▪️در رابطه با حادثه اخیر...
بیست و یکم مرداد ۱۴۰۰، وقتی کلید پاستور را تحویل میگرفتی تفال به کلامالله زدی. خوب یادم هست. قرآن را که گشودی چهرهات تماشایی بود. شعفی دوید توی چشمهایت، لبخند زدی و سر تکان دادی.
آنروزها در کشاکش تنازعات سیاسی پس از انتخابات، کلیپ این تفال بهجا را فوروارد کردم هرجا که شد. میخواستم بگویم:ببینید! خدا هم پشت این انتخاب ملت است.
اما رئیسی عزیز
قسم به لحظهلحظههای انتظار شبانهروز گذشته،
قسم به صلواتهایی که فرستادم، آیههایی که خواندم
حالا تنها تشنه اینم بدانم آن آیهی بشارت چه بود. چگونه نوید چنین عاقبتی را داد؟
آن روز هیچ میدانستی مامور شدهای با خونت همه تعاریف منسوخ را کنار بزنی؟
میدانستی بعد از تو دیگر این ملت ریاست جمهوری را جور دیگری میفهمند؟ قانع نمیشوند اجرائیترین مقام مملکتشان تکیه بزند به پشتی صندلی و خودش را ازشان مخفی کند؟
رئیسی عزیز! بعد از تو دیگر مردم نمیپذیرند رئیس جمهورشان با فشردن دکمههای مرده، با حضور مجازی و از راه دور پروژههای کوچک و بزرگ را افتتاح کند. تو کار بعدیها را سخت کردهای.
شب پیش با خودم میگفتم پیدا میشوی. میگفتم حالا که مثل یونس توی شکم ماهی، گم شدهای توی جنگل بیانتها در تاریکی و مه، حتما خدا حرفی با تو دارد. اما حالا حتم دارم خدا همه حرفهایش را توی همان یک آیه با تو زده است.
🆔 @Jebhe_revayate_Quds
هدایت شده از در آستانه اندیشه
🔻از شهادت تا سیاست
✍🏻به قلم سید مهدی ناظمی قره باغ
🔹تقریباً از زمان شهادت سردار سلیمانی و خیزش عمومی مردم ایران و منطقه و احترام بسیاری دیگر به ایشان، سرعت تحولات سیاسی در ایران، منطقه و جهان، آنقدر بالا رفته است که صورتبندی نظری آن دشوار شده است. بسیاری معتقدند این سرعت بالا خصلت پوست اندازی جهان است. تعبیری که سالها پیش ابراهیم فیاض با عنوان «فروپاشی جهانی» از آن نام برد. در فروپاشی جهانی، نهادها، فرآیندها و روایتهای بزرگ دچار اضمحلال و یا بازتعریف می شوند و با این روند، فرصتهای جدیدی برای تغییر و تحولات خرد و کلان و از جمله تعیین نظم های جدید فراهم می آید.
🔸نظمی که دچار فروپاشی شده است، چه نظمی است و نظمی که می آید چیست؟ درباره اولی راحت تر می توان سخن گفت: از دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد و تحریمهای اقتصادی، روایتی در نخبگان سیاسی با پشتوانه روانی و رسانه ای غرب شکل گرفت مبنی بر این که تحریم ها می توانند نباشند و ایران دوباره به چرخه اصلی رقابتهای اقتصادی منطقه بازگردد، منوط بر این که چارچوبی غیراحساسی و غیرایدئولوژیک راهنمای رفتار سیاسی رجال ایرانی باشد. این روایت با رهبری حسن روحانی به شدت تقویت شد و به دلیل وجود زمینه های طولانی مدت قبلی، پذیرفته و بالاخره اجرایی شد. اما در کمال تعجب، غرب این بذل سیاسی را با بخشش اقتصادی جبران نکرد، بلکه برعکس فرآیندی از تشدید مشکلات در ایران آغاز شد که سرانجام با ترور صریح و علنی سردار سلیمانی به اوج خود رسید. چیزی که کسی گمان نمی کرد اتفاق بیافتد، این بود که این ترور در بستر تاریخی-فرهنگی ملت ایران، نمادسازی شد و اگرچه که ایران در استفاده و ضریب دهی به سرمایه های اجتماعی خود، سابقه خوبی از خود نشان نداده است، ولی به هر حال، مقاومت در برابر غرب مبدل به یک خواسته جدی و ملی در ایران شد.
