eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
خب رئیس جمهور بطور قطع مشخص شد. طبق شکل بالا یکی درمیون رئیس جمهور ها باعینک و بدون عینک بودن و طبق قاعده این سری باید رئیس جمهور بدون عینک باشه جالب اینجاس که این دوره همه عینکی هستند بجز یک نفر که آقای مهرعلیزاده هستش بهش تبریک میگم😂 کی فکرشو میکرد مهرعلیزاده رئیس جمهور بشه 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
خب رئیس جمهور بطور قطع مشخص شد. طبق شکل بالا یکی درمیون رئیس جمهور ها باعینک و بدون عینک بودن و طبق قاعده این سری باید رئیس جمهور بدون عینک باشه جالب اینجاس که این دوره همه عینکی هستند بجز یک نفر که آقای مهرعلیزاده هستش بهش تبریک میگم😂 کی فکرشو میکرد مهرعلیزاده رئیس جمهور بشه 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
آقا رئیس جمهور عوض شد، با توجه به کشف عکس با عینک مهرعلیزاده و عکس بی عینک آیت الله رئیسی 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
شورای نگهبان شجاعانه و طبق قانون به وظیفه‌اش عمل کرد. این مهندسی انتخابات نيست اتفاقا مهندسی انتخابات زمانی‌ست که بخاطر برخی مسائل مثل بالارفتن مشارکت در انتخابات، قانون را کنار گذاشت و اصول را نادیده گرفت و برخی که صلاحیت ندارند را تأیید کرد 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
💠 طبق گفته آقای کدخدایی ، قانون چیزی به عنوان اعتراض به ردصلاحیت ها ندارد، پس از طرفداران کاندیداهای انقلابی که تائید نشدند خواهش می کنیم بحث های بی فایده و جدلی را تمام کنند و همه با هم و دست در دست هم ، تلاش کنیم تا حرف و اولویت اصلی رهبری و نظام ، تحقق پیدا کند. 👈 اینجاست که عیار یک انقلابی مشخص می شود که آیا واقعا حرف های رهبری برای او اهمیت بیشتر دارد یا خواهش های نفسانی و میل های شخصی او !!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ‏🎥 امام خامنه ای(۳۱ خرداد ۹۵): 👈 شمشیر را کشیده ام و از چپ و راست شمشیر می زنم..😔 👈مرور برفتنه88 وسکوت وحمایت خواص ازبرجام وتحریف و سانسورسخنان معظم له توسط دفتررهبری بنفع جریان غربگراودهها نمونه دیگرحکایت ازمظلومیت ایشان دارد که این روزها با دهن کجی آشکارسخنگوی شورای نگهبان به سخنان صریح رهبری درمورد  مردم ودر مقابل، سکوت عجیب مدعیان ولایت‌مداری و رسانه های بظاهر انقلابی و علما و مراجع در برابر این اظهارات خلاف امنیت ملی، این مظلومیت بین برمردم روشنتر می شود 👈یادی کنیم از وصیت سردار دلها شهید سلیمانی به علما و مراجع و خواص بی بصیرت: «من حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست» 😔 👈اما کلامی از طرف ملت خطاب به خواص مزور و حافظان منافع اهل تزویر :باید بدانید هرگز کوفه ای صفت پشت رهبرمان را خالی نمی کنیم همان گونه که در دی 88 درمقابل خواص حامی وساکت فتنه ایستادیم،در انتخابات 1400هم گوش بفرمان رهبر درکنار نماینده ملت باحضور حداکثری مشت محکمی بردهان ناکثین و مارقین خواهیم زد
⛔ صادق لاریجانی یه جوری به شورای نگهبان انتقاد وارد کرده و ته بیانیش گفته " اعوذ بک مما استعاذ منه عبادک المخلصون" ▪️آدم دلش میخواد بهش بگه " و جعلته للمسلمین عیدا " حالا که اینجوره!😂 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
بسیار مهم👆👆 شبتون مهدوی
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام مولای من، مهدی جان‌! ای بلندترین واژه هستی شما در اوج حضور ایستاده ای و غیبت ما را می نگری و بر غفلت ما می گریی از خدا میخواهیم پرده های جهل و غفلت از دیدگان ما کنار رود تا جمال دلربای شما را بنگریم... [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
943.7K
