eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
377 عکس
455 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
یا این طرح زیبا اثر استاد نجابتی بزرگوار اسم شهدا و بزرگان دین ودر راس شهدا نام سیدالشهدای ایران روی کتیبه حک شده به راستی بدون عزم وتلاش اینها اقامه حسینی معنا داشت؟ اساسا اگر نام اینها نبود لبیک یا حسین دیده می شد؟ طراحی بسیار زیبا وهوشمندانه👌 @Labelaye_Satrha
سالها گریه به تو جرم تلقی می شد گریه هر شب ما برکت روح الله است... هیئتی که بگوید اسلام را سیاسی نکنین، حسین را سیاسی نکنین، سیاست ربطی به ما سینه چاکان حسین ندارد، خروجی اش احتمالا کسانی شوند که بر روی امام زمان خود شمشیر بکشند و منتظر یزید زمان خود باشند تا یاریش کنند!! @Labelaye_Satrha
🛑🎥 ماجرای پشت پرده از شرافت ایرانیان و تصویری که از جام جهانی مورد استقبال کاربران قرار گرفت. آفرین به غیرتت @Labelaye_Satrha
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون چی شد؟ ━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━ ⁉️ آیا خونِ مردم بی‌گناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟ ⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟ ⁉️ آیا انتقام خون شهید فخری‌زاده رو گرفتیم؟ 🔰 برشی از سخنرانی @Labelaye_Satrha
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴خیر نبینی زمونه 🏴دلخوشیمو گرفتی ⚠️ما با آمریکا و اسقاطیل پدر کشتگی داریم... ما به کمتر از فرج منتقم آل الله راضی نمی شویم وتا تحقق آنروز لحظه به لحظه با صبر وصلابت حیدری، گوش به فرمان رهبری با طاغوت زمان می جنگیم. ان شاءالله @Labelaye_Satrha
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر بزرگم فراموشی گرفته بود از کهولت سن به او گفتم اسم ائمه را بیاد داری؟ گفت... تا آخر گوش کنید خیلی زیباست ▪️شادی روح همه بزرگترای سفر کرده بالاخص مادر بزرگ عزیزم که توسل به اهل بیتش راهگشای مشکلات وغصه های دوست و فامیل و همسایه بود، صلواتی عنایت بفرمایین. 🌺 @Labelaye_Satrha
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدرت برتر در آن "الله اکبر" میانه پرچم است! نظام جمهوری اسلامی ایران پیش از این جنگ عظیم قوی بود؛ حال پس از این جنگ بی سابقه که نتوانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، قوی تر است. چند صبح قبل تر از شروع جنگ در کف دانشگاه به پرچم و آن شعار "الله اکبر" اهانت کردند. در این مدت از زمین و زمان فشار آوردند تا این پرچم که پای آن خون قریب به سیصد هزار انسان شریف ریخته شده است به جام جهانی نرسد. از ابتدا پیروزی انقلاب جمعیت غالب سلطنت طلبان به لس آنجلس گریختند. با سرمایه هایی که با خود برده بودند. لس آنجلس به تهران کوچک شهرت داشت. کف لس انجلس خدا پرچم جمهوری اسلامی ایران را پیش چشم سلطنت طلبان پهن نمود‌. 🖊علیرضا زادبر @Labelaye_Satrha
نیویورک تایمز: ترامپ این جنگ را باخت و ایران برنده استراتژیک این جنگِ چهارماهه شد... 🔰 در این گزارش آمده است: «توافق مقدماتی که به جنگ چهارماهه رئیس‌جمهور ترامپ با ایران پایان می‌دهد، خوشایند است اما حقایق سختی را به همراه دارد. آقای ترامپ اشتباه فاجعه‌باری مرتکب شد که این جنگ را شروع کرد. ایالات متحده ضعیف‌تر از قبل بیرون می‌آید — از نظر نظامی، دیپلماتیک و اقتصادی — و سال‌ها هزینه استراتژیک خواهد پرداخت». ◀️ «جزئیات توافق نامشخص است، اما چارچوب اعلام‌شده نشان می‌دهد که ترامپ تقریباً هیچ‌کدام از شروطی را که اصرار داشت به دست نیاورده. این یک عقب‌نشینی تحقیرآمیز برای او و کشوری است که رهبری می‌کند». 🔻 ترامپ ادعا کرده بود پیروزی «کامل و مطلق» به دست خواهد آورد، ایران باید «تسلیم بی‌قیدوشرط» کند، تغییر رژیم رخ خواهد داد، غنی‌سازی اورانیوم صفر خواهد بود و مواد هسته‌ای عمیقاً دفن‌شده خارج خواهد شد. اما هیچ‌کدام از این‌ها ظاهراً محقق نشده. دولت سخت‌گیر ایران سر جایش مانده و توافق هسته‌ای آینده احتمالاً شبیه به توافق ۲۰۱۵ اوباما خواهد بود که ترامپ آن را «بدترین توافق تاریخ» می‌نامید. ↩️ بزرگ‌ترین دستاورد: بازگشایی تنگه هرمز به روی کشتی‌رانی (که فقط بازگشت به وضعیت قبل از جنگ است). ایران با بستن آن، اقتصاد جهانی را تحت فشار گذاشت و حالا می‌داند که سلاح اقتصادی قدرتمندی دارد.در مجموع، ایران برنده استراتژیک این جنگ چهارماهه است... ایالات متحده ضعیف‌تر بیرون آمده و ایران با وجود خسارات، حالا می‌تواند بازسازی کند. 📚 منبع 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir