eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
204.4هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
. فرشتگان وسط ختم شما: عجب گیری افتادیمااا [اگر عبارت انشائی نذر خوانده شود باید بهش عمل کنید تا آخر. اگر نه چه هیچی]
طبیبِ جان 🏴
. مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تما
. نماز انجام وظیفه ست مثل غذا خوردن مثل دیگر امورات ضروری زندگی. ما غذا میخوریم که چیزی بشیم؟ نه! غذا میخوریم که زنده بمونیم و حیات جسممون ادامه داشته باشه، نماز میخونیم که حیات روحمون ادامه داشته باشه
طبیبِ جان 🏴
. نماز انجام وظیفه ست مثل غذا خوردن مثل دیگر امورات ضروری زندگی. ما غذا میخوریم که چیزی بشیم؟ نه! غذ
. حالا چرا بعضی ها با این که نماز میخونن اما بدی میکنن و روحشون انگار مریضه؟! جوابش ساده ست: چون نماز مثل غذا هست. غذا وقتی درست خورده نشه یا کیفیت نداشته باشه اثر نداره بلکه ممکنه با خوردن اون غذا مریض هم بشیم. نماز هم وقتی بی کیفیت باشه اثر نداره و وقتی خونده نشه و سبک شمرده بشه ضرر هم داره برای روح .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. امروز مجبور بودیم عسل‌های موم دار رو بسته بندی کنیم چون هوای گرم قم باعث شده بود عسل ها کم کم آب بشه و بریزه. خلاصه که امشب خیلی خسته ایم. تعدادی عسل طبیعی موم دار هست ان شاء الله استفاده کنید و برای ما هم دعا کنید. این عسل ها کاملا به دست خانواده ما بسته بندی شده. دست بچه سیدا بهش خورده .
آماده سازی محل دفن رهبر شهید در حرم مطهر رضوی🥀 ▪️@Javaher_alhayat
طبیبِ جان 🏴
. امروز مجبور بودیم عسل‌های موم دار رو بسته بندی کنیم چون هوای گرم قم باعث شده بود عسل ها کم کم آب ب
. بله موم دار هست. برای خودم چند بسته بردم خونه، انقد که این عسل خوش طعم و پر از خاصیت هست. این عسل موم دار تموم بشه دیگه نداریم تا سال بعد .
. اگر انتخاب همسر با خدا باشه یعنی انتخاب همسر و خواستگاری و تحقیق درباره همسر و مشورت و... همش میشه کشک! این همه روایت و احکام شرعی درباره خواستگاری و دقت در انتخاب و دقت در ملاک‌های ازدواج و... همش میشه دوغ!
طبیبِ جان 🏴
. اگر انتخاب همسر با خدا باشه یعنی انتخاب همسر و خواستگاری و تحقیق درباره همسر و مشورت و... همش میشه
. اگر بگیم انتخاب خدا هست و انتخاب خودش نیست با فلسفه خلقت که اراده و رشد و اختیار انسان هست منافات داره این میشه جبر! حالا اونی که طلاق میگیره میشه چی؟! اونی که ده تا زن و یا شوهر عوض میکنه چی؟ اونی که با چندتا زن ازدواج موقت میکنه چی؟ همه اینها خواست خداست؟! اصلا زیر بار این حرف نرید! انتخاب همسر، انتخاب خودمون هست و با اراده و اختیار خودمون و بله گفتن خودمون
. نگید خدا قسمت تون کرده بگید خودم انتخاب کردم! خودم بله گفتم! خودم خواستم! با اراده‌ی خودم بود! با اختیار خودم بود