👓 توضیحات بسیار مهم و مفید به نقل از آیت الله شب زنده دار از اعضای شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت برخی از افراد مثل زاکانی و مهرعلیزاده و رد لاریجانی و توییت آیت الله صادق آملی لاریجانی و.... 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷️حضور پرشور مردم در انتخابات خون تازه‌اي در پيكر انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است...  🔷️حضور در صحنه هر ايراني، خاري در چشم دشمنان كوردل ايران و اسلام خواهد بود... 🔷️ بياييد تا حضور شما تاريخ را به حيرت وادارد و اين حماسه پرشور نبض تاريخ را چند برابر كند و بر قلبش بنشيند... 🔷️بياييد تا هر انتخاب شما اقيانوس بي‌كران واحدي باشد در نقشه جغرافياي حماسه ايران و ماندگار شود براي آيندگان... 🔷️حماسه‌سازان ايران‌زمين در هيچ جاي آفرينش دومي ندارد، چرا كه غيرت و هميت در وجود همه آنها هويداست... 🔷️بياييد تا نفس دشمنان شرقي و غربي كشور ما از غبار برخاسته از گام‌هايتان بگيرد و نقشه شوم آنها در نطفه بميرد...  🔷️حضور باشكوه ما در انتخابات يعني، اقتدار و عزت ايران اسلامي... 🔷️خورشيد وحدت ما امروز گرم‌تر از هميشه به قلب‌هايمان‌ مي‌تابد...  حضور ما در پاي صندوق‌هاي رأي يعني، خشنودي شهدا و امام راحل... 🗳‍🇮🇷🗳‍🇮🇷🗳‍🇮🇷🗳‍🇮🇷🗳‍🇮🇷 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام قرار دل هایمان ، مهدی جان! مرغ دلم در قفس سینه چه بی تاب است ... نفسم به شماره افتاده و دیدگانم مدام دو دو می زند ... حال یتیمی را دارم کنج تنهایی ... که می داند مهربان پدرش در راه است ... حال تشنه ای را دارم میان بیابانِ بی کسی ... که بیقرار باران است ... حال من ، حال منتظری است خسته و ملتهب و دل غمین اما ... امیدوار و مطمئن ... بازآیید و میزان کنید حال دلم را ... [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
شما را از ها نترسانند. مشارکت با نبود اینها پایین نیامد! مشارکت با عدم رد صلاحیت بعضی ها بعد از چهار سال پایین خواهد آمد. شماها نباشید فضا پرشور خواهد بود. فقط حواستان باشد آدرس غلط به شما ندهند. میزان مشارکت مردم به امیدواری آنها بستگی دارد نه به اشخاص و شخصیت هایی که خود را برند می دانند. بگویید برای مردم چه کردید. چرا بعد از شما مخالف شما بر سر کار آمد؟ مگر ملت از شما رضایت نداشتند؟ نکته جالب. کسانی هستند که سال هشتاد هشت به احمدی نژاد رای ندادند ولی الان طرفدار احمدی نژاد هستند. آقای احمدی نژاد بیشتر توضیح بدم یا خودتان درک می کنید در چه راهی قدم می گذارید؟ ما خواهان محاکمه همه مسئولین ناکارآمدیم! 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
4_5870530839711844582.m4a
12.43M
باسلام واحترام، صوت فرستاده شده سخنرانی بسیار مهم استاد شکوهیان راد(استاد حوزه سایبر ناتیک دانشگاه تهران) در رابطه با مدیریت کرونا،انتخابات آینده وحذف رهبری (فتنه اکبر) خوب و با دقت تمام گوش کنید.. خواهشا خواهشا حتما گوش بدید با دقت و حتما منتشر کنید🙏 شاید:ثانیه ای برای نزدیک شدن ظهور قدم برداریم 🙏 🌷 =
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️سخت ترین امتحانِ امّت پیامبر صلوات الله علیه و آله، چیست؟! "سخت ترین امتحان" به مناسبت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام. 📌امتحان غیبت 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
✅ توئیت جدید دکتر سعید محمد: 🔶 آنچه برای مردم مهم است تغییر تفکر حاکم بر کارگزاران از رویکرد غربزده و لیبرال به تفکر عدالت محور و مردم نهاد مبتنی بر ارزش های الهی و منطبق با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب میباشد که ان شالله در این دوره از انتخابات با مشارکت مردم عزیز رقم خواهد خورد...
