eitaa logo
خط حزب‌ اللّه
10.1هزار دنبال‌کننده
919 عکس
18 ویدیو
168 فایل
نشریه خط حزب الله ‏‏‏هفته‌نامه جامعه مؤمن و انقلابی 🔗 farsi.khamenei.ir/weekly 🔗 ble.ir/khattehezbollah 🔗 virasty.com/khattehezbollah
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 ای کاش خمینی در میان شما، برای خدا کشته می‌شد 📜 khl.ink/khat |
🔰 مرحوم طالقانی و شهید مدنی؛ دو بزرگمرد فراموش ناشدنی 📜 khl.ink/khat |
🔰 آخرین حضور و همراهی شهید رئیسی در مراسم غبارروبی مضجع شریف امام رضا(علیه‌السلام) در کنار رهبر انقلاب 📜 khl.ink/khat |
🔰 تشرف به آستان حضرت رضا(علیه‌السلام) شیرین‌ترین لحظات برای بنده است 📜 khl.ink/khat |
🔰 کتاب پیشوایان هدایت 📜 khl.ink/khat | #به_صرف_کتاب
🔰 «شرح حال»؛ غزل جدیدی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شد 📜 khl.ink/khat | #خبر_هفته
📝  تببین «دوقطبی‌سازی کاذب» از نظر رهبر انقلاب در خط حزب‌الله 👈 چهارصد و شصت و یکمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» با تبیین ابعاد موضوع «دوقطبی‌سازی کاذب» از منظر رهبر معظّم انقلاب با عنوان «سازِ دشمن پسندِ دوقطبی سازی» منتشر شد. ✍ این هفته نامه همچنین در آستانه هفته دفاع مقدس در گزارش هفته خود، نگاهی کرده است به تأکیدات رهبر انقلاب درباره لزوم ثبت‌وضبط، نشر و مطالعه‌ی خاطرات و زندگی شهدای انقلاب اسلامی. 📢 «خط حزب‌الله» در این شماره با انتشار یک عکس، از غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا (علیه‌السلام) با حضور رهبر انقلاب خبر داده است. 🖼 چاپ و توزیع به همت نیروهای مؤمن و انقلابی سراسر کشور 📢 «خط حزب‌الله» را از اینجا بخوانید. 💻 Farsi.Khamenei.ir
📢 مضجع مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام با حضور رهبر انقلاب غبارروبی شد 👈 حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر مزار شهید رئیسی 🔹️هم‌زمان با روزهای آغازین ماه ربیع‌الاول، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌آلاف‌التحیه‌والثنا با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از علما، تولیت آستان قدس و خادمان آستان مقدس رضوی برگزار شد. 🔸در این مراسم سرشار از فضای معنویت و عطر ولایت و امامت، مداحان با زمزمه‌ی زیارات جامعه‌ی کبیره و امین‌الله به ذکر مناقب و مراثی اهل‌بیت سلام‌الله‌علیهم به مناسبت ایام شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام پرداختند و با حضرت رضا علیه‌السلام راز و نیاز کردند. 🔹️ به گزارش خط‌حزب‌الله، در حاشیه این مراسم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور بر مزار شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی فاتحه قرائت کردند. 🖥 شماره جدید «خط حزب‌الله» را از اینجا بخوانید. 💻 Farsi.Khamenei.ir
