eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
377 عکس
458 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
با توجه به ابراز اختلاف آقا و نظریه‌ی کنشی بودن این اقدام، و با توجه به این ترکیبِ تصمیم گیر در شعام، از نظامی و امنیتی و دو نماینده آقا و ... و هویت تصمیم گیران، که اکثرا آدم‌های رزمنده‌ای هستند، و با توجه به تایید تفاهم نامه توسط اکثریت اعضا، به نظر می‌آید که هنوز از دوران جدیدی که واردش شده‌ایم بی خبریم. برای همین به تفاهم‌ نامه‌ای رسیدیم که در مقایسه با امثال برجام، قابل دفاع است، اما متناسب با ابر قدرتی ما و شیب اضمحلال آمریکا، نه.
هدایت شده از علیرضا پناهیان
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با نامه‌ی رهبر عزیز انقلاب، حجت برای بسیاری از ما تمام شد. در تمام این مدت، صریح و مکرر تلاش کردیم تذکراتی را به دولت آقای پزشکیان بدهیم و بارها گفته بودیم که صدای مردم در میدان درباره‌ی مذاکره، صدایی به‌حق و برخاسته از دلسوزی برای کشور است. اما حواسمان باشد که … @Panahian_ir
هدایت شده از روایتِ پاک
🔻خیلی‌ها از دیشب می‌پرسند: «لبنان چه شد؟» 🔴پس از نماز صبح، شماری از مردمی که با اعتماد به این وعده که «لبنان شرط اول است» و آتش‌بس فوراً پس از تفاهم اجرا خواهد شد، به خانه‌های خود بازگشته بودند، هدف حملات قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده شدند. در این میان در هشت ساعت، ۲۲ نفر از محبان آل‌الله؛ همان‌هایی که این روزها همچون شما برای امام کربلا اشک عشق می‌ریختند، به شهادت رسیدند. 🔴همچنین در نتیجه تفاهم نقض غرض و عدم اجرای بند نخست آن، از دیشب تا این لحظه، جنوب لبنان تنها توسط جنگنده‌های دشمن بیش از ۱۱۰ بار بمباران شده است؛ جدای از حملات توپخانه‌ای و پهپادی که همچنان ادامه دارد. 🔻 @hossein_pak69
جوهر امضای تفاهم ایران و آمریکا خشک نشده که رژیم اسرائیل بند اول تفاهم را نقض کرده است!
هدایت شده از علیرضا زادبر
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بند اول تفاهم ایران و آمریکا نقض شده است، واکنش و پاسخ ایران چیست؟ @Politicalhistory
هدایت شده از علیرضا زادبر
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر قرار بر این بود که اساسا بر سر هسته ای مذاکره نشود، با اجازه مذاکره در شصت روز آینده تکلیف حقوق و مطالبه هسته ای در توافق چه میشود؟ @Politicalhistory
هدایت شده از Aminikhaah
﷽ ⚠️ یک توافقِ ضعیف، آغازِ یک تهدیدِ دائمی است ✍️🏻 این جنگ با تحمیل خواسته‌های دشمن پایان نخواهد یافت. اگر نتیجه مذاکرات با شروطی که رهبر انقلاب معین کرده‌اند فاصله داشته باشد، این ملت اجازه نخواهد داد چنین توافقی به ثمر برسد. ▫️تا آخرین لحظه، منافع ملت باید تأمین شود؛ وگرنه بازدارندگی کشور آسیب می‌بیند و دشمن تصور می‌کند هر زمان بخواهد می‌تواند تهدید و تعرض کند. ✍️🏻 ما بالاتر از رهبر نداریم. باید تا پایان ایستاد. دنیا باید ادبیاتش را با این ملت عوض کند؛ دیگر کسی حق ندارد با زبان زور، تهدید و تحقیر با ملت ایران سخن بگوید. 📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید» ✅️ @Aminikhaah
هدایت شده از Aminikhaah
﷽ 🔖 امروز وظیفه چیست؟ ✍️🏻 به نظر می‌رسد امروز وظیفه اصلی، پرهیز از دعوا، اختلاف و اهانت است. همه ظرفیت‌های مردمی، هیئت‌ها، عزاداران و دلسوزان باید بر یک مطالبه متمرکز شوند؛ حمایت از مسیر تعیین‌شده و مراقبت از اینکه حتی یک قدم از شروط اعلام‌شده عقب‌نشینی نشود. ⬅️ در عین حمایت، باید با دقت و حساسیت، همه مطالب و خواسته‌های طرف مقابل نیز نقد و بررسی شود. ✍️🏻 همان‌گونه که تأکید شده، مذاکره به معنای تأیید سخن دشمن نیست. بنابراین نباید انرژی جامعه صرف حاشیه‌ها، سرزنش افراد و درگیری‌های داخلی شود؛ مطالبه اصلی، حفظ اصول و ایستادگی بر خطوط تعیین‌شده است. 📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید» ✅️ @Aminikhaah
‌ ♨️ ️‌روایت ناراحت کننده «حسین پاک» فعال رسانه ای ایرانی مستقر در لبنان از وضعیت بحرانی این لحظات حزب الله 🔹 ‌يا أهلَ لا إلهَ إلا الله، من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: 🔹 ‌این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. 🔹فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند.
😔😔😔
از قواعد دوران ابرقدرتی، «کُــــنِشی» شدن اقدامات است. اگر معتقدیم که ابر قدرت شدیم، پس بستن تنگه هرمز برای بار چندم، و در وٰاکُنِش به تهاجم‌های چند ده باره‌ی اسرائیل، کم است. بخصوص اگر بخواهد به فاصله‌ی چند ساعت بعد از توقف حملات، باز شود. تحقق شروط باید واکنش ابتدائی آنها می‌بود به اِعمال قدرت ما. م. حسینی @Labelaye_Satrha
"از این لحظه" رو به آینده کشور در ۶۰ روز مهم پیش رو سخن بگوییم. والله این اختلاف و تفرقه ثمرات پیروزی نظامی را بر باد می‌دهد. فقط یک مسیر تعیین شده است: "ما منتظر تحقق شروط هستیم." ۱. ملت باشرف ایران به صراحت باید بدانند "شروط" چیست و منتظر تحقق چه شروطی باید باشند؟ ۲. ملت نباید نظاره گر محض باشد، باید ناظر و مطالبه گر باشند. ۳. در مذاکرات حضوری آینده که رهبری اشاره فرمودند که به معنای پذیرش دشمن نیست، حقوق حقه ملت چیست؟ این موارد را به وضوح برای مردم بشمارید: ۱. حق غنی سازی در داخل ۲. مدیریت تنگه هرمز ۳. تکلیف ۴۰۰ کیلو سوخت ۴. غرامت ۵. ساز و کار تضمین توافق رو به آینده مطالبه کنیم. فریاد نظارتی مردم باید به سمت آینده مذاکرات جهت گیری شود. @Labelaye_Satrha