15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون #رهبر_شهید چی شد؟
━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━
⁉️ آیا #انتقام خونِ مردم بیگناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید فخریزاده رو گرفتیم؟
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
#انتقام_از_ترامپ
@Labelaye_Satrha
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاکان شما برای ما، ناپاکان ما برای شما...
#مریض_واجب_المطب
@Labelaye_Satrha
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴خیر نبینی زمونه
🏴دلخوشیمو گرفتی
⚠️ما با آمریکا و اسقاطیل پدر کشتگی داریم...
ما به کمتر از فرج منتقم آل الله راضی نمی شویم وتا تحقق آنروز لحظه به لحظه با صبر وصلابت حیدری، گوش به فرمان رهبری با طاغوت زمان می جنگیم.
ان شاءالله
@Labelaye_Satrha
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر بزرگم فراموشی گرفته بود از کهولت سن
به او گفتم اسم ائمه را بیاد داری؟ گفت...
تا آخر گوش کنید خیلی زیباست
▪️شادی روح همه بزرگترای سفر کرده بالاخص مادر بزرگ عزیزم که توسل به اهل بیتش راهگشای مشکلات وغصه های دوست و فامیل و همسایه بود، صلواتی عنایت بفرمایین. 🌺
@Labelaye_Satrha
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدرت برتر در آن "الله اکبر" میانه پرچم است!
نظام جمهوری اسلامی ایران پیش از این جنگ عظیم قوی بود؛ حال پس از این جنگ بی سابقه که نتوانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، قوی تر است. چند صبح قبل تر از شروع جنگ در کف دانشگاه به پرچم و آن شعار "الله اکبر" اهانت کردند. در این مدت از زمین و زمان فشار آوردند تا این پرچم که پای آن خون قریب به سیصد هزار انسان شریف ریخته شده است به جام جهانی نرسد.
از ابتدا پیروزی انقلاب جمعیت غالب سلطنت طلبان به لس آنجلس گریختند. با سرمایه هایی که با خود برده بودند. لس آنجلس به تهران کوچک شهرت داشت. کف لس انجلس خدا پرچم جمهوری اسلامی ایران را پیش چشم سلطنت طلبان پهن نمود.
🖊علیرضا زادبر
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از سعداء/حجتالاسلام راجی
نیویورک تایمز: ترامپ این جنگ را باخت و ایران برنده استراتژیک این جنگِ چهارماهه شد...
🔰 در این گزارش آمده است:
«توافق مقدماتی که به جنگ چهارماهه رئیسجمهور ترامپ با ایران پایان میدهد، خوشایند است اما حقایق سختی را به همراه دارد. آقای ترامپ اشتباه فاجعهباری مرتکب شد که این جنگ را شروع کرد.
ایالات متحده ضعیفتر از قبل بیرون میآید — از نظر نظامی، دیپلماتیک و اقتصادی — و سالها هزینه استراتژیک خواهد پرداخت».
◀️ «جزئیات توافق نامشخص است، اما چارچوب اعلامشده نشان میدهد که ترامپ تقریباً هیچکدام از شروطی را که اصرار داشت به دست نیاورده. این یک عقبنشینی تحقیرآمیز برای او و کشوری است که رهبری میکند».
🔻 ترامپ ادعا کرده بود پیروزی «کامل و مطلق» به دست خواهد آورد، ایران باید «تسلیم بیقیدوشرط» کند، تغییر رژیم رخ خواهد داد، غنیسازی اورانیوم صفر خواهد بود و مواد هستهای عمیقاً دفنشده خارج خواهد شد. اما هیچکدام از اینها ظاهراً محقق نشده. دولت سختگیر ایران سر جایش مانده و توافق هستهای آینده احتمالاً شبیه به توافق ۲۰۱۵ اوباما خواهد بود که ترامپ آن را «بدترین توافق تاریخ» مینامید.
↩️ بزرگترین دستاورد: بازگشایی تنگه هرمز به روی کشتیرانی (که فقط بازگشت به وضعیت قبل از جنگ است). ایران با بستن آن، اقتصاد جهانی را تحت فشار گذاشت و حالا میداند که سلاح اقتصادی قدرتمندی دارد.
✅ در مجموع، ایران برنده استراتژیک این جنگ چهارماهه است... ایالات متحده ضعیفتر بیرون آمده و ایران با وجود خسارات، حالا میتواند بازسازی کند.
📚 منبع
💠 اندیشکده راهبردی سعداء
🆔 @soada_ir
256K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادرش از پله افتاده بود و پاهاش ورم کرده بود.دخترش تا صدای داد مادر رو شنیدخودشو رسوند بهش. فهمید چی شده. رفت توی پارکینگ و مادر رو بزحمت سوار ماشین کرد و در پارکینگ رو باز کرد که....
داخل کوچه روضه بود.یه ماشین دقیقا جلوی در پارکینگ پارک کرده بود. هرچقدر تلاش کرد صاحب خودرو پیدا نشد.
مجبور شدند تاکسی بگیرن. رفتند بیمارستان و پا رو گچ گرفتند و برگشتند . هنوز ماشین جلوی در بود.
ایستاد تا راننده بیاد. یه آدم مشکی پوش و به اصطلاح ظاهر هیئتی.
دختر مدارک پزشکی رو نشونش داد و گفت به اربابت حسین گفتم:
من از این عزادارت راضی نیستم! اگه برات مهمه خود دانی و آقات!
در و بست و رفت...
مرد خشکش زد!
در زد زنگ زد ... دوباره و دوباره
همه رفتند و کوچه خالی شد و در باز نشد.
مرد پشیمون هنوز ایستاده بود.
گفت تو رو به همون مادرت بیا منو ببخش من امشب هرکاری کردم اشکم جاری نشد. گیر تو بودم. بیا منو آزاد کن.
یهو صدای عصا زدن اومد...مادر با پای شکسته در روباز کرد و گفت :
حلالین اولسون. گل بیر آز سو ایچ
تا لیوان آبو دید زد زیر گریه و به اندازه روضه عصر عاشورا گریه کرد.
میگفت اگه میخوای فقط گیر حسین باشی باید گیر هیچکس نباشی
گیر چشم ناپاک
گیر زبون بد
گیر بی ادبی و بی احترامی
گیر حسین باش...
و اگه گیر حسین شدی گیرهای دیگهت خودش رفع میشه...
@Labelaye_Satrha
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ : تو جنگ اتفاقهای وحشتناک میافته
- همونطور که گفتی، مدرسه هم ممکنه هدف قرار بگیره(اشاره به مدرسه میناب)، چیزای دیگه هم همینطور. تو جنگ اتفاقهای بد میافته
- جنگ جای کثیفیه. من اینو میبینم. شاید بهتر از هر کسی که تاحالا دیده
لابهلایسطرها
ترامپ : تو جنگ اتفاقهای وحشتناک میافته - همونطور که گفتی، مدرسه هم ممکنه هدف قرار بگیره(اشاره به
اینم مال کسایی که میگن مدرسه مینابو خودشون زدن
البته اگه گوشی برای شنیدن براشون مونده باشه🙂