eitaa logo
خوانسار «خوسارخُمون»😍
942 دنبال‌کننده
19.1هزار عکس
12.4هزار ویدیو
150 فایل
کانال اطلاع رسانی خوانسار «خوسارخُمون» https://eitaa.com/Khoosarkhomoon 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید آی‌دی سوال و تبلیغات🥰 @khansar1400 🎤📽️شهروند خبرنگار ما باشید از برنامه مراسمات و اتفاقات جالب،😍 سطح شهرو روستا کلیپ۱دقیقه‌ای ارسال کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
لایحه عفاف و حجاب ستاد امر به معروف.pdf
600.5K
🔴لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ♦️ستاد امر به معروف و نهی از منکر لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی را تدوین و منتشر کرد. ♦️در مقدمه این لایحه، مردمی سازی، مرحله‌ای بودن و آغاز اجرا از ناهنجاری‌های شدید، کاربردی کردن و اثربخش شدن جرایم و اعمال مجازات‌های بازدارنده، تاکید بر نقش مدیران مجموعه ها در ایجاد محیط سالم اخلاقی، توجه به پایه کار فرهنگی و مشاوره عفاف و حجاب خصوصا در محلات با محوریت مسجد، توجه و تاکید به آموزش، نقش دهی حمایتی به فراجا، قوه قضاییه و دولت در جهت حمایت از ضابطان و سرمایه های مردمی آموزش دیده، جامعیت و استمرار و قابلیت اجرای برنامه، توجه به جرم‌انگاری موثر بعد از اصرار به تخلف، توجه به جرایم سازماندهی شده و مرتبط با بیگانه، احیای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و تعیین متولی مشخص برای مدیریت و پاسخ‌گویی در قبال اجرای قانون و ابتنا بر طرح توجیهی جامع ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی های آن عنوان شده است. 📝جهت مطالعه خبر به لینک مراجعه نمایید: https://setad-abm.ir/0007N3
🔴 امیرعبداللهیان: هیات حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم وزیرامورخارجه: 🔹ما در ارتباط با موضوع حقابه ایران از هیرمند، گفت وگوهایی با مقامات افغانستان داشته‌ایم و معتقدیم که بر اساس قرارداد ۱۳۵۱ باید در این ارتباط مسیر حقوقی مورد توجه قرار بگیرد. 🔹به مقامات افغانستان گفته‌ایم که مشکل حقآبه از طریق بیانیه سیاسی حل نمی‌شود و باید در چارچوب اقدامات حقوقی این موضوع پی گیری شود. درگیری‌های مرزی پراکنده‌ای که در ماه‌های گذشته بعضا در مرز ایران و افغانستان رخ داده، باعث نگرانی است. 🔹راهی جز تعامل بین دو کشور وجود ندارد ما نمی‌خواهیم حادثه تلخ مزار شریف تکرار شود. 🔹ما می خواهیم به روند تحقق صلح و امنیت در افغانستان کمک کنیم و انتظارات متقابل نیز از حاکمان کنونی افغانستان داریم. 🔹ما از این که در افغانستان دولت فراگیر تشکیل نشده ناخرسندیم و این موضوع را به حاکمان کنونی افغانستان نیز اعلام کرده‌ایم. 🔹ما هیات حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم و بر لزوم تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تاکید داریم. همچنین طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است نه همه آن.
۴ونیم سال‌ حبس برای پاگذاشتن روی میز پلوسی 🔹ریچارد بارنت که در جریان حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا پای خود را روی میز رئیس وقت مجلس نمایندگان آمریکا قرار داد، به چهارونیم سال حبس محکوم شد.
