eitaa logo
خط حزب‌ اللّه
10.1هزار دنبال‌کننده
844 عکس
18 ویدیو
159 فایل
نشریه خط حزب الله ‏‏‏هفته‌نامه جامعه مؤمن و انقلابی 🔗 farsi.khamenei.ir/weekly 🔗 ble.ir/khattehezbollah 🔗 virasty.com/khattehezbollah
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 شهدای مدافع حرم، مقامشان خیلی بالا است 📜 khl.ink/khat |
🔰 نقش تعیین کننده رسانه در هویت فرهنگی 📜 khl.ink/khat |
🔰 مساجد پایگاه قرآنی باشند 📜 khl.ink/khat |
🔰 زوجین عشق پاک خود را حفظ کنند 📜 khl.ink/khat |
📣 خط حزب‌الله ۴۰۵ | انقلاب دریانوردی 🔹 چهارصد و پنجمین شماره هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله، با عنوان «انقلاب دریانوردی»‌ منتشر‌ شد. 🔸 گزارش‌ هفته این شماره خط حزب‌الله نگاهی به سفر ۶۵ هزار کیلومتری ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و غرور‌آفرینی فرزندان ایران در این مأموریت داشته است. 📝 خط حزب‌الله به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام در یادداشتی با عنوان «متشکل شدن مجدد شیعه» نگاهی به الگوی ویژه هدایت و سیره تبلیغی امام زین‌العابدین علیه‌السلام بر اساس بیانات رهبر انقلاب، داشته است. 🌷 شماره‌ این هفته خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مهدی یمینی تقدیم می‌شود. 📥 نسخه PDF👇
شماره ۴۰۵ خط حزب‌الله.pdf
1.97M
🔖 شماره جدید نشریه خط حزب الله
💬 | متشکّل شدن مجدد شیعه 👈🏼 نگاهی به الگوی ویژه هدایت و سیره تبلیغی امام سجاد علیه‌السلام و ثمرات آن بر اساس بیانات رهبر انقلاب 🔻‌ زندگی امام سجاد «از همه جهت یکی از زندگی های پر از درس است.» ۱۳۷۲/۴/۲۳ یکی از این جهات، الگوی هدایت و سیره تبلیغی ایشان است. همه شواهد نشان می دهد نیم قرن بعد از حکومت پیامبر اسلامی، جامعه اسلامی چنان به انحراف رفته است که امیدی به اصلاح آن نیست؛ اما به راستی امام سجاد چگونه در طول ۳۵ سال دوران امامت خود با صبر و استقامت، چنین اثر شگفتی در جامعه اسلامی‌ ایجاد کردند؟ 🔻 اختناقِ گسترده در دوران بعد از حادثه عاشورا 🔹 شرایط دوران امام سجاد از چند جهت حائز اهمیت است. از یک سو «وقتی‌که حادثه‌‏ى عاشورا پیدا شد، در عالم اسلام... حالت رعبى میان مردم به وجود آمد؛ بیشتر یا شاید کلّاً در میان شیعیان و طرف‏داران ائمّه.» (حماسه امام سجاد، ص ۱۸۴) از سوی دیگر «عامّه‌‏ى مردم دچار یک بی‌ایمانى و ضعف و اختلال اعتقادى شدید شده بودند. کار به جایى رسیده بود که حتّى بعضى از ایادى دستگاه خلافت، نبوّت را زیر سؤال میبردند.» (انسان۲۵۰ساله، ص ۱۸۱) و «اخلاق مردم بشدّت خراب شده بود.» (انسان۲۵۰ساله، ص ۱۸۲) چراکه «بخش مهمّی از مشکلات اساسی دنیای اسلام که به فاجعه کربلا انجامید، ناشی از انحطاط و فساد اخلاق مردم بود. اگر مردم از اخلاق اسلامی برخوردار بودند، یزید و ابن‌زیاد و عمر سعد و دیگران نمیتوانستند آن فاجعه را بیافرینند.» ۱۳۷۲/۴/۲۳ 🔹 در آن دوران «اغلب شخصیّت‌های بزرگ، سر در آخور تمنّیّات مادّی‌ای که به‌وسیله‌ی رجال حکومت برآورده میشد، داشتند.» ۱۳۶۵/۴/۲۸ و