eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
377 عکس
458 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
با بعضی قشرها بیشتر هم کلام شده، چه در دیدار خصوصی چه عمومی، بعضی اقشار بیشتر خود را در معرض شعاع نورانیش قرار دادند... از ابتدا به ولایت پذیریشان شهره شدند در جامعه مؤمنین. نظامی ها یکی از این اقشارند... @Labelaye_Satrha
یکی از تربیت پذیرترین اصناف نظام الله، نظامی‌ها هستند. یک عمر مشق اطاعت پذیری کرده‌اند، یک عمر با تربیتی‌ترین سبک زندگی، یعنی جهاد و مرگِ به شهادت، همنشین بوده‌اند. آقا با سران این قشر، یکی از منظم‌ترین و پرتعدادترین جلسات را داشتند‌. همین‌ها که در شعام‌اند. جلسات یکشنبه‌ها... پ.ن: بعضی انگ‌ها راحت به هر قشری نمی‌چسبد. باید تامل کنیم تا کشف کنیم رهبری در پیام‌شان چه کار دارند می‌کنند. مهم است که در تحلیل رفتار و پیام‌های ائمه‌ی انقلاب، هویت جامع وکاملی از صحبتهایشان را لحاظ کنیم. @Labelaye_Satrha
شاید آنچه برای جناب سلمان(ع) خطای محاسباتی‌ست، برای جناب ابوذر(ره) نهایت محاسبه‌گری مومنانه باشد. پ.ن: آنها که خطای محاسباتی دارند، کم آدم‌هایی نیستند، ولی نکته این است افق ایرانِ امروز آنقدر بالا رفته است که محاسبات در دستگاه تحلیلیِ سابق، برای امروزشان ناقص است. @Labelaye_Satrha
الاصول نظر دیگری داشتم خبر از خیانت مسئولان یا تحت فشار بودن رهبری نمی دهد. کاشف از این است که مردم مبعوث شده ما اساسا لِولاشان یک نسخه بالاتر رفته. این مردم واین کشور را با نگاه قبل از شهادت امام شهید نبینیم. در برخورد با این ملت، در صحبت با او، هنگام بررسی شرایط کشور این مطلب مهم را در نظر نگیریم خطا رفته ایم. به نظر این نقطه همان خطای محاسباتی مسئولین باشد. @Labelaye_Satrha
امام جامعه ما سعیشان بر این است که بگویند هر چه شد چه جنگ چه صلح، چه سکوت در صحنه نبرد، چه مذاکره، باید نظم آمریکایی پایان یاید. باید در چارچوب ابر قدرتی ایران همه چیز تعریفی دوباره یابد. این مسئله را مسئولین باید به عمق جانشان بنشانند. @Labelaye_Satrha
حال در این بین به نظر شما دعواهای سیاسی این روزها برگرداندن مردم به نسخه قبل از شهادت آقایمان نیست؟ نکته مغفول در تمام پیام های رهبری عزیز مان این است که ایشان راهکار را هم بعد از بیان مسائل در همان پیام ارائه می دهند. راهکار پیام آخرشان چه بود؟ @Labelaye_Satrha
اتهام به مسئولین؟ تمام شئون نظام را زیر سؤال بردن؟ همه را خائن دانستن؟ دمیدن در اختلافات ودوگانه های زیانبار قبلی؟ تزریق نا امیدی واضطراب به مردم؟ قطعا که اینها نبوده است. هر انسان عاقلی می داند با این شرایط حرف حق ذبح شده وباطل فرصت مظلوم نمایی پیدا می کند. @Labelaye_Satrha
آقا به مردم مبعوث شده ماموریت دادند تا تلاش ها و اقدامات مسئولین را زیر ذره بین بگیرند واجازه ندهند مفادی که در حال رایزنیست درسایه نظم آمریکایی پیش برود. قواعد را ملت بزرگ وفهیم ایران مشخص خواهند کرد... @Labelaye_Satrha
قطعا برای انجام این رسالت آرامش واتحاد مردم در سایه آرامش نخبگان جامعه امکان پذیر است... در سایه آرامش است که می توان مسئول را به کشاندن خود در دستگاه محاسباتی ولی جامعه ومردم مبعوث شده هدایت کرد. وگرنه که با اتهام و اثبات خیانت مسئول، غیر از آنکه به نا امید کردن خود ومردم و جبهه گرفتن در برابر تمام مسئولین خسته وآزرده کنیم وبه هیچ هدفی نرسیم ودست نائب ولی خدا را نیز ببندیم کاری نکرده ایم... @Labelaye_Satrha
حواسمان باشد با شعله ور کردن آتش اختلاف وکینه که بین هسته سخت نظام یعنی انقلابی ها وشقه شقه کردنشان راه افتاده کارمان به جایی نرسد که خدایی ناکرده باعث خوشحالی دشمن شده، تمام دستاوردهای این جنگ ظالمانه از بین رفته و بازی برده را ببازیم. پی نوشت:کاری سخت اما در شٱن ملت مبعوث ولی جامعه بر عهده مان گذاشته اند. برای انجام دقیق این ماموریت لازم است مواظب شیطنت های رسانه ای دشمن باشیم وهر حرف وسخنی را باور نکنیم. این مسئله برای ما که تجربه تلخ برجام را دیده ایم سخت است... اما امکان پذیر است. این مرحله از رویارویی با جبهه کفر بسیار سخت تر است واستعانت از صاحب و مولا وآقایمان برای طی این مسیر همانند روزهای جنگ لازم وضروری وراهگشاست. نگاهمان به این ماموریت و نحوه برخوردمان را صحنه رشد خود بدانیم برای ارتقایمان و تنفسمان در جامعه مهدوی به زودی زود ان شاءالله نه تنها ما ملت مبعوث شده، بلکه مسئولین این مردم نجیب. @Labelaye_Satrha
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فریادهای جوان عراقی در کربلا در حمایت از رهبر شهید @Labelaye_Satrha
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ما منتقم خون امام شهداییم مداحی میثم مطیعی در جوار مقتل رهبر شهید @Labelaye_Satrha