طبیبِ جان 🏴
. مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تما
طبیبِ جان 🏴
. نماز انجام وظیفه ست مثل غذا خوردن مثل دیگر امورات ضروری زندگی. ما غذا میخوریم که چیزی بشیم؟ نه! غذ
.
حالا چرا بعضی ها با این که نماز میخونن اما بدی میکنن و روحشون انگار مریضه؟! جوابش ساده ست: چون نماز مثل غذا هست. غذا وقتی درست خورده نشه یا کیفیت نداشته باشه اثر نداره بلکه ممکنه با خوردن اون غذا مریض هم بشیم. نماز هم وقتی بی کیفیت باشه اثر نداره و وقتی خونده نشه و سبک شمرده بشه ضرر هم داره برای روح
.
.
امروز مجبور بودیم عسلهای موم دار رو بسته بندی کنیم چون هوای گرم قم باعث شده بود عسل ها کم کم آب بشه و بریزه. خلاصه که امشب خیلی خسته ایم. تعدادی عسل طبیعی موم دار هست ان شاء الله استفاده کنید و برای ما هم دعا کنید. این عسل ها کاملا به دست خانواده ما بسته بندی شده. دست بچه سیدا بهش خورده
.
طبیبِ جان 🏴
. گاهی آقایون وقتی تو مشکلات زندگی کم میارن، رو میارن به امورات #هیجانی... بیشتر توضیح بدم یا دیگه
.
میشه مجردای کانال همه پیاما رو نخونن؟! 😐
چکار کنیم؟ هشتگ #مجردا_نخونن بزنیم؟! 🤔
.
طبیبِ جان 🏴
. امروز مجبور بودیم عسلهای موم دار رو بسته بندی کنیم چون هوای گرم قم باعث شده بود عسل ها کم کم آب ب
.
بله موم دار هست. برای خودم چند بسته بردم خونه، انقد که این عسل خوش طعم و پر از خاصیت هست. این عسل موم دار تموم بشه دیگه نداریم تا سال بعد
.
.
اگر انتخاب همسر با خدا باشه یعنی انتخاب همسر و خواستگاری و تحقیق درباره همسر و مشورت و... همش میشه کشک!
این همه روایت و احکام شرعی درباره خواستگاری و دقت در انتخاب و دقت در ملاکهای ازدواج و... همش میشه دوغ!
#همسرداری
#انتخاب_همسر
طبیبِ جان 🏴
. اگر انتخاب همسر با خدا باشه یعنی انتخاب همسر و خواستگاری و تحقیق درباره همسر و مشورت و... همش میشه
.
اگر بگیم انتخاب خدا هست و انتخاب خودش نیست با فلسفه خلقت که اراده و رشد و اختیار انسان هست منافات داره
این میشه جبر!
حالا اونی که طلاق میگیره میشه چی؟! اونی که ده تا زن و یا شوهر عوض میکنه چی؟ اونی که با چندتا زن ازدواج موقت میکنه چی؟
همه اینها خواست خداست؟!
اصلا زیر بار این حرف نرید! انتخاب همسر، انتخاب خودمون هست و با اراده و اختیار خودمون و بله گفتن خودمون
#همسرداری
.
نگید خدا قسمت تون کرده
بگید خودم انتخاب کردم!
خودم بله گفتم!
خودم خواستم!
با ارادهی خودم بود!
با اختیار خودم بود
#همسرداری