eitaa logo
با امام خامنه‌ای تا ظهور
6.1هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
280 فایل
اعتقاد و اهداف ما ؛ دفاع از #ولایت و رهبری ، حمایت از جریان انقلابی ، امید آفرینی، دشمن شناسی ، بصیرت افزایی و ترویج ارزش های دینی و انقلابی ✔️ آیدی مدیر کانال @p_bazargan
مشاهده در ایتا
دانلود
11.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥. این چند دقیقه ارزش صدبار دیدن رو داره. حتما به دقت و تا آخر ببینید و برای هرکس که  میتونید بفرستید.
روشنگری و برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در با امام خامنه ای تا ظهور و حامیان جریان انقلابی ، با به سه رویکرد و اقدام : 1⃣ شیوه های جنگ شناختی ، جنگ روانی و... در انتخابات پیش رو به خصوص شناخت عناصر منافق صفت و نفوذی مثل ها که در بین طرفداران و حضور دارند https://eitaa.com/KHameneei_ir/26451 2⃣ خطرات اطرافیان پزشکیان برای انقلاب و نظام و همچنین برای مردم و به خصوص جبهه مقاومت https://eitaa.com/KHameneei_ir/26452 3⃣ ویژگی از دکتر جلیلی که برای جریان خاکستری ، تاثیر گذاری بیشتری دارد https://eitaa.com/KHameneei_ir/26453 یا اینکه چگونه از سبد رای، جریان به سبد رای اضافه کنیم . (اینو بیشتر توضیح می دهم ، اما فقط تکرار راه قبلی در توجیه جریان خاکستری، باعث آوردن آن ها به اردوگاه انقلاب و رای دادن به جلیلی نخواهد شد ) : اگر دوستان محترم کانال با امام خامنه‌ای تا ظهور و گروه حامیان جریان انقلابی هم ، نقطه نظر و پیشنهاد کاربردی منطقه ای و ملی ، در این رابطه دارند ، در شخصی یا گروه اتاق فکر تبلیغاتی دکتر دارند ، اطلاع دهند که به این مجموعه اضافه شود . لینک گروه ها هم ، اینجا قرار می دهیم👇 @p_bazargan تشکر از شما ، که همکاری می کنید👆 🔻کانال با امام خامنه ای تا ظهور http://eitaa.com/joinchat/2967404544C78b06dcbee
با امام خامنه‌ای تا ظهور
آیا می دانید با چه #تکنیکی و یا با چه شیوه ای، برای #تبلیغ و #جذب_رای، برای دکتر #جلیلی، باید استفا
بستر کار ، فقط در نباشد اینجا که اکثريت به رای می دهند ... عزیزان پیشنهاد میکنم، هم روی دیدار چهره به چهره ، تماس تلفنی و هم روی تلگرام و توییتر تمرکز کنید و مطالب رو در اون فضا ، بیشتر منتشر نمایید ... مخاطب قشر الان بیشتر اونجا هستند...
تشکر می کنیم از استاد با مطالب ارزشمند شون ، که مرتبط با موضوع کار ما هم هست ، ما هم اینجا باز انتشار می دهیم .👇
🔴 نکته مهم 🔻 بخش قابل توجه سبد رای پزشکیان از اقوام و اهل سنت هست. نقاطی که مورد غفلت ما در دور اول بوده 🔹 ضروری هست که ستادهای مناطق اقوام و اهل سنت تقویت شوند و به صورت مویرگی و چهره به چهره کار بشه 🔹 هر چقدر ما بتونیم در این مناطق کار موثرتری انجام بدیم عملا سبد رای پزشکیان رو تونستیم بیشتر بشکنیم
🔴 ظرفیت عظیم گروههای جهادی 🔻 ما در جبهه انقلابی ظرفیتهای بسیار عظیمی داریم که تبدیل به یک مزیتِ غیر قابل رقابتی برای ماست. یکی ظرفیتهایی مانند: 🔹 دهها هزار گروه جهادی 🔸 گروههای جهادی در طول هر سال با حضور موثر در مناطق محروم خدمات شایانی رو انجام داده اند و عملا در میان اقشار محروم و روستاها چهره مثبت و قابل قبولی دارند. ✅ نباید از ظرفیتِ مثبت این گروهها غافل بشیم. باید سازوکاری اتخاذ بشه که همه این گروهها فعال بشن و به مناطق محرومی که تاکنون در آنجا خدماتی رو ارائه دادن برن و به تبلیغ و تشویق به رای مردم اقدام کنن