🔹سردار سلیمانی مبدل به یک نماد شد و آیین پیوست به این نماد ملی، قدرتی سیاسی خلق کرد که باعث شد در اوج مشکلات اقتصادی و در اوج حملات رسانه ای سنگین و سازماندهی شده غرب برای دو قطبی کردن جامعه و تزریق حقارت و انفعال و یأس، ایران به حیات سیاسی خودش ادامه داد و در ادامه آن، ابراهیم رئیسی به قدرت رسید. همچنان که به لحاظ نظامی نمی توان ادعا کرد همه اعمال و تصمیمات نظامی سردار سلیمانی بلااستثناء بهترین بوده اند، به لحاظ اداری هم نمی توان ادعا کرد همه تصمیمات و اعمال رئیسی بهترین بوده اند، اما با این حال، نماد آیینی جدیدی در حیات سیاسی ایران خلق شد. این نماد سیاسی، مثلاً در قالب کلماتی مانند شهید خدمت یا خادم ملت و... نشانگر خواست جدی ملت ایران برای یک فرم متفاوت سیاسی است.
🔸احتمالاً بخش قابل توجهی از طبقات حامی دولت مرحوم ابراهیم رئیسی از اقشار عادی و آسیب پذیر جامعه هستند. اقشاری که قرار بود ولی نعمت انقلاب باشند ولی بعد از سیاستهای نئولیبرالیستی که به تدریج از سال 68 آغاز شدند، تقریباً از همه گردونه های قدرت خارج شدند و جایگزین آنها طبقاتی نوکیسه و به رفاه رسیده بودند، اعم از این که این مرفه بودن به شکل غیرارادی و در روند حادث شده در زیست کلانشهرها به دست آمده باشد و یا به شکل ارادی و با آموختن آداب نوکیسه بودن و شکار رانت ها؛ ماجرایی که قبلاً به تفصیل درباره آنها نوشته ام، یعنی بازگشت ساختار اقتصاد سیاسی ایران به دوره پهلوی و تحکیم شدن آن با ذبح شرعی.
🔹زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی، زمانی بودن که سیاستهای نئولیبرالیستی دولت، در اوج خود قرار داشت و در همین اوج به شکستی همه جانبه و ناامیدی همه جانبه رسیده بود. درست در همین زمان بود که با شهادت ایشان، سرمایه ای اجتماعی و قدرتی ملی آفریده شد تا امید به حیات سیاسی بازگردد. خطاب این امید، نه فعالان و نخبگان اقتصادی بودند که ایشان مدتهاست تقریباً خود را طرف ادغام همه جانبه در سرمایه داری جهانی تعریف کرده اند، نه اکثر نخبگان سیاسی که ایشان هم بفهمند یا نفهمند تنها همین رهیافت را در افق دید داشتند، بلکه خطاب، عامه مردم و بدنه ای هستند که تشکیل دهنده «ملت ایران» می باشند.
🔸راه ابراهیم رئیسی برای او آسان نمود اول، ولی افتاد مشکلها... . اگرچه در مسائلی مانند مدیریت کرونا، راه اندازی مجدد بسیاری از کارخانجات و ایجاد اشتغال، احیا و حتی تقویت سیاستهای متنوع حمایتی، جلب حمایت قدرتهای بزرگی مانند چین و روسیه و کاهش موانع سیاست خارجی، انسداد راه تورم دولتی و مانند آن موفق بود (و به همین میزان در روایت موفقیت خود ناکام)، اما در مجموع با افزایش تورم، شکست در حوزه مسکن و کندی بسیار در کنترل بازار ارز و... نیز با بدبیاری در رویارویی با بحران برآمده از ماجرای مهسا امینی و تبعات آن، به نظر رسید که با وعده های داده شده خود فاصله دارد.
#آستانه_اندیشه
🆔@sayyedmahdinazemi
🆔 @astaneh_andisheh
هدایت شده از در آستانه اندیشه
ادامه....