کارشان شده بود «از طرفى موجّه کردن و محبوب کردن چهره‏ى قدرتها در دل مردم، از طرفى منفور کردن خاندان پیغمبر و محبّت اینها را از دلها گرفتن.» (حماسه امام سجاد، ص ۸۳) فشار و سخت‌گیری به جایی رسیده بود که «دستگاه عبدالملک... کمال اِشراف و نظارت را بر زندگى امام سجّاد داشت. جاسوس‌هایى گماشته بود که وضع زندگى امام سجّاد را به او گزارش بدهند.» (حماسه امام سجاد، ص ۱۹۳) 🔹 حال سؤال این است با وجود اینکه «اختناق در آن دوران و نامناسب بودن وضع، اجازه نمی‌داد که امام سجاد بخواهند با آن مردم بی‌پرده و صریح و روشن حرف بزنند؛ نه فقط دستگاه‌ها نمی‌گذاشتند، مردم هم نمی‌خواستند.» ۱۳۶۵/۴/۲۸ امام سجاد چگونه اسلام را از تحریف و جامعه اسلامی را از خطر انحراف نجات دادند؟ 🔻 امام از هیچ‏کس مأیوس نیست... 🔹 نگاه متعارف جامعه اینگونه است که با وجود چنین وضعیتی، تربیت مردم ناشدنی است. اما «امام سجاد... نگفتند وضع بد است، نگفتند که از شمشیر قدرت حاکم خون میچکد، نگفتند این حرفها در دل و مغز علیل مردم جا نمیگیرد؛ ‏حرفشان را گفتند.» (حماسه امام سجاد، ص۱۲۶) سیره عملی ایشان نشان می‌دهد «امام از هیچ‏کس مأیوس نیست حتّى از محمّد‏بن شهاب. امام انسان را داراى فطرت نیکو میداند... بدیها عارضیاند، بدیها مال بعدند، بدیها نقش‏ونگار روى این صفحه هستند و خود صفحه پاک است... هر انسانى در هر حدّى از انحراف، از قلمرو و محیط و منطقه‏ى امید یک ‏انسانِ هدفى و مسلکى بیرون نیست؛ همه‏کس را میتوان امیدوار بود که هدایت شود.» (حماسه امام سجاد، ص۱۵۳) 🔻 دو نوع روش تبلیغی امام 🔹‌ با بررسی شیوه تبلیغی حضرت سجاد می‌توان دریافت که «امام چون در دوران اختناق زندگى میکردند و نمیتوانستند مفاهیم مورد نظر خودشان را آشکارا و صریح بیان کنند، از شیوه‏ى موعظه و دعا استفاده کردند. دعا مربوط به صحیفه‏‌ى سجّادیّه است... و موعظه مربوط به بیانات و روایاتى است که از آن حضرت نقل شده.» (حماسه امام سجاد، ص۲۰۵) 🔻 اولاً حضرت برای بازسازی جامعه نبوی «پوششى براى حقایق درست میکرد، و آن، پوشش، دعا بود.» (حماسه امام سجاد، ص ۱۶۲) یعنی در بدترین شرایط تبلیغی «امام سجّاد از بيان معارف دست نکشيد؛ به‌عنوان دعا، به‌نام نيايش، مطالبى فراهم آورد و آنچه ميخواست بگويد، گفت.» (همرزمان حسین، ص ۹۲) ثانیاً موعظه «بهترین نحو انتقال و القای ایدئولوژى و افکار درست است.» (حماسه امام سجاد، ص۲۰۶) موعظه‌های عمومی حضرتسه ویژگی مهم دارد: 🔹 ۱- «این بیانات امام که خطاب به عامّه‏‌ى مردم است، از نوع آموزش نیست، از نوع تذکّر و یادآورى است. یعنى در این بیان، امام نمی‌نشینند مسئله‏‌ى توحید را براى مردم باز کنند و بشکافند، یا مسئله‏‌ى نبوّت را براى مردم تفسیر کنند بلکه تذکّر میدهند، یادآورى میکنند.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۰) 🔍 ادامه👇
