eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
201.5هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
طبیبِ جان 🏴
❗️ شعارهای ساختارشکنانه ممنوع شعارهای ساختارشکنانه اشتباه محضه و هیچ جایگاهی نداره. هرگونه شعارهای
. دفعه بعدی انتخابات شد، حواسا جمع باشه و به این ها رای ندن که حالا مجبور نشن مرگ بر فلان بگن خودمون انتخاب کردیم، حالا هم فقط باید با مطالبه این دوران رو سر کنیم و انتخابات بعدی چشم هامون رو باز کنیم و هوشیار باشیم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
طبیبِ جان 🏴
. دستاوردهای معنوی در این جنگ، صدها برابر با ارزش تر از دستاوردهای مادی بوده است. جنگ و اتفاقات را ب
🔸صبور باشیم و سعه صدر به خرج دهیم ان شاء الله هر چه که می‌شود به نفع مردم باشد و به نفع اسلام باشد. امیداورم در توافقات، جمهوریت و اسلامیت لحاظ شود. اگر این مذاکرات و توافقات به نفع مردم و اسلام هست که خداروشکر کرده و دعا میکنیم برای عزیزان مسئول. اگر هم نیست مطمئن باشید خون رهبر شهید و خون شهدای مظلوم جنگ رمضان دامن گیر او خواهد بود. الان هم فضا نباید احساسی و خشن باشد. مردم باید با عقلانیت برخورد کنند. صرفا همین در خیابان ها بودن بسیار موثر هست و نباید دست کم گرفته شود. اگر انتقاد و ایرادی هم داریم با استدلال و منطق گفته شود و خداروشکر نخبگان سیاسی مرتبا در حال تذکر و انتقاد هستند. این نکته را دقت کنیم که مسئولان کشور عاری از نقد و خطا نیستند و از آن طرف مسئولان محترم و حامیان و طرفدارانشان به منتقدین احترام بگذارند و با سعه صدر برخورد کنند. هر چه لبخند و خوش برخوردی هست را نثار خودی ها کنیم و هر چه غیض و فریاد هست بر سر دشمنان تخلیه کنیم. بنده در محافل خصوصی هم گفتم که همه چیز در حال نو شدن هست و رو به بهبودی. از این جنگ ها و شهید دادن ها و... باید خوشحال باشیم که این ها نشان از مسیر درست انقلاب است. ان شاء الله روح رهبر شهید و فرامین رهبر جدید راهگشای این دوران نیز خواهد بود و خداوند متعال به این مردم نظر لطف و مرحمت خواهد داشت. ✍سید روح الله حسینی پوشش اخبار مهمِ جنگ👇 https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
•┈┈••✾• ﷽ •✾••┈┈• ۵۴ 🇮🇷شهیده ضحا پسند🇮🇷 به روح مطهر این شهید، یک سوره حمد و توحید و یک صلوات هدیه کنید و طلب صبر و عافیت برای بازماندگانش🥀 •اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم• . ✍🏻 کانال رسمی طبیبِ جان @Javaher_alhayat
طبیبِ جان 🏴
با خرید کتاب قدرت مذاکره می‌توانید به شکلی مذاکره کنید و به توافقی برسید که: ایرانی ها ناراضی امریک
دکتر عراقچی در مصاحبه تلویزیونی گفت بگذارید توافق امضا شود؛ بعد می‌آیم و تک‌تک بندهایش را برای مردم توضیح می‌دهم. اما سؤال ساده این است: وقتی توافق امضا شد، توضیح دادن چه فایده‌ای دارد؟! توضیحِ بعد از امضا می‌شود گزارش نه مشارکت مردم.‌ یعنی تصمیم گرفته شده، کار تمام شده و حالا فقط قرار است مردم بشنوند که چه چیزی برایشان تعیین شده است. اگر قرار است مردم فقط پس از پایان کار در جریان قرار بگیرند، این دیگر توضیح دادن نیست؛ این یعنی مردم فقط حق پذیرش دارند، نه حق تأثیرگذاری. پس چرا امر شد تجمعات شبانه ادامه پیدا کند؟ توضیح واقعی آن است که پیش از امضا باشد، وقتی هنوز می‌توان پرسید، نقد کرد و مسیر را اصلاح کرد و یا تغییر داد ... پوشش اخبار مهمِ جنگ👇 https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
