eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
377 عکس
455 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
نمی دانم خورشید که طلوع کند از این جماعت پرتلاشِ دلسوزِ انقلابی ولی کلان نَنِگر، روایت فتح می شنویم یا روایت شکست وسرخوردگی.... @Labelaye_Satrha
اما می دانم حسی چنین دارم: در بهار آزادی جای شهدا خالی🥀🥀🥀🥀🥀🥀 @Labelaye_Satrha
امشب خدا را هزار مرتبه با هر قدمم در خیابان وبا هر عکس العمل دخترکم و ذوقش شکر کردم... من اگر علامه دهر هم بودم واگر تربیتی درست هم از بدو تولد روی فرزندانم داشتم، به اندازه این صدو هشت شب قد کشیدنشان را نمی دیدم... امام شهید! خون تو همانند جدت زنده می کند. قلب مرده را، مغز سِر شده را... این معجزه را این شبها به عینه دیدیم. حالا اما خون پاکت به خون پاک جدت متصل شده و مطمئنم عشق ما به تو که جوشیده از عشق حسین علیه السلام است، عاقبت به خیرمان می کند... @Labelaye_Satrha
❤️🖤
دستاوردهای این اتفاقات عظیم را حفظ کنیم نقدی داریم با زبان خوش با احترام بدون توهین، تهمت، افترا، ایجاد انشقاق واختلاف، شانتاژ بازی و خدایی نکرده گیر افتادن در بازیهای حزبی وسیاسی بیان کنیم. 🌺 @Labelaye_Satrha
این مطلب را هم اول به خودم متذکر می شوم: آقا امام صادق علیه السلام فرمودند: اگر شیعیان ما مسئله بداء واهمیت وجایگاهش را می دانستند، هیچ گاه از صحبت کردن در موردش کوتاهی نمی کردند...
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توافق ایران و آمریکا به روایت کنشگران خارجی 🔹اعتراف به شکست آمریکا در میدان نظامی و دیپلماسی @Labelaye_Satrha
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❣ عصبانیت اینترنشنال از امتیازهایی که ترامپ مجبور شد به ایران بدهد 🔹مجری اینترنشنال: امتیازاتی که ترامپ به جمهوری اسلامی داده یعنی کمپین فشار حداکثری، تحریم و... کشک! @Labelaye_Satrha
«کشور بایستی قوی بشود. این هم از خطوطِ اصلیِ نسخه‌ی بعثت است. این قوّت در وهله‌ی اوّل، ممکن است قوّت نظامی به نظر برسد، لکن ظاهراً.. ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است؛ قوّت اقتصادی، قوّت علمی، قوّت فرهنگی، قوّت سیاسی و قوّت تبلیغی. امروز حفظِ جمعیّتِ جوانِ کشور یکی از ابزارهای قوّت است. یا امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است.» آقا(ره) _
۱۳۹۹/۱/۳
@Labelaye_Satrha
سَلَّمنٰا،اصلا آنچه تو می گویی درست.. ما که مقتدرِ به موشک و تنگه و مردمِ مبعوث بودیم، بخاطر اقتصاد‌مان رفتیم و وا دادیم و ترکمنچای امضا کردیم!! پس الان معلوم است دیگر که از کجا خوردیم!! اگر دنبال مبارزه‌ای، برو همان ضعف را قوت ببخش تا در جنگ بعدی بتوانیم تا ته‌اش برویم. چند سال است که اشاره به فوریت اقتصاد از زبان آقا(ره) نیفتاده است؟ و چند سال است که اقتصاد دارد کف خیابان ما را از خون بسیجی ودلسوز رنگین می کند؟! ما باید دست ولی خدا را باز کنیم برای تصمیم گیری آیا عملکردم تا به الان اینطور بوده؟ آیا در این چهار ماه کمک کردم تا شبکه سازی کنیم وکمک کنیم برای رفع دغدغه های اقتصادی کشور... پ.ن: ۱. اقتدار ناقص، انتهایش شوروی‌ست. ۲. «سَلَّمنا» یعنی فرضا شما درست می‌گویی. نشان قبول حرف طرف مقابل نیست، بلکه همراهی در نتایج است تا در نتیجه‌ی استدلال خدشه کند.
ما که اصحاب تصمیم گیری اقتصاد نیستیم. درست... اما اقتصاد مقاومتی، مثل جنگ رمضان است. لنگ مردم مبعوث خود است. مردمِ مبعوث در اصلاح الگوی مصرف، و مبعوث در خرید کالای ایرانی، و مبعوث در جان فدایی برای تولید، و مبعوث در رای به معتقدین به اقتصاد مقاومتی و مبعوث در... @Labelaye_Satrha
نائب ولی خدا قدرتش در دستان امت است. همانطور که آقای شهیدمان فرمودند: علی بن ابی طالب هم باشی تا مردم کمکت نکنند کاری نمی توانی بکنی... فرق ما مردم ایران با بقیه مردم در تمام عصرها وتاریخ این است که از جان ودل خاستیم ید نائب ولی خدا را باز نگه داریم وکمکش باشیم. نمی دانم چقدر موفق بوده ایم... اما آنچه که مشخص است این است که الان سر سفره‌ی آن جمعیتی نشستیم که به طرح مبارزاتی امام‌شان نگاه کردند و یکی یکی‌، یک ماموریت را اخذ به قوت کردند که: آقا موشک‌هایش با من، آقا تونل‌هایش با من، آقا شلیک‌اش با من، آقا ناو و ناوشکن‌اش با من، آقا تولید دانش‌اش با من، آقا فحش خوری‌اش با من، آقا انیمیشن لگو اش با من آقا خیابان داری‌اش با من آقا ... 🔻شما کجا را اخذ به قوت کردید؟ همان جا را مرکز عالَم ماموریتی‌تان بدانید. این است سِرّ کمک به ولی خدا و بسط یدش در محو ناپاکی ها... باید رشد کنیم باید نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم واین جز در سایه فهم کلان ماجرای جنگ ، فهم نقش امام، وفهم نقش امت امکان پذیر نیست... به جای چنگ انداختن به صورت خودی، به جای چنگ انداختن به جایگاه های مقدس نظام، به اینها فکر کنیم. به برکت خون امام شهیدمان و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقات مبارکی برایمان می افتد @Labelaye_Satrha