📝 | سازِ دشمن پسندِ دوقطبی سازی 👈 «خطّ حزب‌اللّه» ابعاد موضوع «دوقطبی‌سازی کاذب» را از منظر رهبر معظّم انقلاب تبیین می‌کند 🔹تنها چند روز پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری، رهبر معظّم انقلاب اسلامی یک راهبرد مهم را پیش روی فعّالان و کنشگران سیاسی قرار دادند: «افرادی در انتخابات، در دو طرف قضیّه قرار میگیرند، چالشهایی به وجود می‌آید؛ نباید به وسوسه‌های دوقطبی‌سازی اعتنا کرد و ترتیب اثر داد؛ این توصیه‌ی مؤکّد بنده است. نباید احساساتی که افراد را در دوره‌ی انتخابات وادار به مجادله‌ی با یکدیگر میکرد ادامه پیدا کند؛ نگذارید ادامه پیدا کند. ... این نباید موجب اختلاف و شکاف و جدایی بشود.»۱۴۰۳/۵/۷ 🔸دوقطبی‌سازی، به عنوان رفتاری غلط و انحرافی، از منظر حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای چگونه تعریف می‌شود؟ مرز دوقطبی‌سازی با اختلاف‌نظر متعارف سیاسی چیست؟ چگونه گروه‌های سیاسی می‌توانند در عین پایبندی به دیدگاه‌های خاصّ خود، از درافتادن به وادی دوقطبی‌گری رهایی یابند؟ 🔹تبدیل اختلاف‌نظر به دعوا 🔸اوّلین نکته در این زمینه تمایز بین رفتار و کنش دوقطبی‌ساز با رفتار صحیح سیاسی است. از نگاه رهبر انقلاب، می‌توان اختلاف‌نظر داشت با وجود دسته‌بندی‌های مختلف سیاسی، به چاه دوقطبی‌سازی سقوط نکرد: «معنای دوقطبی اختلاف سلیقه نیست ... معنای دوقطبی این است که وقتی این اختلاف سلیقه به وجود آمد، در هر تصمیمی به جای اینکه به حق و مصلحت فکر کنیم، به جایگاه این دسته‌بندی فکر میکنیم؛ دسته‌ی ما این‌جوری میخواهد، پس باید این بشود؛ حالا حق هست یا نیست، مصلحت هست یا نیست، [فرقی نمیکند].»۱۴۰۲/۳/۳ 🔸در واقع، مرز رفتار دو‌قطبی‌ساز با اختلاف، به معنای متعارف و معمولش، مرز روشنی است: «اختلاف دو جور است: یک وقت دو نفر با هم اختلاف سلیقه دارند، در فلان مسئله‌ی سیاسی، در فلان حُب و بغض؛ با همدیگر هم دوستند، رفیقند ... اختلاف نظر هم دارند؛ یک وقت [هم] هست اختلاف نظر جوری است که هر چیزی از یک طرف صادر بشود ــ هرچه میخواهد باشد: فکر، عمل، خوب، بد ــ از سوی این طرف دیگر محکوم است، از این هم هرچه صادر میشود از طرف او محکوم است؛ اسم این "دوقطبی" است.»۱۴۰۲/۱۰/۱۹ 🔸از نگاه رهبر انقلاب، رفتار دوقطبی‌ساز رفتاری است که «شکاف اجتماعی» و «تنش و تشنّج» ایجاد می‌کند که نقطه‌ی مقابل آرامش و امنیّت روانی افکار عمومی است: «یکی جناح "الف" است، یکی جناح "ب" است، یکی جناح فلان است، خب باشند، اشکالی هم ندارد. امّا اگر چنانچه این به یقه‌گیری و کشمکش زبانی [منجر شد] که کشمکش زبانی هم گاهی به کشمکش یدی منتهی میشود ... [ایراد دارد]. ... هیچ اشکال ندارد که شما در مجلس در فلان قضیّه‌ی سیاسی، طبق همان نگاه و بینش سیاسی خودت رأی بدهی، دیگری هم طبق سیاست خودش؛ امّا این را به دعوا نکشانید، به اختلاف نکشانید. ... این را مراقب باشید ... این آرامش خیلی مهم است؛ هُوَ الَّذی اَنزَلَ السَّکینَةَ فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لِیَزدادوا ایمانًا مَعَ ایمانِهِم.»۱۳۹۵/۳/۱۶ 🔸لذا «اختلاف نظر باشد؛ امّا این اختلاف نظر به شقاق، نفاق، دست‌به‌گریبان شدن، یکدیگر را بر زمین زدن، نباید برسد. در مقابل دشمن، همه باید متّحد و متّفق باشند. آنجایی که نظام با کلّیّتِ خود یک حرفی میزند، همه باید پشت سر آن حرف بِایستند.»۱۳۸۵/۷/۱۸ بنابر‌این «جناح‌بندی‌های سیاسی اشکالی ندارد، امّا نباید جامعه را به دو قطب تبدیل کرد.»