زمانی که تمام مسئولین مملکت رو خائن خطاب میکنیم و موافق با دشمن و تنها رهبری رو مخالف معرفی میکنیم،
و به شدت تبلیغ میکنیم حرف میزنیم سخنرانی میکنیم،هشتک بالا میبریم،که رهبری تنها هست و مسئولین مخالف ایشون هستند و این مذاکره و آتشبس و تفاهمنامه و همه بدون اذن آقا بوده و به ایشون تحمیل شده.
چه پالسی به دشمن داریم میدیم؟
داریم ناخواسته به دشمن میگیم تنها سد راه شما برای رسیدن به اهدافتون "رهبر" ماست.
و اینطوری ناخواسته جان مبارک آقا رو بیشتر به خطر میاندازیم.
اما اگر تمام ارکان نظام رو متحد نشون بدیم،دشمن متوجه میشه با یک نفر طرف نیست و این خطر برای جان مبارک آقامون کمتر میشه.
متوجه باشیم دشمن تمام پیامهای ما رو رصد میکنه و میبینه.چه در پیامرسانهای داخلی چه خارجی.
همگی باید با رفتار و گفتار و افکارمون، مراقب جان مبارک رهبر معظم انقلاب باشیم.
@Labelaye_Satrha
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به حریم خلوت خود شبی، چه شود نهفته بخوانیم...
@Labelaye_Satrha