طبیبِ جان 🏴
. الان فقط این مهم هست: نظر رهبری چی بوده؟! رهبری دقیقا چه نظری داشتند؟ چرا پزشکیان و قالیباف طبق نظ
.
تفاوت نظر رهبری با قالیباف و پزشکیان و... در چه حد بوده؟ کم بوده یا زیاد؟ روی زمان تفاهم اختلاف نظر بوده یا مکانش یا مفادش یا قواعدش یا روشش یا...
اصلا تفاوت در چه چیزهایی بوده؟ سطح اختلاف نظر چقدر بوده؟
آیا اختلاف نظر در اصل مذاکره بوده یا در توافق یا در تفاهم؟
آیا در روش مذاکره اختلاف نظر داشتند؟
اینکه فرمودند علی الاصول نظر دیگری داشتم یعنی نظرِ دیگرشون در چه مواردی و در چه عناوینی بوده؟
.
طبیبِ جان 🏴
. الان فقط این مهم هست: نظر رهبری چی بوده؟! رهبری دقیقا چه نظری داشتند؟ چرا پزشکیان و قالیباف طبق نظ
.
روی این موارد با دقت و استدلال و منطق فکر کنیم. فهم اینها باعث رشد خودمون و رشد جامعه میشه
اگر شما نظری دارید یا چیزی متوجه شدید بهم بگید:
@Rahnama_javaher
فقط نظر و فهم خودتون رو بگید، از کانالای دیگه چیزی نفرستید. یکم فکر کنید و هر چه فهمیدید بگید تا بنده هم استفاده کنم
.
در متن پیام رهبری، باید واژه «علیالاصول» را طبق جملات بعدی معنا کرد
یعنی: اجازهای که داده شده، تأیید مطلق و بیقید و شرط نیست؛ بلکه نوعی اجازه مشروط و مسئولیتدار است. چون بلافاصله بعدش میگوید از باب تعهد رئیسجمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملی در پاسداشت حقوق ملت و جبهه مقاومت، اجازه صادر شده، و بعد هم میفرمایند منتظر تحقق شروط خواهیم بود
به عبارت دیگر منظور رهبری از علی الاصول این بود که : از جهت مبنای اولیه و قاعده اصلی، نظر من چیز دیگری بود؛ اما با تعهد، پذیرش مسئولیت، و شروط مشخص، اجازه این کار را صادر کردم
.