۱۳۹۳/۶/۵ 🔹دوقطبیِ اصیل دوقطبیِ انقلاب و استکبار است 🔸نکته‌ی دوّم اینکه در رقابت‌های سیاسی باید میان جریانات معتقد به اصل انقلاب و نظام با دیگران تفاوت قائل شد؛ در واقع، دوقطبیِ اصیل را شکل داد و در دام دوقطبی‌های انحرافی و دشمن‌پسند اسیر نشد: «در ایران اسلامی یک دوقطبی‌ای وجود دارد؛ دوقطبی انقلاب و استکبار. آن کسانی که تفاله‌های بازمانده‌ی از دوران غلبه‌ی استکبارند و هر کسی که دنبال آنها است، همفکر آنها است، بله، اینها با انقلاب بدند؛ این دوقطبی هست ... [بین] آن کسانی که به امام علاقه‌مندند، به انقلاب علاقه‌مندند، با کسانی که اصل انقلاب را قبول ندارند، اصل نظام را قبول ندارند، البتّه یک دوقطبیِ این‌جوری هست.»۱۳۹۴/۱۲/۵ در حقیقت، نگاهِ درستِ انقلابی این است که «دو خط بیشتر نیست: یک خط، خطّ انقلاب و طرف‌داران انقلاب و امام است؛ یک خط هم خطّ دشمنان این انقلاب است.»۱۳۶۹/۹/۱۴ 📝 ادامه 👇
📝 ادامه 🔸بر این اساس، از منظر رهبر انقلاب، معیارهای روشن و مشخّصی برای مرزبندی و تمایز قائل شدن میانِ دوقطبی‌سازیِ اصیل و دوقطبی‌سازیِ دروغین وجود دارد: «از دوقطبی‌های کاذب بپرهیزید. 🔸در کشور مدام دوقطبی درست میکنند: طرف‌دار زید، طرف‌دار عمرو؛ طرف‌دار فلان فکر، طرف‌دار [فلان]؛ این حرفها چیست! آن کسانی که مبانی شما را، اصول شما را، دین شما را، انقلاب شما را، ولایت فقیه را، این چیزها را قبول دارند، برادر شما هستند، حالا گیرم یک اختلاف‌سلیقه‌ای هم با شما داشته باشند. یکی از چیزهایی که انسان واقعاً باید از آن شِکوه کند و گله کند، بعضی از اظهارات در این فضای مجازی است؛ سر یک چیز بیخود، این به آن میپرد، آن به این میپرد! پرهیز کنید؛ شما که بسیجی هستید [این کار را] نکنید.»۱۴۰۲/۹/۸ 🔸از این منظر، اصل در رفتار صحیح انقلابی حفظ و تقویت «اتّحاد و انسجام ملّی» با تأکید بر «اصول و منافع ملّی» است: «این تقسیم‌های غلط "چپ" و "راست" و امثال اینها را کنار بگذارند. آنچه مهم است آینده‌‌ی کشور است، آنچه مهم است آینده‌‌ی نسل ما است، آنچه مهم است نظام باعزّت اسلامی در کشور است؛ اینها مهم است ... البتّه سلیقه‌‌ها مختلف است؛ اختلاف سلیقه هست، اختلاف بینش سیاسی هست، اختلاف قومیّتها هست، اختلاف مذاهب هست ... [لکن] اینها باید وحدت ملّی را به هم نزند، یعنی آحاد ملّت را در مقابل هم قرار ندهد، کشور را دوقطبی نکند.»۱۴۰۰/۱/۱ 🔹دشمن می‌خواهد گُسل‌های سیاسی و اجتماعی را فعّال کند 🔸نکته‌ی دیگر اینکه یکی از نقشه های دشمن بر ایجاد دوقطبی و شکاف و تشنّج در فضای سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی قرار دارد و این مهم باید همواره مورد توجّه بازیگران و فعّالان سیاسی و رسانه‌ای باشد: «ایجاد دوجریانی، دوفرقه‌ای و دوقطبی از ضربه‌های مهلکی است که دشمن به دنبال آن است.»۱۳۹۵/۲/۱۹ «دشمن دارد زخمهایی را بر پیکر این انقلاب میزند ... یکی مسئله‌ی اختلافات جناحی است، یکی مسئله‌ی دوقطبی کردن‌های مصنوعیِ جامعه است ... باید اینها را التیام بخشید.»۱۳۹۵/۳/۶ 🔸لذا نباید جای دوست و دشمن را عوض کرد: «مبادا دشمن را با دوست اشتباه بکنیم. دوست را به خاطر یک خطا به جای دشمن بگیریم و از آن طرف یک عدّه‌ای هم دشمنِ خونی و معاند را دوست فرض کنند، به حرف او گوش کنند، توجّه بدهند.»