طبیبِ جان 🏴
. ان شاء الله به زودی راهی مشهد میشیم دعا بفرمایین لایق باشیم و توفیق باشه .
.
خداخیرتون بده
لطف و محبت دارید✨
.
طبیبِ جان 🏴
. ان شاء الله به زودی راهی مشهد میشیم دعا بفرمایین لایق باشیم و توفیق باشه .
.
شاید هفتهی بعد دو سه روزی فرصت پیدا بشه و سرم خلوت بشه. این چند روز رو بزارم برای زیارت امام رضا عليه السلام. تو مشهد هم همیشه جایی برای اقامت انتخاب میکنم که بتونم پیاده برم زیارت. اینطوری برای خانواده و این چهار طفل معصوم هم راحت تر هست
.
طبیبِ جان 🏴
سوال یکی از مخاطبان محترم 🔺 ✅ پاسخ: سلام علیکم اگر کیسهٔ صفرا برداشته شده، مصرف سرکنگبین ها ممنو
.
سرکنگبین کاسنی شاتره برای دیابتی ها عالی هست. هم قندخون رو پایین میاره هم کبد رو تصفیه میکنه. این که بنده درست کردم و تو فروشگاه داریم غلیظ هست و شخصی که دیابت داره باید یک قاشق غذاخوری ش رو با نصف لیوان آب مخلوط کنه و بخوره
.
طبیبِ جان 🏴
سطح تخصص و برخورد کادر در مدارس غیرمذهبی به مراتب بالاتر و بهتر است از این مدارس قرآنی که بنده دیدم
🔺
و بازهم معضل پیدا کردن مدرسه خوب...
امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم بچه ها رو مدرسه قرآنی ثبت نام نکنم! مدارس قرآنی در شهر قم این چندتایی که بنده دیدم و بچه ها چندسال درس خوندن تو این مدارس، از لحاظ آموزشی ضعیف هستند. تو خیلی از موارد ضعف دارن، آموزش از همه ضعیف تر!
.
طبیبِ جان 🏴
🔺 و بازهم معضل پیدا کردن مدرسه خوب... امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم بچه ها رو مدرسه قرآنی ثبت نام نکنم
.
شما هم براتون اخلاق و رفتار مسئولان مدرسه مهم هست یا فقط من حساسم؟! 🤔
.
طبیبِ جان 🏴
🔺 و بازهم معضل پیدا کردن مدرسه خوب... امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم بچه ها رو مدرسه قرآنی ثبت نام نکنم
.
دلیل این همه آنلاین شدن مدارس این بوده که شما والدین بتونید توان آموزش در منزل پیدا کنید و از مدرسه و معلم بی نیاز بشید 😄
.
کاش یه شیخ مفیدی بود ، بچه هامونو تحویل میگرفت سید رضی و سید مرتضی تحویل میداد..!🙄😐
خیلی رویاییه ...نه؟!
هــِییییییی...
طبیبِ جان 🏴
کاش یه شیخ مفیدی بود ، بچه هامونو تحویل میگرفت سید رضی و سید مرتضی تحویل میداد..!🙄😐 خیلی رویاییه .
.
شهید ثانی بشید و خودتون حسن و فاطمه تربیت کنید که از علمای بزرگ شیعه بودن. یا محمدتقی مجلسی یا شیخ مهدی بشید و محمدباقر مجلسی و شیخ احمد نراقی تربیت کنید
.
طبیبِ جان 🏴
🔺 و بازهم معضل پیدا کردن مدرسه خوب... امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم بچه ها رو مدرسه قرآنی ثبت نام نکنم
.
مدارس خوب تو شهرهای مختلف رو معرفی کنید تا اینجا تو کانال تبلیغ بزنیم
.
طبیبِ جان 🏴
. شهید ثانی بشید و خودتون حسن و فاطمه تربیت کنید که از علمای بزرگ شیعه بودن. یا محمدتقی مجلسی یا شیخ
.
نقل است که بعد از شهادت شهید ثانی، ارثیه ی ایشان را میخواستند تقسیم کنند. به هر کدام از فرزندان ایشان مال و اموالی میرسید. فاطمه دختر شهید ثانی به بقیه وارثان گفتند من مال و اموال نمیخوام، بجاش کتابهای پدرم رو به من بدید. کتابها را به ایشان دادند و این خانم از فقها و علمای بزرگ زمان خود شدند
.
طبیبِ جان 🏴
کاش یه شیخ مفیدی بود ، بچه هامونو تحویل میگرفت سید رضی و سید مرتضی تحویل میداد..!🙄😐 خیلی رویاییه .
.
نقل است که میرزای شیرازی قبل از سن هجده سالگی مجتهد بود و در مسائل کلان حکومت و اجتماعی به والی شهر مشورت میداد، بعد از مدتی عازم اصفهان شد. انقدر سطح علم و سوادشان بالا بود که اصفهان با آن همه فقها و علمای بزرگ، کسی هم رده اش نبود. عازم کربلا و بعد نجف اشرف شد. در نجف اشرف، در یک جلسه ای با شیخ انصاری فهمید که باید شاگرد ایشان بشود چون شیخ انصاری یک مسئله را هفت مرتبه جواب داد و بلافاصله جواب خود را رد کرد و هر هفت مرتبه میرزای شیرازی جز قبول و تایید نتوانست جوابی بدهد.
در وصف حال مرحوم شیخ انصاری نوشتند که مادرشان تا سن دو سالگی، هر زمان میخواستند به فرزندشان شیر بدهند با وضو و ذکر روضه اباعبدالله الحسین علیه السلام همراه بود و چند قطره اشک میریخت. فرزندشان شد مرحوم شیخ انصاری که تاریخ فقاهت تبديل شد به فقاهت و مرجعیت قبل از شیخ انصاری و بعد از شیخ انصاری. فرزندش نقطه عطف تاریخ شیعه شد.
شما فرزندتون رو پاک رشد بدین و تربیت کنید، شیخ مفید خودش میاد سراغ فرزندتون
.