دوستان تصمیم بر ترکوندن اینجا شد،میخوام امسال رو تا حد ممکن کمتر مدیایی بگذرونم و وجود اینجا باعث میشه کمتر محتوای در ذهنم به واقعیت بگرایه.
درضمن بهم یاد آوری شد که جای ریلز فرستادن برای دوستان و با هم خندیدن رو دغدغهی پست بی نقص برای پست کردن پر کرده.
+ـی اینکه دو هفته و یا شاید بیشتره که حتی یک ناشناس هم به دستم نرسیده و این بهم این حس رو میده که زحمت هام برای "هیچی" ـه و خب درامد و سودی هم از اینجا به دست نمیارم و نمیتونم بگم اشکال نداره میارزه.
تا یهمدت پاک نمیکنم چون دلم نمیان نوشتههام رو الکی پاک کنم و میخوام توی دفترم بنویسمشون.
با عرض عذر و تشکر؛
Love from Anita.