eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
376 عکس
455 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچ فقط آه از نبودنت... 💔
خشم و سوگواری اعضای کانال تلگرامی ۱۸۰ هزار نفری اسرائیلی 🔹«خدا ترامپ را لعنت کند.» 🔹«اولین جنگ در تاریخ اسرائیل که ما باختیم.» 🔹«باید واقعیت را بپذیریم: ایرانیان به آمریکا درس دادند.» 🔹«امیدوارم تا ده سال دیگر به احمق‌های آمریکایی وابسته نباشیم.» @Labelaye_Satrha
🔴ترامپ مجبور شد توئییتش رو تغییر داد 🔹درحالی که در متن اولیه ادعا کرده بود که تنگه هرمز بلافاصله باز میشه و به کشتی‌ها گفته بود موتورهاتون رو روشن کنید، با پیگیری قاطع ایران مجبور شد توئیت جدید بزنه و بگه که بازشدن تنگه بعد از امضای تفاهم خواهد بود. @Labelaye_Satrha
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 مرتضی سیمیاری، کارشناس مسائل سیاسی: تهران با تهدید همزمان به ترک مذاکرات و بستن پنجره ها و لانچ شدن موشک ها برای حمله به مناطق اشغالی، باعث عقب نشینی آمریکا شد 🔹محور شرارت آمریکایی-صهیونیستی در حمله به ضاحیه بیروت، برای تحت فشار قرار دادن مذاکرات، اثر معکوس گذاشت. @Labelaye_Satrha
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انفجار خشم در تلآویو به روایت خبرنگاران اسرائیلی اینترنشنال 🔺خبرنگاران اسرائیلی اینترنشنال از عصبانیت مقامات صهیونیست از توافق ایران و آمریکا گفتند! 🔹شبکه ضدایرانی اینترنشنال امروز عزادار رسمی شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است. @Labelaye_Satrha
🔴 به توافق چگونه نگاه کنیم؟ 1⃣ توافق فعلی به معنای پایان خصومتهای ما با آمریکا و اسرائیل نیست. تقابل ما با آمریکا و اسرائیل یک تقابل مبنایی و غیرقابل نادیده گرفتن هست لذا تا نابودی و حذف یکی از دو طرف این تقابل، درگیری و تنازع ادامه دارد. 2⃣ توافق فعلی، صرفا برای خاتمه جنگ تحمیلی سوم، تثبیت پیروزی ایران در این مرحله، حصول امتیازات این پیروزی و نیز بازسازی کشور و آماده سازی توان نظامی مون برای جنگ بعدی هست. 3⃣ جنگ، ابعاد مختلفی داره مِن جمله شناختی، رسانه ای، اقتصادی و ... قطعا طی روزها و ماههای آینده ابعاد مختلف جنگ در هر دو سوی این تنازع دنبال خواهد شد و صرفا جنگ سخت حذف و یا محدود میشود. ( آن هم بصورت موقت) 4⃣ طبیعتا در اجرای بندهای مختلف توافق فعلی، طرف آمریکایی تلاش میکند کارشکنی و بدعهدی های متعددی رو انجام بدهد. ما هم در نقطه مقابل، تلاش میکنیم حداکثر بهره برداری و منافع مون رو از قِبَل این توافق دشت کنیم. ( بالاخره این توافق بر پایه شروط ما و تعهدات طرف آمریکایی تنظیم شده ) 5⃣ این توافق یک امر مقدسی نیست. ممکنه در برخی از بندهایش، اشکالاتی داشته باشد و یا نقدهایی وارد شود. مراقب باشیم: 1- در نقدها، جانب انصاف را رعایت کنیم 2- نقادان را مساوی ضد انقلاب بودن و سرباز ترامپ بودن خطاب نکنیم 3- نقدها را به گونه ای منتشر نشود که باعث پاشش بذر ناامیدی، تردید، اختلاف میان مردم و مسئولین گردد @Labelaye_Satrha
نیایم بگیم «دیدید بازم بدعهدی کردن»!! خب تابلوعه که اینا کارشون بدعهدیه و قراره زیرش بزنن! اما واسه ما، محکم کردن جای پامون تو این مرحله از پیروزی خیلی باارزشه؛ چون کمک می‌کنه یه قدم به هدفامون نزدیک‌تر بشیم. یه سری هدف‌ها هست مثل «وحدت ساحات» (یکپارچگی جبهه‌ها)، مدیریت تنگه، بیرون کردن آمریکا از منطقه، شکستن محاصره و آزاد کردن پول‌های بلوکه‌شده؛ توی این چیزا چون دست برتر رو تو تنگه داریم و جواب حملات رژیم به لبنان رو هم دادیم، می‌تونیم حرفمون رو به دشمن دیکته کنیم و اراده‌مون رو بهشون تحمیل کنیم. اما یه سری هدف‌های دیگه هم داریم مثل رفع تحریم‌ها و گرفتن غرامت و این حرفا؛ واسه رسیدن به اینا، اول باید تو اون اهداف دستۀ اول اقتدارمون رو نشون بدیم تا در بلندمدت به اینا هم برسیم. چون به قول شهید عزیزمون، اگه اقتدار داشته باشیم دشمن ناامید میشه. ما هم با ادامه دادن این اقتدار و با استفاده از برگ‌های برنده‌ای که از پیروزی تو این جنگ دستمون اومده، به لطف خدا دشمن رو کاملاً ناامید و مأیوس می‌کنیم. @Labelaye_Satrha
🔰ویژه نامه نبرد سرنوشت ▫️شماره شصت و دوم: پرسش های خیابان ▪️۱۴ پیام تبیینی پیرامون نگرانی های مردم از روند مذاکرات @Labelaye_Satrha