🔴موشک خرمشهر ۴ (خیبر) رونمایی شد ♦️این موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سر جنگی ۱۵۰۰ کیلوگرم سنگین‌ترین سر جنگی را در میان موشکهای ایرانی دارد. ♦️سرجنگی این موشک با طول حدود ۴ متر، یکی از بزرگترین و اثر بخش‌ترین سرجنگی‌های تولید شده می‌باشد که قابلیت حمل بیش از یک تن مواد ناریه دارا است. ♦️دارای موتور پیشرفته اروند و نقطه زن بدون نیاز به هدایت فاز نهایی است. در این موشک از سوخت هایپر گولیک استفاده می‌شود. این موشک در برابر جنگال مقاوم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویری از شلیک موشک خرمشهر ۴ (خیبر) ♦️این موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سر جنگی ۱۵۰۰ کیلوگرم سنگین‌ترین سر جنگی را در میان موشکهای ایرانی دارد. ♦️سرجنگی این موشک با طول حدود ۴ متر، یکی از بزرگترین و اثر بخش‌ترین سرجنگی‌های تولید شده می‌باشد که قابلیت حمل بیش از یک تن مواد ناریه دارا است. ♦️دارای موتور پیشرفته اروند و نقطه زن بدون نیاز به هدایت فاز نهایی است. در این موشک از سوخت هایپر گولیک استفاده می‌شود. این موشک در برابر جنگال مقاوم است.
🔴 باز نشر /اسحاق شامیر نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: حزب الله ثابت کرد که عرب نوع دیگری هم وجود دارد! ♦️تصور نمی‌کردم روزی زنده باشم و ببینم که اسراییل و ارتش شکست ناپذیر آن مجبور شود از برابر یک گروه عرب فرار کند. 🔻چه شد؟ چطور چنین می‌شود؟ 🔻چند صد مبارز حزب الله قویترین حکومت منطقه را مجبور کردند به این شکل شکست خورده درآید 🔻حزب الله ثابت کرد عرب نوع دیگری هم وجود دارد.
🔴 مدیرمسئول روزنامه اعتماد به ۶ ماه زندان و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد ♦️روزنامه اعتماد نوشت: محمد جلیلیان، وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به حکم محکومیت بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد در ۲ پرونده شکایت قرارگاه ثار‌الله سپاه از حکم محکومیت ۶ ماه حبس تعزیری و سپس از باب تخفیف پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه در دادگاه خبر داد.
🔴صدور کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی/ اعطای ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیر قانونی ♦️دادستان تهران: برای مدیران وقت بانک‌های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال پیگرد قضایی و کیفرخواست صادر شده است. ♦️متهمان ردیف‌های اول و دوم این پرونده؛ مدیر عامل وقت بانک پاسارگاد و مدیر هلدینگ تابعه آن بانک می‌باشند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم هستند. ♦️متهمان ردیف‌های بعدی این پرونده ۳ نفر از مدیران وقت بانک صادرات ایران به عنوان عوامل اعطای تسهیلات هستند که از جایگاه قانونی خود سوء استفاده کردند و به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور برایشان درخواست مجازات شده است.
✅ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِم موضوع: «» روز پنجشنبه، ١۴٠٢/٠٣/٠۴ ✍️ مناسبت روز: ، سالروز مقاومت مردم قهرمان دزفول در برابر حملات وحشیانه بعثی‌های عراق در زمان دفاع مقدس است که موجب شد این تاریخ به نام «» در تقویم رسمی کشور ثبت و «» به عنوان «» نامگذاری شود؛ لذا ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و با سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای این شهر قهرمان‌پرور، سخن امروز را آغاز می‌نمائیم؛ ♦️ مردم سلحشور دزفول در مدت هشت سال دفاع مقدس با وجود اصابت موشک‌های بی‌شمار بر پیکره شهرشان، نه تنها آن