eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
377 عکس
455 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 نماینده ولی فقیه در سپاه: این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید، مراقب اختلاف و دودستگی باشید 🔻حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیینی با مبلغان و تبیین گران سراسر کشور در آستانه دهه محرم 🔹دشمنی ما با استکبار طبق منطق قرآن هیچ گاه تمام شدنی نیست. 🔹مبنای دشمنی لجوجانه آمریکا با ما، انتظار فرمانبری ما از او و خروج ما از ولایت توحیدی است. 🔹 مذاکره امروز ما یک مبارزه است، مذاکره امروز برای آشتی و ابراز دوستی و از روی اعتماد نیست. 🔹مذاکره امروز ما از موضع «قدرتمند پیروز» است نه از موضع «ضعیف شکست خورده». 🔹بعد از این جنگ، ایران در دنیا به عنوان ابرقدرت شناخته شد. 🔹 تبیین گران و سخنرانان روایت پیروزی را تقویت و تبیین کنند. 🔹مذاکره در این برهه، گزینه اصلی ما نیست، ما کشور را معطل مذاکره نمیکنیم. 🔹منطق سکوت نظامی، منطق قرآن است. بعد از درخواست دشمن برای آتش بس، از موضع قدرت وارد مذاکره شدیم. 🔹ما اصلا نگران نیستیم که مذاکره و توافق به نتیجه نرسد. 🔹کید و مکر دشمن شکست خورده در میدان جنگ نظامی، تمرکز بیشتر بر میدان جنگ شناختی علیه ملت ایران است. 🔹مطالبه صحیح اشکال ندارد اما مراقب دودستگی و اختلاف و تفرقه در خیابان باشید. 🔹 ما در مذاکرات و توافق پیش رو تابع امام عزیز و رهبر انقلاب هستیم. 🔹افراط و تفریط غلط است: برخی رهبری را دست بسته و بی خبر نشان میدهند، برخی میگویند همه جزئیات با رهبری هماهنگ میشود. افراط و تفریط نکنیم. 🔹کشور ساختارمند است، به شورای عالی امنیت ملی اعتماد داشته باشید. محوریت رهبری را در مسائل کشور خدشه دار نکنید. 🔹رهبری بحمدلله حاضر و مسلط و مقتدر است و با وجود نیروهای مسلح و مسئولین انقلابی کسی امروز نمیتواند به رهبر فعلی چیزی را تحمیل کند. 🔹 شرایط فعلی کشور شرایط بعد از صفین نیست، این از القائات دشمن است. 🔹 بچه های انقلابی همدیگر را نزنند، این اختلافات به نفع غرب گرایان تمام میشود. 🔹مسائل را با رعایت آداب، نقد کنیم اما همدیگر را با تهمت زدن طرد نکنیم. 🔹همه این را بدانند آقای پزشکیان، حسن روحانی نیست. انصاف را مراعات کنید. 🔹این رئیس جمهور هم نسبت به امام شهید و هم نسبت به امام حاضر جامعه، سربازی کرده و میکند. 🔹شایعات استعفای رئیس جمهور کاملا دروغ است. بچه های انقلابی مراقب ترویج شایعات دروغ باشند. 🔹مذاکرات فعلی را هرگز با برجام مقایسه نکنید. این مذاکرات مطلقا از موضع ضعف و استیصال نیست. 🔹امروز مجلس تعطیل نیست، کمیسیون ها بسیار فعالند، اما صحن مجلس میتواند با تدبیر شعام با رعایت اصول امنیتی برگزار شود. 🔹اصل برای همه ی ما، مردم مبعوث شده هستند. سخنران ها و مداحان مراقب وحدت و اتحاد خیابان باشند. 🔹ما در اوج مظلومیت، مقتدر هستیم. مردم دنیا به حقانیت ما بتدریج پی برده اند. 🔹ما همیشه باید به مسئولین کشور اعتماد داشته باشیم ولی به دشمن حیله گر باید بی اعتماد باشیم. 🔹دست رزمندگان ما هیچ گاه روی ماشه نمیلرزد. کسی دست ما را در سپاه و نیروهای مسلح نبسته است. 🔹ما با اصل مذاکرات هیچ مسئله ای نداریم. مراعات اصول رهبری و خطوط قرمز در محتوای مذاکرات را دنبال میکنیم. 🔹اگر دشمن در مذاکرات تسلیم شد، فبها المراد و اگر تسلیم نشد از پیروزی ما چیزی کم نمیشود. 🔹این وحدت و انسجام را همه مراقبت کنند با جنگ شناختی دشمن برهم نخورد. 🔹عزاداری امسال محرم و صفر باید حماسی تر و با بصیرت تر از سالهای قبل باشد. فریب جریان شیعه لندنی را نخوریم. 👌🏻پایان مبارزه انقلابی ما، پیروزی نهایی جبهه حق است و این انقلاب، پرچم را به سرورمان (عج) تحویل خواهد داد. @Labelaye_Satrha
