eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام قرار دل هایمان ، مهدی جان! مرغ دلم در قفس سینه چه بی تاب است ... نفسم به شماره افتاده و دیدگانم مدام دو دو می زند ... حال یتیمی را دارم کنج تنهایی ... که می داند مهربان پدرش در راه است ... حال تشنه ای را دارم میان بیابانِ بی کسی ... که بیقرار باران است ... حال من ، حال منتظری است خسته و ملتهب و دل غمین اما ... امیدوار و مطمئن ... بازآیید و میزان کنید حال دلم را ... [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
شما را از ها نترسانند. مشارکت با نبود اینها پایین نیامد! مشارکت با عدم رد صلاحیت بعضی ها بعد از چهار سال پایین خواهد آمد. شماها نباشید فضا پرشور خواهد بود. فقط حواستان باشد آدرس غلط به شما ندهند. میزان مشارکت مردم به امیدواری آنها بستگی دارد نه به اشخاص و شخصیت هایی که خود را برند می دانند. بگویید برای مردم چه کردید. چرا بعد از شما مخالف شما بر سر کار آمد؟ مگر ملت از شما رضایت نداشتند؟ نکته جالب. کسانی هستند که سال هشتاد هشت به احمدی نژاد رای ندادند ولی الان طرفدار احمدی نژاد هستند. آقای احمدی نژاد بیشتر توضیح بدم یا خودتان درک می کنید در چه راهی قدم می گذارید؟ ما خواهان محاکمه همه مسئولین ناکارآمدیم! 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
4_5870530839711844582.m4a
12.43M
باسلام واحترام، صوت فرستاده شده سخنرانی بسیار مهم استاد شکوهیان راد(استاد حوزه سایبر ناتیک دانشگاه تهران) در رابطه با مدیریت کرونا،انتخابات آینده وحذف رهبری (فتنه اکبر) خوب و با دقت تمام گوش کنید.. خواهشا خواهشا حتما گوش بدید با دقت و حتما منتشر کنید🙏 شاید:ثانیه ای برای نزدیک شدن ظهور قدم برداریم 🙏 🌷 =
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️سخت ترین امتحانِ امّت پیامبر صلوات الله علیه و آله، چیست؟! "سخت ترین امتحان" به مناسبت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام. 📌امتحان غیبت 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
✅ توئیت جدید دکتر سعید محمد: 🔶 آنچه برای مردم مهم است تغییر تفکر حاکم بر کارگزاران از رویکرد غربزده و لیبرال به تفکر عدالت محور و مردم نهاد مبتنی بر ارزش های الهی و منطبق با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب میباشد که ان شالله در این دوره از انتخابات با مشارکت مردم عزیز رقم خواهد خورد...
با مشارکت در انتخابات ان شاءالله به آقای جهانگیری نشون میدیم آدرس غلط به مردم دادن چطوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆حرف های رضا رشید پور رو ببینید آیا می‌دانید: دکتر علیرضا مرندی دکتر مسعود مردانی دکتر مینو محرز (که همه کاره ی ستاد ملی کرونا هستند و تمام امورات کشور دو سال است به دست ایشان افتاده است) خودشان و فرزندانشان تابعیت آمریکایی دارند؟! آیا سلاح تروریستی (تفنگ مسلسل) و سلاح بیوتروریستی (سرنگ واکسن‌) را به نفع ایران یا آمریکا آتش خواهند کرد؟! # رای ملت سید ابراهیم رئیسی 💐💐💐💐💐💐
🔴 رهبر انقلاب: مجلس در یک سال اخیر نشان داد هم پرتلاش است هم با همت / تقدیر از سفرهای استانی رییس و نمایندگان مجلس / در کنار مردم بودن را ترک نکنید 🔹حضرت آیت الله خامنه‌ای، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی: بحمداللّه مجلس در یک سالی که گذشت نشان داد که هم پرتلاش است، هم دارای همت بلند است، هم کارآمد است. 🔹بحمداللّه حضور نیروهای جوان و پرتوان در کنار نیروهایی که سوابق یا تقنینی دارند یا سوابق اجرایی دارند، موجب شده است که این مجلس توفیقات خوبی را به دست بیاورد، هم در زمینه‌ی تصویب تعداد معتنابهی از لوایح و طرحها در موضوعات مهم و هم در زمینه‌ی حضور مردمی، حضور در میان مردم و دیدن صحنه‌های واقعی زندگی مردم. 