3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقت نمازه
شعر طنز نماز خواندن در محضرامام شهیدمونو ببینیم ، خیلی زیباست👌
خلاصه موقع نماز خوندن مواظب باشیم این جوری نماز نخونیم😅
@Labelaye_Satrha
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مرحوم کوثری روضه خوان، نزد رهبر شهید، در اولین محرمِ بدون امام خمینی، امام را یاد می کنند و آقا گریه میکنند
@Labelaye_Satrha
شهر ری.mp3
زمان:
حجم:
10.6M
چرا آمریکا وسط مذاکرات حمله کرد؟
چرا آمریکا وسط جنگ سراغ آتش بس و مذاکره رفت؟
ایران چرا پذیرفت و چه طرحی را پیش میبرد؟
🔺۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵
تجمع مردم انقلابی ، شهر ری تهران
شیخ علی مهدیان
@Labelaye_Satrha
لابهلایسطرها
چرا آمریکا وسط مذاکرات حمله کرد؟ چرا آمریکا وسط جنگ سراغ آتش بس و مذاکره رفت؟ ایران چرا پذیرفت و چ
این صوت رو بشنوید وبرای همه عزیزانتون خصوصا جوونها ونوجوونها بفرستین.
تبیین دقیق ودرستی آقای مهذیلن از شرایط جنگ ومابعدش ارائه میده👌
@Labelaye_Satrha
جنگ ما وآمریکا واسرائیل به عنوان راس جبهه کفر #جنگ_تاب_آوری است.
در این جبهه هر کدام بیشتر طاقت آورد برنده جنگ است.
هدایت شده از کشوردوست
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ کارم شد از داغ تو اشک و آه، رفتی و تاریکم من آه ای ماه...
🔹[با حال مناسب روضه، ببینید]
❤️ امشب، نوحهسرائی حاج محمود کریمی در جمع عاشقان رهبر شهید انقلاب رضواناللهعلیه؛ رواق کشوردوست. ۱۴۰۵/۳/۲۱
💻 @Keshvardust_ir
🔴 ویژه- انتشار برای اولینبار| #شهید_پستونک_صورتی 💘
🔹این طفل معصوم را ببینید. اسم زیبایش آویناست. فقط 2 سال و 20 روز داشت. در باغچه حیاطشان در حال بازی بود که ارتش آمریکا جدیدترین موشک خود را برای اولینبار در جهان بر سر مردم لامِرد تست کرد و ناگهان 720,000 ترکش بر سر این شهر کوچک فرود آمد.
🖤 #آوینا همانطور که پستانک در دهان داشت داغی گلوله را حس کرد؛ با همان پستانک و دست و پای پر از خون روانه اتاق عمل شد و با همان پستانک به سوی آسمان پرواز کرد.
🔸این عکس را باید تمام سفارتخانههای ایران استوری کنند تا جهان، جنایت جنگی آمریکا را ببیند. اگر دست من بود این عکس را بر دیوارنگاره میدان انقلاب تهران نصب میکردم، تا همه بدانند عمو ترامپ چه هدایایی به مردم ایرانزمین داد!
@Labelaye_Satrha
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتگوی جالب یک جوان با واشقانی در خصوص مذاکره با آمریکا
@Labelaye_Satrha
🔴 نکته
🔹دشمن مذاکرات فقط و فقط ۲ طرف هستند
۱. آمریکا
۲. رژیمصهیونیستی
که هردو یکی هستند و هیچ فرقی باهم ندارند
دلیل؛ تجربه ۴۷ ساله و اینکه هربار نتوانسته در مذاکرات پیش برود، جنگ به راه انداختهاست، چه جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه و چه جنگ خیابانی و په جنگ ترکیبی تحریمی!
از زمان آزادسازی گروگانها، رژیم بعث و برجام، تا همین ۲ جنگ اخیر، همیشه شاهد این رفتار آمریکا بودهایم...
🔹لذا نباید آدرس غلط داده شود که گویا منتقدان داخلی، دشمن مذاکرات هستند و نباید رسانههای وابسته به جریان وفاق و غیرمستقل کلا سر تفنگ رو سمت انقلابیها بگیرند.
ما منتقدان دلسوز داخلی با توجه به تمام این تجربیات که خسارات زیادی به کشور زده است، از جمله برجام و شهادت امام خامنهای(مدظلهالعالی)، به آمریکا اعتماد نداریم و معتقدیم منتظر فرصت بعدی است که ضربه سنگین بزند.
🔹آمریکا فقط زبان زور میفهمد
اگر حتی در اعلام موضع مان سستی کنیم
جلوتر خواهد آمد و نباید غفلت کرد...
✍ سید بدون سانسور
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR
🔴 #خطای_محاسباتی یعنی اعتماد به حرف حداکثری و عمل حداقلی آمریکا!
شروط دهگانه رهبر انقلاب اسلامی باید اجرا شود و هیچ کسی حق عبور از این شروط را ندارد.
ملت مبعوث شده تمام قد مراقب هرگونه تخطی از این شروط هستند.
غربگرایان و جریان سازش فکر نکند که اینبار مثل برجام اجازه میدهیم هرکاری دلشان خواست انجام دهند و بگويند جریان دلواپس و تمسخر کنند.
👈امیدواریم که آقای قالیباف(مسئول تیم مذاکرات) و تیم مذاکرهکننده به خوبی مراقب شروط رهبر انقلاب اسلامی باشند و مقابل فشارهای دشمن کوتاه نیایند.
مردم در این مسیر، تمام قد از دیپلماسی حمایت خواهند کرد.
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇
@BDON_SANSOR