🔻از شهادت تا سیاست
✍🏻به قلم سید مهدی ناظمی قره باغ
تقریباً در تشابه با زمان شهید سردار سلیمانی، با تجدید سازماندهی رسانه های نوین، سردی یأس و انفعال مجدداً در سپهر سیاسی ایران خود را نشان داد. صحبت از یک دوره ای شدن ریاست جمهوری و شکست سیاستهای مقاومتی و... مجدداً در رأس گفتگوها قرار گرفت. بدون این که اهمیت ابعاد انتقادی این سیاستهای رسانه ای انکار شود، به نظر می رسد ما باز با یک غافلگیری جدید روبرو هستیم و هنوز و با وجود ماجرای شهید سلیمانی آماده فهم واقعیت سیاسی خود نیستیم.
🔹واقعیت سیاسی کشور ما در رجعتی به سنت تاریخی خود، روایتی آمیخته به حماسه و تراژدی است و با این دو بال پیش می رود. انقلاب اسلامی ایران، این روایت را واقعی کرد و این روایت با وجود همه فراز و فرودها که مهمترین آنها انحراف خسارت بار سال 1368 به سوی سیاستهای بی پشتوانه، تند و لجام گسیخته نئولیبرالیستی بود، همچنان «هست»، ولو ما نفهمیم چطور هنوز می تواند دوام داشته باشد. تمام وجه قدرت نمادین حاج قاسم سلیمانی و اینک حجت الاسلام رئیسی، در تعین یافتگی ایشان در بسط این روایت و حتی مبدل شدن آنها به نماد این روایت است. این امروز واقعیت «ملت ایران» را تشکیل می دهد و حتی اگر مبدل به گفتمان روشنی هم نشده باشد و هنوز با آن نقطه فاصله داشته باشد، باز آنچنان نقاط روشن و قابل اتکایی دارد که بتوان آن را از روایت سیاست نئولیبرالیستی ایرانی، اعم از نسخه پهلوی و نسخه 68ی (راستی-رانتی-امنیتی) تفکیک کرد. این همه آن چیزی است که حیات سیاسی ایران را ادامه داده است و واقعیت سیاسی امروز این سرزمین و همه توان و امکان آن برای پیشرفت است و اعراض از آن، ره آوردی جز بحران و تخریب به همراه نخواهد داشت.
🔸در فرصت دیگری باید درباره تراژدی نسل کشی جاری در فلسطین نوشت. اما از آنجا که جهان امروز، جهان شبکه ای شده است که همه چیز آن با همه چیز مرتبط است، به این هم اشاره کنیم که وقتی روایت سیاسی متفاوتی در حال شکل گیری در ایران است که روایت سیاسی جریان اصلی جهان امروز، یعنی روایت نئولیبرالیستی، در فروپاشی نسبی قرار دارد. مشروعیت سیاسی جهان مدرن با نسل کشی سازمان یافته غرب به عاملیت اسرائیل، به پایان رسید و دیر یا زود تبعات هولناک این فروپاشی خود را نشان خواهد داد، با وقایعی بسیار هولناک تر از آنچه در غزه می گذرد.
🔹آنچه گفته شد براحتی در معرض دو سوءتفاهم مهم قرار دارد. برای کسانی که بخواهند دچار سوءتفاهم نباشد، این دو را یادآور می شوم: نخست این که این روایت از سیاست، که شاید بتوان نام آن را روایت اربعینی سیاست هم گذاشت، نمی تواند و نمی خواهد و نباید که خود را از وجه مدرن تاریخ و سیاست جدا کند. اما فعلاً نویسنده قصد ندارد اینجا وارد موضوع غفلت و تغافلها از وجه غربی زندگی انسان ایرانی شود. با این حال ما برای حفظ احترام زندگی مدرن خود هم نیازمند سیاست شکل گرفته و جهت دار و مشخصی هستیم و این سیاست فقط در روایت فوق الذکر امکان بروز و ظهور دارد.