🔍 ادامه 🔹 ۲- «امام در این بیان عمومى یعنى در خلال مسائل اسلامى، ناگهان بر روى مسئله‏‌ى امامت تکیه میکند؛ مثل این است که مثلاً در دوران رژیم گذشته کسى با شما این‏جورى حرف بزند که آقایان! به فکر خدا باشید، به فکر مسئله‏‌ى توحید باشید، به فکر مسئله‏‌ى نبوّت باشید، به فکر مسئله‏‌ى «حکومت» باشید. ببینید؛ عیناً امامتى که ما اینجا در بیان امام سجّاد میبینیم، مثل همین کلمه‏ى «حکومت» است در دوران رژیم گذشته؛ که حرف خطرناکى بود.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۲) 🔹 ۳- «در خطاب به عامّه‌‏ى مردم دائماً استناد به آیات میشود؛ چرا؟ چون عامّه‏‌ى مردم امام سجّاد را به‏‌صورت یک ‏امام نگاه نمیکنند و براى حرفهایش دلیل میخواهند، استدلال میخواهند؛ این است که امام به آیات استدلال میکند.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۳) 🔻 روش خاص تبلیغ و هدایت 🔹 رویکرد امام به دعا به این دلیل است که «یکى از نتایجى که دعا میتواند داشته باشد، این است که انگیزه‏‌هاى سالم و صحیح را در دلها بیدار میکند... و صحیفه‏‌ى سجّادیّه از اوّل تا آخر پُر از انگیزه‌‏هاى شریف و عالى براى انسانها است که اگر انسان به آنها توجّه بکند، واقعاً ‏همین صحیفه‌‏ى سجّادیّه کافى است که یک ‏جامعه را توجّه بدهد و اصلاح کند و بیدار کند.» (حماسه امام سجاد، ص ۲۲۴) 🔹 رویکرد امام به موعظه هم به این دلیل است که «اگر کسى میخواست آنجا به مردم بگوید که به فکر مسئله‏‌ى حکومت باشید، این حرفى نبود که دستگاه به‌‏آسانى از آن بگذرد امّا وقتى به زبان موعظه و در زبان یک ‏آدم زاهد و عابد بیان میشود، براى دستگاه یک ‏مقدارى قابلیّت قبول پیدا میکند؛ یعنى آن‏قدرها حسّاسیّت‌‏برانگیز نیست.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۳) 🔻 امام سجاد شيعه را مجدد متشکّل کرد 🔹 جهاد تبلیغی امام سجاد آن‌چنان آثار بنیادینی در جامعه داشت که گویی بعثت دوباره انجام گرفته است. شرایط به گونه‌ای شد که «کم‌کم و تدريجاً مردم ملحق شدند و زياد شدند و زياد شدند و جمعيت شيعه سر و سامانى گرفت. بر اثر همين گفته‌هاى گرم امام چهارم که مثل تازيانه‌اى بر دوش فکر و روح مردم نواخته ميشد.» (همرزمان حسین، ص ۱۶۰) 🔹 امام سجاد «شيعه را مجدّداً متشکّل کرد و تحويل امام باقر داد.» (دو امام مجاهد، ص ۳۱۴) نهایتاً «نتیجه این شد که در شصت سال بعد، هفتاد سال بعد، از همین کوفه جوانها و پیرمردها بلند میشدند می‌آمدند مدینه و سالیانى در کنار مرکز فیض جعفر‏بن محمّد میماندند و بهره میبردند و برمیگشتند.» (حماسه امام سجاد، ص۱۲۶)، «بزرگانى که از رُوات امام صادق شما میشناسید، اغلب مال کوفه‏اند؛ در همین شهر بود، در همین محیط بود، در همین فضاى مسموم بود. چه کسى زراره را درست کرد؟ چه کسى محمّد‏بن مسلم را درست کرد؟ چه کسى مفضّل‏بن عمَر را درست کرد؟ یحیی‌بن امّ‏‌طویل را چه کسى درست کرد؟ امام سجّاد درست کرد.» (حماسه امام سجاد، ص۱۲۷) 🔹 اما آنچه از امام سجاد به عنوان هدایت گر ویژه و برترین مبلّغ احیاگر اسلام می توان الگو گرفت، این است که «امروز، ما چنين وظيفه‌اى داريم. البته شرايط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمد اللَّه حکومت حق يعنى حکومت شهيدان قائم است. پس، ما وظايفى داريم.» ۱۳۷۶/۲/۱۷ 🔖 منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله
نسخه تابلو اعلانات.pdf
4.69M
🖼 نسخه | شماره جدید نشریه خط حزب الله
🔰 خانواده بدون احساسِ تکلیفِ زن، اداره نمی‌شود 📜 khl.ink/khat |
🔰 مجازات بی‌توجهی و بی‌عملی در درگاه الهی 📜 khl.ink/khat |
🔰 باید در راه خدا خرج کرد 📜 khl.ink/khat |
🔰 آمریکا در قضیه فلسطین، مجرم درجه یک است 📜 khl.ink/khat |
🔰 وحدت کلمه را حفظ کنید 📜 khl.ink/khat |
🔰 چهره‌های برجسته کشورمان را باید مردم بشناسند 📜 khl.ink/khat |
🔰 شرط صحت تصرفات مالی تازه بالغ 📜 khl.ink/khat |
🔰 اداره مملکت سخت است 📜 khl.ink/khat |
🔰 جوانان مبارز لبنانی، مقاومت و فداکاری را به دنیای اسلام منعکس کردند 📜 khl.ink/khat |
🔰 یک محرم پُرشور 📜 khl.ink/khat |
🌷 شماره‌ این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مهدی یمینی تقدیم می‌شود. 📜 khl.ink/khat |
💬 | انقلاب دریانوردی 👈🏼 گزارشی از سفر ۶۵ هزار کیلومتری ناوگروه ۸۶ ارتش و غرور آفرینی فرزندان ایران 🔻‌ «زورمان به انگلیسی‌ها نمی‌رسد!» این را محمدرضا شاه پهلوی گفته بود. قصه به اواخر دهه ۴۰ شمسی و داستان جدایی بحرین از ایران برمی‌گردد. جزیره‌ای که از زمان قاجارها به اشغال انگلیسی‌ها در آمده بود. دو سه قرنی بود که انگلیسی‌ها با تکیه به ناوگان دریایی‌شان یکی از قدرت‌های بلامنازع دریایی دنیا محسوب می‌شدند. همین توانایی هم باعث شده بود که قدرت اشغالگری مضاعفی پیدا کنند. در آب‌های جنوب ایران از دریای عمان تا خلیج فارس هم احدی حق نداشت بدون اجازه انگلیسی‌ها تکان بخورد و رفت و آمد کند. اشغال بحرین به‌عنوان یک جزیره راهبردی در جنوب‌غربی خلیج فارس نیز در چنین بستری اتفاق افتاده بود.  قاجارها در حد و اندازه‌ای نبودند که بتوانند از منافع ایران در دریا دفاع کنند آنهم وقتی که حریف روبرویشان ناوگان دریایی بریتانیای استعمارگر بود! پهلوی اول و دوم هم با همه ادعاهای وطن‌پرستی و ناسیونالیستی اقدامی مقابل این اشغال‌گری انجام ندادند. در اواخر دهه ۴۰ شمسی وقتی پای عمل به میان آمد، پهلوی دوم خطاب به یکی از فرماندهان نظامی‌اش که متحیرانه پیگیر علت جدایی بخشی از خاک ایران بود آن عبارت چهار واژه‌ای را بر زبان راند: "زورمان به انگلیسی‌ها نمی‌رسد!" در ادامه با یک شعبده‌بازی سیاسی این بخش از خاک ایران از سرزمین مادری جدا شد. 🔻 تعطیل کردن دفتر حافظ منافع غرب! 🔹 دفاع از منافع ملی ایران، یک توقع بیهوده از رژیم پهلوی بود. چراکه ساز و برگ نظامی و مسلح ارتش ایران و اهمیت راهبردی و سوق‌الجیشی آن فقط و فقط درحد یک پایگاه نظامی غرب در برابر هجوم بلوک شرق تعریف شده بود. بیهوده هم نبود که در شمال ایران ایستگاه‌های شنود و جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات احداث شوند که چشم و گوش اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و ناتو برای رصد تحرکات روس‌ها باشد. در چنین راهبردی، دریا و نیروی دریایی و منابع و منافع آنها هم جایگاه متفاوتی نخواهد داشت.  