🔻 شناسائی، اقناع، رای 🔹 توی چک لیست فرداتون اینو بزارید که پیگیری کنید ببینید از اطرافیانتون (اعضا خانواده، فامیل، دوستان، همسایه ها) کیا دیروز رای ندادن؟! 🔹 در قدم اول اونایی که رای ندادن رو شناسایی کنید 🔹 در قدم دوم باهاشون صحبت کنید و اقناعشون کنید به رای دادن 🔹 در قدم سوم روز جمعه برید دنبالشون و ببریدشون رای بدن 🔸 هر کدوم از ماها اگه بتونه 5 نفر از اطرافیانمون رو ببره پای صندوق رای، عملا یک جهش خوبی هم نرخ مشارکت میخوره هم سبد رای دکتر جلیلی ✅ بعضی راهکارها خیلی ساده و راحت هست و دارای اثرگذاری بالا، منتها ما معمولا دنبال راهکارهای سخت هستیم که در انتها هم عملیاتی نمیشه و اثری هم نداره ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi 🔻کانال با امام خامنه ای تا ظهور http://eitaa.com/joinchat/2967404544C78b06dcbee
🔴 خواهشا، خواهشا، خواهشا از ایتا خارج بشید 🔻 باور کنید بیش از ۹۰ درصد فعالین ایتا رایشون جلیلی هست. اینقدر توی گروهها و خصوصیهای ایتا نچرخید و حرف از جلیلی نزنید... 🔹 برید کف میدون، برید توی محله، مساجد، پارکها، روستاها، مناطق حاشیه ای و .... و تبلیغ رای به جلیلی بکنید. برگ برنده ما اینجاهاست نه ایتا 🔸 ایتایی که در تسخیر شماهاست رو چند بار میخواین فتح کنین؟!!!! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi 🔻کانال با امام خامنه ای تا ظهور http://eitaa.com/joinchat/2967404544C78b06dcbee
🔴 موکب انتخاب 🔻 گروههای جهادی، مجموعه های فرهنگی، هیئت ها و ... برید مثل دهه فاطمیه، دهه اول محرم و دهه آخر صفر و ... توی خیابونها، پارکها و ... موکب بزنید با نام موکب انتخاب 🔹 در قالب موکب هم با مردم ارتباط بگیرید و گفتگو کنید پیرامون اهمیت شرکت در انتخابات و هم خطر انتخاب بد رو بهشون گوشزد کنید و هم تبلیغ جلیلی بکنید. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi 🔻کانال با امام خامنه ای تا ظهور http://eitaa.com/joinchat/2967404544C78b06dcbee
🔴 روی گفتمان متمرکز نشوید 🔻 تا الان انقلابی ها انتخابشان را کرده اند. اونوری ها هم همینطور. اینهایی که این وسط هستن نه اونوری هستن نه اینوری لذا تبلیغ گفتمانی و تبیین چرایی رای انقلابی آب در هاون کوبیدن هست و بعضا نتیجه معکوس میدهد. 🔹با عامه مردم باید با زبانی ساده، روان و غیر گفتمانی صحبت کرد. دغدغه او جلیلی و پزشکیان نیست. اولویت او معیشت هست، تورم هست، اقتصاد هست. پس باید او بر محور به شیوه قابل با او صحبت کنیم تا قانع شود هم در انتخابات مشارکت کند و هم به جلیلی رای دهد. ✅ در همین خصوص مقام معظم رهبری میفرمایند: "اوّلین نکته در تبلیغ، است. اگر ما بخواهیم درست تبلیغ بکنیم باید مخاطب خودمان را بشناسیم. تبلیغ بدون توجّه به این واقعیّت خنثیٰ خواهد شد؛ باید بدانیم طرف مقابلمان در چه مرحله‌ی فکری قرار دارد تا محتوا را، مادّه را و صورت را ــ هیئت را ــ بر طبق نیاز او تنظیم کنیم؛ بدون این فایده‌ای ندارد." 👈 خیلی مواقع ما اصول اولیه مخاطب شناسی رو هم زیر پا میزاریم. مثل این میمونه که رفتیم توی چین با چینی ها به زبان فارسی صحبت میکنیم و توقع داریم مسلمون هم بشن!!!!!!!!!!!!!!! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi 🔻کانال با امام خامنه ای تا ظهور http://eitaa.com/joinchat/2967404544C78b06dcbee
1.02M
🔴 نقطه صفر؛ حرکت با چراغ 🔹 اولین چالش ما برای تولید محتوا، تبلیغ، تبیین و ... در مسیر دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، مبهم بودن فضای فعالیت هست. 🔸 تا فضا برایمان روشن و شفاف نشود، نمیتوانیم اقدامی اثرگذار و اصولی را انجام دهیم. این موضوع نیز میسر نمیشود جز با چراغِ هدایت یک استاد و راهنما ▪️ بخش اول 🎙 سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi 🔻کانال با امام خامنه ای تا ظهور http://eitaa.com/joinchat/2967404544C78b06dcbee
3.6M
🔻 بدترین خطای راهبردی ما حوزه مخاطب شناسی، تصمیم گیری به جای مخاطب است. تولید محتوا با سلیقه و ذائقه خودمان برای مخاطب است. لذا باید به شدت از آن پرهیز کنیم. ▪️ بخش دوم 🎙 سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi 🔻کانال با امام خامنه ای تا ظهور http://eitaa.com/joinchat/2967404544C78b06dcbee