از این منِ جدید خوشم نمیاد ؛ قبلی رو گم کردم.
شما هم مث من حس خوبی به این ندارین نه ؟
اگه تو ماه باشی ،
من همون نزدیک ترین ستاره به توام که نورشُ از وجود تو میگیره.
و وقتی نباشی تاریکِ تاریکم.
درسته یه ستاره کمتر یا بیشتر تو آسمون برای هیچکس فرقی نمیکنه ، ولی برای منی که ماه رو از نزدیک دیدم پر نور ترین ستارهها هم خاموشن.
پس نورتُ ازم نگیر.
الان دقیقا تو شرایطیام که میخوام کاری انجام بدم میگم نه درس دارم ، اما درسمُ هم نمیخونم. این چه کوفتیه دیگه. اه