را ترک نکردند، بلکه هر روز، بخش‌های تخریب شده را مجدداً بازسازی می‌کردند تا جایی که اراده رژیم بعثی عراق، برای خالی کردن این شهر مهم، و ویران کردن آن، به یکی از آرزوهای دست نیافتنی مبدل شد؛ ♦️مردم شهیدپرور دزفول در تمامی دوران جنگ تحمیلی، نه تنها فرار نکردند و در برابر حمله‌های وحشیانه و موج تبلیغی و تهدیدات گسترده رژیم بعث عراق و بلندگوهای شبانه‌روزی منافقین و حامیان آنان ایستادگی نمودند، بلکه هر هفته نماز وحدت‌ آفرين جمعه این شهر را به امامت حضرت آیت‌الله قاضی (ره) باشکوه‌تر از گذشته برگزار نمودند؛ ♦️برای درک شجاعت مردم دزفول، همین بس که بدانیم در دوران دفاع مقدس، علاوه بر هزاران خمپاره، بیش از ۱۷۶ موشک زمین به زمین، ۲ هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما به این شهر اصابت کرد و بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی و تجاری تخریب شد؛ ♦️همچنین دشمن بعثی عراق، ۲ لشکر از ۶ لشکر اصلی خود را، مأمور فتح دزفول کرده بود تا بتواند با استفاده از موقعیت استراتژیک این شهر، خوزستان را دور زده و درنهایت این استان سوق الجیشی و نفت‌خیز ایران را به تصرف خود درآورد؛ لذا اگر مقاومت قهرمانانه مردم غیور دزفول نبود، چه‌بسا خوزستان سقوط کرده و جنگ تحمیلی، سرانجام دیگری پیدا می‌کرد؛ ♦️اما مردم دلیر دزفول با تقدیم ۲ هزار و ۶۱۰ شهید به اسلام و انقلاب، همچون کوهی استوار و سرافراز ایستادند و به نماد مقاومت و پایداری ایران اسلامی تبدیل شدند؛ ♦️بر همین اساس هيأت دولت وقت، به پاس مقاومت عزتمندانه مردم این شهر پهلوان‌پرور، دزفول را به عنوان «پایتخت مقاومت ایران اسلامی» معرفی نمودند؛ ♦️حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز در پنجم اردیبهشت سال ١٣۶٢ در پیامی به مردم شریف دزفول فرمودند: «شما دزفولی‌ها امتحان خود را دادید و از این امتحان خوب بیرون آمدید، شما دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردید...» ♦️ همچنین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز در اسفند ماه سال ١٣٧۵ در جمع مردم غیور این‌ شهر فرمودند: «مردم دزفول یکی از بهترین امتحان‌های دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را در تاریخ به یادگار گذاشتند و قهرمانی ماندگاری را (از خود) به ثبت رساندند و این اثر شگفت‌آور، نتیجه رسوخ و نفوذ ایمان انقلابی تا اعماق روح و جان این مردم است...» ✍️ در پایان سخن امروز، در برابر شجاعت، استقامت و پایداری مردم ایثارگر، شهیدپرور و قهرمان دزفول، سر تعظیم فرود آورده و علاوه بر تبریک و گرامیداشت «روز دزفول» به عنوان نماد مقاومت و پایداری، بهترین پاداش‌ها در دنیا و آخرت را برای آنان، از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم؛ چنانچه امام صادق(ع) فرمودند: «هرگاه مؤمنان به بلایی و مشکلی گرفتار شوند و در این راه استقامت و پایداری نمایند، پاداشی همچون پاداش هزار شهید به آنها داده می‌شود» (اصول‌کافی، ج٢، ص٩٢)
‏استادمون همیشه سر کلاس میگه فهمِ سوال ، نصف جوابه! منم تو امتحان زیر همه سوالا نوشتم جوابشو بلد نیستم ولی می‌فهمم چی میگی ؛ نامردی اگه نصف نمره رو ندی😁😂
🔴دستگیری عامل برنامه‌ریزی آشوب در زندان‌های کشور توسط اطلاعات سپاه یک عامل اصلی گروه‌های سلطنت طلب که با پشتیبانی رسانه‌های معاند، هدایت اقدامات یک "شبکه زندان" در زندان‌های کشور را به عهده داشت، توسط سازمان اطلاعات سپاه در بوشهر دستگیر شد. این فرد زمینه سازی برای ملتهب جلوه دادن زندان‌های کشور را به عهده داشت که با این ترفند فشارهای حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی و قوه قضائیه را تقویت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚪️خون دادن برای امام خمینی زیباست... اماخون دل خوردن برای امام خامنه‌ای از آن هم زیباتر است :) 🎞ایلیا مدیا https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/27086
