﷽
🔰 جنگ تمام نشده؛ فقط شکل آن ممکن است تغییر کند
✍️🏻 برخی نشانهها این احتمال را تقویت میکند که صحنه جنگ به سمت درگیریهای زمینی و منطقهای کشیده شود.
▫️سخنان اخیر ترامپ درباره واگذاری مسئله حزبالله به سوریه، این احتمال را در ذهن ایجاد میکند که بخشی از تحولات آینده در سوریه و لبنان رقم بخورد.
🔘 این یک پیشگویی یا خبر غیبی نیست، بلکه صرفاً یک محاسبه برای حفظ آمادگی است.
نباید از فضای جنگی خارج شد و گمان کرد همهچیز پایان یافته است.
رهبر انقلاب نیز صریحاً اعلام کردند که این روند، نظر مطلوب ایشان نبوده است.
⬅️ امروز وظیفه، حفظ میدان، وحدت و آمادگی است؛ بهویژه در روزهای محرم که روحیه ایستادگی و مقاومت را زنده نگه میدارد.
📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید»
#بصیرت
#وحدت
#آمادگی_میدانی
@Labelaye_Satrha
روح الله رحیمیاننماهنگ آنام علی.mp3
زمان:
حجم:
5M
🔉 نماهنگ آنام علی
همه میگفتن چشماش به باباش رفته
طرز نگاهاش به باباش رفته
حالت لب هاش به باباش رفته
حتی مژه هاش به باباش رفته
@Labelaye_Satrha
لابهلایسطرها
🔉 نماهنگ آنام علی همه میگفتن چشماش به باباش رفته طرز نگاهاش به باباش رفته حالت لب هاش به باباش رفته
الهی
بدم المظلوم
عجل
فرجه...
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما و حزبالله لبنان تا ابد همسنگریم
از شروط رهبری حاشا که یک دم بگذریم
ذوالفقار رهبریم
ذوالفقار رهبریم
ماشاءالله
اینه هیئت👌
@Labelaye_Satrha
27.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا حسینیهات پر از گرد و غباره😭
اولین روضه ی بیت رهبری
بدون حضور آقا😭😭😭
@Labelaye_Satrha
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشکم در فراق تو تمامی ندارد ای زاده فاطمه سلام الله علیها
وامیدم به رهبری اشبه ترین به شماست...
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهمنامه اسلامآباد
🖼 در انتظار تحقق شروط
🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
1️⃣ خاتمه عملیات نظامی
2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران
3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز
4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی
5️⃣ لغو جامع تمامی تحریمها
6️⃣ خاتمه موضوعات هستهای
7️⃣ در دسترس قرار گرفتن داراییهای مسدود
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
⭕️ انتقاد برادرانه حسین شریعتمداری از تیم مذاکرهکننده
مدیرمسئول کیهان نوشت:
🔹این پرسش از تیم محترم مذاکرهکننده کشورمان در میان است که آیا اظهارات جیدی ونس، معاون ترامپ و اسکات بسنت وزیر خزانهداری آمریکا درباره اجازه ورود بازرسان آژانس و گشایش تنگه هرمز را تایید میفرمائيد؟!
🔹اگر پاسختان منفی است و اظهارنظر آنها را غیرواقعی میدانید، چرا در مقابل آن سکوت کرده و تکذیب نمیکنید؟! و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد که باید پرسید مگر از انگیزه آنها برای ورود بازرسان آژانس و کسب اطلاعات از مراکز حساس اتمی و نظامی کشورمان خبر ندارید؟! به یقین میدانید که گشایش تنگه هرمز به منزله خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل حمله دشمنان است؟!
🔹و اما، بدیهی است که دستاندرکاران محترم تیم کشورمان اولاً از اخبار و گزارشهائی که از سوی مقامات رسمی و بلندپایه آمریکایی منتشر میشود باخبرند و ثانیاً از تعارض و تقابل آنچه دشمن ادعا میکند با خطوط قرمز رسماً اعلام شده ایران اسلامی بیخبر نیستند.
🔹از این روی انتظار آن است که اگر ادعای دشمن را غیرواقعی میدانند، چرا بیدرنگ آن را تکذیب نمیکنند؟! و چنانچه -خدای نخواسته- ادعای آنها واقعیت دارد، باید در مسیر حرکت خود دقت بیشتری به خرج داده و تجدید نظر بفرمایند.
@Labelaye_Satrha
✍️ جنگ، فقط وقتی تمام میشود که حقوق این ملت حفظ شود.
اگر قرار باشد از خطوط قرمز عقبنشینی شود، این ملت اجازه نخواهد داد.
🇮🇷 مردمی که پای جنگ ایستادند،
پای عزت هم میایستند.
📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید»
@Labelaye_Satrha
گفت: برخی از مردم معتقدند «علی الاصول نظر دیگری داشتم» یعنی نباید آتشبس را میپذیرفتیم و باید همواره جنگ را ادامه میدادیم.
گفتم: ایشان صلاح ندانستند دربارهی «نظر دیگر» فعلا حرفی بزنند. ولی قاعدتاً نمیتوان تصور کرد که ایشان یک جنگ بیپایان را در نظر داشته اند. چه بسا دربارهی زمان مذاکره یا کیفیت مذاکره یا طرف مذاکره یا مفاد مورد مذاکره نظر دیگری داشته اند. به هر حال فعلا یقینی نمیدانیم.
گفت: الان که آشکار شده نظر دیگری داشتند باید در تجمعات فشار بیاوریم که مذاکرات رها بشود و به سرانجام نرسد؟
گفتم این که خلاف صریح نظر معظمله است. ایشان تحقق تعهدات را مطالبه کردهاند. بنابراین رفتار ما(در مطالبه و نظارت) باید در مسیر کمک به تحقق جمیع تعهدات طرف مقابل باشد نه شکست خوردن اصل آن. اینکه ایشان نامهی خود را «بعد» از امضای یادداشت تفاهم منتشر کردند هم نشانهایست که نمیخواستند جلوی آنرا بگیرند.
گفت: ولی معلوم شد حضرات عضو شعام با ولایت زاویه دارند و در ولایت پذیری لنگ میزنند؛ حتی فرماندهان!
گفتم: اینرا چطور میتوان دربارهی همه احراز کرد؟ رأی اعضای شعام ازجمله فرماندهان در مرحلهی پایانی تنظیم یادداشت تفاهم بوده؛ ما از کجا میدانیم که در مراحل قبلی که احتمال دارد نظر متفاوت رهبری مربوط به آن مراحل باشد، برخی از این اعضا همنظر با ایشان بوده اند یا نه؟! حق نداریم به این راحتی درباره ولایتمداری که مقولهای سخت و ذومراتب است براحتی مدیون شخصیتهایی بشویم که عمرشان را در راه اسلام و وطن صرف کردهاند.
گفت: پس هدف ایشان از تصریح براینکه علیالاصول نظر دیگری داشتند و تعهد رئیسجمهور را علنی کردند،چه بود؟
گفتم: احتمالاً این تصریح اشارهای به «خطای محاسباتی» برخی مسئولان و جلوگیری از خوشبینی افراطی نسبت به مذاکرات در میان آنهاست و پیام به آن طرف که گمان نکند مذاکره و توافق با آمریکا یک خواست جمعی و مورد نیاز جمهوریاسلامی است. رهبری با این پیام صریح، بر فاصلهگذاری مبنایی و آرمانی و وجودی با آمریکا تاکید کردند و راه را برای احتمالات بعدی باز گذاشتند؛ هرچند به مصالحی و در مقطعی با آنها وارد مذاکره شده باشیم.
✍️ وحید یامینپور
@Labelaye_Satrha
از روزی که رفتهاید،
جور دیگری برای حسین گریه میکنیم.
شما را تصور میکنیم،
میگوییم درد جنایت علیه شما این باشد،
ببین درد جنایت و جسارت به مولای ما و شما، نوه پیغمبر، حسین، چه بوده!
میدانید آقا
خیلی سوختیم...
اسم مشت گره کرده، لب تشنه، پیکر خونین که میآید، حال ما دگرگون میشود
ولی
خیلی چیزها هست که آخر سر، ذکر لب ما را میکند: *"لا یوم کیومک یا اباعبدالله"*
مثلاً اینکه شما
با این محاسن سفید،
با این سن و سال،
میان هلهله لشکر دشمن،
از شدت غم و مصیبت
نزدیک پیکر پسر جوانتان بر زمین نیفتادید
از شدت جانگدازی این داغ، *روی دو زانو خود را کنار پیکر ارباً اربای جوان رعنای خود نکشاندید*
ناله *"ولدي علي"* شما در میان خنده دشمن به آسمان نرفت
خواهرتان، *"وا اُخَیّاه و ابنَ اُخَیّاه"* گویان، میان نامحرمان حرامی نزد شما نیامد...
آقا
با رفتنتان، روضهخوان همیشگی حسینیهٔ دلهای ما شدید...
شما و درد این جسارت بزرگ و از دست شما را که به یاد میآوریم،
دلمان گره میخورد به کربلا.
جسارت به نایبالامام این حد سوزاننده باشد، جسارت به امام چیست
یا زینب کبری
محاسن شما سپید بود آقا،
سن و سالی از شما گذشته بود،
مثل اباعبدالله....
@Labelaye_Satrha