هدایت شده از بنده امین من
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔍تفسیر این سخنان با شما... « ببینید و رسانه باشید ! » @Bandeyeamin_man
ارتش تروریستی اسرائیل امروز در اقدامی بی‌سابقه، هشدار تخلیه همزمان برای ۲۹ روستا در جنوب لبنان صادر کرد!!! الحمدلله توافقات منجر به بلعیدن منطقه توسط آمریکا و اسرائیل خواهد شد. ممنونم از توجه شما! پوشش اخبار مهمِ جنگ👇 https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
طبیبِ جان 🏴
. لبنان رو بدیم بره خطای محاسباتی مسئولان هست که در حال انجام است. این همان تفکری است که سوریه را تحویل داد و به زودی حزب الله را قلع و قمع و تحویل اسرائیل داده خواهد شد! اصلا پاسخ حملات اسرائیل در لبنان داده نمیشود چون برنامه این است که کار به نقطه ای برسد که بگوییم مراقب باشیم کشور تجزیه نشود، دیگر کشورها پیشکش! .
طبیبِ جان 🏴
🔸صبور باشیم و سعه صدر به خرج دهیم ان شاء الله هر چه که می‌شود به نفع مردم باشد و به نفع اسلام باشد.
. بعصی دوستان اشکال کردند که صحبت‌های شما در حکم بیخیالی و خوش خیالی است. شاید حق با شما باشد اما به این جمله دقت کنید. بنده کاری ندارم که این سمت چطور توافق می‌شود و شروط و... چی هست و... این سمت مهم نیست خیلی [چون انتظار حداکثری از دولت اصلاحات داشتن، غلط محض هست. توافق حداقلی هم که بکنند باید خداروشکر کنیم و به قول حاج آقا میرباقری توافق عالی نمیشه اما ان شاء الله گمان میکنیم که خوب بشه😄] .
. اون سمت مهم هست یعنی سمت دشمن یعنی آمریکا و اسرائیل و غرب، از چه جهت؟! از این جهت که ایمان داریم دشمنی مثل آمریکا و اسرائیل محال است به توافق پایبند باشند و برگه توافق را همان طور که قبلا آتش زدند این بار هم آتش خواهند زد و همه چیز سرجای اول خود برمی‌گردد و ان شاء الله امید داریم آن زمان این مسئولان برای بار هزارم هدایت شوند و روحیه اصیل انقلابی گری را پیدا کنند و به فرمایشات امام شهید پی ببرند .
. همه این اتفاقات رو به چشم امتحان و رشد ببینیم و به چشم غربال. بالاخره این همه سال این همه مسئول در رأس این نظام و مملکت بودن که می‌بینید طی این سالها در اتفاقات مختلف غربال شدن. الان هم این غربال وجود داره. ما از این غربال که در مسئولان در جريان هست باید خوشحال باشیم، به نفع آینده کشور و اسلام هست. خلاصه که سعه صدر به خرج بدیم. رهبر شهید ما صد برابر بیشتر از ما می‌دید و متوجه بود اما چقدر صبورانه و دلسوزانه تذکر می‌دادند و انتقاد می‌کردند. سیره امام شهید باید در وجود ما باشه. محکم پای مواضع بایستیم و مطالبه گری و انتقاد با استدلال و منطق هم سر جای خودش باشد. اما خدایی نکرده بی صبری کنیم و درگیری و اصطکاک ایجاد کنیم به ضرر کشور تمام میشود .