🔺آنچه ملاحظه میکنید پاسخ یکی از تحلیلگران نسبتا شناخته شده ، در پاسخ به نداشتن بازدارندگی ِطرح حجاب و عفاف است! ❌پاسخ : خیر ، نیازی نیست اسنایپر بگذارید ، فقط توضیح دهید که ؛ ⁉️چرا یک خانم کشف کننده برای بار سومی که کشف حجاب کرده و تقریبا بعد از بار اول و دوم میتوان به لجبازی او پی برد ، تنها باید ۱میلیون تومان جریمه شود؟ ⁉️آیا این جرایم بازدارنده است؟ ⁉️خیلی مراجع قضایی ما خلوت هستند که میخواهید با این جریمه‌ی غیر بازدارنده برای فرد کشف حجاب کننده در مرتبه‌ی چهارم ، پرونده قضایی تشکیل دهید؟ ♨️نکته : البته نباید فراموش شود که احتمالا فرد کشف حجاب کننده چند ده بار با حالت کشف حجاب از خانه خارج شده و جامعه را با فعل حرامش آلوده کرده که سه یا چهار بارش را دوربین های پلیس شکار کرده و با تشکیل پرونده قضایی روبرو می‌شود! 📍پ.ن : قطعا در زمینه‌ی حجاب لازم است ، اما قانون کامل و الزام به قانوم متخلفین نیز ، یکی از ارکان حل معضلات اجتماعی‌ست! ✍ میلاد خورسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻فیروز نادری، از دانشمندان بزرگ ایرانی و از مدیران پیشین ناسا در اثر افت فشار و برخورد سرش با دیوار از گردن به پایین فلج شد! 🔻هر چند آرزو داشت که با کمک ایلان ماسک آخوندها را سوار بر سفینه‌ای کند و به زحل بفرستد، اما یقین دارم، این نفرت معلول نادانی و جهل او بود، اگر کمترین اطلاعی از خدمات بی‌منت عالمان به علم و فرهنگ و مردم می‌داشت، هرگز به خود اجازه نمی‌داد که علیه آنان، چنین نفرت‌افروزی و نفرت‌پراکنی کند. 🔻لطفاً برای سلامتی و عاقبت بخیری این دانشمند بزرگ دعا کنید.
📌 بر اساس آمارهای رسمی 78 درصد علت طلاق در كشور به عدم آگاهی ها درباره مسائل زناشویی می شود. ▪️رهبر معظم انقلاب فرموده اند: اگر خانواده سالمي در يك جامعه ای وجود داشته باشد، آن جامعه سالم خواهد شد 🔸برای بهبود گیاهی و ریشه ای مشکلات آقایان به آیدی زیر مراجعه کنید ☘️ @salamat_adminn و یا با شماره ی زیر تماس بگیرید.👇🏻📞 09916277730 💠فرم درخواست مشاوره(رایگان): 🔻https://digiform.ir/w4e7d4af8
خبرهای چندخطی 🔸آملی لاریجانی: تحمل وضعیت معیشتی برای بسیاری از مردم مشکل شده، مسئولان فکر عاجل داشته باشند 🔸رئیس مجلس: قول می‌دهم کشور در برنامه هفتم به ثبات اقتصادی برسد 🔸محسن رضایی: اصلاحات اقتصادی در راه است! 🔸وزیر امور خارجه: برای حفظ آرامش مردم دائما (از مذاکرات) اطلاع رسانی نمی‌کنیم. پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است 🚘سایت سامانه تخصیص خودرو هنوز اختلال دارد 💧ذخایر آب سدهای کشور ۱۸ درصد افزایش یافت 🔸مدیرکل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی: تولید مرغ در خرداد ماه از نیاز کشور بیشتر می‌شود 🎓وزارت علوم: اگر رتبه‌های زیر ۲۰۰ کنکور وارد رشته‌های خاص دانشگاهی شوند، می‌توانند تا دوره دکتری به طور مستقیم تحصیل کنند. 🎓۷ نفر در جریان فروش سوالات امتحانات نهایی شناسایی شده‌اند/ دبیر شورای امنیت کشور: قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور در صورت نیاز مصوب می‌شود 🚀موشک بالستیک خرمشهر ۴ رونمایی شد.  این موشک دارای برد ۲ هزار کیلومتر و وزن سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرم است. 