۱۳۸۸/۴/۱۵ و نباید اجازه‌ی فعّال‌سازی گُسل‌ها را به بدخواهان ملّت داد: «ما در داخل کشور یک گُسلهایی داریم ... گُسلهای جناحی داریم ... این گُسلها تا مادامی که فعّال نشده، زلزله به وجود نمی‌آید، اشکالی هم ندارد؛ بودن اختلافات اشکالی ندارد. اگر چنانچه این گُسلها فعّال شد، آن‌وقت زلزله به وجود می‌آید. سعی دشمن در فعّال کردن این گُسلها است؛ حواستان باشد. ... سعی کنید این اتّفاق نیفتد.»۱۳۹۵/۳/۱۶ 🔸در نقطه‌ی مقابل، «منطق این است که وقتی دشمن از دور نگاه میکند، احساس کند که اینجا یکپارچه است، احساس یکپارچگی بکند. اینکه حرفهایی زده بشود که از آن حرفها دوجریانی و دوجهتی و تخاصم و دوقطبی‌گری در داخل ملّت یا در مجموعه‌ی نظام استفاده بشود، به ضرر کشور است.»۱۳۹۵/۳/۱۴ 🔸البتّه خسارتِ دیگرِ دوقطبی‌سازی‌های کاذب و ایجاد تشنّج سیاسی در فضای سیاسی کشور نیز ضربه به روحیّه‌ی مردم است: «مردم در تاکسی و خانه و مغازه، رادیوها را باز میکنند؛ وقتی دیدند که در آنجا یک نفر ایستاده و به نحوی با طرف مقابلش حرف میزند که گویی با آمریکا یا با دشمنِ خونیِ خودش حرف می زند، و گویی پشت این دروازه‌ها دشمن با همه‌ی وجود نَایستاده است، قلبشان مجروح میشود.» 🔖 منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله
✏️ | نسخه‌ای برای چالش‌های زندگی امروزی 👈 چرا باید زندگی شهدا را نوشت و منتشر کرد؟ و چرا باید مطالعه کرد؟ 🔸«بحمدالله ماجرای خاطره‌نویسی شهیدان، یک ماجرای راه‌افتاده‌ای در کشور است که باید تقویت بشود؛ باید بیشتر و بهتر با هنرمندیِ کامل نوشته بشود، این کتابها را جوانها بخوانند، همه بخوانند ان‌شاءالله و استفاده کنند.» این بخشی از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره‌‌ی ملّی شهدای سبزوار و نیشابور، در خردادماه سال گذشته است و البتّه تنها یکی از توصیه‌های مکرّر ایشان درباره‌ی لزوم ثبت‌وضبط، نشر و مطالعه‌ی خاطرات و زندگی شهدا است. امّا چرا ایشان در‌این‌باره این‌قدر تأکید دارند و این موضوع چه آثار و نتایجی دارد؟ این پرسش را می‌توان از منظرهای مختلفی مورد بحث و بررسی قرار داد که در ادامه به برخی از نکات مربوط پرداخته می‌شود. 🔹تجلیل از شهدا و بازماندگان آنان به مثابه‌ی قهرمانان ملّی 🔸جمع‌آوری و انتشار خاطرات و زندگینامه‌ی شهدا، به‌نوعی، قدرشناسی و تجلیل از آنان نیز محسوب می‌شود. اگرچه شهدا نیازی به این تجلیل و قدرشناسی ندارند و خانواده‌های آنان نیز با خدا معامله کردند و توقّعی شخصی در این زمینه ندارند، قدردانی از کسانی که جان خود، یعنی گران‌بهاترین داشته‌شان را فدا کرده‌اند، یک وظیفه‌ی دینی و ملّی و اخلاقی است. 🔸این برخورد تجلیل‌آمیز با سربازان و قهرمانان ملّی، در هر کشوری مرسوم و متداول است و البتّه که رزمندگان و شهدای ایران برای اهدافی ارزشمندتر و والاتر جنگیدند و جان‌فشانی کردند و لذا لایق تجلیل و قدردانی بیشتری نیز هستند. این کار باعث می‌شود به جامعه و به‌خصوص نسل جوان این پیام منتقل شود که کشور و ملّت قدردان زحمات و فداکاری‌های قهرمانان خود است و گسترش و تعمیق این پیام، در استحکام اجتماعی و تضمین امنیّت ملّی کشور نقش خواهد داشت. در حقیقت، باید گفت تجلیل از شهدا و ثبت خاطرات و زندگی آن‌ها زنده نگه داشتن یاد و راه آن‌ها است و این مسئله وقتی اهمّیّتی مضاعف می‌یابد که توجّه کنیم دشمنان این آب‌وخاک، با انواع و اقسام روش‌ها، به دنبال آن هستند که این بخش از حافظه و میراث مردم ایران به دست فراموشی سپرده شود. 