🔹سفرهای استانی رئیس محترم مجلس و رؤسای کمیسیونها و بعضی از نمایندگان محترم حقیقتاً حرکت و اقدام بسیار خوبی است و باید ان‌شاءاللّه ادامه پیدا کند. حضور در کنار مردم را ترک نکنید. یکی از موفقیت‌های بزرگ این است که بتوانید در کنار مردم باشید و در کنار مردم بمانید.۱۴۰۰/۰۳/۰۶ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🔴 رهبر انقلاب: مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند / کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج میکنند دلسوز مردم نیستند 🔻 حضرت آیت الله خامنه‌ای، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی: به مردم عزیزمان عرض میکنم؛ ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند. 👈 در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است و بروید پای صندوق و رأی بدهید. ⛔️ به حرف این کسانی که ترویج میکنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمیرویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمیکند. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
سخنان مهم رهبر انقلاب درباره شورای نگهبان و مشارکت مردم 🔸رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. 🔸ایشان ضمن حمایت قاطع از رویه قانونی شورای نگهبان، عامل افزایش مشارکت آحاد مردم در انتخابات را حضور مدیران قوی و توانمند در حل مشکلات اصلی مردم دانستند. 🔸ایشان همچنین از نامزدهایی که صلاحیت‌شان احراز نشده و با متانت به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشتند، تشکر کردند 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
📌تو دهنی ملت بزرگ ایران به دشمنان 🔶هروقت ما یک انتخاباتی داریم ، همین بساط هست ؛ همیشه جنجال میکنند ، همیشه سعی میکنند ، همیشه هم تو دهنی میخورند . ازکی؟ازاین ملت بزرگ.به توفیق الهی ، این دفعه هم تو دهنی خواهند خورد. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به یاد چایی شیرین کربلاییها لبم حلاوت "احلی من العسل" دارد😔😔
خدای خوبم ڪربلایم ببری یا نبری حرفی نیست تو نگیر از منه دل خستھ حسین گفتن را...😔😭
انتخابات رو فقط و فقط به عشق سربازان و عاشقان پرشور وطن شرکت میکنیم ساعت بوقت دلتنگی
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام مولای من، مهدی جان‌! سلام ای عطر حیاتبخش جمعه های چشم براه ... سلام ای آرزوی مشتاقان منتظر ... سلام ای نجات بخش موعود ... سلام ای امیدبخش دردمندان ... سلام ای طبیب مهربان قلب های شکسته ی ما ... سلام ای مسیح جان های مرده ی ما ... سلام ای مهربانترین پدر ، ای رفیق ترین انیس ، ای خوبترین مونس ... سلام ای غریب ترین ... ای عزیزترین ... ای صبورترین ... سلام مولای ما.. [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حرف حق آیت الله رئیسی: عمری که به سادگی از یک ملت هدر رفت...
🔴تـــوجه تـــوجه🤨🔊 مادرای عزیزی که فرزندِ پایه یا دارید و نگرانِ تووی این شرایطِ کرونایی و آموزشِ مجازی هستید ❤️🥳یـه خـبر خــوش براتون دارم😍❤️ با مجموعه‌ی دیگه نیازی به نگرانی و استرس نیست😎🤞🏻 ما در خدمت هستیم تا با ایده‌ها و روش‌های و ، درس ها و مباحثِ مهم رو برای فرزندتون کنیم😍🥰👌🏻 با اساتید مجرب 👩‍💻 فقط کافیه برای ثبت‌نام به آیدیِ زیر مراجعه کنید تا توضیحاتِ کامل و شرایط بهتون گفته بشه😉 @SaAAdat63s @SaAAdat63s
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴همه خود را بگذارید جای حاج قاسم بعد ببینید قلباً و بین الله اگر حاج قاسم بود به کدام کاندیدا رای میداد؟ قطعا صالح ترین و توانمند ترین فرد را انتخاب میکرد یک دست بر سینه بگذارید و به جای دست حاج قاسم، رای خود را در صندوق بیاندازید... ۱۴۰۰ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
💠 حماسه، حماسه است، 🔸گاهی در میدان جنگ، 🔸گاهی در میدان سیاست. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
