eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
376 عکس
455 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ‌آزمونی مهم برای مسئولین!! (اصرار عجیب ترامپ بر امضای تفاهم با ایران در روز یکشنبه و آزمونی برای تیم مذاکره‌کننده) 🔻ساعاتی پیش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بار دیگر تأکید کرد که «یادداشت تفاهم» با ایران روز یکشنبه امضا خواهد شد. این در حالی است که مسئولان مذاکره‌کننده ایرانی صراحتاً اعلام کرده بودند که تفاهم هنوز نهایی نشده و یکشنبه قطعاً انجام نمی‌شود. 🔻نکته قابل تأمل، همزمانی یکشنبه با چهاردهم ژوئن، روز تولد ترامپ است. برخی ناظران احتمال می‌دهند او با این اصرار در پی آن است که از این مناسبت بهره‌برداری نمادین کرده و آن را به یک رویداد تبلیغاتی برای خود تبدیل کند. 🔻اما با توجه به مواضع شفاف مقامات ایرانی مبنی بر نهایی نبودن توافق، به نظر می‌رسد مسئولان مذاکره‌کننده کشورمان متوجه این لایه‌های پنهان هستند و اجازه چنین مانور رسانه‌ای و تشریفاتی‌ای را نخواهند داد. از این زاویه، سرنوشت امضای یکشنبه نه فقط یک آزمون فنی برای محتوای تفاهم، بلکه آزمونی برای صداقت و ایستادگی مسئولان ایرانی در برابر فشارهای نمایشی نیز خواهد بود. @Labelaye_Satrha
اگر هیچ شبی تا به حال خیابان و تجمع نرفتید، امشب و این شب‌ها برید... اگر قبلا میرفتید و مدتی‌ست به هر دلیلی کمی سست شدید، امشب و شب‌های پیش‌رو برید... *هم خداوند فرمود: و أن لو استقاموا... هم دشمن به خیابان‌های خلوت شده طمع کرده!* اگر امروز سوره مبارکه فتح و دعای ۱۴ و‌ دعای توسل رو‌نخونید، الان بخونید اگر این مدت سست شده بودید در خوندنش، دوباره همت کنید و با جدیت هرروز حداقل یکیش رو بخونید. امکان نداره اینهمه حضور امت و توسل و دعای امت، نزد خدا نادیده گرفته بشه و اثری نگذاره! @Labelaye_Satrha
استاد عابدینی : جریان بغض و ثار باید در این محرم نهادینه شود. *این محرم باید با محرم های دیگه متفاوت باشد. باید خونخواهی ما ملموس شود.* در زمان تشییع باید خونخواهی در ما زنده شده باشد. اگر تشییع با بغض نفرت و آمادگی برای مبارزه با دشمن همراه باشد، خداوند اجابت خواهد کرد و ما را امام شهید قرار میدهد. آمادگی معنوی و ظاهری را فراهم کنیم. @Labelaye_Satrha
*ختم صلوات برای ختم به خیر شدن مسائل کشور و پایمردی همه مسئولین به اصول نظام و خطوط قرمز و شروط رهبری* سهم شما ۱۴ صلوات هدیه به چهارده‌معصوم علیهم‌السلام @Labelaye_Satrha
از آثار تقلیل سیاست ورزی به صرف کنش انتقادیِ احساسی. متاسفانه امشب را نقطه‌ی عطفی بر اتفاقات آینده بدانید.... انتقاد را بازبان خوش، بدون افترا وتهمت زدن به مسئول جمهوری اسلامی ایران بگوییم... خدا می داند که تاریخ پر از چنین افرادی است که عاقبتشان تلخ بوده است. از خوارج بگیر تا گروهک فرقان وانجمن حجتیه... مراقب باشیم بلندگوی دشمن نشویم @Labelaye_Satrha
🔰 نماینده ولی فقیه در سپاه: این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید، مراقب اختلاف و دودستگی باشید 🔻حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیینی با مبلغان و تبیین گران سراسر کشور در آستانه دهه محرم 🔹دشمنی ما با استکبار طبق منطق قرآن هیچ گاه تمام شدنی نیست. 🔹مبنای دشمنی لجوجانه آمریکا با ما، انتظار فرمانبری ما از او و خروج ما از ولایت توحیدی است. 🔹 مذاکره امروز ما یک مبارزه است، مذاکره امروز برای آشتی و ابراز دوستی و از روی اعتماد نیست. 🔹مذاکره امروز ما از موضع «قدرتمند پیروز» است نه از موضع «ضعیف شکست خورده». 🔹بعد از این جنگ، ایران در دنیا به عنوان ابرقدرت شناخته شد. 🔹 تبیین گران و سخنرانان روایت پیروزی را تقویت و تبیین کنند. 🔹مذاکره در این برهه، گزینه اصلی ما نیست، ما کشور را معطل مذاکره نمیکنیم. 🔹منطق سکوت نظامی، منطق قرآن است. بعد از درخواست دشمن برای آتش بس، از موضع قدرت وارد مذاکره شدیم. 🔹ما اصلا نگران نیستیم که مذاکره و توافق به نتیجه نرسد. 🔹کید و مکر دشمن شکست خورده در میدان جنگ نظامی، تمرکز بیشتر بر میدان جنگ شناختی علیه ملت ایران است. 🔹مطالبه صحیح اشکال ندارد اما مراقب دودستگی و اختلاف و تفرقه در خیابان باشید. 🔹 ما در مذاکرات و توافق پیش رو تابع امام عزیز و رهبر انقلاب هستیم. 🔹افراط و تفریط غلط است: برخی رهبری را دست بسته و بی خبر نشان میدهند، برخی میگویند همه جزئیات با رهبری هماهنگ میشود. افراط و تفریط نکنیم. 🔹کشور ساختارمند است، به شورای عالی امنیت ملی اعتماد داشته باشید. محوریت رهبری را در مسائل کشور خدشه دار نکنید. 🔹رهبری بحمدلله حاضر و مسلط و مقتدر است و با وجود نیروهای مسلح و مسئولین انقلابی کسی امروز نمیتواند به رهبر فعلی چیزی را تحمیل کند. 🔹 شرایط فعلی کشور شرایط بعد از صفین نیست، این از القائات دشمن است. 🔹 بچه های انقلابی همدیگر را نزنند، این اختلافات به نفع غرب گرایان تمام میشود. 🔹مسائل را با رعایت آداب، نقد کنیم اما همدیگر را با تهمت زدن طرد نکنیم. 🔹همه این را بدانند آقای پزشکیان، حسن روحانی نیست. انصاف را مراعات کنید. 🔹این رئیس جمهور هم نسبت به امام شهید و هم نسبت به امام حاضر جامعه، سربازی کرده و میکند. 🔹شایعات استعفای رئیس جمهور کاملا دروغ است. بچه های انقلابی مراقب ترویج شایعات دروغ باشند. 🔹مذاکرات فعلی را هرگز با برجام مقایسه نکنید. این مذاکرات مطلقا از موضع ضعف و استیصال نیست. 🔹امروز مجلس تعطیل نیست، کمیسیون ها بسیار فعالند، اما صحن مجلس میتواند با تدبیر شعام با رعایت اصول امنیتی برگزار شود. 🔹اصل برای همه ی ما، مردم مبعوث شده هستند. سخنران ها و مداحان مراقب وحدت و اتحاد خیابان باشند. 🔹ما در اوج مظلومیت، مقتدر هستیم. مردم دنیا به حقانیت ما بتدریج پی برده اند. 🔹ما همیشه باید به مسئولین کشور اعتماد داشته باشیم ولی به دشمن حیله گر باید بی اعتماد باشیم. 