15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#راهبرد_تبیینی
🔴💡 اگر میخواهید تحلیل دقیقی از شرایط دنیا و آمریکا داشته باشید سخنان این تحلیلگر عرب زبان را خوب گوش کنید!
📝پن:
ما در این جنگ، صعود بسیار زیادی داشته و موفقیتهای کلانی کسب کردهایم، و در مقابل دشمن هم شکستهای کلانی متحمل شده است.
اتفاقاتی که الان میبینید به قول امام شهیدمان فرآیند طبیعی رسیدن به قله است.
🔻چند نکته بسیار مهم:
- از بالا اتفاقات را ببینید
- روایت پیروزی و اقتدار کلان، تحت تاثیر اتفاقات روزمره قرار نگیرد
- چون مردم پایکار امام جامعه هستند، #خطای_محاسباتی برخی مسئولین خطرش از یاس و ناامیدی و اختلاف مردم مبعوث شده به مراتب کمتر است.
- به فرموده امام شهیدمان ایمان داشته باشیم که در سایه مقاومت و ایستادگی آیندهی ایران اسلامی بهتر از گذشتهاش خواهد بود، لذا اصلاً یأس و ناامیدی به خودمان راه ندهیم.
هر تحلیل ویا خبری را که در راستای نا امیدی مردم و بدبینی شدید به مسئولین نظام است را قطعه ای از پازل شکست ذهنی مردم ایران بدانیم.
#ایران_مقتدر
#روایت_پیروزی
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌞 جهان
هرگز باور نداشت
چنین روزهایی را ببیند!
شما صدای "شهید آوینی" را میشنوید.
@ostad_shojae
زمانی که تمام مسئولین مملکت رو خائن خطاب میکنیم و موافق با دشمن و تنها رهبری رو مخالف معرفی میکنیم،
و به شدت تبلیغ میکنیم حرف میزنیم سخنرانی میکنیم،هشتک بالا میبریم،که رهبری تنها هست و مسئولین مخالف ایشون هستند و این مذاکره و آتشبس و تفاهمنامه و همه بدون اذن آقا بوده و به ایشون تحمیل شده.
چه پالسی به دشمن داریم میدیم؟
داریم ناخواسته به دشمن میگیم تنها سد راه شما برای رسیدن به اهدافتون "رهبر" ماست.
و اینطوری ناخواسته جان مبارک آقا رو بیشتر به خطر میاندازیم.
اما اگر تمام ارکان نظام رو متحد نشون بدیم،دشمن متوجه میشه با یک نفر طرف نیست و این خطر برای جان مبارک آقامون کمتر میشه.
متوجه باشیم دشمن تمام پیامهای ما رو رصد میکنه و میبینه.چه در پیامرسانهای داخلی چه خارجی.
همگی باید با رفتار و گفتار و افکارمون، مراقب جان مبارک رهبر معظم انقلاب باشیم.
@Labelaye_Satrha
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به حریم خلوت خود شبی، چه شود نهفته بخوانیم...
@Labelaye_Satrha