eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
376 عکس
455 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مرحوم کوثری روضه خوان، نزد رهبر شهید، در اولین محرمِ بدون امام خمینی، امام را یاد می کنند و آقا گریه می‌کنند @Labelaye_Satrha
شهر ری.mp3
زمان: حجم: 10.6M
چرا آمریکا وسط مذاکرات حمله کرد؟ چرا آمریکا وسط جنگ سراغ آتش بس و مذاکره رفت؟ ایران چرا پذیرفت و چه طرحی را پیش میبرد؟ 🔺۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ تجمع مردم انقلابی ، شهر ری تهران شیخ علی مهدیان @Labelaye_Satrha
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
لابه‌لای‌سطرها
چرا آمریکا وسط مذاکرات حمله کرد؟ چرا آمریکا وسط جنگ سراغ آتش بس و مذاکره رفت؟ ایران چرا پذیرفت و چ
این صوت رو بشنوید وبرای همه عزیزانتون خصوصا جوونها ونوجوونها بفرستین. تبیین دقیق ودرستی آقای مهذیلن از شرایط جنگ ومابعدش ارائه میده👌 @Labelaye_Satrha
جنگ ما وآمریکا واسرائیل به عنوان راس جبهه کفر است. در این جبهه هر کدام بیشتر طاقت آورد برنده جنگ است.
هدایت شده از کشوردوست
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ کارم شد از داغ تو اشک و آه، رفتی و تاریکم من آه ای ماه... 🔹[با حال مناسب روضه، ببینید] ❤️ امشب، نوحه‌سرائی حاج محمود کریمی در جمع عاشقان رهبر شهید انقلاب رضوان‌الله‌علیه؛ رواق کشوردوست. ۱۴۰۵/۳/۲۱ 💻 @Keshvardust_ir
🔴 ویژه- انتشار برای اولین‌بار| 💘 🔹این طفل معصوم را ببینید. اسم زیبایش آویناست. فقط 2 سال و 20 روز داشت. در باغچه‌ حیاط‌شان در حال بازی بود که ارتش آمریکا جدیدترین موشک خود را برای اولین‌بار در جهان بر سر مردم لامِرد تست کرد و ناگهان 720,000 ترکش بر سر این شهر کوچک فرود آمد. 🖤 همانطور که پستانک در دهان داشت داغی گلوله را حس کرد؛ با همان پستانک و دست و پای پر از خون روانه اتاق عمل شد و با همان پستانک به سوی آسمان پرواز کرد. 🔸این عکس را باید تمام سفارتخانه‌های ایران استوری کنند تا جهان، جنایت جنگی آمریکا را ببیند. اگر دست من بود این عکس را بر دیوارنگاره میدان انقلاب تهران نصب می‌کردم، تا همه بدانند عمو ترامپ چه هدایایی به مردم ایران‌زمین داد! @Labelaye_Satrha
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتگوی جالب یک جوان با واشقانی در خصوص مذاکره با آمریکا @Labelaye_Satrha
🔴 نکته 🔹دشمن مذاکرات فقط و فقط ۲ طرف هستند ۱. آمریکا ۲‌. رژیم‌صهیونیستی که هردو یکی هستند و هیچ فرقی باهم ندارند دلیل؛ تجربه ۴۷ ساله و اینکه هربار نتوانسته در مذاکرات پیش برود، جنگ به راه انداخته‌است، چه جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه و چه جنگ خیابانی و په جنگ ترکیبی تحریمی! از زمان آزادسازی گروگان‌ها، رژیم بعث و برجام، تا همین ۲ جنگ اخیر، همیشه شاهد این رفتار آمریکا بوده‌ایم... 🔹لذا نباید آدرس غلط داده شود که گویا منتقدان داخلی، دشمن مذاکرات هستند و نباید رسانه‌های وابسته به جریان وفاق و غیرمستقل کلا سر تفنگ رو سمت انقلابی‌ها بگیرند. ما منتقدان دلسوز داخلی با توجه به تمام این تجربیات که خسارات زیادی به کشور زده است، از جمله برجام و شهادت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، به آمریکا اعتماد نداریم و معتقدیم منتظر فرصت بعدی است که ضربه سنگین بزند. 🔹آمریکا فقط زبان زور می‌فهمد اگر حتی در اعلام موضع مان سستی کنیم جلوتر خواهد آمد و نباید غفلت کرد... ✍ سید بدون سانسور ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 یعنی اعتماد به حرف حداکثری و عمل حداقلی آمریکا! شروط ده‌گانه رهبر انقلاب اسلامی باید اجرا شود و هیچ کسی حق عبور از این شروط را ندارد. ملت مبعوث شده تمام قد مراقب هرگونه تخطی از این شروط هستند. غربگرایان و جریان سازش فکر نکند که این‌بار مثل برجام اجازه می‌دهیم هرکاری دلشان خواست انجام دهند و بگويند جریان دلواپس و تمسخر کنند. 👈امیدواریم که آقای قالیباف(مسئول تیم مذاکرات) و تیم مذاکره‌کننده به خوبی مراقب شروط رهبر انقلاب اسلامی باشند‌ و مقابل فشارهای دشمن کوتاه نیایند. مردم در این مسیر، تمام قد از دیپلماسی حمایت خواهند کرد‌. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
❗️توضیحات وزیرخارجه و توییت آقای قالیباف به مردم ارائه شد. ❗️دور از هیجان و اظهار نظر فوری، باید طبق کُنشگری که رهبر انقلاب برای مردم مشخص نمودند یعنی فریادها مردم خیابان بر نتایج مذاکرات تاثیرگذار است، بخش های مختلف را بررسی نمود. ❗️خط خبری ترامپ در رسانه ها که بازتاب زیادی در داخل داشت اینگونه تصویرسازی می‌کند که آمریکا هیچ امتیاز اساسی نخواهد داد. ❗️ برداشت از پاسخ مقامات ما این است که بین آنچه ترامپ در رسانه می گوید و تفاهم‌مکتوب تفاوت وجود دارد[مشخصا توییت آقای قالیباف] بطور مشخص چند پرسش باقی است: 1️⃣ با توجه به تجربه برجام، ضمانت اجرایی تفاهم چیست؟ 2️⃣ آیا در صورت تخلف طرف مقابل طی ۶۰ روز، وضعیت تنگه هرمز به عنوان سلاح ایران به حالت قبل بازمیگردد؟ یعنی مجددا ما با بستن تنگه و آنها با محاصره دریایی به وضعیت امروز خواهیم رسید؟ 3️⃣ در تجربه تلخ برجام که رهبری اشاره به اجرا تعهدات از سمت ایران و عدم اجرا بطور متوازن از سمت طرف مقابل داشتند، این نوبت ساز و کار اجرا "همگام و همزمان" است؟ امتیاز در برابر امتیاز؟ اجرا تعهد در برابر اجرای تعهد؟ 4️⃣ در این ۶۰ روز درباره درصد غنی سازی گفتگو خواهد شد یا اصل غنی سازی؟ (هزینه سنگین دو جنگ و شهادت رهبری یعنی حق غنی سازی مُسلم و قطعی است.) چک سفید امضایی در سیاست درکار نیست. پ.ن: مهمترین مساله "نتیجه نهایی" است. مذاکره،‌ جنگ یا هر چیز دیگر؛ آنچه اهمیت دارد این است که نتیجه بخش است؟ دستاورد میدان را به نتیجه عینی تبدیل می‌کند یا نه!؟ علیرضا زادبر @Labelaye_Satrha