eitaa logo
خوانش کتاب
181 دنبال‌کننده
875 عکس
152 ویدیو
14 فایل
خوانش کتاب؛ کتابخوانی با مسابقه ثبت نام در مسابقه: @Ketabkhani21 سوالات خود را با ما درميان بگذاريد @Mr24974 ارتباط با دبیرخانه: @khanesh_admin تهران-شهریار-خیابان ولیعصر (عج)-خیابان انقلاب_مسجد جامع www.instagram.com/khaneshe_ketab/
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره یک : آرمان انقلاب اسلامی ایران چیست؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره دو : برای زمینه سازی ظهور به سمت کدام قله باید حرکت کنیم؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره سه : امروز مردم چگونه میتوانند برای حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی وارد میدان شوند؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره چهار : حقیقت جهاد تبیین چیست؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره پنج : اصلی ترین ابعاد و زوایای مختلف که بایستی در جهاد تبیین مورد توجه باشد، چیست؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره شش : فوری ترین مسئله برای جهاد تببین در زمان حاضر چیست؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره هفت : محوری ترین لازمه برای موفقیت در عملیات جهاد تبیین کدام مورد است؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره هشت : مهمترین اقدامات برای تحقق جهاد تبیین چه مواردی می باشند؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 هم‌اکنون؛ Khamenei.ir 🔻 تحلیل رهبر انقلاب از اغتشاشات اخیر در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام 🚨 دشمن در انفعال 👈🏻 ابتکار دست ملت ایران است 💻 Farsi.khamenei.ir
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره نه : مهمترین عناصر توانمندی برای موفقیت در عرصه جهاد تبیین چه مواردی می باشند؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
هدایت شده از سیگنال انقلاب
🌸 پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله: الزُّهْدُ فِي اَلدُّنْيَا قَصْرُ اَلْأَمَلِ وَ شُكْرُ كُلِّ نِعْمَةٍ وَ اَلْوَرَعُ عَنْ كُلِّ مَا حَرَّمَ اَللَّهُ زهد به دنيا ، عبارت است از: كوتاه كردن آرزو، گزاردن شكر هر نعمتى، و پرهيز از هر آنچه خداوند ، حرام كرده است. 🌱 تحف العقول ج1 ص58 🌸🌸🌸امشب سخن ازجان جهان بایدگفت توصیف رسول (ص) انس و جان باید گفت در شام ولادت دو قطب عالم تبریک به صاحب الزمان (عج) باید گفت🌸🌸🌸 🌸 سالروز میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام بر شما مبارک و فرخنده باد 🌸 بسیج مهرانشهر بسیج خواهران سیـ〽️ــگنال انــ🇮🇷ـقلاب را دریافت کنید: | پیام‌رسان ایتا |⚜️ https://eitaa.com/signal_enghelab
💠 سلسله مباحث بصیرتی (با موضوع: ) 🔻شماره ده : در برابر چه خطرات و آسیب هایی بایستی از مسئله جهاد تبیین صیانت و محافظت گردد؟ بسیج مهرانشهر بسیج خواهران .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | آیا سابقه دارد؟ 🔺️ روایت رهبر انقلاب اسلامی از دشمنی بی‌سابقه دشمنان با ایران قوی 📥 سایر کیفیت‌ها👇 https://khl.ink/f/51129
نسل های پایدار 🌱 در اسلام و در فرهنگ اسلامی، خانواده با دوام است. توی خانواده پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و پدر ومادر هستند، نوه ها و نتیجه هایشان را می بینند... سنت ها را به هم منتقل می کنند. نسل گذشته مواریث خودش را به نسل بعد تحویل می دهد. بریده و بی ریشه و تنها و بی عاطفه بار نمی آیند. 1374/05/24 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
