eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
💠رسول‌اڪرم ص فرمودند: ♡‌↫هرڪه عاشق شود و عشق خود ♡↫را پنهان ڪنـد و پاڪ دامنی ورزد ♡↫وصبوری نماید ودر ♡↫همان حال بمیرد شهـید اسـت. •| 📚
✔️پندی بسیار حڪیمانه از حضرت امام علۍ (ع) ✍️لذت‌های دنیا 7 قسم است : 1⃣ خوردنی 2⃣ آشامیدنی 3⃣ پوشیدنی 4⃣آمیزشی 5⃣بهترین مرڪب 6⃣ بوییدنی 7⃣ شنیدنی ①لذیذ ترین خوردنی عسل است ڪه از استفراغ مگسی حاصل می‌شود. ②لذیذ ترین آشامیدنی آب است (که پس از باران در خاڪ ڪثیف و نجس روان می‌شود.) ③بهترین پوشیدنی ابریشم است ڪه آب و تف دهان ڪرمی زشت است. ④آمیزش نیز لذتی است از نزدیڪی و دخول پست‌ترین و شرم‌آورترین اجزای بدن انسان در یڪدیگر. ⑤بهترین سواری اسب است ڪه بی‌وفاترین و ڪشنده‌ترین حیوان آن را برای انسان فراهم می‌ڪند. ⑥بهترین بوییدنی مشڪ آهو است ڪه از خون نجس ناف حیوان حاصل می‌شود. ⑦شیرین ترین صدای شنیدنی برای بشر، غنا (صدای تنبڪ است ڪه از روده و محل عبور فضله حیوان درست می‌شود.) است. ⭕️پس ای جابر! بدان در این دنیا بهترین لذت‍های دنیا را خدا در پست‌ترین چیزهای دنیا قرار داده است و این دلیل بر پستی دنیا برای بشر ڪافی است. 📚 بحارالانوار جلد 17 ❣
⭕️ راهبرد رهبر انقلاب برای بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم‌ها، با عنوان «پذیرفتن اقدام عملی آمریکا بعد از راست آزمایی»، علائم درستی و موثربودن آن در حال نمایان شدن است. نشانه جدی آن نیز این است که همین بایدنی که گفته بود اول ایران به برجام برگردد و بعد ما بررسی می کنیم که به برجام برگردیم، اینک از آمادگی کشورش برای گفت‌وگو با 1+5 درباره برجام سخن می گوید. بایدن گرچه در ظاهر چیز زیادی را نمی خواهد بروز بدهد ولی با راهبرد جمهوری اسلامی مجبور به رفتار محتاط تر شده و آن را چالشی برای خود می داند. آنگونه که بلینکن وزیرخارجه آمریکا گفته است: «دولت آمریکا همچنان مردد است که به برجام به‌عنوان بستری برای رسیدن به توافقی محکم‌تر بازگردد یا از همان ابتدا به‌دنبال توافقی جدید باشد که مسائل دیگر را هم در بر می‌گیرد.» یا «علی واعظ» از گروه مهم و موثر بین‌المللی بحران پیشنهاد کرده است تا امریکا در مقابل متوقف کردن غنی‌سازی ۲۰ درصد در فردو تصمیم اجرایی ترامپ در سال ۲۰۱۹ برای تحریم کل سیستم مالی ایران را لغو کند. این دست گزاره ها نشان می دهد که با تعیین خط مش رهبرمعظم انقلاب درباره برجام و رفح تحریم ها، دولتمردان بایدن برای تعیین استراتژی جدید در برابر ایران دچار سردرگمی شده و محاسبات قبلی آنها تاکنون به درستی پیش نرفته است. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
⭕️ طرح قربانی کردن خاتمی در انتخابات برخی از اصلاح طلبان معتقدد خاتمی به مانند مرحوم هاشمی در سال 92 در انتخابات 1400 نامنویسی کند تا پس از رد صلاحیت آن ها به نفع نامزد بعدی خود موج سازی کنند. اصلاح طلبان سال 96 نیز اسحاق جهانگیری را به عنوان کاندیدا کمکی به مناظرات انتخاباتی فرستادند تا نقش ضربه گیر برای حسن روحانی را بازی کند. به اعتقاد برخی فعالین سیاسی اسحاق جهانگیری در واقع قربانی آن مناظرات شد، زیرا گرچه در در ایام تبلیغات انتخاباتی به عنوان یک چهره جریان ساز مطرح شد ولی با فروکاهش تب تبلیغات و انتخابات