eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
201.7هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺نجات از سردرگمی بین کانالها گاهی بعضی مخاطبان میگن نمیدونیم کدوم کانال درست میگه و کدوم اشتباه میگه و کی درست میگه و کی غلط میگه و کی درست و غلط رو باهم میگه و....؟! این مشکل خیلی از ماهاست. اما بهتون یه فرمول میدم تا با این فرمول بدونید کی داره درست میگه و کی داره غلط میگه فرمول این هست که رعایت ادب و احترام شرط اول هست. هر شخصی که بی ادبی کنه و با بی ادبی حرفش رو بزنه و بی احترامی کنه و توهین کنه، قطعا اشتباه هست. حتی حرف درست زدن هم با بی ادبی و بی احترامی اشتباه هست. تمسخر و توهین هیچ توجیهی نداره شرط دوم این هست که صحبت ها با استدلال و منطق باید باشه. مسخره کردن و توهین کردن و من میدونم و از بالا اطلاع دارم و حالا از من بشنوید و... این حرفها یعنی تو خالی و تو زرد بودن. هر کانالی که از این نوع کلمات به کار برد کانالش رو ترک کنید شرط سوم عدم تملق و چاپلوسی هست. فلان مسئول زحمت میکشه بله تشکر میکنیم ازش، اما قربان صدقه رفتن برای رنگ مو و چشم فلان مسئول یعنی چاپلوسی. هر کانالی که بدون دلیل تشکر میکنه و حرفهای اضافه میزنه یعنی مسیرش غلط هست شرط چهارم این هست که فرمایشات رهبری رو باید شاخص قرار بده. هر جایی شخص استناد کرد به فرمایشات رهبری یعنی درست هست حرفش. اگر کسی شاخصی غیر از رهبری داشت یعنی مسیر غلط و حرف غلط. مثلا چون فلان مسئول گفته پس یعنی درسته! نه اصلا. فلان مسئول یا حاج آقا اگر حرفی زده که با فرمايشات رهبری هم خوانی داره، روی چشم ما و الا هیچ ارزشی نداره امیدوارم که این فرمول ها براتون کارساز باشه✅ پوشش اخبار مهمِ جنگ👇 https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
. 💥در شهر تهران شعبه حضوری داریم میتونید حضوری تشریف ببرید و خریدتون رو همونجا انجام بدین آدرس:👇 https://eitaa.com/FJawaher/5182
طبیبِ جان 🏴
. سلام و روزتون بخیر یک نفر خلاق و پر تلاش نیاز داریم به صورت حضوری در شهر قم محصولات مجموعه رو ازش
. این کار رو یک نفر میتونست تو دو ماه جمع کنه و حدودا از ۵۰۰ نوع محصولی که تو فروشگاه داشتیم عکس و فیلم بگیره و بالای صد میلیون تومان کاسب بشه اما خداروشکر وضع همه خوبه و کسی به این پولا نیاز نداره و کسی مشتاق انجام دادن این کار نبود🌷😊 .
. ان شاء الله خودم از فردا شروع میکنم و این کار رو انجام میدم... بحمدالله تو این زمینه توانایی دارم .
طبیبِ جان 🏴
. ان شاء الله خودم از فردا شروع میکنم و این کار رو انجام میدم... بحمدالله تو این زمینه توانایی دارم
. مطالعه و تحقیقات و تدریس و تحصیل و کلاسها و... هم برقرار هست خداروشکر. حتی گهگاهی مشاوره هم میدم به برخی از دوستان در روز چندین ساعت تو انبار هم مشغول امورات بسته بندی و خرید و... هستم .