☑️ نگاهی به فرهنگ و رسانه (مطلب ذیل تلخیص شده و مربوط به سال 1386 می باشد) 🔻 فرهنگ رسانه‌ای همه خانه‌ها را غرق در اطلاعات کرده است و انسان برای اولین بار فراخنای گزینش دارد. می‌تواند از بین هزاران کانال و یا وسیله ارتباطی دردسترس، هر لحظه انتخابی جداگانه انجام دهد. این مهمترین دستآورد جهان رسانه‌ای بود که بشر هیچ وقت آن را تجربه نکرده است. در دنیای جدید رسانه‌ای، دیگر اطلاعات و فرهنگ در درون جامعه برجستگان و نخبگان مبادله نمی‌گردد. هم اکنون خانه‌ها نیز جایگاه فرهنگ شده‌اند. اُدگارمور و دیگران سخن از شهر اطلاعات می‌کنند. رسانه‌ها توان آن را یافته‌اند که اطلاعات را از محدوده خاص یک کلاس و یک گروه خاص بیرون آورند و جای‌جای جامعه را اطلاعاتی نمایند. این عصر را عصر همه‌جائی (Ommpresence) یا حضور همه جائی (Ubiquity) می‌خوانند. 🔻 توسعه شتاب‌آلود شهرهای بزرگ و ورود لگام گسیخته تکنولوژی و دانش جدید، تبعات خود را در پی دارد که مولد نوستالیژیا یا حرمان اجتماعی می‌گردد. انسان در چنین جامعه‌ای که به قول تافلر در کلبه الکترونیک می‌زید، با نگاهی به گذشته نه چندان دور خود در برابر حرمانی قرار می‌گیرد که ناشی از خسران از دست داده است. لذا اگر توسعه اجتماعی بدون برنامه‌ریزی صحیح و بدون نگاه به توسعه پایدار (Sustained development) و انسانی (Human development) باشد، انسان را از همه‌چیز محروم می‌کند. در توسعه فراگیر، عناصر بیرونی با انطباق با درون مدنظر قرار دارند. پیدایش تکنولوژی بر اساس نیازهای حیاتی در ساختار درونی جامعه صورت می‌گیرد و با کنترل بر ورود دانش‌های جدید، هویت انسان دستخوش تغییرات خطرناک سریع نمی‌گردد. در صورت عدم رعایت اصول توسعه فراگیر، قطعاً گرو‌ه‌های مرجع بیگانه جای عناصر موثر فرهنگی درون گفتمان مسلط اجتماعی قرار می‌گیرند و انسان به جای مباهات به فرهنگ خودی به فرهنگ غیرخودی متمسک می‌شود که ذاتاً این پدیده در تعارض با توسعه پایدار خواهد بود. لذا توسعه را نمی‌توان رشد تلقی کرد. 🔻منتها اگر بگوئیم همه‌چیز را رسانه تولید می‌کند و نقش عقیده‌سازی را به آن مرتبط ساخته و آن را از گفتمان‌های اجتماعی منتزع گردانیم، کاری اشتباه صورت پذیرفته و قطعاً صحیح نخواهد بود. علی‌القاعده یک رسانه برای ایجاد توسعه اجتماعی و برای بسط یک اندیشه جدید و از همه مهمتر هدایت آن، باید در جای مناسبی از گفتمان اجتماعی قرار گیرد. بدین‌ترتیب در بیان رابطه رسانه و توسعه اجتماعی می‌توان گفت، رسانه در جامعه، مقوم گفتمان است، نه موجد تغییرات. 🔻رسانه با قدرت نفوذپذیری خود، پوسته نهادهای اجتماعی خاصه خانواده را می‌شکافد و بدون اختیار اعضا، وارد زندگی آنها می‌گردد و اعماق آن نهادها را به تسخیر درمی‌آورد. این پیام‌ها باعث تغییر در نگرش آنان می‌گردد و در صورتی که نتوان مدیریتی بر آن اعمال کرد، آن چنان سطح انتظار انسان را تغییر می‌دهد که میزان رضایتمندی او را از زندگی، دستخوش تلاطم می‌کند. 