اما انقلاب اسلامی  مردم ایران به رهبری امام خمینی همه این سناریوها را بهم ریخت. 🔻 نه شرقی نه غربی 🔹 با پیروزی انقلاب اسلامی، موقعیت سوق‌الجیشی و ژئوپلتیکی ایران که تا پیش از این در حکم یک قرارگاه خط مقدم برای مهار و مبارزه با بلوک شرق بود به یکباره از چنگ آمریکایی‌ها خارج شد.  پایه‌‎های قدرت ژاندارم وابسته منطقه غرب آسیا فرو ریخت. به زعم غربی‌ها در کشور توازن قدرت به هم ریخته بود و بلوک شرق می‌توانست برنده این شرایط باشد و ایران در آغوش کمونیسم و سوسیالیسم بغلطد اما در عمل اتفاق دیگری افتاد. ایران به صحنه طلوع یک قدرت جدید  تبدیل شد. قدرت مستقل و جدیدی که وابستگی به شرق و غرب را خط قرمز خود اعلام کرد؛ قدرت جدیدی که برپایه اصول اسلامی تعریف مختص خود را از دنیا، هستی، انسان و مواهب طبیعی داشت. قدرت جدیدی که نمی‌خواست در برابر طاغوت‌های مدرن سر خم کند. ایران جدید، راهبرد مستقل و خاص خودش را در تولید قدرت داشت. این راهبرد به اصول جمهوری اسلامی تبدیل شد.  موقعیت راهبردی جغرافیایی ایران که از یک سو با آب‌های آزاد در جنوب شرق هم‌مرز است و از سوی دیگر هم با خشکی‌های آسیای میانه باید در خدمت پیشرفت و ترقی زندگی مردم  و منطقه قرار گیرد نه اینکه چرخ توسعه تمدن غرب شود. با چنین نگاهی اتصال این دو موقعیت مهم اقتصاد بین‌الملل از شمال به جنوب و متصل کردن آسیای میانه به آب‌های آزاد عاملی در جهت تقویت اقتصاد کشور و منطقه خواهد بود. دقیقاً برخلاف دوران پهلوی که با احداث یک خط آهن از جنوب به شمال خاک ایران جزئی از طرح انگلیسی‌ها شد.   مقدمه استفاده از مواهب و منافع دریا، خلق قدرت دریایی است. جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب خلق و تقویت قدرت دریایی منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار داد. طبق راهبرد ایران، خلیج فارس و دریای عمان خانه ماست و در قدم نخست باید بتوان حتی در برابر قدرت‌های جهانی از خانه خود دفاع کرد. تقویت دفاع دریایی در منطقه عمومی دریای عمان و خلیج فارس از این منظر قابل تحلیل است. 🔍 ادامه👇
🔍 ادامه 🔻 دستاوردهای ناوگروه ۸۶ 🔹 حالا با گذشت سه دهه از پایان جنگ تحمیلی به‌زعم کارشناسان بین‌المللی و نظامی، جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه عمومی خلیج فارس و دریای عمان می‌زند. قدرت ایران در این منطقه از روزگار ذلت‌بارِ "زورمان به انگلیسی‌ها نمی‌رسدِ!" پهلوی دوم به توقیف شناورهای متخلف انگلیسی جلوی چشم ناوهای نظامی آمریکا و انگلیس رسیده است. در بعد جهانی و عملیات‌های برد بلند هم بازوی اصلی  قدرت دریایی کشور به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی سپرده شده است. این نیرو بعد از عملیات‌ها و مأموریت‌های موفقیت‌آمیزی که در دریای مدیترانه، دریای‌سرخ و اقیانوس اطلس داشت در یک اقدام متهورانه، مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رساند. ناوگروه ۸۶ چند ماه قبل در ساحل جنوبی کشورمان پهلو گرفت و با پیام «عزیزان! به خانه خوش آمدید»۱۴۰۲/۲/۳۰ فرمانده کل قوا از آن‌ها استقبال شد. 