواج) پس بهتره به بچه هامون در کنار درس و مشقاشون،اینها رو هم یاد بدیم که چطور عزتمند و با مهارت زندگی کنند ،چه در مجردی و چه در متاهلی. تا کمتر دچار مشکل بشن.
. برای دیابت نوع ۲: عدس الملک + صاف کننده خون + اطریفل + قند زرد از هر کدام دو بسته تهیه شود و طبق دستورالعمل روی بسته بندی میل شود. برای تهیه این داروها به این آیدی پیام بدین: @Adforosh
. چقدر این کار خوبه نورانیت میده به خونه و زندگی تون✨ .
✉️پیام مخاطب [بنده رو جزء بزرگان حساب نکنید]
✉️پیام مخاطب
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
. گاهی تو زندگی مشترک وقتی حرف زدن جواب نمیده و یا شرایط رو بدتر میکنه، دم دست ترین راه و بهترین راه، سکوت هست😊 تا زمانی که یاد بگیریم چی بگیم و چطور بگیم گاهی همین سکوت و گذر زمان خیلی از مشکلات رو حل میکنه .