eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از موسسه مصاف
جان مردم بازیچه اختلاف مسئولین 🔺 با وجود درخواست وزیر بهداشت مبنی بر توقف پروازهای ترکیه و بسته شدن مرز هوایی ترکیه به دلیل شیوع شدید کرونا در این کشور، رئیس جمهور پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر باز ماندن مرز هوایی با ترکیه را پذیرفت. 🆔 @Masaf
هدایت شده از علیرضا پناهیان
💌 | تفاوت محبت خدا با مادر @Panahian_ir
◆❥✧✮❀ஜ۩🕋۩ஜ❀✮✧❥◆ 🌿 مراقبات شب بیست و پنجم ماه شعبان ✍🏻پیامبر اکرم (ص)فرمودند: 👈🏻کسی که در این شب ده رکعت نماز بگزارد که در هر رکعتی سوره حمد و تکاثر را یکبار بخواند خداوند تعالی به او پاداش آمران به معروف و ناهیان از منکر و ثواب هفتاد پیامبر عنایت می کند . ✍🏻همچنین فرمودند: 👈🏻کسی که بیست و پنج روز از این ماه را روزه بگیرد شفاعت او برای هفتاد هزار خدا پرست پذیرفته است. ➕و در روایت دیگری میخوانیم خداوند برای او حسناتش را نوشته و بدی هایش را می زداید و در جاتش در بهشت بالا می برد. 📗اقبال الاعمال 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
هدایت شده از موسسه مصاف
📸 اگر در روزهای پیشِ رو برخی اتفاقات موقتی اقتصادی دیدید، دلخوش به گشایش دائمی نباشید 🆔 @Masaf
🤲 ❤️ سلام بر تو ای فرزند فاطمه زهرا، سرور بانوان جهان 📚 دعای الکامل التام 📱 ویژهٔ [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
AUD-20210408-WA0012.mp3
668.2K
فرج آقا امام زمان(عج) صلوات: سلام.نماز حاجت مخصوص پنجشنبه ماه شعبان حتماً حتماً گوش کنید و برای دیگران ارسال کنید . این پنجشنبه آخرین فرصت هست . التماس دعای فرج
👤 توییت استاد ‏پیش به سوی انتخابات! یک میلیارد از ۷ میلیارد دلار طلب بلوکه شده نفتی ایران از کره جنوبی با اجازه آمریکا باز می‌شود قیمت دلار را کاهش می‌دهند هجوم مردم برای فروش دلارهای خانگی کاهش مجدد دلار تفکیک آمریکای بایدن از آمریکای ترامپ ایجاد دوقطبی تنگنای معیشتی-ادامه مذاکره 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
نیایش شبانه با حضرت عشق خدایا🤲 می‌گویند ماه رمضان ماه مهمانی توست 🌙 و تو خدای همه عالمیانی پس همه به این ضیافت دعوتیم فارغ از هر اعتقاد و باوری؛ خدایا 🤲 می‌دانم که یگانه میزبانی در جهان چون تو نیست که همه‌ٔ عالم به خوان کرمت ریزه خواریم و به لطف و مرحمتت امیدوار پس به حرمت میزبانیت ذهن‌هایمان را بصیرت ببخش🙏 بر کلام‌مان صداقت و مهربانی ارزانی‌دار به دل‌هایمان سخاوت در عشق بیاموز ❣ گام‌هایمان را در پیمودن راه درست استوار بدار 🤲 و انسان بودن را فارغ از هر عقیده و باوری که داریم ره توشه‌ٔ زندگی‌مان قرار ده🤲 خدایا🤲 در آخرین شب جمعه ماه شعبان 🌙 پایان ماه پر فیض شعبان را به عفو و رضای خود قرار ده🤲 و ما را برحمت و بخشش خود وارد ماه مبارک رمضان کن🙏 آمین یا رَبَّ 🤲 ✨هرچه داریم از خداست ✨و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم. ✨با ادب خاص خود وارد ✨این مهمانی بی مانند بشویم . . . پیشاپیش ماه رمضان بر شما مبارک🌙💐 شب تون پر از استجابت دعا 🙏 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
4_5983230583990389156.mp3
4.97M
🎧 واگویه های دل ... ▪️پیشنهاد دانلود ▫️بسیار سوزناک آقا جان کجایی مولای من...😭😭😭 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🤲 ❤️ سلام بر تو ای فرزند امامان، آن حجّت‌های معصوم و ای پیشوای همهٔ خلایق 📚 دعای الکامل التام 📱 ویژهٔ [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
4_5765061866149644037.mp3
3.3M
راهکاری برای ارتباط بهتر با امام زمان؟ آیا میتوان دعای ندبه را فرادی خواند؟ ♻️ پیشنهاد میکنیم این صوت رو حتما بشنوید و برای اعمال و عباداتتون برنامه ریزی کنید. 💡پاسخ: 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🌀وزير بهداشت يا بازيگر سريال هاي صدا وسيما 🔹وزیر بهداشت ما به جای پست وزارت باید یکی از بازیگران سریالهای صداوسیما می شد و بادی به گلو می انداخت و دیالوگ های «شبه قیصری» مد شده توسط کاراکترهای ناروخورده اما کمرخم نکرده این سریالها را تکرار می کرد. 🔹 اینگونه هم محبوبیت بیشتری داشت و هم اینکه می توانست مواضع «سلبریتی -سیاسی» مد شده در تلویزیون و شبکه های اجتماعی را تکرار می کند. 🔹آخر آقای وزیر چه زمانی افسار کرونا دست شما بود که حالا از دستتان در رفته است؟ از روزی که به خاطر داریم چهار موج کرونا ایجاد شده است و شما هم در همه موردها هنگام فروکش کردن موج گفته اید دنیا به حال ما غبطه می خورد و از ما برنامه می خواهد و در هنگام اوج گرفتن هم فرموده اید که افسارش دقیقه نود از دستمان در رفت. 🔹جناب وزیر چیزی که ما می بینیم این است که کرونا در همه جهان هر چند ماه یکبار اوج گرفته و دوباره فروکش می کند و این سیکل ادامه داشته و ایران هم از این امر مستثنی نیست. تنها کاری که کشورها بدنبال اون بودن واکسن بازی بوده که درنهایت باید دید که مطالعاتشون چه نتیجه‌ای بر مرگ و میر و گسترش این بیماری داره
🔴وزارت خارجه کره جنوبی: ایران بعد از سه ماه نفتکش کره‌ای، ناخدا و دوازده خدمه آن را آزاد کرد ▪️وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد ایران نفتکش کره‌ای را که سه ماه پیش توقیف کرده بود به همراه ناخدا و ۱۲ خدمه آن آزاد کرده است. ▪️خبرگزاری یونهاپ از قول وزارت خارجه کره جنوبی خبر آزاد شدن کشتی کره جنوبی را منتشر کرد و افزود این کشتی با ناخدا و ۱۲ خدمه حوالی ساعت ۶ صبح به وقت محلی، بندر ایران را ترک کرده است. ▪️ایران کشتی توقیف شده کره جنوبی و ناخدا و خدمه آن را درحالی آزاد کرد که این تانکر مواد شیمیایی متعلق به شرکت هانکوک شیمی کره جنوبی نیمه دی ماه سال۹۹ همزمان با مذاکرات تهران و سئول درباره پول‌های مسدود شده ایران، از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شده بود. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
سلام این خبر درست بخونیم و با گفتگوهای مرتبط با برجام‌ِ درحال مذاکره درنظر بگیریم گفتگوها چند روز هست شروع شده تحلیلگران از گشایشها و رفع تحریمها صحبت میکنن این رفع تحریمها احتمالا شامل آزاد شدن چند میلیارد دلار نفتی ایران در کره جنوبی هم خواهد بود ولی اینو درنظر بگیریم که مذاکرات دلار رو آزاد نکرده درواقع این توقیف کشتی کره‌ای هست که دلارهای بلوکه شده رو آزاد کرده و تیم مذاکره کننده از داشته های داخلی به نتیجه رسیده نه از بایدن و مذاکرات و گشایشهای برجامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 🌹 شهـــید مرتضی آوینی: 💠اگر در جستجوی هستی، او را در میان سربازانش بجوی. از نشانه های خاص آنان این است که همچون ، دیگران را ظاهر می کنند و خود را نمی بیننند.✨ 🗓۲۰فروردین، سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، گرامی باد🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕌 سفارشات امام رضا علیه السلام در روزهای پایانی شعبان و استقبال از : ۱. زیاد دعا کردن َ (أَکْثِرْ مِنَ الدُّعَاءِ). ۲. زیاد استغفار کردن (وَ الِاسْتِغْفَارِ). ۳. زیاد کردن (فَاسْتَقْبِلِ الشَّهْرَ بِالْقُرْآن ). ۴. توبه از گناهان (وَ تُبْ إِلَى اللَّهِ مِنْ ذُنُوبِکَ). ۵. ادای تمام امانت هایی که به گردن انسان است (َ لَا تَدَعَنَّ أَمَانَةً فِی عُنُقِکَ إِلَّا أَدَّیْتَهَا) ۶. بیرون ریختن تمام هایی که از مومنین در انسان وجود دارد (وَ لَا فِی قَلْبِکَ حِقْداً عَلَى مُؤْمِنٍ إِلَّا نَزَعْتَه ) ۷. ریشه کن کردن گناهان از دل (وَ لَا ذَنْباً أَنْتَ مُرْتَکِبُهُ إِلَّا قَلَعْتَ عَنْهُ) ۸. تقوای الهی پیشه کردن (وَ اتَّقِ اللَّهَ) ۹. توکل بر خدا در امور پنهان و آشکار (وَ تَوَکَّلْ عَلَیْهِ فِی سِرِّ أَمْرِکَ وَ عَلَانِیَتِهِ) ۱۰. زیاد خواندن این دعا : «اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنَا فِیمَا مَضَى مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ.» 📚 بحارالانوار ج۹۴ @KhanevadehMontazeran 🌷🌹🌺🌸🌺🌷🌷🌹🌺🌹🌷🌺
🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
⭕️ عکسی از دو سپهبد شهید در یک قاب 🔹"شهید حاج قاسم" همان کاری را با داعش کرد که سال‌ها قبل "شهید صیاد" با منافقین کرده بود. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
⭕️شهادت "شهید صیادشیرازی" در مارپیچ سکوت 🔸 ‏۲۲ سال از شهادت شهید صیادشیرازی می‌گذرد؛ ۷۰ روز پس از شهادت ایشان، "علی یونسی" وزیر اطلاعات خبر از دستگیری تیم ترور و اعترافات مهم آنها داد. تیم ترور دستگیر شده چی شد؟ قلابی بود؟ کیس پوچ بود؟ 🔺روزی روشن خواهد شد. ✍️ حسین قاسمی 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
نمایی از دو سپهبد❤️ سردار باشی یا امیر فرقی ندارد،کافیست دلداده باشی یا صیاد دلها میشی یا سردار دلها میزانِ پرواز فقط به «دل» است دلی که گوش به فرمان حُکم است حکمی که از آنِ خلیفه خداست و چه زیبا گفت شاعر؛ یامهدی جان... دل به یک دست تو دادم سر بدست دیگرت زیر سر بگذار دل یا زیر پا بگذار سر 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🤲 ❤️ سلام بر تو ای سرورم! با کمال خلوص به تو در ولایت و پیروی 📚 دعای الکامل التام 📱 ویژهٔ [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.🎥 توصیف شهید صیاد شیرازی از زبان شهید مصطفی چمران در مجلس 🔹ویدئو متعلق به سخنرانی شهید دکتر چمران سال ۵۹ در مجلس در دفاع از ارتش و فرماندهان و افسران شجاع آن برای جلوگیری از طرح انحلال ارتش در مجلس 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.