🔻فرهنگ رسانه‌ای حتی می‌تواند با نمایش تضاد عمیق بین جهان واقعی و جهانی که خود تولید کرده، انسان را در خلاء رها سازد. لذا فرهنگ رسانه‌ای در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد، می‌تواند در ایجاد تغییر در ارزشهای ذهنی مخاطبان، مفهومی تحت عنوان «شی مداری» (Reification) را بر ذهن گیرندگان خود حاکم نماید و بحران هویت (Identity Crisis) آن را تشدید نماید. می‌تواند با حرکتی زیرپوستی وارد ذهن او شده و او را در مسیری خاص حرکت دهد، که از آن با نام حرکت از راه دور (Telekinesis) یاد می‌کنند. در این شرایط تغییر رفتار وی ناخودآگاه و در همان جهتی خواهد رفت که رسانه مدنظر داشته است. ✏️ دکتر باقر ساروخانی ، استاد، محقق و پیش کسوت علوم ارتباطات اجتماعی است . دارای درجه دکترا دولتی رشته جامعه شناسی از دانشگاه پاریس ( سوربون ) بوده و عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران میباشد. .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
34.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مستند تروکاژ 🔹این مستند روایتی متفاوت از نحوه مدیریت سلبریتی‌ها در غرب است. @Farsna
جنگ رسانه های اجتماعی 💠 این کتاب با تکیه بر نظریه تعارض، درگیری‌های کنونی در رسانه‌های اجتماعی را به جنگ تعبیر ‌می‌کند. زیرا این درگیری‌ها ‌می‌تواند به لحاظ پیچیدگی و شدت به اندازه یک جنگ فیزیکی، آسیب زننده و مهلک باشد. 🔻با این دیدگاه بهتر است همگی برای مقابله با این جنگ آماده باشیم و برای دفاع از خود نحوه استفاده درست از این ابزار جنگی را فراگیریم. چرا که از نظر نویسنده کتاب، راهبرد جنگ رسانه‌های اجتماعی مستلزم صرف زمان، جان فشانی و تعهدپذیری بالا است. 🔻شنیدن نام جنگ، عموما ما را به یاد نیرو‌ها و ادوات پیشرفته نظا‌می‌ ‌می‌اندازد لیکن جنگ رسانه‌های اجتماعی تنها محدود به سازمان‌ها و نیرو‌های نظا‌می‌ نمی‌گردد؛ شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری، افراد مشهور و سلبریتی، رهبران و نمایندگان سیاسی ملت‌ها، افراد عادی(بزرگسالان)، کودکان، فعالان اجتماعی و سیاسی، گروه‌های علاقه‌مندی ویژه و ... همه و همه باید در این مسیر هوشیارانه قدم بردارند وگرنه ممکن است توسط حملات خطرناک رسانه‌های اجتماعی دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری گردند. 🔻جنگ رسانه‌های اجتماعی نیز مانند هر جنگی از تاکتیک‌های خاص خود برخوردار است. این کتاب به معرفی و تشریح تاکتیک‌های آفندی و پدافندی جنگ رسانه‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف ‌می‌پردازد. 📚 کتاب جنگ رسانه های اجتماعی؛ ✏️محمدرضا کریمی قهرودی و ندا انعامی .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
⚠️ تهاجم به دل‌ها 🌱 ابزارهای رسانه‌ای پیشرفته و فراگیر، امکان بسیار خطرناکی در اختیار کانون‌های ضدمعنویت و ضداخلاق نهاده است و هم اکنون تهاجم روزافزون دشمنان به دل‌های پاک جوانان و نوجوانان و حتی نونهالان با بهره‌گیری از این ابزارها را به چشم خود می‌بینیم. ۱۳۹۷/۱۱/۲۲- بیانیه گام دوم .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 ای عزیز! تو با الگو گرفتن از تربیت های مادی غربی و غیرالهی نه تنها از اضطراب و آشفتگی فرزندت نمی کاهی، بلکه بیشتر او را مضطرب و آشفته و نگران می سازی و یاس و نا امیدی و احساس پوچی و بی هدفی و به هم ریختگی روحی را در او پایه ریزی می کنی، چون خاصیت دنیای مادی و طبیعی چنین است که دائماً در فساد و تغییر و تحول بوده و فرازها و فرودها دارد، و دلبستگی به دنیایی این چنین، ثمره ای جز اضطراب و دلهره و به هم ریختگی ندارد و لازمه قهری محبت چنین دنیایی، چنین مفاسدی می باشد و هر قدر این محبت بیشتر باشد و گرایشات حیوانی در فرزندت بیشتر تقویت شود، از آرامش حقیقی روحی، بیشتر فاصله می گیرد و با کم و زیاد شدن زرق و برق آن حزن و اندوهی پیدا می کند که منتهی بر افسردگی ها و نا امیدی ها می شود. 