دوم اینکه بدیهی است از امروز همه ارباب سیاست تلاش خواهند کرد تا با انبوهی از تفاسیر دلبخواهی و من عندی یا اهمیت رویداد اخیر در ماجرای تشییع جنازه ابراهیم رئیسی را تقلیل به امور احساسی یا شعارهای کلیشه ای بدهند تا واقعیت مهم سیاسی آن دیده و فهمیده نشود، یا اینکه برعکس، با مقدس سازی از عملکرد رجال سیاسی، تلاش خواهند کرد تا باب بحث و گفتگو و انتقاد درباره سیاستها و برنامه ها و ... را مسدود کنند. نگارنده هیچ قضاوتی در این یادداشت درباره محتوای سیاست روز ندارد و معتقد است هر قدرت حاکمی باید آزادانه و به شکل دقیق و جدی مورد نقد قرار گیرد تا اشتباهات کمتری دامن کشور را بگیرد و دست بر قضا دولت مرحوم رئیسی هم دولت کم انتقادی نبود. سخن اینجاست که ما از اقبال عمومی به راه سیاسی مرحوم رئیسی در می یابیم که فرم سیاست کشور باید تغییر کند و عروسک بزک کرده اقتصاد سیاسی نئولیبرالیستی نه امکان تحقق در ایران دارد و نه آینده ای برای ما می سازد. ساختار اقتصاد سیاسی ایران باید به تدریج و با راهی که از سال 57 باز شد، بازسازی و بازتعریف گردد. از همین رو، حتی تعهد به دموکراسی که از مهمترین ره آوردهای سیاست مدرن است هم نباید مانع تعین ساختار کلان جدید سیاست ایران شود. دموکراسی، چنانکه همه جا همین بوده است، باید در تعین بخشی به روش تحقق این سیاست و رجال دارای اولویت مورد استفاده قرار گیرد و نه چیز دیگری.
#آستانه_اندیشه
🆔@sayyedmahdinazemi
🆔 @astaneh_andisheh
سینما و روایت قدس(5).mp3
13.65M
🇵🇸 سلسله جلسات سینما و روایت قدس
▪️جلسه پنجم
📆 ٢٧ اردیبهشت ماه ١۴٠٣
#سینما_و_روایت_قدس
#مدرسه_قاب_هشت
🆔 @Jebhe_revayate_Quds
🆔 @ghabe_hasht
سینما و روایت قدس(6).mp3
23.06M
🇵🇸 سلسله جلسات سینما و روایت قدس
▪️جلسه ششم
▪️نگاهی به رویداد شهادت رئیس جمهور
📆 ٣ خرداد ماه ١۴٠٣
#سینما_و_روایت_قدس
#مدرسه_قاب_هشت
🆔 @Jebhe_revayate_Quds
🆔 @ghabe_hasht
🗓«شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستادهاید!»
📝متن نامه حضرت آیتالله خامنهای به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاههای ایالات متحده آمریکا به شرح زیر منتشر شد:
👇بسم الله الرّحمن الرّحیم
✏️این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است.
✏️جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحدهی آمریکا!
این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستادهاید.
✏️شما اکنون بخشی از جبههی مقاومت را تشکیل دادهاید، و در زیر فشارِ بیرحمانهی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بیرحم صهیونیست دفاع میکند ــ مبارزهای شرافتمندانه را آغاز کردهاید.
✏️جبههی بزرگ مقاومت در نقطهای دور، با همین ادراک و احساسات امروز شما، سالها است مبارزه میکند. هدف این مبارزه، توقّفِ ظلمِ آشکاری است که یک شبکهی تروریست و بیرحم به نام «صهیونیستها»، از سالها پیش بر ملّت فلسطین وارد ساخته و پس از تصرّف کشورشان، آنها را زیر سختترین فشارها و شکنجهها گذاشته است. نسلکشیِ امروز رژیم آپارتاید صهیونیست، ادامهی رفتار بشدّت ظالمانه در دهها سال گذشته است.
✏️فلسطین یک سرزمین مستقل است با ملّتی متشکّل از مسلمان و مسیحی و یهودی، و با سابقهی تاریخی طولانی. سرمایهداران شبکهی صهیونیستی پس از جنگ جهانی، با کمک دولت انگلیس، چند هزار تروریست را بتدریج وارد این سرزمین کردند؛ به شهرها و روستاهای آن هجوم بردند؛ دهها هزار نفر را کشتند یا به کشورهای همسایه راندند؛ خانهها و بازارها و مزرعهها را از دست آنان بیرون کشیدند، و در سرزمین غصبشدهی فلسطین، دولتی به نام اسرائیل تشکیل دادند.
✏️بزرگترین حامی این رژیم غاصب، پس از نخستین کمکهای انگلیسی، دولت ایالات متّحدهی آمریکا است که پشتیبانیهای سیاسی و اقتصادی و تسلیحاتی از آن رژیم را یکسره ادامه داده و حتّی با بیاحتیاطی غیر قابل بخشش، راه برای تولید سلاح هستهای را به روی او گشوده و به او در این راه کمک کرده است.