🔹دست رزمندگان ما هیچ گاه روی ماشه نمیلرزد. کسی دست ما را در سپاه و نیروهای مسلح نبسته است. 🔹ما با اصل مذاکرات هیچ مسئله ای نداریم. مراعات اصول رهبری و خطوط قرمز در محتوای مذاکرات را دنبال میکنیم. 🔹اگر دشمن در مذاکرات تسلیم شد، فبها المراد و اگر تسلیم نشد از پیروزی ما چیزی کم نمیشود. 🔹این وحدت و انسجام را همه مراقبت کنند با جنگ شناختی دشمن برهم نخورد. 🔹عزاداری امسال محرم و صفر باید حماسی تر و با بصیرت تر از سالهای قبل باشد. فریب جریان شیعه لندنی را نخوریم. 👌🏻پایان مبارزه انقلابی ما، پیروزی نهایی جبهه حق است و این انقلاب، پرچم را به سرورمان (عج) تحویل خواهد داد. @Labelaye_Satrha
هدایت شده از علیرضا زادبر
4_5868246776103838351.mp3
زمان: حجم: 9.3M
تحلیل از وقایع تجمعات امشب و اختلاف در خیابان @Politicalhistory
جگر آدم میسوزد و الله قسم یادداشت کنید که فراموشتان نشود دقیقا در زمانی که ضاحیه لبنان را اسراییل زد، دقیقا در زمانی که فرمانده میدان ما باید همه همش درگیری با طرح دشمن باشد، دقیقا در لحظه ای که کشور محتاج بالاترین سطح وحدت است. فرمانده میدان ما در این حساس ترین دوران نبرد، باید برگردد به سمت ما بگوید ایها الناس! وحدت و ولایت. شما را به خدا از کنار این پیام ها ساده عبور نکنید. من نه از اینترنشنالهای ریشو که دقیقا گام به گام طرح دشمن را بین انقلابیون دنبال میکنند، نگرانم. نه از چهارتا بلاگر نماینده که از روز انتخابشان رهبر شهید چشم در چشمشان درباره دو قطبی سازیشان هشدار داد، نگرانم. نه از جریان دور "معنویت" و "عقلانیت" که اجازه نمیدهند حتی نقدهای دلسوزانه یک عده (چه درست بگویند چه خطا) منتشر شود، نگرانم. من از هشتک "نمیپذیریم" اینها که رسما ذهن مردم را به لحاظ روانی مقابل نظام قرار میدهد هم نگران نیستم. اینها مهم نیستند. مهم عادی شدن گناه کبیره این جماعت ظاهرا انقلابی، مثلا انقلابی، ان شاء الله که انقلابی ، در چشم مردم است. استضعاف ولی خدا چیزی نیست که خدا از آن به این راحتی بگذرد، خصوصا در این دوران بسیار مهم حیات دینی این مردم مظلوم. کاش بفهمید، کاش بفهمیم علی مهدیان @Labelaye_Satrha
«جنگها کمبود دارد، شهادت دارد، خوف دارد، گرسنگی دارد، گرانی دارد، خرابی دارد، توطئه دارد که محاصره‌ی اقتصادی یکی از آنهاست. این اشخاصی که کمبود را در گوش شما می‌خوانند، می‌خواهند استقامت را از دست شما بگیرند. ارتش ما دارد جان می‌دهد، شما برای بنزین سست می‌شوید؟ از گرانی نترسید. از کمبود نترسید. شما معجزه ایجاد کرده‌اید در دنیا، به کسانی که در مقابل شما می‌ایستند و می‌گویند کاری انجام نشده، بفهمانید که ایران کاری که کرده است در دنیا نظیر ندارد.» امام(ره) _ ۱۳۵۹/۱۰/۸ 🔻این، روایت فتح از بیان امام است، در دوران بنی صدر و شکست‌های نظامی. و مقابل خانواده‌های جانبازان و معلولین. @Labelaye_Satrha
هیچ فقط آه از نبودنت... 💔