طبیبِ جان 🏴
. الان فقط این مهم هست: نظر رهبری چی بوده؟! رهبری دقیقا چه نظری داشتند؟ چرا پزشکیان و قالیباف طبق نظ
.
روی این موارد با دقت و استدلال و منطق فکر کنیم. فهم اینها باعث رشد خودمون و رشد جامعه میشه
اگر شما نظری دارید یا چیزی متوجه شدید بهم بگید:
@Rahnama_javaher
فقط نظر و فهم خودتون رو بگید، از کانالای دیگه چیزی نفرستید. یکم فکر کنید و هر چه فهمیدید بگید تا بنده هم استفاده کنم
.
در متن پیام رهبری، باید واژه «علیالاصول» را طبق جملات بعدی معنا کرد
یعنی: اجازهای که داده شده، تأیید مطلق و بیقید و شرط نیست؛ بلکه نوعی اجازه مشروط و مسئولیتدار است. چون بلافاصله بعدش میگوید از باب تعهد رئیسجمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملی در پاسداشت حقوق ملت و جبهه مقاومت، اجازه صادر شده، و بعد هم میفرمایند منتظر تحقق شروط خواهیم بود
به عبارت دیگر منظور رهبری از علی الاصول این بود که : از جهت مبنای اولیه و قاعده اصلی، نظر من چیز دیگری بود؛ اما با تعهد، پذیرش مسئولیت، و شروط مشخص، اجازه این کار را صادر کردم
.
طبیبِ جان 🏴
پیام مخاطب
.
ایشون به نکته خوبی اشاره کردند
گفتند: رهبری خودشون رو در کنار مردم مطالبه گر ميدونند. من و مردم منتظر تحقق شروط هستیم. رهبری در سمت مردم مطالبه تحقق شروط میکنند
.