❗️تأکید خبرگان، بر رعایت خطوط قرمز رهبری در روند مذاکرات اعضای مجلس خبرگان با صدور بیانیه‌ای بر فصل‌الخطاب‌بودن تدابیر رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز و چهارچوب مشخص‌شده از جانب ایشان در موضوع مذاکرات و انعقاد تفاهمنامه، تاکید کردند متن بیانیه به‌شرح ذیل است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور اینک که خبرهای متفاوتی از مذاکرات و توافق‌نامه احتمالی شنیده می‌شود، لازم می‌دانیم به‌عنوان خادمان ملت، نکاتی را تقدیم کنیم. ۱. مطابق بیان امام شهید رضوان‌الله‌علیه در موضوع مذاکرات با دشمن، امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم، اطلاع‌رسانیِ شفاف مسئولان در این زمینه است. ۲. فصل‌الخطاب در این موضوع،‌ تدابیر رهبر معظم انقلاب مدّظله‌العالی و خطوط قرمز و چارچوب مشخص‌شده از جانب ایشان است. ۳. هرگونه عدول از این خطوط قرمز، اقدامی نامشروع و غیرقابل‌پذیرش است و با عکس‌العمل ملت مواجه خواهد شد. ۴. باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار، به‌ویژه اقدام جنگی در محاصرهٔ دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان،‌ وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعتِ جنگی است و مفهومی به‌نام آتش‌بس، عملاً معنا ندارد. ۵. با ملاحظه اقدامات دشمن، اقدامات متقابل به‌ویژه در پاسخ به محاصره دریایی، ضروری است. ۶. مطابق چارچوب تعریف‌شده توسط رهبری معظم، تعیین متجاوز و مجازات آن و اخذ غرامت جنایات و خسارات وارده و مدیریت تنگه هرمز به‌عنوان حق غیرقابل‌اغماض ملت ایران و عدم‌گفتگو در باب حق مسلم هسته‌ای کشور نباید به هیچ بهانه‌ای، نادیده گرفته شود. ۷. مردم حاضر در صحنه که همه سختی‌ها و تحریم‌ها را به جان خریده‌اند، به‌هیچ‌وجه حاضر نیستند که عزت ملی و شرافت تاریخی آن‌ها زیر سؤال برود و نتایج جهاد درخشان رزمندگان و خون پاک شهیدان، آسیب ببیند؛ ازاین‌رو تا دستیابی به نتیجه نهایی و اهداف تعریف‌شدهٔ نظام و ناامیدی کامل دشمن و احقاق حقوق ملت ایران ساکت نخواهند نشست و هیچ‌گونه اهمال و سستی را در این زمینه تحمل نخواهند کرد. ۸. ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم،‌ انتظار می‌رود که در این قیام للّه، پشت‌سر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت، لحظه‌ای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقب‌نشینی در مقابل دشمن، پرهیز کنند. ۹. ملت مبعوث و ولایت‌مدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) هستند. سلامت و عزت روز افزون رهبری عظیم‌الشأن امت و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسألت داریم. https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
•┈┈••✾• ﷽ •✾••┈┈• ۵۵ 🇮🇷شهیده زهرا شرفی🇮🇷 به روح مطهر این شهید، یک سوره حمد و توحید و یک صلوات هدیه کنید و طلب صبر و عافیت برای بازماندگانش🥀 •اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم• . ✍🏻 کانال رسمی طبیبِ جان @Javaher_alhayat
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و ماه محرمت به ما جانی دوباره داد❤️‍🩹 🎬 «آمد ماه محرمت» از حاج‌مهدی (صوت کامل) ؛ 🏴 کانال رسمی طبیب جان 👇 https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
🐝🐝🐝 عسل طبیعی با موم آوردیم 😍 طعم غالب: گاوپونه و مریم گلی بدون ذره ای شکر، کاملا طبیعیِ طبیعی [حتی به زنبور هم آب شکر ندادن] ساکاروز زیر ۲ 🐝این عسل تازه برداشت شده و با اصرار تونستم صد کیلوش رو از زنبوردار بگیرم فقط بخاطر گل روی شما مخاطبان محترم ✨ تو ظرف های یک کیلویی مستطیلی براتون ارسال میشه آیدی ثبت سفارش: @Adforosh 🍃 کانال رسمی طبیب جان 👇 https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba