7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
※ وای بر سری که نه بر تن بیارزد، نه بر نِی!
برشی از تئاتر تلوزیونی دروازه ساعات
#در_جستجوی_لیلی
پی نوشت:خدا رحمت کنه بازیگر خوش اخلاق وامام حسینی خوبمون علی سلیمانی رو که در اثر بیماری کرونا از دنیا رفت.
فاتحه ای مهمانش کنید.
@Labelaye_Satrha
🗣️ اکنون وظیفهٔ ما این است:
شفاف،
محکم،
و یکصدا
پای اصول بایستیم.
📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید»
@Labelaye_Satrha
20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❓چرا پیام رهبر معظم قبل از امضاء تفاهم ایراد نشد؟!
❓چگونه کنشگری کنیم تا دو صدایی، حاکمیت دوگانه و تفرقه ایجاد نشود؟!
❓دو نحوهٔ ابطال تفاهمنامه وجود دارد، کدام یک درست است؟
🎙️سخنان مهم #استاد_قنبریان
#راهبرد_تبیینی
#عمار_جهاد_تبیین
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
💬 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
ذاکر، خط روضه را کشانده تا پشت خیمه. امام، طفل صغیر را بالای دست گرفته و طلب آب میکند. ذاکر زبان حال میخواند که کاش حسین(ع) بچههایش را با خود نیاورده بود به کربلا. از روضه کنده میشوم. ذهنم فلشبک میزند. میروم عربصالیم، بنت جبیل، بازوریه.
روزهایی که در جنوب لبنان بودم، هر فرصتی پیدا میکردم به بهانهای وارد خانههای مردم شوم. نه از سر کنجکاویِ معمول؛ میخواستم سبک زندگیشان را ببینم. میخواستم بفهمم مردمی که دههها طعم جنگ، ناامنی و مقاومت را چشیدهاند چگونه زندگی میکنند.
خانهها برایم آشنا و در عین حال عجیب بودند. نه از آن جهت که فقیرانه باشند؛ نه. سبک زندگی در آنها به شکلی بود که انگار صاحبان خانه همیشه آمادهی رفتناند. مبلمانها ساده، وسایل ضروری و کمحجم، تزئینات حداقلی. انگار اگر روزی لازم میشد، میتوانستند در یکی دو ساعت همه چیز را جمع کنند و راه بیفتند. خانهها بیش از آنکه محل دلبستگی باشند، پناهگاهی موقت بودند برای ادامه مسیر.
همان روزها زیاد به چمران فکر میکردم. به مردی که میتوانست در آسایش و رفاه آمریکا بماند، در دانشگاه تدریس کند، زندگی بیدغدغهای داشته باشد، اما همهی آنها را رها کرد. آمد میان محرومان جبل عامل. میان یتیمها و آوارگان. زندگیاش را سبک کرد تا بتواند حرکت کند. تا بتواند هر جا تکلیفش او را میخواند حاضر باشد.
بعد ناخودآگاه خودم و زندگی خودمان را با آنها مقایسه میکردم. ما چقدر سنگین زندگی میکنیم. چقدر ریشه در زمین دواندهایم. آنقدر که گاهی برای برداشتن یک قدم اضافه هم به زحمت میافتیم. اگر بخواهیم چند ماه از روتین زندگی فاصله بگیریم، اگر بخواهیم برای یک مأموریت، یک هجرت، یک تجربه یا حتی یک تصمیم متفاوت حرکت کنیم، صدها بند نامرئی دست و پایمان را میگیرد؛ قسط، اجاره خانه، اقساط خودرو، تعهدات شغلی، مرخصیهای محدود، هزار وابستگی کوچک و بزرگی که آرامآرام آزادی حرکت را از ما گرفتهاند.
ما معمولاً از کربلا درس ایستادگی و شهادت میگیریم؛ اما کمتر به هجرت فکر میکنیم. کمتر به آن دلکندنی که پیش از جهاد لازم است. به سبککردن بارها. به آزادشدن از وابستگیهایی که اجازه حرکت نمیدهند. هجرت از عادتها، از دلبستگیها، از آسایشهای فلجکننده. کاش یاد گرفته بودیم گاهی برای انجام یک وظیفه بزرگ، باید زندگی را آنقدر سبک کرد که بتوان با یک یاعلی کَند و رفت.
رحمالله من نادی یاحسین! مظلومکِش، فکر و ذکرم را برمیگرداند وسط روضه. روضهای که تمام شده و چیزی از آن نشنیدهام!
محمد علی جعفری
@Labelaye_Satrha
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز آخرین روز بهار است، سالگرد شهادت دکتر مصطفیٰ چمران.
این خاطره شیرین را از زبان #آقا بشنوید.
رضوان خدا نصیب ارواح طیبه #آقای_شهید و شهید چمران و جمیع شهدای اسلام.
#سالگرد
#شهادت_دکتر_چمران
#سیویكخردادماه
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از علیرضا زادبر
ترامپ در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اینکه ایران از حق غنیسازی خود دست نخواهد کشید، مدعی شد: بهتر است مراقب حرف زدنش باشد؛ وگرنه بقیه کشور را تصرف خواهیم کرد/ من یک گزینه ۶۰ روزه دارم, بعد از این گزینه میتوانم هر کاری که میخواهم انجام دهم/ اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتوانند به خانه برگردند
@Politicalhistory
هدایت شده از «اعترافاتِیکتبعیدی»
حرمله خیر نبینی، گلِ من نورس بود
کشتنش تیر نمیخواست، نسیمی بس بود .. :)
﷽
🔰 جنگ تمام نشده؛ فقط شکل آن ممکن است تغییر کند
✍️🏻 برخی نشانهها این احتمال را تقویت میکند که صحنه جنگ به سمت درگیریهای زمینی و منطقهای کشیده شود.
▫️سخنان اخیر ترامپ درباره واگذاری مسئله حزبالله به سوریه، این احتمال را در ذهن ایجاد میکند که بخشی از تحولات آینده در سوریه و لبنان رقم بخورد.
🔘 این یک پیشگویی یا خبر غیبی نیست، بلکه صرفاً یک محاسبه برای حفظ آمادگی است.
نباید از فضای جنگی خارج شد و گمان کرد همهچیز پایان یافته است.
رهبر انقلاب نیز صریحاً اعلام کردند که این روند، نظر مطلوب ایشان نبوده است.
⬅️ امروز وظیفه، حفظ میدان، وحدت و آمادگی است؛ بهویژه در روزهای محرم که روحیه ایستادگی و مقاومت را زنده نگه میدارد.
📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید»
#بصیرت
#وحدت
#آمادگی_میدانی
@Labelaye_Satrha
روح الله رحیمیاننماهنگ آنام علی.mp3
زمان:
حجم:
5M
🔉 نماهنگ آنام علی
همه میگفتن چشماش به باباش رفته
طرز نگاهاش به باباش رفته
حالت لب هاش به باباش رفته
حتی مژه هاش به باباش رفته
@Labelaye_Satrha
لابهلایسطرها
🔉 نماهنگ آنام علی همه میگفتن چشماش به باباش رفته طرز نگاهاش به باباش رفته حالت لب هاش به باباش رفته
الهی
بدم المظلوم
عجل
فرجه...