و نمایان شدن واقعیات توان و وعده های انتخاباتی، سخنان جهانگیری برای همیشه به عنوان یک ضعف برای او در کارنامه سیاسی اش باقی ماند و بعد از آن همواره مورد تمسخر و طنز کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. به اعتقاد این فعالین سیاسی، درخواست از خاتمی برای نامنویسی در انتخابات، با هدف قربانی کردن یک چهره دیگر در جریان اصلاحات برای رسیدن به قدرت است. بر اساس این طراحی آبروی خاتمی باید قربانی یک چهره درجه دو سیاسی شود تا اصلاح طلبان یکبار دیگر یک کاندیدا دلخواه ولو ضعیف در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
✨﷽✨ 🔆فایده صلوات ما بر اهل بیت 🌕مرحوم علامه طباطبايي فرمودند: 1️⃣نخست اينكه ما با صلوات چيزي از خود اهدا نمي كنيم، بلكه به خدا عرض مي كنيم و از او مي خواهيم كه بر پيامبر و خاندانش رحمت ويژه بفرستد. 2️⃣اينكه گرچه اين خاندان به صلوات ما احتياجي ندارند؛ ولي به خداي سبحان نيازمند هستند و فيض الهي بايد به صورت دائم بر آنها نازل شود. ✅ما با اين صلوات، در واقع خود را به اين خاندان نزديك كرده ايم؛ 🔅مثال : اگر باغباني در باغي كه همه گلها و ميوه هايش مِلك صاحب باغ است، كار مي كند و از صاحب باغ حقوق مي گيرد، روز عيد دسته اي از گلهاي باغ تهيه كند و به حضور صاحب باغ ببرد، ⁉️ آيا عمل او موجب نزديكي به صاحب باغ نمي شود؟ اين عمل نشانه ادب باغبان است. ⬅️صلوات هم ادب ما را ثابت مي كند، در غير اين صورت ما از خود چيزي نداريم، بلكه از خداي سبحان مسئلت مي كنيم كه بر مراتب و درجات اين بزرگواران بيفزايد كه همين عرض ادب موجب تقرب ما مي شود. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
💕زندگی مثل جلسه امتحان است بار ها غلط مینویسیم پاک میکنیم و دوباره غلط مینویسیم غافل از اینکه ناگهان مرگ فریاد میزند؛ برگه ها بالا..!! تاوقت هست درست زندگي كنيم...... 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 میلاد امام جواد علیه السلام مبارک 💐 گل‌آرایی و نصب کتیبه 💐 حرم مطهر رضوی‌ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
ای آبِروی عالمین خورشیدِ شهرِ کاظمین ای آسمانِ دیده‌ات بارانی از بهرِ حسین درصحنِ گوهرشاد تا میآیم از باب‌الجواد گویا به صحنت میرسم از مدخلِ باب‌المراد (ع)🎉 (ع)🎉 ✨🎊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام❤️ همراهان عزیزخانواده منتظران🌷 امروز (سه شنبه) متعلق به حضرات معصومین امام سجاد (ع)💚 امام محمد باقر(ع)💚 امام جعفر صادق (ع)💚 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
✨🌸✨ ❤️✨پیامبر اکرم (ص): ❣رجب، ماه استغفار برای امت من ❣است، پس در این مـــاه بسیار از ❣خداوند آمـرزش بطلبید که همانا ❣او بسیار آمـرزنده و مهربان است 📚وسایل الشیعه، ج۱۰ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 🎥 درسی که یک سیب‎زمینی فروش به حجت الاسلام قرائتی داد 🔹سفارشی از آیت الله بهاالدینی که قرائتی را به گریه انداخت 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سه تا از مھم‌‌ترین.. "وظـایف‌منتظـرآن" [ منتظرۍ؟! خودتو به‌آب‌و آتیش‌بزن تا انجامش‌بـدۍ.. اگه نمیتونی؛پس نگو:منم‌منتظر چون‌دروغِ محضـه! 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 فرزند ادب باش نه فرزند پدر که ادب زنده کند نام پدر را....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سرلشکر باقری: بمبی که با آن سردار سلیمانی را زدند برای انهدام تجهیزات زرهی بود و تا ۳۰ سانتیمتر در فولاد فرو می‌رفت. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