🔹 طی مسافت ۳۵ هزار مایل دریایی، عبور از تنگه‌ماژلان، دیپلماسی فعال با اقدامات مؤثر و هماهنگ بین‌المللی، اجرای مأموریت در پهنه اقیانوس در کلاس جهانی، توسعه و تأمین دامنه مأموریتهای نیروی دریایی راهبردی ارتش، شکستن تابوی دریانوردی در اعماق اقیانوس‌های جهان با آزمودن وضعیت و قابلیت ناوهای ساخت جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با امواج بلند و سهمگین اقیانوس‌های هند، آرام و اطلس، تنها بخشی از افتخارات جوانانی با معدل سنی ۳۰ سال و میانگین سن خدمتی ۱۵ سال است که توانمندی دریانوردی دوردنیا را با تکیه بر نیروهای ایرانی و صنایع داخلی و تعامل گسترده با مراکز دانشگاهی به اثبات رساندند. 🔹 عملیات موفق ناوگروه ۸۶ با استفاده از سامانه بومی هواشناسی، توانمندی بهینه‌سازی مصرف سوخت جهت کاهش دفعات سوختگیری در دریا، بهره‌برداری از سامانه‌ شبکه‌محور، سامانه‌های سونار و تلفن زیرآبی، سامانه‌های مخابراتی امن و همچنین تجهیزات اطلاعاتی و جنگالی جهت کشف و پایش اهداف سیگنالی و تشکیل بانک اطلاعاتی، افق‌های جدیدی از مأموریت‌های دریای را پیش چشم دریانوردان ایرانی گشوده است. مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ نه تنها یک پیام نظامی و سیاسی به دنیا مخابره کرد بلکه سرریز دانش و فناوری حاصل از انجام این مأموریت  بزرگ، بسترهای  جدید علمی  و تخصصی را در نیروهای مسلح و مجامع علمی کشور  ایجاد خواهد کرد. اکنون ارتقاءمعنادار سطح  و جایگاه نیروی دریایی ایران  پس انقلاب اسلامی و ثمرات  آن، پرچم افتخار ایرانیان در جهان شده است. 🔻 حضور امنیّت‌ساز 🔹 پیام مهم دیگر حضور ناو گروه ایرانی‌ در اقیانوس‌های آرام و اطلس -که روزگاری دریانوردی در آن منحصر به ابر قدرت ها بود-امنیت آفرینی و شکست انحصار  قدرت هایی همچون آمریکا بر آب‌های آزاد دنیا است؛ آمریکایی که حامی باندهای قاچاق دریایی بوده و یا خود به نفتکش ها تعرض می کند.حضور ناوگروه ۸۶ در آب‌های آزاد صلابت و اقتدار ایرانیان را به تصویر کشیده و به تعبیر رهبر انقلاب  برای کشور امنیّت‌ساز بوده است: «این حضور شما در مناطق دوردست،‌ در اقصی نقاط اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس، کمک به امنیّت کشور بود... یکی از نتایج روشن کار شما این بود که نشان دادید دریای آزاد متعلّق به همه است. [اینکه] «ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند» غلط زیادی است؛ چرا؟ دریای آزاد مال همه است؛ باید همه عبور کنند؛ باید همه بتوانند بروند و بیایند. دریا و هوا باید برای همه‌ی ملّتها آزاد باشد. امنیّت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی باید برای همه‌ی کشورها تأمین بشود.» ۱۴۰۲/۵/۱۵ 👈🏼 پایان اینکه عملیات موفقیت آمیز ناو گروه ۸۶ ،  نشان داد که «در میان نیروهای نظامی ما، هم همّت بلند هست، هم قدرت اراده هست، هم اعتماد به ‌نفس هست» و این حرکت توانست «سطح توانایی‌های نظامی ما را بالا برد، «ما میتوانیم» را که بن‌مایه‌ی پیشرفت است... در ذهنها تقویت کرد. دشمن هم وقتی که این را میبیند، مجبور میشود دست و پایش را جمع کند.» ۱۴۰۲/۵/۱۵ 🔖 منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله 📄 @Khatt_khamenei
