لــــونــــه | 𝐋𝐨𝐧𝐞
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_a0bdujx&btn=اهم
از اونجایی که ناشناس فاصله رو غیرفعال کردم😀، و لونه نه دایگو کار میکنه نه ابزارک،اینو مبینا زد که بتونیم باهم در ارتباط باشیم💞
وای حاجیییییی۹ثج چه خوششششحال شششششددددم برگشتیییی
+
وایسین اقااا اشتباه متوجه شدییین
من برنگشتممم(یعنی از اون لحاااظ)
لونه تنهاا راه ارتباطی منو دوستامهه*
از کیوان خبری نیست؟
+
چرا چرا بود
استوریاشو میبینم ولی اینجا نمیفرستم
اقای فتح اللهی داروخونه زده😼