با مشارکت در انتخابات ان شاءالله به آقای جهانگیری نشون میدیم آدرس غلط به مردم دادن چطوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆حرف های رضا رشید پور رو ببینید آیا می‌دانید: دکتر علیرضا مرندی دکتر مسعود مردانی دکتر مینو محرز (که همه کاره ی ستاد ملی کرونا هستند و تمام امورات کشور دو سال است به دست ایشان افتاده است) خودشان و فرزندانشان تابعیت آمریکایی دارند؟! آیا سلاح تروریستی (تفنگ مسلسل) و سلاح بیوتروریستی (سرنگ واکسن‌) را به نفع ایران یا آمریکا آتش خواهند کرد؟! # رای ملت سید ابراهیم رئیسی 💐💐💐💐💐💐
🔴 رهبر انقلاب: مجلس در یک سال اخیر نشان داد هم پرتلاش است هم با همت / تقدیر از سفرهای استانی رییس و نمایندگان مجلس / در کنار مردم بودن را ترک نکنید 🔹حضرت آیت الله خامنه‌ای، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی: بحمداللّه مجلس در یک سالی که گذشت نشان داد که هم پرتلاش است، هم دارای همت بلند است، هم کارآمد است. 🔹بحمداللّه حضور نیروهای جوان و پرتوان در کنار نیروهایی که سوابق یا تقنینی دارند یا سوابق اجرایی دارند، موجب شده است که این مجلس توفیقات خوبی را به دست بیاورد، هم در زمینه‌ی تصویب تعداد معتنابهی از لوایح و طرحها در موضوعات مهم و هم در زمینه‌ی حضور مردمی، حضور در میان مردم و دیدن صحنه‌های واقعی زندگی مردم. 🔹سفرهای استانی رئیس محترم مجلس و رؤسای کمیسیونها و بعضی از نمایندگان محترم حقیقتاً حرکت و اقدام بسیار خوبی است و باید ان‌شاءاللّه ادامه پیدا کند. حضور در کنار مردم را ترک نکنید. یکی از موفقیت‌های بزرگ این است که بتوانید در کنار مردم باشید و در کنار مردم بمانید.۱۴۰۰/۰۳/۰۶ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🔴 رهبر انقلاب: مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند / کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج میکنند دلسوز مردم نیستند 🔻 حضرت آیت الله خامنه‌ای، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی: به مردم عزیزمان عرض میکنم؛ ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند. 👈 در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است و بروید پای صندوق و رأی بدهید. ⛔️ به حرف این کسانی که ترویج میکنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمیرویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمیکند. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
سخنان مهم رهبر انقلاب درباره شورای نگهبان و مشارکت مردم 🔸رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. 🔸ایشان ضمن حمایت قاطع از رویه قانونی شورای نگهبان، عامل افزایش مشارکت آحاد مردم در انتخابات را حضور مدیران قوی و توانمند در حل مشکلات اصلی مردم دانستند. 🔸ایشان همچنین از نامزدهایی که صلاحیت‌شان احراز نشده و با متانت به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشتند، تشکر کردند 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
📌تو دهنی ملت بزرگ ایران به دشمنان 🔶هروقت ما یک انتخاباتی داریم ، همین بساط هست ؛ همیشه جنجال میکنند ، همیشه سعی میکنند ، همیشه هم تو دهنی میخورند . ازکی؟ازاین ملت بزرگ.به توفیق الهی ، این دفعه هم تو دهنی خواهند خورد. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.