طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
#ارسالی_کاربران
سلام علیکم خانمی که گفته بودند من وهمسرم مخالف نظر هم هستیم ولی توشرایط الان بدتر شده وهمسرهمه چی را به نظام ربط میدهند..
دقیقا من وهمسرم اینگونه بودیم البته تو خواستگاری موافق با من بودند ولی بعدها چیز دیگه ای شد....
من فقط تحمل کردم ۱۰سال..
هیچ موقع حرفی نزدم حتی زمانی که ناسزا میگفتن ومن آتش میگرفتم بطوریکه اطرافیان تعجب میکردند .زمانه گذشت تا بعد از شهادت رهبرم ...صبوری ها جواب داد
الان قدر این نظام رافهمیده..
البته خیلی اعتراف نمیکنه ولی دیگه مثل قبل نیست..
اما ۲نکته رادر این سالها فهمیدم اول خودمون از معنویات وامام حسین جدانکنیم درتمام سال هرهفته لااقل یه جلسه روضه بریم..
دوم صبر صبر صبر...درگفتار ودررفتار
خیلی سخته وزمان بر هست اما جواب میده..ومن الله التوفیق
#همسرداری
.
طبیبِ جان 🏴
🔺 دعای مختص فرد نداریم. هر کسی برای خودش میخونه یا برای خودش مینویسه از ادعیه مفاتیح الجنان 🔺نوشتن
.
این دعا نویسا یه فیلمایی بازی میکنن
که آدم انگشت به دهان می مونه
.
طبیبِ جان 🏴
🔺 دعای مختص فرد نداریم. هر کسی برای خودش میخونه یا برای خودش مینویسه از ادعیه مفاتیح الجنان 🔺نوشتن
حالا تو MSN و Bing و Yandex و دیگر موتورهای جستجوگر هم چرخی بزنین، شاید چیزهای دیگه هم سفارش کرده باشن😒
.
طبیبِ جان 🏴
حالا تو MSN و Bing و Yandex و دیگر موتورهای جستجوگر هم چرخی بزنین، شاید چیزهای دیگه هم سفارش کرده با
.
این دنیا دیگه فایده نداره
لفت بدیم بریم اون ور
.
طبیبِ جان 🏴
. مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تما
طبیبِ جان 🏴
. نماز انجام وظیفه ست مثل غذا خوردن مثل دیگر امورات ضروری زندگی. ما غذا میخوریم که چیزی بشیم؟ نه! غذ
.
حالا چرا بعضی ها با این که نماز میخونن اما بدی میکنن و روحشون انگار مریضه؟! جوابش ساده ست: چون نماز مثل غذا هست. غذا وقتی درست خورده نشه یا کیفیت نداشته باشه اثر نداره بلکه ممکنه با خوردن اون غذا مریض هم بشیم. نماز هم وقتی بی کیفیت باشه اثر نداره و وقتی خونده نشه و سبک شمرده بشه ضرر هم داره برای روح
.
.
امروز مجبور بودیم عسلهای موم دار رو بسته بندی کنیم چون هوای گرم قم باعث شده بود عسل ها کم کم آب بشه و بریزه. خلاصه که امشب خیلی خسته ایم. تعدادی عسل طبیعی موم دار هست ان شاء الله استفاده کنید و برای ما هم دعا کنید. این عسل ها کاملا به دست خانواده ما بسته بندی شده. دست بچه سیدا بهش خورده
.
طبیبِ جان 🏴
. گاهی آقایون وقتی تو مشکلات زندگی کم میارن، رو میارن به امورات #هیجانی... بیشتر توضیح بدم یا دیگه
.
میشه مجردای کانال همه پیاما رو نخونن؟! 😐
چکار کنیم؟ هشتگ #مجردا_نخونن بزنیم؟! 🤔
.