هدایت شده از علیرضا زادبر
4_5868246776103838351.mp3
زمان: حجم: 9.3M
تحلیل از وقایع تجمعات امشب و اختلاف در خیابان @Politicalhistory
جگر آدم میسوزد و الله قسم یادداشت کنید که فراموشتان نشود دقیقا در زمانی که ضاحیه لبنان را اسراییل زد، دقیقا در زمانی که فرمانده میدان ما باید همه همش درگیری با طرح دشمن باشد، دقیقا در لحظه ای که کشور محتاج بالاترین سطح وحدت است. فرمانده میدان ما در این حساس ترین دوران نبرد، باید برگردد به سمت ما بگوید ایها الناس! وحدت و ولایت. شما را به خدا از کنار این پیام ها ساده عبور نکنید. من نه از اینترنشنالهای ریشو که دقیقا گام به گام طرح دشمن را بین انقلابیون دنبال میکنند، نگرانم. نه از چهارتا بلاگر نماینده که از روز انتخابشان رهبر شهید چشم در چشمشان درباره دو قطبی سازیشان هشدار داد، نگرانم. نه از جریان دور "معنویت" و "عقلانیت" که اجازه نمیدهند حتی نقدهای دلسوزانه یک عده (چه درست بگویند چه خطا) منتشر شود، نگرانم. من از هشتک "نمیپذیریم" اینها که رسما ذهن مردم را به لحاظ روانی مقابل نظام قرار میدهد هم نگران نیستم. اینها مهم نیستند. مهم عادی شدن گناه کبیره این جماعت ظاهرا انقلابی، مثلا انقلابی، ان شاء الله که انقلابی ، در چشم مردم است. استضعاف ولی خدا چیزی نیست که خدا از آن به این راحتی بگذرد، خصوصا در این دوران بسیار مهم حیات دینی این مردم مظلوم. کاش بفهمید، کاش بفهمیم علی مهدیان @Labelaye_Satrha
«جنگها کمبود دارد، شهادت دارد، خوف دارد، گرسنگی دارد، گرانی دارد، خرابی دارد، توطئه دارد که محاصره‌ی اقتصادی یکی از آنهاست. این اشخاصی که کمبود را در گوش شما می‌خوانند، می‌خواهند استقامت را از دست شما بگیرند. ارتش ما دارد جان می‌دهد، شما برای بنزین سست می‌شوید؟ از گرانی نترسید. از کمبود نترسید. شما معجزه ایجاد کرده‌اید در دنیا، به کسانی که در مقابل شما می‌ایستند و می‌گویند کاری انجام نشده، بفهمانید که ایران کاری که کرده است در دنیا نظیر ندارد.» امام(ره) _ ۱۳۵۹/۱۰/۸ 🔻این، روایت فتح از بیان امام است، در دوران بنی صدر و شکست‌های نظامی. و مقابل خانواده‌های جانبازان و معلولین. @Labelaye_Satrha
هیچ فقط آه از نبودنت... 💔
خشم و سوگواری اعضای کانال تلگرامی ۱۸۰ هزار نفری اسرائیلی 🔹«خدا ترامپ را لعنت کند.» 🔹«اولین جنگ در تاریخ اسرائیل که ما باختیم.» 🔹«باید واقعیت را بپذیریم: ایرانیان به آمریکا درس دادند.» 🔹«امیدوارم تا ده سال دیگر به احمق‌های آمریکایی وابسته نباشیم.» @Labelaye_Satrha
🔴ترامپ مجبور شد توئییتش رو تغییر داد 🔹درحالی که در متن اولیه ادعا کرده بود که تنگه هرمز بلافاصله باز میشه و به کشتی‌ها گفته بود موتورهاتون رو روشن کنید، با پیگیری قاطع ایران مجبور شد توئیت جدید بزنه و بگه که بازشدن تنگه بعد از امضای تفاهم خواهد بود. @Labelaye_Satrha