هدایت شده از KHAMENEI.IR
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 فراخوان رسانه KHAMENEI.IR برای شرکت در رویداد ملی «مثل مصطفی» 🗓 همزمان با ۳۰ مردادماه روز جهانی مسجد مراسم رونمایی از دو تقریظ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر کتاب‌های «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفا‌ست» در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، با محوریت مسجد مقدس جمکران، همراه با مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد. 🔹️ علاقمندان به فعالیتهای فرهنگی عرصه جهاد و شهادت، گروه‌های مردمی، فعالان فرهنگی مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی می‌توانند برای مشارکت در رویداد ملی «مثل مصطفی» و برگزاری این برنامه در مساجد کشور، آمادگی‌ خود را در صفحه این پویش اعلام کنند. 🔹️ شما می‌توانید همگام با مساجد سراسر کشور با ثبت‌نام در صفحه ویژه این پویش، یک رویداد فرهنگی را در مسجد محله‌تان با عنوان «مثل مصطفی» برگزار کنید و علاوه بر بیان و معرفی ویژگی‌های شنیدنی، جذاب و تأثیرگذار شخصیت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، با پخش مستندهای مربوط به شخصیت شهید صدرزاده، پخش نماهنگ، سخنرانی و روایتگری با موضوع سیره و شخصیت شهید، خواندن بخش‌هایی از دو کتاب، نصب متن‌های معرفی دو کتاب در تابلوی اعلانات مسجد محل و سایر اقدامات فرهنگی دیگری که دو کتاب فوق را کانون فعالیت ترویجی برنامه‌های شما قرار دهد در این رویداد ملی شرکت کنید. مرور و تبیین بیانات امسال رهبر انقلاب اسلامی درباره شهید صدرزاده در دیدار رمضانی دانشجویان و سخنرانی سی‌وچهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بر غنای برنامه شما خواهد افزود. 🔹️ همزمان با شرکت در این رویداد ملی تصاویر برنامه‌ها و اقدامات خود را به رسانه KHAMENEI.IR ارسال کنید و با هشتگ در فضای مجازی نیز منتشر نمایید. 🔹️ برای پشتیبانی محتوایی از برنامه‌های شما، مجموعه‌ای از محصولات هنری و رسانه‌ای از جمله نماهنگ، مستند و... به مرور منتشر می‌شود و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. * الگوی پیشنهادی برگزاری و شرکت در پویش: شما می‌توانید با توجه به شرایط و اقتضائات مسجد و محله خود، علاوه بر معرفی کتب تقریظی و ابتکاراتی که در طراحی برنامه دارید؛ یکی از دو الگوی زیر را نیز در رویداد خود لحاظ نمایید و تصاویر برنامه‌هایتان را به صفحه پویش ارسال نمایید. * روش اول (مستند محور): نمایش مستند« آقا مصطفی» به همراه پخش نماهنگ‌های منتخب * روش دوم (سخنران محور): سخنرانی و روایتگری با موضوع سیره و شخصیت شهید به همراه محصولاتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت از جمله کلیپ‌های منتخب،گروه سرود، تقدیر از فعالان مسجد و پایگاه و... 🔻راهنمای مشارکت در پویش khl.ink/f/53563