🔸دنیس راس مشاور ۳ رییس جمهوری آمریکا: ایران آن طور که باید از آمریکا نمی ترسد، باید آنها را طوری بزنیم که انتظار آن را ندارند! 🔸جمهوری آذربایجان: اجازه حمله اسرائیل از خاکمان به ایران را نمی‌دهیم 🔸ادعای وزیر کشور ترکیه: مقر فرماندهی جدید پ.ک.ک در ایران است 🔸طالبان: بازدید ایران از سدهای افغانستان جزء معاهده هیرمند نیست 🔸احتمال دیدار رئیسی و السیسی تا پایان ۲۰۲۳ 🔸مذکرات مستقیم تل آویو - ریاض تکذیب شد 🔸کانادا و عربستان سعودی روابط دیپلماتیک را از سر گرفتند این دو کشور در سال ۲۰۱۸ در پی اظهار نظر وزارت خارجه کانادا که در توییتری از فعالان بازداشت‌شده حقوق زنان در عربستان حمایت کرده بود قطع شد. 🔸قتل یک صهیونیست در دوبی با ضربات چاقو 🔸چهار و نیم سال زندان برای مردی که پایش را روی میز نانسی پلوسی گذاشت 🔸مرد معلول با کمک کاشت مغزی موفق به راه رفتن شد 🔸کشف جسد زن جوان در چند کیسه در میدان آزادی 🔸افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در افراد بالای ۱۸ سال ⚽️ گروه‌بندی مسابقات مقدماتی زیر ۲۳سال آسیا/ تیم امید ایران در گروه E با ازبکستان، هنگ کنگ و افغانستان همگروه شد. ⚽️ جدال پرسپولیس و هوادار در نیمه‌نهایی جام حذفی امروز ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین ⚽️ جزئیات واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هفته آینده اعلام‌ می‌شود. https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/27095
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اهمیت بمب اتمی برای بازدارندگی ایران 🔹اظهارات قابل تامل مناشه امیر از فعالان سیاسی و رسانه ای رژیم صهیونیستی https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/27095
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 ساده‌زیستی، امتیاز مجلس یازدهم ✏️ رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی: یکی از امتیازات مجلس یازدهم که من اصرار دارم این را بگویم و به زبان بیاورم، ساده‌زیستی است؛ یعنی تا‌ آنجایی که به من گزارش شده نسبت به بسیاری از افراد این مجلس، رفتار اشرافی‌مآبانه و نگاه از موضع بالا و به مردم بی‌اعتنائی کردن، یا نیست یا کمتر هست. حالا عرض کردم استثناهایی هم وجود دارد؛ یعنی استثناها هم الان جلوی چشم بنده هست، امّا روش کلّی این است؛ این روش کلّی خیلی چیز خوبی است. اینها را از دست ندهید؛ من میخواهم عرض بکنم این نشست‌وبرخاست با مردم، این تواضع در مقابل مردم، این شنیدن حرف مردم را از دست ندهید. 🎥 💻 Farsi.Khamenei.ir
♨️ مدیر کل جدید اطلاعات استان اصفهان معرفی شد 🔻 در نشست شورای تامین استان با حضور حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، مدیرکل جدید اطلاعات استان اصفهان معرفی شد. وزیر اطلاعات: 🔻 باید متوجه باشیم دشمن در تداوم جنگ ترکیبی و اقدماتی که سال قبل از آن نتیجه نگرفت برنامه‌های ایذایی و تروریستی را در دستور کار خود دارد. 🔻 دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند. 🔻 یکی از برنامه ریزی‌های دشمن در سال جدید تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام است.
💢نتایج آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می شود ↙️ فرایند مصاحبه یک هفته بعد از اعلام نتایج انجام می شود 🔸حد نصاب های ۳۰ تا ۶۰ برای مصاحبه دعوت می شوند
🔴 پمپئو⁩ وزیر خارجه ترامپ و از قاتلین اصلی شهید سلیمانی⁩: 🔹‌ ‏رژیم ایران تا امروز تشنه گرفتن انتقام سلیمانی است.ما می‌دانیم آن‌ها توانایی عملیات در خاک آمریکا را دارند.برای همین هم هنوز تیم حفاظت سایه‌به‌سایه همراه من است