💠 اما اگر فرزندت را بر محور ارزش های فطری توحیدی تربیت نمایی، نه تنها با کم و زیاد دنیا مایوس و مضطرب و افسرده نخواهد شد، بلکه صفاتی چون صبر و رضا و تسلیمِ در برابر تقدیرات محبوب حقیقی اش جلّ جلاله در او نهادینه خواهد شد و دائما در حال نشاط و شادابی خواهد بود، چون او با خدایی انس گرفته است که در او فساد راه ندارد و آن پروردگاری که من و تو و فرزندت را خلق کرده است همه را به این حقیقت توجه داده و فرموده: تنها با یاد و ذکر قلبی خدا، دل آرامش پیدا می کند و هیچ بدل و جایگزینی ندارد. «الا بذکر الله تطمئن القلوب» 📚 سلوک با فرزند .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
💠 زیان به سبک زندگی 🌱 تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران، زیان‌های بی‌جبران اخلاقی و اقتصادی و دینی و سیاسی به کشور و ملّت ما زده است؛ مقابله با آن، جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه می‌طلبد که باز چشم امید در آن به شما جوان‌ها است. ۱۳۹۷/۱۱/۲۲- رهبر انقلاب- بیانیه گام دوم .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
🌐 درباره "رسانه و فضای مجازی": 🔻 حضور همزمان در فضای حقیقی و مجازی، راهبرد رسانه ای و از آن مهمتر، نگاه نرم افزاری میخواهد. نبود برای پخش محتوا، مهمترین و مورد تأکیدترین آسیب مطرح شده توسط کارشناسان است. به این معنی که در مواجهه با یک محتوا، توزیع آن تقسیم بندی شود. یک بخش، در فضای مجازی، یک بخش، در آنتن رادیو و تلویزیون و بخشی دیگر، در روزنامة سازمان. 🔻 در گذشته، شعار شبکة خبری سی ان ان، 7 در 24 ،به معنی پخش خبر در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز بود. امروز این شبکة خبری با درک شرایط رسانه ها در عصر جدید، شعار خودش را به 7 در 86400 تغییر داده است. یعنی هفت روز هفته در تعداد ثانیه های یک روز، این شعار نشان از اهمیت یافتن ثانیه به ثانیه در توزیع خبر است. ممکن است روزی برسد که این شعار به صدم ثانیه نیز برسد. قطعا امکان تولید این حجم خبر و پخش آن از رسانة برودکست منظور نیست، بلکه اشاره به ظرفیت فضای مجازی دارد تا از آن برای فضاسازی و بازنشر محتوا استفاده شود. 🔻سازمان صدا و سیما به عنوان یک پایگاه رسانه ای رسمی باید نقشه عملیات رسانه ای داشته باشد و از بسترهای مختلف، محتوا و پیام خودش را منتقل کند. به قول یکی از کارشناسان، باید «بفرما» را روی آنتن برودکست بگوید؛«بنشین» را در خبرگزاری و روزنامه بگوید و «بتمرگ» را در فضای مجازی منتشر کند. 🔻 سازمان وقتی خبر مهمی را مطرح می‌کند، می بایست انتشار آن را در سطوح مختلف از قبیل تلویزیون، رادیو روزنامه و فضای مجازی انجام دهد. نیازی هم نیست که همیشه به صورت رسمی در وسط میدان، خط بدهد. مدیر رسانه ای باید مثل یک شطرنج باز، دقیق عمل کند، میز شطرنج جلویش را بچیند و مهره ها را با زیرکی حرکت دهد. 🔻آسیبی که امروز وجود دارد این است که شیوۀ توزیع خبر تلویزیونی با شیوۀ توزیع خبر فضای مجازی، اشتباه گرفته شود. در رسانه های برودکست، شیوة توزیع از یک منبع برای کل افراد جامعه است، اما در شیوة توزیع شبکه های اجتماعی، بحث از کاربر به میان می آید؛ تعداد زیادی کاربر که اگر محتوا خوب باشد و نیاز جامعه را پاسخ بگوید، آنها خودشان کار توزیع محتوا را به عهده میگیرند. این یعنی شیوة توزیع دومرحله ای که باید در مرحلة اول توزیع، محتوا اصطالحا ویروسی شود و نکات مهمش قالب گذاری شود، و در مرحلة دوم، خود کاربرها خبر را برای یکدیگر ارسال کنند و محتوا میلیون ها بار دیده شود. صرف نظر از کمیت بینندگان محتوا، وقتی افراد برای یکدیگر محتوا را می فرستند، تأثیرگذاری هم بیشتر میشود. 