✏️رژیم صهیونیست از روز اوّل، سیاست «مشت آهنین» را در برابر مردم بیدفاع فلسطین به کار گرفت و بیاعتنا به همهی ارزشهای وجدانی و انسانی و دینی، روزبهروز بر بیرحمی و ترور و سرکوبگری افزود.
✏️دولت آمریکا و شرکایش، حتّی از یک اخم در برابر این تروریسم دولتی و ظلم مستمر، دریغ کردند. امروز هم برخی اظهارات دولت ایالات متّحده در قبال جنایت هولناک غزّه بیش از آنچه واقعی باشد، ریاکارانه است.
✏️«جبههی مقاومت» از دل این فضای تاریک و یأسآلود سر برآورد و تشکیل دولت «جمهوری اسلامی» در ایران، آن را گسترش و توانایی داد.
✏️سردمداران صهیونیسم بینالمللی که بیشترین بنگاههای رسانهای در آمریکا و اروپا متعلّق به آنها یا زیر نفوذ پول و رشوهی آنها است، این مقاومتِ انسانی و شجاعانه را تروریسم معرّفی کردند! آیا ملّتی که در سرزمین متعلّق به خود در برابر جنایتهای اشغالگران صهیونیست از خود دفاع میکند، تروریست است؟ و آیا کمک انسانی به این ملّت و تقویت بازوان او کمک به تروریسم به شمار میرود؟
✏️سردمداران سلطهی قهرآمیز جهانی، حتّی به مفاهیم بشری هم رحم نمیکنند. رژیم تروریست و بیرحم اسرائیل را دفاعکننده از خود وانمود میکنند، و مقاومت فلسطین را که از آزادی و امنیّت و حقّ تعیین سرنوشت خود دفاع میکند، «تروریست» مینامند!
✏️من میخواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیّت در حال تغییر است. سرنوشت دیگری در انتظار منطقهی حسّاس غرب آسیا است. بسیاری از وجدانها در مقیاس جهانی بیدار شده و حقیقت در حال آشکار شدن است. جبههی مقاومت هم نیرومند شده و نیرومندتر خواهد شد. تاریخ هم در حال ورق خوردن است.
✏️بجز شما دانشجویانِ دهها دانشگاه در ایالات متّحده، در کشورهای دیگر هم دانشگاهها و مردم به پا خاستهاند. همراهی و پشتیبانی استادان دانشگاه از شما دانشجویان حادثهی مهم و اثرگذاری است. این میتواند در قبال شدّت عمل پلیسیِ دولت و فشارهایی که بر شما وارد میکنند، تا اندازهای آرامشبخش باشد. من نیز با شما جوانان احساس همدردی میکنم و ایستادگی شما را ارج مینهم.
✏️درس قرآن به ما مسلمانان و به همهی مردم جهان، ایستادگی در راه حق است: فَاستَقِم کَما اُمِرت؛ و درس قرآن دربارهی ارتباطات بشری این است: نه ستم کنید و نه زیر بار ستم بروید: لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون. جبههی مقاومت با فراگیری و عمل به این دستورها و صدها نظائر آن به پیش میرود و به پیروزی خواهد رسید؛ باذن الله.
✏️توصیه میکنم با قرآن آشنا شوید.
📝سیّدعلی خامنهای - ۱۴۰۳/۳/۵
🖼 انگلیسی | متن فارسی
35.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 شمر زمانه ات را بشناس...
🔸برشی از صحبت شهید مطهری در مورد رژیم صهیونیستی
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
از من سه پاره بردار
که حقتعالی
هلاکت جالوت را نهاده است
بر دست تو
🎙 قسمت نخست #پادکست_رفح
🎙 سنگ
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
پادکست رفح- قسمت اول- سنگ.mp3
45.14M
⚪️ قسمت نخست/ سنگ
🎙🎙🎙🎙🎙
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
جبهه روایت قدس
⚪️ قسمت نخست/ سنگ 🎙🎙🎙🎙🎙 🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
سی سال پس از خیزش جبالیا
مردی با لباس یقهدار سفید
کت آبی
کروات قرمز
ماسکی مشکی رنگ
و سنگی در دست
روی یکی از صندلیهای سازمان ملل نشسته است... .
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
May 11
... اما اکنون در یافا
مساجــــــــد به رستــــــــورانها
و بــــــــاشگاههای شبانه
و تئاتر
تبدیل میشوند.
