eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
203.6هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
طبیبِ جان 🏴
🔺 دعای مختص فرد نداریم. هر کسی برای خودش میخونه یا برای خودش مینویسه از ادعیه مفاتیح الجنان 🔺نوشتن
حالا تو MSN و Bing و Yandex و دیگر موتورهای جستجوگر هم چرخی بزنین، شاید چیزهای دیگه هم سفارش کرده باشن😒 .
. فرشتگان وسط ختم شما: عجب گیری افتادیمااا [اگر عبارت انشائی نذر خوانده شود باید بهش عمل کنید تا آخر. اگر نه چه هیچی]
طبیبِ جان 🏴
. مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تما
. نماز انجام وظیفه ست مثل غذا خوردن مثل دیگر امورات ضروری زندگی. ما غذا میخوریم که چیزی بشیم؟ نه! غذا میخوریم که زنده بمونیم و حیات جسممون ادامه داشته باشه، نماز میخونیم که حیات روحمون ادامه داشته باشه
طبیبِ جان 🏴
. نماز انجام وظیفه ست مثل غذا خوردن مثل دیگر امورات ضروری زندگی. ما غذا میخوریم که چیزی بشیم؟ نه! غذ
. حالا چرا بعضی ها با این که نماز میخونن اما بدی میکنن و روحشون انگار مریضه؟! جوابش ساده ست: چون نماز مثل غذا هست. غذا وقتی درست خورده نشه یا کیفیت نداشته باشه اثر نداره بلکه ممکنه با خوردن اون غذا مریض هم بشیم. نماز هم وقتی بی کیفیت باشه اثر نداره و وقتی خونده نشه و سبک شمرده بشه ضرر هم داره برای روح .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. امروز مجبور بودیم عسل‌های موم دار رو بسته بندی کنیم چون هوای گرم قم باعث شده بود عسل ها کم کم آب بشه و بریزه. خلاصه که امشب خیلی خسته ایم. تعدادی عسل طبیعی موم دار هست ان شاء الله استفاده کنید و برای ما هم دعا کنید. این عسل ها کاملا به دست خانواده ما بسته بندی شده. دست بچه سیدا بهش خورده .
آماده سازی محل دفن رهبر شهید در حرم مطهر رضوی🥀 ▪️@Javaher_alhayat
طبیبِ جان 🏴
. امروز مجبور بودیم عسل‌های موم دار رو بسته بندی کنیم چون هوای گرم قم باعث شده بود عسل ها کم کم آب ب
. بله موم دار هست. برای خودم چند بسته بردم خونه، انقد که این عسل خوش طعم و پر از خاصیت هست. این عسل موم دار تموم بشه دیگه نداریم تا سال بعد .