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 مرتضی سیمیاری، کارشناس مسائل سیاسی: تهران با تهدید همزمان به ترک مذاکرات و بستن پنجره ها و لانچ شدن موشک ها برای حمله به مناطق اشغالی، باعث عقب نشینی آمریکا شد 🔹محور شرارت آمریکایی-صهیونیستی در حمله به ضاحیه بیروت، برای تحت فشار قرار دادن مذاکرات، اثر معکوس گذاشت. @Labelaye_Satrha
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انفجار خشم در تلآویو به روایت خبرنگاران اسرائیلی اینترنشنال 🔺خبرنگاران اسرائیلی اینترنشنال از عصبانیت مقامات صهیونیست از توافق ایران و آمریکا گفتند! 🔹شبکه ضدایرانی اینترنشنال امروز عزادار رسمی شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است. @Labelaye_Satrha
🔴 به توافق چگونه نگاه کنیم؟ 1⃣ توافق فعلی به معنای پایان خصومتهای ما با آمریکا و اسرائیل نیست. تقابل ما با آمریکا و اسرائیل یک تقابل مبنایی و غیرقابل نادیده گرفتن هست لذا تا نابودی و حذف یکی از دو طرف این تقابل، درگیری و تنازع ادامه دارد. 2⃣ توافق فعلی، صرفا برای خاتمه جنگ تحمیلی سوم، تثبیت پیروزی ایران در این مرحله، حصول امتیازات این پیروزی و نیز بازسازی کشور و آماده سازی توان نظامی مون برای جنگ بعدی هست. 3⃣ جنگ، ابعاد مختلفی داره مِن جمله شناختی، رسانه ای، اقتصادی و ... قطعا طی روزها و ماههای آینده ابعاد مختلف جنگ در هر دو سوی این تنازع دنبال خواهد شد و صرفا جنگ سخت حذف و یا محدود میشود. ( آن هم بصورت موقت) 4⃣ طبیعتا در اجرای بندهای مختلف توافق فعلی، طرف آمریکایی تلاش میکند کارشکنی و بدعهدی های متعددی رو انجام بدهد. ما هم در نقطه مقابل، تلاش میکنیم حداکثر بهره برداری و منافع مون رو از قِبَل این توافق دشت کنیم. ( بالاخره این توافق بر پایه شروط ما و تعهدات طرف آمریکایی تنظیم شده ) 5⃣ این توافق یک امر مقدسی نیست. ممکنه در برخی از بندهایش، اشکالاتی داشته باشد و یا نقدهایی وارد شود. مراقب باشیم: 1- در نقدها، جانب انصاف را رعایت کنیم 2- نقادان را مساوی ضد انقلاب بودن و سرباز ترامپ بودن خطاب نکنیم 3- نقدها را به گونه ای منتشر نشود که باعث پاشش بذر ناامیدی، تردید، اختلاف میان مردم و مسئولین گردد @Labelaye_Satrha
نیایم بگیم «دیدید بازم بدعهدی کردن»!! خب تابلوعه که اینا کارشون بدعهدیه و قراره زیرش بزنن! اما واسه ما، محکم کردن جای پامون تو این مرحله از پیروزی خیلی باارزشه؛ چون کمک می‌کنه یه قدم به هدفامون نزدیک‌تر بشیم. یه سری هدف‌ها هست مثل «وحدت ساحات» (یکپارچگی جبهه‌ها)، مدیریت تنگه، بیرون کردن آمریکا از منطقه، شکستن محاصره و آزاد کردن پول‌های بلوکه‌شده؛ توی این چیزا چون دست برتر رو تو تنگه داریم و جواب حملات رژیم به لبنان رو هم دادیم، می‌تونیم حرفمون رو به دشمن دیکته کنیم و اراده‌مون رو بهشون تحمیل کنیم. اما یه سری هدف‌های دیگه هم داریم مثل رفع تحریم‌ها و گرفتن غرامت و این حرفا؛ واسه رسیدن به اینا، اول باید تو اون اهداف دستۀ اول اقتدارمون رو نشون بدیم تا در بلندمدت به اینا هم برسیم. چون به قول شهید عزیزمون، اگه اقتدار داشته باشیم دشمن ناامید میشه. ما هم با ادامه دادن این اقتدار و با استفاده از برگ‌های برنده‌ای که از پیروزی تو این جنگ دستمون اومده، به لطف خدا دشمن رو کاملاً ناامید و مأیوس می‌کنیم. @Labelaye_Satrha