🔹الگوسازی سالم و هدفمند 🔸هر جامعه و ملّتی نیاز به الگو دارد. مردم و به‌خصوص جوانان و نوجوانان از کسانی الگو می‌گیرند که جزئیّات زندگی آن‌ها را بدانند و با آن آشنا باشند. شهدا به دلایل متعدّد می‌توانند الگوهایی مناسب، در دسترس، باورپذیر، قابل تعمیم و جذّاب برای نسل جوان باشند. یکی از نکات مهم درباره‌ی آن‌ها این است که در همین جامعه و شرایط و دوران امروز زندگی می‌کردند و این قرابت زمانی و مکانی، بسیاری از شبهات و گره‌های ذهنی را برطرف می‌کند و بهانه‌ها و وسوسه‌های شیطانی را مرتفع می‌سازد. کم نبوده‌اند کسانی که با خواندن سرگذشت شهدا دچار تحوّل روحی شدند و مسیر زندگی خود را به سوی سعادت تغییر داده‌اند. 🔸این موضوع از این منظر دارای اهمّیّتی کلیدی است که دشمن، در یک جنگ تمام‌عیار و پیچیده‌ی فرهنگی و شناختی، در حال حقنه کردن الگوهای مخرّب به جامعه و نسل جوان است؛ الگوهایی که می‌توان گفت هیچ نسبتی با فرهنگ اسلامی و ایرانی جامعه‌ی ما ندارند و بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی امروز کشور ناشی از شیوع همین الگوهای مسموم است. 🔹غنیمت دانستن فرصت اندک 🔸حدود ۳۶ سال از پایان دوران دفاع مقدّس می‌گذرد و درصد قابل توجّهی از پدران و مادران شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان، از دنیا رفته‌اند و یا دچار کهولت سن شده‌اند. ذهن و دل این طیف، گنجینه‌ی اسرار دفاع مقدّس است و با عروج هر کدام از آنان، تکّه‌ای از این گنج از دسترس خارج می‌شود. دور نیست زمانی که برای یافتن یک پدر یا مادر شهید دوران دفاع مقدس باید چراغ به دست گرفت و جستجو کرد. از این رو، باید از اندک‌فرصت باقیمانده کمال بهره‌برداری را به شکلی مطلوب کرد و این خاطرات گران‌بها را که بخشی از یک برهه‌ی بسیار مهم و حیاتی در تاریخ این سرزمین است، ثبت‌وضبط کرد. این منابع و سرمایه‌های ارزشمند مانند معادن طلا نیستند که اگر امروز برای استخراجشان تعلّل کردیم، فردا و فرداهایی برای جبران باشد؛ تعلّل در این زمینه یعنی از دست رفتن کامل این سرمایه‌ها و باید دانست که فرصت در این زمینه اندک است و با سرعتی فزاینده در حال سپری‌شدن. 🔹ممانعت از تحریف تاریخ 🔸یکی از کلان‌پروژه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر، تلاش برای تحریف تاریخ معاصر و از جمله دوران دفاع مقدّس بوده و هست. اساساً تحریف یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای دشمنی با انقلاب اسلامی و نظامِ برآمده از آن است که البتّه در دوران جدید و با استفاده از ابزارهای نوین، این پروژه ابعاد بزرگ‌تر و جدّی‌تری نیز یافته است. ✏️ ادامه 👇