*⚡مراقب باشیم⚡* *تازه اول ماجراست ...* 💥 مراقب باشیم ، توطئه ای در راه است ... اتفاقات اصلی انتخابات ریاست جمهوری هنوز شروع نشده است و برخی بیخود رئیسی را از قبل برنده میدانند ، در حالی که غربگرایان برخلاف آنچه وانمود می کنند برای مناظرات برنامه مفصلی تدارک دیده اند ... 💥 اگر سال ۹۲ را به یاد بیاوریم، تمامی افراد مطرح از جبهه اصلاحات و دوم خرداد و ... از جمله هاشمی رفسنجانی ، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و اصلاح طلبان جیغ بنفش کشیدند که ما هیچ کاندیدایی نداریم و انتخابات را مصادره کرده اند ... 💥 در ادامه به صورت پنهانی همه ی آنها در پشت سر حسن روحانی متحد شدند و با کمک سرشبکه های خارجی و رسانه های متحد غربی شان، حسن روحانی را که تا آنروز هیچ طرفداری نداشت و هیچکس ارزشی برای او قایل نبود با کمال ناباوری رئیس جمهور کردند... 💥 این در حالی بود که از جبهه انقلاب حداقل ۵ کاندیدای مطرح از قبیل قالیباف، جلیلی، رضایی، حداد عادل و ولایتی حضور داشتند و همه پیروزی جبهه انقلاب به خصوص آقای قالیباف را قبل از مناظرات قطعی می دیدند... *و اما این دوره :* 💥تقریبا همه ی اصلاح طلب ها یقین داشتند که جهانگیری و پزشکیان و تاجزاده و ... رد  صلاحیت می شوند و جیغ بنفشی که اکنون سر می دهند، فریبی بیش نیست. 💥 در اینکه اصلاح طلبان در این دوره کاندید قدرتمندی ندارد شکی نیست ولی بدیهی است که جهانگیری و لاریجانی هم مد نظر شورای اصلاحات نبوده، زیرا جهانگیری که اصلا سبد رای ندارد و آنها لاریجانی را هم اصلاح طلب نمیدانند... 💥 در جلسه ی خصوصی که هفته گذشته سران اصلاحات تشکیل دادند ، آقای عطریانفر که تئورسین اصلی جریان اصلاحات است گفت: "ما کاندیدای مورد حمایت مان را بعد از اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان تعیین می کنیم تا فعلا تخریب نشود و هر کسی را که ما بخواهیم می توانیم با اتحاد داخلی و کمک رسانه های خارجی و سلبریتی ها رئیس جمهور کنیم!!  همانطور که سال ۹۲ روحانی را که هیچ محبوبیتی نداشت رئیس جمهور کردیم ... " 💥 بله، جبهه اصلاحات اکنون در کمال پنهان کاری و ناباوری در حال تعیین گزینه نهایی هستند تا سناریوی سال ۹۲ را تکرار کنند ... و ما قبل از مناظرات دچار غرور پیروزی شده ایم ... در حالی که مناظرات و تخریب ها هنوز شروع نشده است ... *آن فرد کیست؟* 💥 یکی از سر حلقه ای امنیتی اصلاحات فرد مورد نظر را لو داد و او کسی جز آقای "همتی" رییس بانک مرکزی دولت روحانی نیست . 💥 آقای آشنا که امنیتی ترین فرد دولت روحانی است در روز اعلام صلاحیت ها در توئیتی نوشت: " همتی، و ما ادراک ما همتی... " یعنی شما چه میدانید همتی کیست و ما با او چه برنامه ای داریم ... 💥 بله ، آنها میخواهند همتی را که دارای رزومه اقتصادی قوی میدانند مانند روحانی در سال ۹۲ برای مردم بزک کنند. جالب اینکه شورای اصلاحات نیز همتی را سه هفته قبل تایید کرده است... 💥 رقابت تازه در حال شروع است و جبهه انقلاب در حال فریب خوردن است... یادمان باشد اگر از هم اکنون از کاندیدای شاخص جبهه انقلاب یعنی آقای "رئیسی" حمایت نکنیم و غافل بمانیم، ممکن است آقای رئیسی نیز در کمال ناباوری به سرنوشت آقای قالیباف در سال ۹۲ دچار شوند ... *فریب غربگرایان را نخوریم و از قبل دچار غرور پیروزی نشویم...* ✨نشر حداکثری✨ 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🔻 "همتی" ۵۰ درصد بیشتر از "سیف" پول تورم‌زا چاپ کرد 🔹بانک مرکزی در دوره ریاست همتی از ابتدای مرداد ۱۳۹۷ تا پایان آذر ۱۳۹۹ بیش از ۱۸۷ هزار میلیارد تومان پایه پولی را اضافه کرده است. 🔹این در حالیست که در دوره حدودا پنج ساله سیف از ابتدای دولت یازدهم تا مرداد ۱۳۹۷ بیش از ۱۲۴ هزار میلیارد تومان بر پایه پولی افزوده شده بود. تقریبا در دوره همتی ۵۰ درصد بیشتر از دوره سیف پول تورم‌زا در اقتصاد کشور چاپ شده است. 😊 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 توی هر دو سه جناح آدمهایی داریم که منحرف شدن ⏪ اگر زندگی مسئولین اشرافی شد از هر جناحی که باشند فاسد شدن ☑ استاد