1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 امشب فقط به جوانان معترض دیماه فکر کردم که وقت شنیدن اعلام توافق چه حالی داشتند!
به آنهایی که وقتی ترامپ گفت «کمک در راه است» رادیکال شدند و به فرمانداریها و کلانتریها و استانداریهای مملکت حمله کردند و گمان کردند در پی تهاجم خارجی آزادی از راه میرسد!
🔹 به خونهایی که در دی ماه ریخته شد و سوخت جنگنده برای تهاجم به ایران شد.
به خونهایی که در جنگ ریخته شد.
به این سخنان کرهخر کله زرد که ۹ اسفند روز آغاز حمله برای عادی سازی اشغال کشور خطاب به مردم ایران گفت: «وقتی کارمون تموم شد، کشورتونو پس بگیرید، اون برای شما خواهد بود.»
🔷 امیدوارم این بلاهایی که سر ایران آمد برخی معترضین، مردم و حکمرانان مملکت را یک تکان اساسی داده باشد!
@Labelaye_Satrha
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی از حرفهای مهم لابلای هیاهوی فضای مجازی گم میشن... پس بهتره به جای گزینشی خوندن این حرفها با دقت کلشون رو بخونیم...
@Labelaye_Satrha
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محرم امسال یه روضه رو بیشتر از گذشته درک میکنیم و میسوزیم...💔
اونجایی که روضه خوان میگه:
لشکر بنیامیه هلهله کردن...😭
🖤 لایوم کیومک یا اباعبدالله
#رهبر_شهید
#محرم
@Labelaye_Satrha
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#محرم۱۴۴۸
🖤🏴🖤
شب اول محرم است؛
سخت است...به خدا سوگند فراق شما سخت است.
خصوصاً در ایام ویژهٔ دههٔ اول ماه محرم الحرام.
خدا کند در مجالس بغضمان به یاد شما طوری بشکند، که سینه هامان سبک شود.
با شما همعصر بودن، یکی از بزرگترین فخرهایمان در دنیا و عقبیٰست.
#آقا_جان
#ای_ایران_بخوان
@Labelaye_Satrha