شروع وقت‌کشی 🔸آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایالات متحده آمریکا خیلی زرنگند!!!!! 👈با این توافقی که گروسی با دولت انجام داد، مصوبه ی مجلس خاصیت خود را از دست داد و کیش و مات شد!! ➕آژانس گفته که تا ۳ ماه فعالیتها توسط دوربینها ضبط شود اما نزد خود ایران باقی بماند!! 🔸ایالات متحده ی آمریکا عملا با این کار برای خود زمان خریده و مصوبه ی مجلس را بی تاثیر و خنثی کرده است! 🔹چرا که آخرین امید غربگرایان برای پیروزی در انتخابات ، احیای برجام و به تبع آن از بین رفتن انتظارات تورمی و تزریق دلارهای نفتی به بازار و متعاقب آن کاهش نرخ ارز میباشد. 🔸آژانس(آمریکا) با گرفتن این فرصت ۳ ماهه برای ضبط فعالیتها توسط دوربینها در واقع میخواهد کار را تا واپسین روزهایی که غربگرایان تشنه ی احیای برجام برای پیروزی احتمالی خود در انتخابات هستند کش دهد تا از آنها به عنوان یک اهرم فشار داخلی بر علیه رهبری و نظام جهت پذیرفتن برجام حداقلی و یکطرفه و بدون لغو موثر تحریمها استفاده کند تا به دو مقصود اصلی خود یعنی ، لغو نکردن تحریمهای موثر و احیای برجام حداقلی و یکطرفه و همچنین از دست ندادن کوچکترین فعل و انفعالات هسته ای به سبب فیلمبرداری ۳ ماهه دوربینها دست یابد!!! 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
هدایت شده از موسسه مصاف
توییت استاد ✍️ ‏دولتِ روحانی به تهدید کردن نظام از طریق گروگان گرفتن معیشت مردم و ایجاد آشوب‌هایی از جنس آبان ماه شرطی شده است. چرا ؟ چون هر بار از این تهدیدها نتیجه گرفته است. 🌐https://twitter.com/A_raefipur/status/1363957359517847553?s=19@Masaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ســلام همراهان خانواده منتظران❤️ امروز چهارشنبه متعلق به امامین( ع) 👇👇 امام کاظم و امام رضاو امام جواد و امام هادی 💚 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
سیزدهم رجب، سالروز میلادِ سرشار از نور و سرورِ حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، و روز پدر مبارک باد. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️🍃❤️ نرسد اگر به علی کسی؛ به کجا رود،به کجا رسد؟! به خدا قسم که اگر کسی به علی رسد به خدا رسد...💚 🎙بانوای سید مجید بنی فاطمه ع 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
سلام همراهان خانواده منتظران🌷 💐 میلاد با سعادت یعسوب الدین، امام المتقین، فاتح باب خیبر، اسدالله الغالب، حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام و همچنین روز پدر رو خدمتتون تبریک عرض می کنیم 🔸🔶 ان شاء الله سایه تمام پدرها بالا سر خانوادشون باشه🔶🔸 ❤️ خدا پدرهای سفر کرده رو شامل رحمت خودش قرار بده و مهمان حضرت مولا باشند و یک دسته گل زیبای فاتحه و صلوات هدیه کنیم به این پدران 🌺 عید همه شما هم مبارک باشه و همراه با سلامتی 🌺 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.