eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی پاییز می‌آید دلم می‌گیرد ، ابرها می‌بارند برگ‌ها می‌ریزند ... انگار همه چیز می‌میرد و هم‌چنان پاییزهای عمرمان می‌گذرند و ما بهار آمدن تو هستیم ... وقتی بیایی؛ زمین سبز می‌شود، سبزه‌ها می‌رویند گل‌ها می‌شکفند ... و شاخه‌های خشک شکوفه می‌دهند آری، تو بیایی می آید، مهدی جان ...
💐 عید نوروز و حلول سال نو را تبریک میگویم💐 🔺سال ۱۴۰۰، سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"
4_5958743313283549024.mp3
2.99M
🎧 هجر تو با ما کار خود را کرد برگرد ... ▪️پیشنهاد دانلود 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
سال نو مبارک 🌹😊
39.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺 فیلم کامل پیام نوروزی ۱۴۰۰ رهبر انقلاب
هدایت شده از علیرضا پناهیان
هرچه در دین می‌بینید، تلاشی است برای رسیدن به «حال خوب» رسیدن به حال خوب، همان دعای سال تحویل است؛ «حوِّل حالَنا إلی اَحسَنِ الحال» 👌🏻حال خوب و رابطه‌اش با امام زمان(ع) 🔻دین برنامه‌ای است برای رسیدن به یک حال خوب. حال خوب، چیزی است که همه دنبال آن هستند و مدام از هم می‌پرسند «حال‌تان خوب است؟» حال خوب، همان دعایی است که ما در دعای سال تحویل هم داریم، «حوِّل حالَنا إلی احسَنِ الحال» 🔻اگر مردم تفریح می‌کنند به‌خاطر حال خوب است، اگر اخلاق رعایت می‌کنند برای رسیدن به حال خوب یا دادن حال خوب به دیگران است، اگر دنبال معنویت و ارتباط با خدا هستند، بخاطر حال خوب است، هرچه در دین می‌بینید، تلاشی است برای رسیدن به این حال خوب 🔻همه دوست داریم حال خوب داشته باشیم، ولی مشکل بزرگ‌مان این است که در تقاضای حال خوب، حداقلی هستیم، یعنی حد و اندازۀ حال خوبی که دنبال می‌کنیم بالا نیست. 🔻بدبختی بشریت این است که حال خوب را در اندازه‌های کم می‌خواهد؛ مثل اینکه کسی بخواهد صرفاً با چهارتا لطیفه حال خودش را خوب بکند. یا بخواهد با محبتِ چهار نفر اطرافیانش، حال خودش را خوب بکند. یا بخواهد با امنیت یافتن از نظر مالی، حال خودش را خوب بکند. 🔻حال خوب، در واقع آن حال خوبی است که خدا برای هر کسی در نظر گرفته است؛ همان حال خوبی که در ادبیات عرفانی ما گاهی به مستی و مدهوشی برای آن محبوبِ معشوق، تعبیر می‌شود. اگر چنین حال خوب عمیقی را خدا برای انسان نمی‌خواست، چرا باید دین و پیغمبر برای ما می‌فرستاد؟! 👤علیرضا پناهیان ➖ کربلای معلی -۹۹/۱۲/۲۹ @Panahian_ir
😍آقا جان... ! هفت سین دلم به نام شماست: ❣سین اول : سلام بر مهدی (عج) آقای دلم ❣سین دوم : ستاره محبت شماست که خداوند در دلم قرار داد و سراسر وجودم را سرشار از روشنایی کرد ❣سین سوم: ساعتی که گذر هر ثانیه اش یاد آور روزهای بی ظهور شما و نوید بخش روزهای باشما ست. ❣سین چهارم : سجده ای است پر از دلتنگی دیدار، در آن سجده از معبودم ظهور شما را خواستارم ❣سین پنجم:سبزه ای است که به شوق خورشید وجود شما جان گرفته است ❣سین ششم : سبدی از رنج و غم های غیبت شماست، سبدی که گل های خشکیده اش با ظهور شما طراوتی جانانه می گیرند ❣سین هفتم: سیب سرخی است به یادکربلا، یا رب الحسین ، به حق الحسین ، اشف صدر الحسین ،به ظهورالحجة سال خوبی برایتان آرزومندیم... به امید سال ظهور 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
چرا "همدلی برای ظهور" ◽️امام زمان (عج) در نامه‌ای به شیخ مفید(ره) فرمودند: اگر شیعیان ما (که خداوند توفیق طاعتشان دهد) در راه ایفای پیمانی که بر دوش دارند، هم‌دل می‌شدند، میمنت ملاقات ما از ایشان به تاخیر نمی‌افتاد، و سعادت دیدار ما زودتر نصیب آنان می‌گشت، دیداری بر مبنای شناختی راستین و صداقتی از آنان نسبت به ما؛ علّت مخفی شدن ما از آنان چیزی نیست جز آن چه از کردار آنان به ما می‌رسد و ما توقع انجام این کارها را از آنان نداریم» ◽️سال ۱۴۰۰ سراسر نشان از یار دارد، آغازش مهدوی و پایانش مهدوی است و می‌تواند سرآغازی برای یک زندگی واقعی باشد، امسال اتفاقات بزرگی در پیش است و آرزوی ما برای شما و همه مردم جهان یک چیز است، آزادی... بیایید امسال عهد ببندیم... عهدی برای همدلی، عهدی برای در کنار هم بودن، عهدی برای زندگی... بیایید زندگی را تجربه کنیم. سال نو مبارک❤️🌷 💠💠💠 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🔰 در قضیه برجام ما عجله کردیم 🔺 رهبر انقلاب، در سخنرانی نوروزی: در راه حلی که برای برجام پیشنهاد کردیم عجله هم اصلا نداریم. حالا بعضی ها میگویند آقا فرصت سوزی نباید کرد. بله ما هم معتقدیم که از فرصتها به موقع باید استفاده کرد و فرصت سوزی نباید کرد منتها عجله هم نباید کرد. عجله در مواردی خطرش و ضررش از فرصت سوزی بیشتراست کما اینکه در قضیه برجام ما عجله کردیم. نباید عجله میکردیم. کارهای آنها همه‌اش روی کاغذ بود. کارهای ما روی زمین بود. ما عجله کردیم کارهای خودمان راانجام دادیم و آنها تعهداتشان را انجام ندادند. ما صبرمان، حوصله‌مان زیاد است. ما داریم کار خودمان را میکنیم. اگر چنانچه آنها همین سیاستی را که ما گفتیم قبول کردند، اعمال کردند، خب همه چی درست خواهد شد. نکردند، به همین شکلی که امروز هست، بعد هم خواهد بود. اشکالی هم ندارد. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🤲 ❤️ سلام بر تو وقتی که تهلیل و تکبیر می‌گویی. 📚 زیارت 📱 ویژهٔ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤲 ❤️ سلام بر تو هنگامی که سپاس و استغفار می‌کنی. 📚 زیارت 📱 ویژهٔ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از موسسه مصاف
🔺نائب رئیس مجلس: ‏باید ‎سربازی اجباری جمع شود ✅ @Masaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
+ می گفت: تا زمانی ڪه اعتراف نڪنی خدایا،من اگه میخواستم خوب بشم،خوب میشدم خوب نمی شی... ♥️🍃 ــــــــ🌱ــــــــ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
هدایت شده از موسسه مصاف
🌪 باز هم طوفانی دیگر در راه است 📌 طوفان توییتری در شب در سراسر جهان 🌍 با شناساندن منجی عالم به مردم دنیا، قدمی بزرگ در راستای این وظیفه برداریم و به درخواست امام مهدی علیه السلام پاسخ بدهیم که فرمود: «ما در رعايت حال شما كوتاهى نمى‌كنيم و ياد شما را از خاطر نبرده‌ايم كه اگر جز اين بود گرفتارى‌ها به شما روى مى‌آورد و دشمنان شما را ريشه‌كن مى‌كردند. تقوا پیشه کرده و ما را پشتيبانى كنيد.» 📚طبرسی، الإحتجاج، جلد ۲، صفحه ٣٢٣ 🔸زمان: 📆 یکشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ ⏰ ساعت ۲۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰ 👈 از همین حالا توییت‌هایتان را به زبان‌های پرکاربرد جهان، با این هشتگ آماده کنید:👇 #️⃣ 🔴 به طرز نوشتن هشتگ دقت فرمایید:👆 📑 «پیشنهاد می‌شود جهت جلوگیری از خطا هشتگ را کپی کنید.» 🔻سعی کنید محتوای توییت‌های شما در محورهای زیر باشد: 1️⃣ معرفی امام زمان عجل الله تعالی فرجه و ویژگی‌های درست منجی مسلمانان 2️⃣ شناساندن تحریف‌های انجام شده در مورد منجی عالم توسط غرب و هالیوود 3️⃣ بیان شرایط پس از ظهور برای مردم جهان 4️⃣ تذکر اضطرار و مشکلات مردم و توجه به منجی بشر 🔴 @Masaf
✨🌺 خبر رسیده که آقایمان پدر شده است ✨🌺 پسر رسیده؛ پدر صاحبِ سپر شده است ✨🌺 جوانِ خوش قد و بالای خانۂ لیلا ✨🌺 برای سید و سالارمان ثمر شده است ✨🌺 خصایصش شده تلفیقی از نبی(ص) و علی(ع) ✨🌺 چهارقل به لبِ هر که با خبر شده است حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان مبارکباد✨🌺 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🤲 ❤️ سلام بر تو زمانی که صبح و شام می‌کنی. 📚 زیارت 📱 ویژهٔ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
از دامان لیلا گلى بر آمد شبیه حضرت پیغمبر آمد نور دل زینب اطهرآمد لشکر کربلا را افسر آمد میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد.🌸🌺 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎤 مولودی زیبای میلاد حضرت علی اکبر (ع) با نوای قال الحیدر ابوتراب | اصحاب المهدی شباب .... 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
هدایت شده از علیرضا پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻جوون‌ها! تا حالا خودتون رو اسکن کردید؟ 👈🏼 می‌دونید چه صفات خوب و بدی از پدر و مادرتون گرفتید؟ @Panahian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•﷽• تا نظر کرد به رخسار توگفتا حیدر🌸 چوعلی اکبرما دهر نزاید دیگر☝️ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
الا ای ماه شعبان! ماه احمد را تماشا کن جمال بی‌مثال حیّ سرمد را تماشا کن در اقطاع زمین خلد مخلّد را تماشا کن محمّـد را محمّد را محمّد را تماشا کن 🌷 ولادت حضرت علی اکبر(ع) و مبارک باد. ❤️ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.