🔻ضروری است رسانة ملی برای کسب اعتبار و اعتماد مخاطبان در این فضا، شیوة توزیعش را از شیوة خطی به شیوه های متناسب با مدل فضای مجازی ارتقا بخشد. البته که این، کاری حرفه ای است و مهارت های زیادی می طلبد. به گفتۀ برخی کارشناسان، این کار مانند این است که کسی بخواهد ماهی بگیرید، چیزی را طعمه قرار میدهد که ماهی را به سمت خودش جذب کند و به دنبال آن، ماهی های دیگر نیز جذب شوند. کاربر و مخاطب در شبکه های اجتماعی، حوصله و وقت زیادی ندارد و محتوای کوتاه و سرپایی میخواهد. بر این اساس، برای توزیع محتوا در این فضا، علاوه بر داشتن راهبرد، نگاه فرایندی و نرم افزاری نیز اهمیت زیادی دارد. 🔻 شاید در توزیع خبر برودکست، صرف دستور، کارساز باشد، اما در فضای مجازی، امتدادبخشی و جریان سازی مهم است. در اینجا بعد از پخش خبر و ارائة محتوا، تازه باید کار توزیع با جدیت شروع شود. مثل شلیک موشک های نقطه زن که تا لحظة اصابت، کنترل میشوند. بعد از پخش در برودکست، تازه باید دید پیام به مخاطب رسیده است یا به سمت دیگری منحرف شده و ضرورت دارد به هدف اصلی برگردانده شود. این همان معنای ۲۴ ساعته شدن خبر است. بعد از پایان پخش خبر، تازه، کار توزیع، شروع میشود که محتوا را هدایت کند و به مقصد برساند. ✏️ محمدرضا فهیمی سیوکی و علیرضا پویا؛ فصلنامه علمی مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه/ سال سوم / شماره 3( پیاپی 9 / )پاییز 1399 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
🏴 آن اسلحه که تو را چنین پرپر کرد از موج دروغ ها مسلح شده بود .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
◾️برای شهیدم شهیدت شهیدامون 🏴 یا احمد بن موسی(ع) تسلیت .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- https://eitaa.com/Khaneshe_ketab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🏴 پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی حادثه‌ی تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز 🔻 بسم اللّه الرّحمن الرّحیم جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دلها را اندوهگین و داغدار کرد. عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد. همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد. ملت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاءالله. 🔺 اینجانب به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه‌ی ملت ایران تسلیت میگویم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت میکنم. سید علی خامنه‌ای ۵ آبان ۱۴۰۱ 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✊ لوح | ید واحده در برابر دست آتش‌افروز 🔻 رهبر انقلاب در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ: عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار (در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی‌علیهماالسلام) یقیناً مجازات خواهند شد ... همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد. ۱۴۰۱/۸/۵ 💻 Farsi.Khamenei.ir