🎙 قسمت دوم #پادکست_رفح
🎙مــــــــسجــــــــد
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
مسجد- پادکست رفح- قسمت دوم.mp3
25M
⚪️ قسمت دوم/ مسجد
🎙🎙🎙🎙🎙
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
جبهه روایت قدس
⚪️ قسمت دوم/ مسجد 🎙🎙🎙🎙🎙 🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
مرد آمریکایی لباس مشکی رنگی پوشیده که چاپ درشتش خیلی تو چشمه.
روی لباس
تصویر یه مرد سیاه پوست نقش بسته
با موهای درشت بافته شده
و سیگار برگ کوبایی روی لب.
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
May 11
سینما و روایت قدس_جلسه هفتم.MP3
15.51M
🇵🇸 سلسله جلسات سینما و روایت قدس
▪️جلسه هفتم
▪️گفتوگو درباره پادکست #رفح
▪️نگاهی به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی
📆 ١٠ خرداد ماه ١۴٠٣
#سینما_و_روایت_قدس
#مدرسه_قاب_هشت
🆔 @Jebhe_revayate_Quds
🆔 @ghabe_hasht
سینما و روایت قدس_جلسه هشتم.MP3
18.99M
🇵🇸 سلسله جلسات سینما و روایت قدس
▪️جلسه هشتم
▪️سخنان رهبران انقلاب اسلامی در مورد فلسطین
📆 ١٧ خرداد ماه ١۴٠٣
#سینما_و_روایت_قدس
#مدرسه_قاب_هشت
🆔 @Jebhe_revayate_Quds
🆔 @ghabe_hasht
سینما و روایت قدس_جلسه نهم.MP3
22.59M
🇵🇸 سلسله جلسات سینما و روایت قدس
▪️جلسه نهم
▪️گفتوگو حول کتاب «منازعه فلسطین و اسرائیل»
▪️معرفی کتاب «رو به پایان»
📆 ٢۴ خرداد ماه ١۴٠٣
#سینما_و_روایت_قدس
#مدرسه_قاب_هشت
🆔 @Jebhe_revayate_Quds
🆔 @ghabe_hasht
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸 سید حسن نصرالله: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت میگویم سرنوشت تمام ملتها و مقاومت در منطقه به سرنوشت ایران بسته شده است.
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
سینما و روایت قدس_ جلسه یازدهم .MP3
20.06M
🇵🇸 سلسله جلسات سینما و روایت قدس
▪️جلسه یازدهم
▪️انتخابات ایران از نظرگاه روایت قدس
📆 ٧ تیر ماه ١۴٠٣
#سینما_و_روایت_قدس
#مدرسه_قاب_هشت
🆔 @Jebhe_revayate_Quds
🆔 @ghabe_hasht
رای مسئولیت دارد. مسئولیتش را بپذیریم. رای سفید عافیتطلبانه ندهیم.
به این فکر کنیم که روی کار آمدن یک دولت ضعیف حتی اگر اندکی باعث جسارت بیشتر رژیم صهیونیستی در انداختن "یک" بمب بیشتر در غزه و شهادت حتی یک کودک بشود، نسبت به آن مسئولیم.
ایران، کشوری منزوی و بیتاثیر نیست. ایران قلب جبهه مقاومت جهانی و تنها عامل ترس و کنترل شیاطین عالم است. شیاطین حتی به قضا شدن نماز صبح ما دل بستهاند چه رسد به رای ما که معادلات جهانی و تاریخ با آن نسبت دارد. ما امت زمینه ساز ظهوریم...
الهی لا تودّبني بعقوبتك ولا تمكر بي في حيلتك
➕️ @yaminpour
اما کودکان
نام دیگری
روی آن
گذاشتهاند...
🎙 قسمت سوم #پادکست_رفح
🎙نـــــــامی دیــــــــــــــــــــــگر
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
3- نامی دیگر.mp3
23.31M
⚪️ قسمت سوم/ نامی دیگر
🎙🎙🎙🎙🎙
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
جبهه روایت قدس
⚪️ قسمت سوم/ نامی دیگر 🎙🎙🎙🎙🎙 🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
اما پس از هــــــــر کابــــــــوسی
بیــــــــــــــــــــــــداری است.
🇵🇸 @Jebhe_revayate_Quds
May 11