این چند وقته میزان خوابم خیلی خیلی کم بوده و منم غرورم اجازه نمیده ظهر بخوابم 😅
دیگه مامانم اومد قرص خواب داد به خوردم:)
ساعت نه خوابیدم ده از خواب پریدم.بابام گفت بیدار میشی؟گفتم نه ❌دوباره خوابیدم.
ساعت هفت طبق معمول بیدار شدم اسکای رو دوباره دانلود کردم و یکمم بازی کردم با حضور افتخاری یه ماث به اسم wan wan از ویتنام.دبدم فایده نداره دوباره گرفتم خوابیدم😂
دیگه ساعت یازده مامانم گفت بیدار شو گفتم باشه ولی نباشه،دوباره خوابیدم پنج دقیقه بعدش دیگه برای واقعی بیدار شدوم 🏁👍🏻
دوستان تصمیم بر ترکوندن اینجا شد،میخوام امسال رو تا حد ممکن کمتر مدیایی بگذرونم و وجود اینجا باعث میشه کمتر محتوای در ذهنم به واقعیت بگرایه.
درضمن بهم یاد آوری شد که جای ریلز فرستادن برای دوستان و با هم خندیدن رو دغدغهی پست بی نقص برای پست کردن پر کرده.
+ـی اینکه دو هفته و یا شاید بیشتره که حتی یک ناشناس هم به دستم نرسیده و این بهم این حس رو میده که زحمت هام برای "هیچی" ـه و خب درامد و سودی هم از اینجا به دست نمیارم و نمیتونم بگم اشکال نداره میارزه.
تا یهمدت پاک نمیکنم چون دلم نمیان نوشتههام رو الکی پاک کنم و میخوام توی دفترم بنویسمشون.
با عرض عذر و تشکر؛
Love from Anita.