طبیبِ جان 🏴
. ان شاء الله خودم از فردا شروع میکنم و این کار رو انجام میدم... بحمدالله تو این زمینه توانایی دارم
.
مطالعه و تحقیقات و تدریس و تحصیل و کلاسها و... هم برقرار هست خداروشکر. حتی گهگاهی مشاوره هم میدم به برخی از دوستان
در روز چندین ساعت تو انبار هم مشغول امورات بسته بندی و خرید و... هستم
.
❗️تأکید خبرگان، بر رعایت خطوط قرمز رهبری در روند مذاکرات
اعضای مجلس خبرگان با صدور بیانیهای بر فصلالخطاببودن تدابیر رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز و چهارچوب مشخصشده از جانب ایشان در موضوع مذاکرات و انعقاد تفاهمنامه، تاکید کردند
متن بیانیه بهشرح ذیل است:
بسماللهالرحمنالرحیم
مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور
اینک که خبرهای متفاوتی از مذاکرات و توافقنامه احتمالی شنیده میشود، لازم میدانیم بهعنوان خادمان ملت، نکاتی را تقدیم کنیم.
۱. مطابق بیان امام شهید رضواناللهعلیه در موضوع مذاکرات با دشمن، امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم، اطلاعرسانیِ شفاف مسئولان در این زمینه است.
۲. فصلالخطاب در این موضوع، تدابیر رهبر معظم انقلاب مدّظلهالعالی و خطوط قرمز و چارچوب مشخصشده از جانب ایشان است.
۳. هرگونه عدول از این خطوط قرمز، اقدامی نامشروع و غیرقابلپذیرش است و با عکسالعمل ملت مواجه خواهد شد.
۴. باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار، بهویژه اقدام جنگی در محاصرهٔ دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعتِ جنگی است و مفهومی بهنام آتشبس، عملاً معنا ندارد.
۵. با ملاحظه اقدامات دشمن، اقدامات متقابل بهویژه در پاسخ به محاصره دریایی، ضروری است.
۶. مطابق چارچوب تعریفشده توسط رهبری معظم، تعیین متجاوز و مجازات آن و اخذ غرامت جنایات و خسارات وارده و مدیریت تنگه هرمز بهعنوان حق غیرقابلاغماض ملت ایران و عدمگفتگو در باب حق مسلم هستهای کشور نباید به هیچ بهانهای، نادیده گرفته شود.
۷. مردم حاضر در صحنه که همه سختیها و تحریمها را به جان خریدهاند، بههیچوجه حاضر نیستند که عزت ملی و شرافت تاریخی آنها زیر سؤال برود و نتایج جهاد درخشان رزمندگان و خون پاک شهیدان، آسیب ببیند؛ ازاینرو تا دستیابی به نتیجه نهایی و اهداف تعریفشدهٔ نظام و ناامیدی کامل دشمن و احقاق حقوق ملت ایران ساکت نخواهند نشست و هیچگونه اهمال و سستی را در این زمینه تحمل نخواهند کرد.
۸. ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم، انتظار میرود که در این قیام للّه، پشتسر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت، لحظهای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقبنشینی در مقابل دشمن، پرهیز کنند.
۹. ملت مبعوث و ولایتمدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظلهالعالی) هستند.
سلامت و عزت روز افزون رهبری عظیمالشأن امت و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسألت داریم.
https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
طبیبِ جان 🏴
❗️تأکید خبرگان، بر رعایت خطوط قرمز رهبری در روند مذاکرات اعضای مجلس خبرگان با صدور بیانیهای بر فصل
.
الحمدالله رب العالمین.
به موقع بود و دقیق
.
طبیبِ جان 🏴
❗️تأکید خبرگان، بر رعایت خطوط قرمز رهبری در روند مذاکرات اعضای مجلس خبرگان با صدور بیانیهای بر فصل
.
💥تجمعات شبانه باید با قوت ادامه داشته باشد
.
•┈┈••✾• ﷽ •✾••┈┈•
۵۵
🇮🇷شهیده زهرا شرفی🇮🇷
به روح مطهر این شهید، یک سوره حمد و توحید و یک صلوات هدیه کنید
و طلب صبر و عافیت برای بازماندگانش🥀
•اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم•
#شهدای_رمضان
#شهدای_میناب
.
✍🏻 کانال رسمی طبیبِ جان
@Javaher_alhayat
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و ماه محرمت به ما جانی دوباره داد❤️🩹
🎬 #کلیپ «آمد ماه محرمت» از حاجمهدی #رسولی (صوت کامل)
#اول_محرم ؛ #امام_حسین
🏴 کانال رسمی طبیب جان 👇
https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
🐝🐝🐝
عسل طبیعی با موم آوردیم 😍
طعم غالب: گاوپونه و مریم گلی
بدون ذره ای شکر، کاملا طبیعیِ طبیعی
[حتی به زنبور هم آب شکر ندادن]
ساکاروز زیر ۲
🐝این عسل تازه برداشت شده و با اصرار تونستم صد کیلوش رو از زنبوردار بگیرم فقط بخاطر گل روی شما مخاطبان محترم ✨
تو ظرف های یک کیلویی مستطیلی براتون ارسال میشه
آیدی ثبت سفارش:
@Adforosh
🍃 کانال رسمی طبیب جان 👇
https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
✨ ندیده امضا میکنه
🏴 کانال رسمی طبیب جان 👇
https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba
#رضایت
#فروشگاه
💥کیفیت عسل ها و سه شیره عالی هست. الحمدلله مخاطبان راضی بودند. خداروشکر میکنم. ان شاء الله از این به بعد تلاشم بر این هست تا بازهم کیفیت رو بالاتر ببریم.
آب عسل و سه شیره ترکیب خیلی قوی و انرژی زا هست. برای مادران باردار هم منعی نداره. نوش جونتون
🍃 کانال رسمی طبیب جان 👇
https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba