eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
اعمال مخصوص شب۲۳ رمضان 💫 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ آورده‌اند؛ در بیست و سومین تاریکی آسمانِ رمضان، تا نَفْس و نَفَس یاری می‌کند؛ *بخوانید* ! ؛ که بدون ، فقط زمزمه‌ای کوکانه‌ است! خواستن ... همان براه افتادن است! بیست و سومین سحر رمضان، قدم‌های اولِ براه افتادن به مقصدِ کسی است که "فرج کلّ شیء" در دستان اوست💫. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
⭕️دست دولت در جیب کارگران /درآمد ۴۵۰۰ میلیاردی دولت از مالیات کارگران 👤بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران: 🔹کلیه کارگران حداقل بگیر متاهل دارای فرزند مشمول مالیات حقوق هستند! 🔹دولت و مجلس به یقین می‌دانند حداقل حقوق دریافتی کارگران کمتر از یک سوم سبد معیشت آنان را تشکیل می‌دهد باز هم این قشر را ملزم به پرداخت مالیات کرده‌اند! 🔹اگر میانگین همه کارگران کشور را حداقل بگیر فرض کنیم، هرکارگر مشمول ۲۸۰۰۰ تومان مالیات خواهد بود و رقمی حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان درآمد عاید دولت می‌شود. 🔹خیل کثیری از فعالین اقتصادی، بازرگانان، پزشکان، وکلا، ورزشکاران و هنرپیشگان به راحتی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند و دولت برای جبران ضعف خود در مطالبه مالیات مودیان بالا با در دست کردن در جیب کارگران برای خود حداقل کیسه‌ای ۴۵۰۰ میلیاردی دوخته است. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
هدایت شده از علیرضا پناهیان
🔻چرا غربال‌ها در صدر اسلام، بعد از ظهور و بعث پیامبر بود، اما در آخرالزمان، قبل از ظهور است؟ 🔻اگر منافقین قبل از ظهور، غربال نشوند در حکومت امام‌زمان هم درگیری داخلی ایجاد می‌کنند 🔴 و - جلسه چهاردهم ➖امام‌زمان(ع) از نظر طولانی‌شدن دورۀ غربت، به نوح(ع) تشبیه شده. خداوند مؤمنین به نوح را امتحان کرد و به آنها وعدۀ فرج داد و فرمود: این هفت دانه خرما را بکارید، وقتی درختش ثمر داد زمان فرج می‌رسد. ➖بعد از چندسال که نخل‌ها ثمر داد خدا فرمود: وعدۀ فرج به تأخیر افتاد، دوباره هفت دانۀ خرما بکارید و... عده‌ای از یاران نوح، مرتد شدند. این اتفاق چند بار تکرار شد و هربار عده‌ای مرتد شدند(کمال‌الدین/2 /355) ➖چرا خدا این امتحان را از آنها گرفت؟ خدا به مؤمنین وعده داده بود جانشینان زمین بشوند، لذا به نوح فرمود: وقتی وعدۀ الهی رسید، اگر هنوز منافقین بین شما باشند به‌طمع حکومت، نفاق‌شان محکم می‌‌شود، پس آنها باید غربال بشوند و فقط افراد خالص بمانند. ➖اگر بعد از فرج، منافقان در جامعه باشند، برای رسیدن به ریاست، جنگ داخلی بین مؤمنین راه می‌‌اندازند، همان‌طور که بعد از رسول‌خدا و زمان خلافت امیرالمؤمنین، این‌ درگیری‌ها بر سرِ حکومت، بین مؤمنین رخ داد. ➖برای اینکه حکومت حق به‌طور کامل تحقق یابد و «لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّه‏» محقق شود، خدا باید مؤمنین را غربال کند تا نفاق باقی نماند و الّا منافقین در آن حکومت هم جنگ و درگیری راه می‌‌اندازند. ➖بعد از استقرار حکومت امام‌زمان، کسانی که با دیدن قدرت حکومت حضرت، نفاقشان محکم‌تر شده و عاملی برای تضعیف حکومت حضرت خواهند شد، باید در فتنه‌ها و امتحان‌های قبل از ظهور، غربال بشوند. 👈🏻صوت و متن کامل: 📎 Panahian.ir/post/6783 @Panahian_ir
─┅ ‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌✶❃ ⃟🍃🌹░⃟‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌🍃 ❃✶ ‌┅─ ♦️علل قضای شدن سحر و نماز شب | ▫️ترک مراقبه ▫️کلام بیهوده ▫️اشتغال به لهو و کثرت توجه به مباح ▫️بداخلاقی و ارتکاب به حرام ▫️تربیت الهی در جهت جلوگیری از عجب نفس ♦️موارد مرتفع کننده از قضا شدن سحر | ▫️محاسبه و استغفار ▫️توکل و تنها امید داشتن به حضرت حق در توفیق پیدا کردن به بیداری سحر ▫️قرائت آیه ی آخر سوره ی کهف ▫️صدقه دادن ▫️قضای نماز شب در روز و مداومت بر آن ▫️حیاتی دانستن بیداری سحر ▫️تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها قبل از خواب 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
】 رسیدیم سرِ قرار دل ❤️.... ا₪₪₪₪₪₪₪₪₪🥀₪₪ از آسمان، آمــوخته ام؛ بعد از هـر بـارانی آفتــــاب گرمتر می تابد! مـــن باران می شوم در شبِ تقدیر، تا در فردایم تـــــو بِتـابی... 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
┄┅┅┅❀❆❆ꙮ❆❆❀┅┅┄ از امیرالمؤمنان علی علیه‌السلام روایت شده است که حضرت ... را زمزمه می‌کردند: «بِسْمِ اللّهِ اَللّهُمَّ لَکَ صُمْنا وَعَلى رِزْقِکَ اَفْطَرْنا فَتَقَبَّلْ مِنّا اِنَّکَ اَنْتَ السَّمیعُ الْعَلیمُ»؛ خدایا براى تو روزه گرفتیم و با روزى تو افطار می‌کنیم پس از ما بپذیر که به راستى تو شنوا و دانایى. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🌹 دعای هر روز ماه مبارک رمضان ♦️بسم اللّه الرّحمن الرّحیم ♦️ یا عَلِيُّ يا عَظيمُ،يا غَفُورُ يا رَحيمُ،اَنْتَ الرَّبُّ الْعَظيمُ الَّذي لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيءٌ وَهُوَ السَّميعُ الْبَصيرُ ♦️ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ وَكَرَّمْتَهْ، وَ شَرَّفْتَهُ و َفَضَّلْتَهُ عَلَى الشُّهُورِ،و َهُوَ الشَّهْرُ الَّذي فَرَضْتَ صِيامَهُ عَلَيَّ،وَ هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ،الَّذي اَنْزَلْتَ فيهِ الْقُرْآنَ، هُدىً لِلنّاسِ و َبَيِّناتٍ مِنَ الْهُدى و َالْفُرْقانَ ♦️وَ جَعَلْتَ فيهِ لَيْلَةَ الْقَدْرِ، وَ جَعَلْتَها خَيْراً مِنْ اَلْفِ شَهْرٍ،فَيا ذَا الْمَنِّ و َلا يُمَنُّ عَلَيْكَ،مُنَّ عَلَيَّ بِفَكاكِ رَقَبَتي مِنَ النّارِ فيمَنْ تَمُنَّ عَلَيْهِ، و َاَدْخِلْنِي الْجَنَّةَ بِرَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
┄┅┅┅❀๑͜͡°۩๑͜͡°❥‍๑͜͡°۩๑͜͡°❥‍❀ سلام مولای من ، مهدی جان هر غروب، عطشناک و چشم براه ، کنار پنجره روبه افق می ایستم تا نوای دلنشین "ربنا " فضا را پر کند و بوی بهار و افطار و نسیم در هم گره بخورد ... ... می ایستم خیره به آسمان ، چشم در چشم ماهتاب و پرواز می کنم در آسمان خیال و پر می کشم تا سرزمین خوشبخت و عزیزی که میزبان توست .‌.. ... می خواهم روزه ام را با رویای نگاهت باز کنم و در آرزوی دیدارت سیراب شوم ... 💚ای کاش این رمضان ، بهار ظهورت باشد ... ❀๑͜͡°۩๑͜͡°❥‍๑͜͡°۩๑͜͡°❥‍❀┅┅┅┄
29.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ا﷽ا ا❁✵••━⊰𖠇❁𖠇⊱━••✵❁ا در شب قدر همه مسلمانان به امید گرفتن بهترین سرنوشتها و رزق معنوی ومادی تمام سال به مساجد می روند... 👇👇👇👇 آرزوهایت را بزرگ کن از خدا کم نخواهیم ... جز به ظهور آقا صاحب الزمان (عج) به چیز دیگری رضایت ندهیم در این شب بزرگ ، فقط به اب و نان ودنیا بسنده نکنیم وهمه یکصدا تقدیر میلیونها وبیشتر از میلیونها انسان را تغییر بدهیم ما میتوانیم همانطور که قوم بنی اسراییل توانستند ، خود امام صادق فرموند:" شما هم اگر بخواهید می توانید" ا❁✵•••━⊰𖠇❁❁❁𖠇⊱━•••✵❁ا
شبِ نزول سلامتی است. که خدای تعالی در سورهٔ قدر می‌فرماید: «سَلَامٌ هِيَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ» (قدر/ ۵) این سلامتی در این شب نازل می‌شود تا طلوع فجر. باید ظرف‌های دلمان را تحت بارش این سلامتی بگیریم. سلامتی‌ای که اگر نصیب کسی بشود، او را از هر نقصی پاک، از هر عیبی مبرّا و از هر بیماری و مرض روحی به سلامتی می‌رساند و یا در مسیر سالم‌شدن قرار می‌دهد. منتها طلب و درخواست آن از طرف ماست. و معدن نزول و بارش این سلامتی، امام زمان ارواحنافداه است. استاد حاج آقا 🌙 •• இ⃨⃟݊▦꯭꯭݊ حاجتروا ꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋ꯭᪶݊ ꯭ ꯭▦⃨⃟ꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋꠋ݊இ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
العجل العجل العجل... .mp3
6.9M
🤲 محمودکریمی 🎤 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ‌ 🌸سحر بیست و سوم..... ✍ از لحظه ای که سیاهی، زمین را خلوت کرده است، اذن "دعای فرج"... بر همه اهل زمین، وارد گشته است.. ❄️ لیلةالقدری که برترین اعمالش، دستان منتــ🙏ـظرِ رو به آسمان، است؛ تمام باطن قدر را رو می کند. و این یعـــــنی ؛ تـــ👈ـو؛ رازِ همه تقدیرهای عظیم، در لیلةالقدری؛ یوسف فاطمه نشسته ام اینجــا در لابلاي جمعیتی که، امتداد نگاهشان، به آغوش تو می رسد، جمعیتی که قرآن بر سر می گذارند، تا شاید، باطن قرآن را، در میان خود، حاضر ببینند، جمعیتی که بعد از علی، دلخوش به نفس های آخرین دردانه اش هستند، که جایی، همین حوالی، فضای زمین را معطر کرده است. 💢سالهاست که، بیست و سومین سحر رمضان را، گوش به زنگ نشانه ای از تـــو تا صبح، چشم انتظاری می کنیم. امــــا... گویی هنوز دلهای زنگار گرفته مان، برای دریافت اجابت آماده نشده اند. خستــــه ايم؛ از آمد و رفتِ رمضان هايي که به ملاقات چشمانِ دلکش تو، ختم نمی شوند. خستـــــه ايم؛ از رمضان هايي که نماز عيدش، همچنان بی حضور تو اقامه می شوند. خستــــه ايم؛ از شلوغی های دنیایی که خالی از خواستن های صادقانه توست. ❄️برای جانهای خسته از گناه مان، امن یجیب بخوان...یوسف دعای تـــو، حتما راه اجابت را باز خواهد کرد. ❣دعا کن؛ دعاهاي بی رمق مان، تا آسمان بالا روند. دعـــــا کن شایـــد اجابــــت شویـــم؛ یوسف فاطمه....✨ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
─┅ ‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌✶❃ ⃟🍃❁﷽❁░⃟‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌🍃 ❃✶ ‌┅─ 🌌 ، نسیم و رایحه ای است از خداوند به سوی مؤمن و چه خوب است که ما امشب به نیابت از امام زمان عجل الله، ثواب نماز شبمان را به شهید بزرگوار، راد هدیه کنیم. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.─
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام مولای من، مهدی جان‌! _ما در محاصره ی تنگ و نفس گیر دردها ، تنها به دعا و نگاه شما زنده ایم . شکر خدا که شما را داریم... [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
_ روز بیست و سوم خدای من... در اين روز - از گناهانم را شستشویم ده - از عیب‌هایم پاکم کن - و دلم را به پرهیزکاری دل‌ها بیازمای " ای نادیده گیرنده لغزش‌های اهل گناه "💫 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
】 رسیدیم سرِ قرار دل ❤️.... ا₪₪₪₪₪₪₪₪₪🥀₪₪ بر این سُفره ی افطار، آب نگذارید!... من تازه فهمیده ام عطـــش یعنی چه! برایِ یک سال سیراب شدن!... فقط یک قطره از نگاهِ تو کافیست!... السلام علیک یا اباعبدالله ♥️ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
┄┅┅┅❀❆❆ꙮ❆❆❀┅┅┄ از امیرالمؤمنان علی علیه‌السلام روایت شده است که حضرت ... را زمزمه می‌کردند: «بِسْمِ اللّهِ اَللّهُمَّ لَکَ صُمْنا وَعَلى رِزْقِکَ اَفْطَرْنا فَتَقَبَّلْ مِنّا اِنَّکَ اَنْتَ السَّمیعُ الْعَلیمُ»؛ خدایا براى تو روزه گرفتیم و با روزى تو افطار می‌کنیم پس از ما بپذیر که به راستى تو شنوا و دانایى. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.