✏️ ادامه 🔸ثبت‌وضبط خاطرات و زندگی شهدا و نشر و انتقال هنرمندانه‌ی آن، یکی از راه‌های مؤثّر برای مقابله با این ترفند دشمن است. در واقع باید گفت تبیین زندگی و سیره شهدا باطل‌السّحر تحریف بسیاری از ارزشهای کلیدی توسّط دشمن است. 🔹ترویج مطالعه و سنگِ‌بنای هنرهای تصویری 🔸یکی دیگر از نتایج و آثار ثبت‌وضبط و نشر خاطرات و زندگی شهدا ترویج مطالعه است. با تولید آثار جذّاب و هنرمندانه، این‌گونه کتب می‌توانند منبعی غنی برای اهل مطالعه باشند. نکته‌ی قابل توجّه اینکه چنین آثاری، هم برای خوانندگان عادی و عموم مردم می‌تواند جذّاب باشد و هم برای پژوهشگرانی که می‌توانند با رجوع به این آثار و بررسی عمیق و دقیق آن‌ها تولیدات جدید پژوهشی از آن‌ها استخراج کنند. 🔸یک نکته‌ی مهمّ دیگر آنکه در همه جای دنیا این‌گونه آثار مکتوب و دستِ‌اوّل، یک منبع غنی و مهم برای نگارش نمایشنامه و فیلم‌نامه نیز هست که گام اوّل برای تولید آثار تصویری است؛ آثاری که اگر هنرمندانه و فاخر باشند، می‌توانند طیف بسیار گسترده‌ای از مخاطبین را جذب کنند و تحت تأثیر خود قرار دهند. 🔹نسخه‌هایی برای درمان دردها و رفع گرفتاری‌ها 🔸آدم‌های امروز، به دلایل مختلفی که پرداختن به آن خارج از حوصله‌ی این نوشتار است، گرفتاری‌ها و دردهای بسیاری دارند. زندگی ماشینی، سرعت سرسام‌آور زندگی، مشغله‌های فراوان، فشارهای متعدّد واقعی و غیر واقعی و امثال این‌ها باعث شده است بسیاری از آدم‌ها دچار اضطراب و نوعی گمگشتی‌های حدّاقل مقطعی شوند. افزایش افسردگی و اختلالات روانی، کاهش ازدواج، افزایش نرخ طلاق، شیوع عرفان‌های کاذب و از این قبیل چالش‌ها برخی از تبعات ملموس و عینی دنیای امروز و سبک زندگی مادّی است. در چنین دنیایی، آدم‌ها در‌به‌درِ اندکی آرامش‌اند و برای رسیدن به آن به هر دری می‌زنند، امّا اغلب به دلیل رجوع به نسخه‌های قلّابی و شیّادانه نه‌تنها آرامشی نمی‌یابند، بلکه مشکلاتشان تشدید هم می‌شود. آشنایی با شهدا و زندگی آن‌ها برای انسان سرگشته و خسته‌ی امروزی نسخه‌ای اصیل، کاربردی و شفابخش است. 🔖 منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله
نسخه_تابلو_اعلانات_۴۶۱_خط_حزب‌الله.pdf
6.64M
📝 نسخه | شماره ۴۶۱ نشریه خط حزب‌الله 💻 @Khatt_khamenei
🌷 این شماره‌ هفته‌نامه خط‌ حزب‌الله به روح مطهر دختر بچه شهید فلسطینی تقدیم میشود. 📜 khl.ink/khat |
🔰 حضرت خدیجه کبری قبل از فتح مدینه همه چیز خود را اتفاق کردند 📜 khl.ink/khat |
🔰 برادری و وحدت بین مسلمین امروز بیشتر از همیشه باید باشد 📜 khl.ink/khat |
🔰 حکم برگزاری مراسم عیدالزهرا(س) 📜 khl.ink/khat |
🔰 مسلمانان از قدرت اسلام نباید غفلت کنند 📜 khl.ink/khat |
🔰 زندگی مسئولان اسلامی نباید تجمل را به فرهنگ تبدیل کند 📜 khl.ink/khat |
📝 دفاع مقدّس ملّت ایران، سرمشق مقاومت امّت اسلامی 📢 شماره جدید خط حزب‌الله در آستانه هفته دفاع مقدس منتشر شد. 👈 چهارصد و شصت و دومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این برهه‌ی هشت‌ساله‌ی مقاومت ملت ایران را به عنوان یک الگوی موفق برای همه ملت‌های مسلمان بررسی کرده است. ✍ این هفته نامه همچنین به مناسبت بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار مدال‌آوران و قهرمانان، در یادداشت هفته‌ی خود، به بررسی چیستی «هویّت ایرانی» و نسبت آن با وجوه مختلف زندگی ایرانیان پرداخته است. 🖼 چاپ و توزیع به همت نیروهای مؤمن و انقلابی سراسر کشور 📢 «خط حزب‌الله» را از اینجا بخوانید. 💻 @Khatt_khamenei